Nee, ik meng mij niet in de bovenstaande discussie van "kinderachtigheid van anime". Ik heb zelf ook wel gekeken naar Dragonball Z, Bleach en Naruto en Death Note (van die laatste maar iets van 3 eps). Maar ik erger mij wél aan mensen die zo overdreven duidelijk van die japanofielen zijn, die mogen van mij echt aids krijgenquote:Op zondag 26 september 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar denk jij dat alle anime kijkers dat doen?
quote:Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, ik meng mij niet in de bovenstaande discussie van "kinderachtigheid van anime". Ik heb zelf ook wel gekeken naar Dragonball Z, Bleach en Naruto en Death Note (van die laatste maar iets van 3 eps). Maar ik erger mij wél aan mensen die zo overdreven duidelijk van die japanofielen zijn, die mogen van mij echt aids krijgen
Die lui sporen niet, net zoals necrofielen.
Zeggen dat bepaalde animeseries minder kinderachtig zijn dan andere tekenfilms, is een drogreden volgens jou?quote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alleen als je het verschil tussen argument en drogreden niet ziet
Aziatenquote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als het een leuk meisje is, gedraagt ze zich niet als een achterlijk kutkind die expres een hoog piepstemmetje na doet om op een aziaat te lijken.
Zie hoe dat poepvolk de webcam in kijkt, wat willen ze daar in godsnaam mee bereiken? Dat pedofielen zich erop gaan aftrekken? Met die ogen zo heel groot en![]()
![]()
AAAAAAAAAAH ik word er echt giftig van.
Ik zie het gewoon als verloochening van je voorouders en je ras en cultuur.
Ik dacht eerst dat ik een realdoll zag. :xquote:Op zondag 26 september 2010 20:15 schreef samvirus het volgende:
Ik versta onder japanofilie:
[ afbeelding ]
Ruig man mag ik een handtekeningquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef ScreamerT7 het volgende:
ja een paar van mn vrienden kijken ook anime....bahbeginnen ze in de pauze heel hard te praten over Naruto en bleach(ofzow)
dan denk ik zo van: OK, hier hoor ik dus niet bij...
dat overdreven gedoe met hoog springen en zwaardvechten echt niets voor mij...
quote:Op zondag 26 september 2010 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
Niets mis met meisjes die anime kijken hoor, zolang ze maar niet 20 keer perjaar verkleed zich als debielen gaan gedragen. Zelfs liever dat ze verslaafd zijn aan anime dan van die woensdag avond films...
Cosplay?quote:Op zondag 26 september 2010 20:31 schreef Frag_adder het volgende:
Niets mis met meisjes die anime kijken hoor, zolang ze maar niet 20 keer perjaar verkleed zich als debielen gaan gedragen. Zelfs liever dat ze verslaafd zijn aan anime dan van die woensdag avond films...
Kleding wel, gezichten totaal niet.quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dit lijkt tenminste nog ergens op, dan al die nep cosplay zooi in EU en VS.
Kakashiquote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen die met het grijze haar lijkt een beetje goed
Niet noodzakelijk, cosplay is bij mijn weten vooral anime figuren, bij mijn definitie horen van die elfjes / vampieren ookquote:
Kakashiquote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen die met het grijze haar lijkt een beetje goed
Jij kijkt?quote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Mensen die bij anime gelijk over Naruto en Bleach beginnen. De twee meest overrated series ooit.
Heb je het gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Mensen die bij anime gelijk over Naruto en Bleach beginnen. De twee meest overrated series ooit.
Tuurlijk weet ik van jezus Aizen en Naruto die "light personified and who carries the flower called hope" isquote:
Oke, ik dacht ook dat ze overrated zijn. Maar ik vind Naruto wel leuk, maar wel degelijk overrated.quote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik van jezus Aizen en Naruto die "light personified and who carries the flower called hope" is
Ik heb een deel van die serie gevolgdquote:
Ik weet zijn naam maar ik wilde niet klinken als een naruto-fan aangezien die serie hier niet gewaardeerd wordt.quote:
Sasukequote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ook dat ze overrated zijn. Maar ik vind Naruto wel leuk, maar wel degelijk overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |