Cosplay?quote:Op zondag 26 september 2010 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
Niets mis met meisjes die anime kijken hoor, zolang ze maar niet 20 keer perjaar verkleed zich als debielen gaan gedragen. Zelfs liever dat ze verslaafd zijn aan anime dan van die woensdag avond films...
Kleding wel, gezichten totaal niet.quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dit lijkt tenminste nog ergens op, dan al die nep cosplay zooi in EU en VS.
Kakashiquote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen die met het grijze haar lijkt een beetje goed
Niet noodzakelijk, cosplay is bij mijn weten vooral anime figuren, bij mijn definitie horen van die elfjes / vampieren ookquote:
Kakashiquote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kijkt?quote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Mensen die bij anime gelijk over Naruto en Bleach beginnen. De twee meest overrated series ooit.
Heb je het gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Mensen die bij anime gelijk over Naruto en Bleach beginnen. De twee meest overrated series ooit.
Tuurlijk weet ik van jezus Aizen en Naruto die "light personified and who carries the flower called hope" isquote:
Oke, ik dacht ook dat ze overrated zijn. Maar ik vind Naruto wel leuk, maar wel degelijk overrated.quote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik van jezus Aizen en Naruto die "light personified and who carries the flower called hope" is
Ik heb een deel van die serie gevolgdquote:
Ik weet zijn naam maar ik wilde niet klinken als een naruto-fan aangezien die serie hier niet gewaardeerd wordt.quote:
Sasukequote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ook dat ze overrated zijn. Maar ik vind Naruto wel leuk, maar wel degelijk overrated.
Die lijkt alleen maar goed omdat je niks van zijn gezicht zietquote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een plaatje van een anime character en zeurt over anime?quote:
welkom op fok! Pak ook meteen je woordenboek en zoek: sarcasmequote:Op maandag 27 september 2010 10:15 schreef internal het volgende:
[..]
Je hebt een plaatje van een anime character en zeurt over anime?
Ik viel er inderdaad voorquote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
welkom op fok! Pak ook meteen je woordenboek en zoek: sarcasme
Het begint een beetje belachelijk te wordenquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bleachhttp://mangastream.com/read/bleach/57984491/16
klopt maar die warn ook kut. Dat zijn dan ook fillers.quote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef internal het volgende:
[..]
Het begint een beetje belachelijk te wordenDe serie werd al minder toen de Bount(o?) werden geïntroduceerd. Maar dit is echt helemaal niks. Gelukkig komen ze nu een beetje richting einde.
wanken op fok! jailbait topics?quote:Op zondag 26 september 2010 14:12 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen dan fucking tekenfilmpjes kijken.Damn waar gaat het heen met de wereld.
+1 voor de dikke tettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 september 2010 11:42 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
wanken op fok! jailbait topics?
ik zie overal videos van dat gekke wijf mainquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
Naruto zelf of iemand van die anime?quote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had een meisje op school die altijd in Naruto-kostuum naar school kwam.
Precies.quote:Op maandag 27 september 2010 10:11 schreef internal het volgende:
[..]
Die lijkt alleen maar goed omdat je niks van zijn gezicht ziet
Nee, dat heb ik al gecheckt.quote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef Frag_adder het volgende:
Pfft, zul je altijd zien dat het stiekem toch een vent blijkt te zijn....
TS verzint verzinsels!quote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |