abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86998557
Hoe krijg ik de normale Fok-layout? Heb nu een gare blauwwitte die ik niet wegkrijg :r
pi_86998826
Op je iPad?
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs

Daar instellen en dan bij "Gebruik ook op mobiel?" "Ja" invullen.
pi_87000732
Kolonisten van catan is uit voor de ipad! Zo te zien wel alleen het basisspel.
pi_87001328
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef WSquater het volgende:
Op je iPad?
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs

Daar instellen en dan bij "Gebruik ook op mobiel?" "Ja" invullen.
Dank _O_
  woensdag 29 september 2010 @ 22:58:20 #155
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_87003656
2 dingen :

Als ik op Omnifocus een audio-prompt wil, moet ik dan op iOs 4 wachten?

En, weten jullie ook, dat als je lang drukt op een app, op het bureaublad, dan kun je alles verplaatsen of verwijderen! Ik zal wel een n00b zijn dat ik het nu pas zie, maar ik deed het eerder altijd via ITunes. :@
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_87004663
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:

[..]

En wat voor impact heeft het op de battery life? :P
Voorlopig merk ik weinig,
pi_87038033
Ik zoek games die je met 4 mensen kan spelen. Iemand? Maakt niet uit of ze betaald zijn of niet ^^
pi_87044678
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Berend. het volgende:
Ik zoek games die je met 4 mensen kan spelen. Iemand? Maakt niet uit of ze betaald zijn of niet ^^
Conquest en kolonisten van catan?
pi_87048259
Sinds ik 'm wat handiger ben gaan gebruiken (Pages aangeschaft voor m'n aantekeningen, filmpjes erop heb gezet die wel werken, wat foto's erop gezet om zo eenvoudig te laten zien) ben ik echt blij dat ik 'm heb aangeschaft.
Toch wel meer dan alleen wat spelen met Safari, waar ik 'm eerst altijd voor gebruikte.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_87053552
Zonet maar 'ns meegedaan aan de Skyradio actie. Zal wel niks winnen...
Normaal gesproken is mij de iPad veel te duur.
pi_87053758
Mijn iPad is zojuist weer wat nuttiger geworden :)
Calmer than you are
pi_87091313
Moleskine Covers for iPhone and iPad - http://tinyurl.com/24p3da8 Gaaf :Y
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:48:58 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87091388
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moleskine Covers for iPhone and iPad - http://tinyurl.com/24p3da8 Gaaf :Y
Oh cool voor een Moleskine fangirl als ik!
Van de week mailde een vriend me een fake Moleskine iPad cover, die het uiteraard net niet was.
The real deal or no deal.

En ik ben bang dat ik mijn personalized iPad cover pas na mijn trip in handen krijg. Oh well, wat im het vat zit ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87092406
Iemand91 is geschrokken van zijn tamelijk hoge telefoonrekening van gister en gaat dus maar niet weer sms'en. Helaas....
pi_87106902
Net een iPad 32 gig aangeschaft. Niet de 3G versie, vond ik overdreven, is altijd wel een WiFi punt in de buurt!

Heb nu alleen alle bijna alle programma's die ik op mijn iPhone heb staan ook op mijn iPad staan na de eerste sync... Als ik nu dingen verwijder gaan ze dan ook van mijn iPhone?
pi_87106936
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:28 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand91 is geschrokken van zijn tamelijk hoge telefoonrekening van gister en gaat dus maar niet weer sms'en. Helaas....
Haha, durf wel te zeggen dat je beter kan sparen dan met dat soort dingen mee gaan meedoen... Uiteindelijk wel stukken goedkoper...
pi_87107671
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net een iPad 32 gig aangeschaft. Niet de 3G versie, vond ik overdreven, is altijd wel een WiFi punt in de buurt!

Heb nu alleen alle bijna alle programma's die ik op mijn iPhone heb staan ook op mijn iPad staan na de eerste sync... Als ik nu dingen verwijder gaan ze dan ook van mijn iPhone?
Nope, staat los van je iPhone
pi_87107726
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:09 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nope, staat los van je iPhone
ok :) dank je wel! Dat neemt ie dan alleen de eerste keer over?
pi_87108084
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ok :) dank je wel! Dat neemt ie dan alleen de eerste keer over?
Ja hij zet gewoon alle apps in je iTunes erop. Je kan vervolgens op je iPad of in iTunes bepalen welke apps je erop wil hebben
pi_87108124
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Haha, durf wel te zeggen dat je beter kan sparen dan met dat soort dingen mee gaan meedoen... Uiteindelijk wel stukken goedkoper...
tja, hoop hè. ;(
pi_87132180
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Macally BookStand. Gebruik ik nu aantal maanden nar volle tevredenheid :).
Ik had die laatst in mijn handen, maar vond hem nog niet echt stevig, zeker omdat hij aan de randen nog gewoon open is. Lastig om een goeie case te vinden, vind ik. Voor de kindle hebben ze echt hele mooie, maar moet het voor de ipad nog ontdekken. De standaard apple case is trouwens een prima start, dus daar doe ik het voorlopig mee.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_87132882
Ik vind het alleen jammer dat er geen echte torrent apps voor de iPad zijn. Gewoon wat muziek downloaden op je iPad (dus niet via de iTunes app) en direct in je iPod library zetten. Of gewoon bestanden uitwisselen (want torrents worden heus niet alleen gebruikt voor illegaal films downloaden bijvoorbeeld :))
pi_87133803
Vraagje voor de kenners. Ik heb wat series gedownload via iTunes op de iPad. Nu werken de meeste episodes prima, maar bij The Office seizoen 3 hebben ik 2 aflevering die "vastlopen". Beide stopte ergens halverwege en als ik ze opnieuw wil openen krijg ik enkel een zwart beeld met geen respons, ik kan alleen met de menu knop terug naar mijn iPad menu?

Iemand bekend hiermee? Zou mooi zijn als ik wel gewoon kan kijken waar ik voor betaald heb natuurlijk...
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:36:42 #174
215 misterDre
Paint it black!
pi_87134087
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef WSquater het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat er geen echte torrent apps voor de iPad zijn. Gewoon wat muziek downloaden op je iPad (dus niet via de iTunes app) en direct in je iPod library zetten. Of gewoon bestanden uitwisselen (want torrents worden heus niet alleen gebruikt voor illegaal films downloaden bijvoorbeeld :))
Er zijn wel wat ontwikkelingen op dat gebied. Nu nog voor de iPhone maar de iPad zal wel snel volgen.

http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-voor-iphone-goed/
pi_87149947
Ik erger me soms dood aan die YouTube app. Hij laadt soms zo óngelofelijk langzaam he. Filmpje van een minuut doet er dan echt 5 minuten over om te laden. Ik zit dan gewoon op WiFi, internetsnelheid 120Mbps. Dat moet wel aan YouTube liggen he?
pi_87152182
Met youtube heb ik weinig problemen, ti's meer rtlgemist dat heel traag is. Uitzendinggemist gaat ook snel.
pi_87153319
Hoe kijken jullie uitzendinggemist?
pi_87153356
Http://beta.uitzendinggemist.nl/

Geen idee of hij vanui het buitenland bereikbaar is.
pi_87153503
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef nelisb het volgende:
Http://beta.uitzendinggemist.nl/

Geen idee of hij vanui het buitenland bereikbaar is.
Net even getest en in USA werkt het *O*
pi_87154887
Dank je, perfecte site!
pi_87173050
Heb momenteel vrij veel verschillende tijdschriften op mijn iPad in Ibooks.
Playboy, Computeridee, Quest, enz maar hoe krijg ik deze netjes op volgorde ? De playboys staan nu door elkaar. Kan het niet vinden op de iPad of in iTunes.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:30:04 #182
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_87173426
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef stoeltafel het volgende:
Playboy, Computeridee, Quest, enz maar hoe krijg ik deze netjes op volgorde ? De playboys staan nu door elkaar. Kan het niet vinden op de iPad of in iTunes.
Logisch hernoemen in iTunes en dan in iBooks bij kopje Pdf-bestanden kiezen voor Titels (onderaan).
pi_87178019
Welke Nederlandse tijdschriften zijn online te vinden als e-book?

Kom nu niet verder dan Playboy, Computeridee, Quest, Autoweek en Donals (Deze is niet in pdf)
pi_87178505
Weet iemand of je in de iOS 4.2 beta ook iPhone apps die werken met het retina display kan openen? Dus in 960x640 resolutie? ;)
pi_87182307
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef WSquater het volgende:
Weet iemand of je in de iOS 4.2 beta ook iPhone apps die werken met het retina display kan openen? Dus in 960x640 resolutie? ;)
Nope, nog steeds niet
pi_87188333
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef retorbrapi het volgende:
Ik erger me soms dood aan die YouTube app. Hij laadt soms zo óngelofelijk langzaam he. Filmpje van een minuut doet er dan echt 5 minuten over om te laden. Ik zit dan gewoon op WiFi, internetsnelheid 120Mbps. Dat moet wel aan YouTube liggen he?
Ik zit nu al 8 minuten lang een filmpje van 2:35 te laden. Hij is pas op de helft. Gek word ik ervan
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:16:28 #187
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87188461
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef stoeltafel het volgende:
Voor 79 cent kun je GoodReader downloaden, daar kun je ze groeperen per map, en het bladert veel sneller door PDF-bestanden dan iBooks. Echt een topapp voor dat geld!
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:23:16 #188
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_87188850
Is dat jailbreaken iets?
Ik lees er net over in iPad Life, Magazine voor de iPad gebruiker.
Nu ben ik best een n00b, dus heb ik wat vragen:
- ik wil het doen om de functie multitasking.
Is het iets om te jailbreaken tot iOs 4 er is? En dan weer te unjailbreaken?
- in dat magazine las ik dat het unjailbreaken, heel goed te doen is, en altijd nog kan.
Is dat echt zo makkelijk, en hoe werkt dat dan?

Verder, iPad was voor mij love at first touch en is het nog steeds!
O+
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:29:41 #189
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87189238
Ik heb het idee dat m'n iPhone sneller is dan m'n iPad, terwijl ik dacht dat de iPhone underclocked was. Als ik op stumbleupon zit en er komt een gif voorbij, dan speelt de iPhone hem meteen fullspeed af, terwijl hij op de iPad eerst moet laden en dan trager is dan op de iPhone.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:30:57 #190
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87189317
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Oxymoron het volgende:
Is dat jailbreaken iets?
Ik lees er net over in iPad Life, Magazine voor de iPad gebruiker.
Nu ben ik best een n00b, dus heb ik wat vragen:
- ik wil het doen om de functie multitasking.
Is het iets om te jailbreaken tot iOs 4 er is? En dan weer te unjailbreaken?
- in dat magazine las ik dat het unjailbreaken, heel goed te doen is, en altijd nog kan.
Is dat echt zo makkelijk, en hoe werkt dat dan?

Verder, iPad was voor mij love at first touch en is het nog steeds!
O+
De jailbreak is weg zodra je herstelt in iTunes, of update naar een nieuwere firmware. Jailbreaken is echt belachelijk makkelijk als je firmware 3.2 of 3.2.1 hebt. Als je 3.2.2 hebt, is je iPad niet te jailbreaken, en moet je het ook echt niet proberen.
pi_87192711
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Voor 79 cent kun je GoodReader downloaden, daar kun je ze groeperen per map, en het bladert veel sneller door PDF-bestanden dan iBooks. Echt een topapp voor dat geld!
Gekocht alleen er is niet zo'n mooi overzicht zoals bij ibooks he
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:58:18 #192
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87197050
Dat niet, nee. Maar je hebt veel meer mogelijkheden dan in iBooks, en het werkt echt veel soepeler allemaal. En het is misschien minder mooi, maar je kunt wel alles precies zo indelen als je zelf wilt.
pi_87197908
http://m.cnbc.com/id/39501308

quote:
This sales rate is blowing past the one million units the iPhone sold in its first quarter and the 350,000 units sold in the first year by the DVD player, the most quickly adopted non-phone electronic product.

“The iPad did not seem destined to be a runaway product success straight out of the box,” said Colin McGranahan, retail analyst at Bernstein Research, in a note. “By any account, the iPad is a runaway success of unprecedented proportion.”

This is much bigger than I thought it would be,” said Pete Najarian, co-founder of TradeMonster.com and a ‘Fast Money’ trader. “It’s really a total media device and there’s not much a PC can do that you can’t do on an iPad.”
Calmer than you are
pi_87197959
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef Drive-r het volgende:
Vraagje voor de kenners. Ik heb wat series gedownload via iTunes op de iPad. Nu werken de meeste episodes prima, maar bij The Office seizoen 3 hebben ik 2 aflevering die "vastlopen". Beide stopte ergens halverwege en als ik ze opnieuw wil openen krijg ik enkel een zwart beeld met geen respons, ik kan alleen met de menu knop terug naar mijn iPad menu?

Iemand bekend hiermee? Zou mooi zijn als ik wel gewoon kan kijken waar ik voor betaald heb natuurlijk...
Niemand ooit issues gehad?
pi_87198309
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Gekocht alleen er is niet zo'n mooi overzicht zoals bij ibooks he
Versteegrob, voor een mooi overzicht moet je de gratis app Bookman gebruiken. Die is echter minder scherp dan goodreader.
pi_87200109
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:18 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Versteegrob, voor een mooi overzicht moet je de gratis app Bookman gebruiken. Die is echter minder scherp dan goodreader.
Heb ik ook al gedownload, vanavond even mee werken. Heb nu wel een leuke collectie van Quest (20 edities), Playboy, Autoweek en veel Computeridee's
pi_87200476
Bezig VPN op te zetten voor connectie met werk... Dat zou een hele nieuwe dimensie opleveren...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:00:06 #198
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_87211635
Het niet binnen een normale tijd kunnen backuppen begint nu wel errrug frustrerend te worden :r :r :r :r :r :r :r. GVD nieuwe kabel gehaald. Helpt óók niet. Gezorgd dat zowel iMac als iPad niet met internet verbonden zijn. Maakt geen ene fuck uit. in iSync alles opnieuw ingesteld. Zinloos. Andere dingen geprobeerd (mogelijke oplossingen op Apple-forum gelezen). Totaal zinloos.

Ik ga toch verdomme niet elke keer 26 uur wachten totdat eventueel de backup klaar is.

:r :r :r :r :r :r :r.
pi_87211993
26 uur? dat is wel heel lang. sinds wanneer is het? zou het niet aan een app kunnen liggen?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:12:25 #200
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_87212135
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef retorbrapi het volgende:
26 uur? dat is wel heel lang. sinds wanneer is het? zou het niet aan een app kunnen liggen?
Ow, ongetwijfeld zal 't aan een app liggen. Ik heb Zinio met een zooi tijdschriften erop staan, PressReader met diverse abo's, Fortune, Wired. Dat hoort gewoon te werken. Die apps eraf gooien om een backup te maken (wat op sommige sites wordt 'aangeraden'), slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik heb verdomme nog meer dan de helft van de 64 GB vrij. Als ik geen ruimte heb, mag m'n iPad gaan klagen. Als je ziet hoe dat backupproces verloopt (allemaal kleine mdinfo en mddata-bestandjes) vraag je je af welke idioot dat verzonnen heeft. En de belangrijkste vraag: waarom gaat een backup van een iPhone 3GS WEL snel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')