ken ook genoeg mensen die al een half jaar zoeken en nog niets hebben. zelfs geen hok van 10m2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik ken nog genoeg studenten die zeer kleine hokjes hebben van soms rond de 10m2.
Dat is idd erg vervelendquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef loecje het volgende:
[..]
ken ook genoeg mensen die al een half jaar zoeken en nog niets hebben. zelfs geen hok van 10m2.
Ik denk dat het niet alleen draait om de formaat van de 'kamers' maar ook dat de ikea ervoor zorgt dat kamers ingericht worden met veel nieuwe meubels. Ipv alle krijgertjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik ken nog genoeg studenten die zeer kleine hokjes hebben van soms rond de 10m2.
Jammer vind ik dat, ben zelf ook begonnen met zo'n standaard ikea kamerquote:Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen draait om de formaat van de 'kamers' maar ook dat de ikea ervoor zorgt dat kamers ingericht worden met veel nieuwe meubels. Ipv alle krijgertjesen dat er niet steeds een nieuwe vloer in kwam maar dat je gewoon op de afgeragde vloer van de vorige bewoners verder leefde..
En er zijn tegenwoordig natuurlijk ook best veel studio's en containerwoningen.
Dat ook denk ik, op elke foto in dit topic staat dezelfde IKEA salontafelquote:Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen draait om de formaat van de 'kamers' maar ook dat de ikea ervoor zorgt dat kamers ingericht worden met veel nieuwe meubels. Ipv alle krijgertjesen dat er niet steeds een nieuwe vloer in kwam maar dat je gewoon op de afgeragde vloer van de vorige bewoners verder leefde..
En er zijn tegenwoordig natuurlijk ook best veel studio's en containerwoningen.
Aangezien die maar 16 euro kost is dat natuurlijk wel een heel budgettair verantwoorde keusquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ook denk ik, op elke foto in dit topic staat dezelfde IKEA salontafel
Die tafeltjes van de ikea kosten 4,95 euro per stukquote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aangezien die maar 16 euro kost is dat natuurlijk wel een heel budgettair verantwoorde keus.
Maar soms mis ik de kratten bier als salontafel hier wel. Ja, die tijd heb ik ook gehad.
ze kosten maar 5 euro wat verwacht je dan? het is gewoon een degelijk en simpel tafeltje. hier is de bovenkant na 3 jaar ook beschadigd. maar als ik me er echt aan ga ergeren haal ik voor 5 euro een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja dat is het hem nou juist.. Zo best zijn ze niet.. Ik vind dat de verflaag best snel beschadigd. En ik heb in meerdere huizen met een LACK tafel gewoond. Alleen nooit van mijzelf. Ik heb een Rian. Die zijn niet meer te koop :p
ja het is 5 euro, maar in de post waar ik direct op reageer word gedaan alsof het gewoon goede kwaliteit is. en daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef loecje het volgende:
[..]
ze kosten maar 5 euro wat verwacht je dan? het is gewoon een degelijk en simpel tafeltje. hier is de bovenkant na 3 jaar ook beschadigd. maar als ik me er echt aan ga ergeren haal ik voor 5 euro een nieuwe.
Dan staan raad ik af, ik heb een keer iemand door het blad zien zakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef loecje het volgende:
voor 5 euro vind ik het goede kwaliteit. de tafel is degelijk en is sterk genoeg om op te staan. simpel in elkaar te zetten. alleen tja de bovenkant raakt beschadigt in gebruik.
ik ben zelf ook opzoek naar een studio/appartementje dus als iemand anders nog betere tips heeft vul aan!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:04 schreef MrMessi10 het volgende:
Heey mensen!
Ik ben al langere tijd op zoek naar een kamer/studio/appartement in groningen, maar bijna elke site wat ik tegen kom wil dat je 15 euro betaald.
heeft iemand een site voor me wat gratis is? Of iets anders
Hmm dank voor de tips!, ik kijk veel op kamernet maar nog niet gehoord van lefier! Ik zal eens kijken!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef loecje het volgende:
[..]
ik ben zelf ook opzoek naar een studio/appartementje dus als iemand anders nog betere tips heeft vul aan!
De standaard gratis kamer sites als kamernet hebben een hele enkele keer studio's maar toch vooral kamers waarbij je alles moet delen.
Je kan briefjes ophangen op scholen, in supermarkten dat je een kamer zoekt (en hierbij afscheurstrookjes met je mail/mobiel)
voor de rest raad ik je aan om toch in te schrijven bij lefier voor kamers/studio's, daar heb je toch het meeste kans op een fatsoenlijke kamer.
ik weet niet hoelang je in Groningen wilt blijven maar als het voor langere tijd is raad ik je ook aan om alvast in te schrijven bij woningnet. je moet daar toch minstens 2 jaar in geschreven staan wil je in aanmerking komen voor een betaalbaar appartement. als je een studie begint en je inschrijft kan je aan het einde van je studie of tegen de tijd dat je klaar bent met je studie direct doorstromen naar een goed appartement.
Ik voel me betrapt, heb die inderdaad ookquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Die tafeltjes van de ikea kosten 4,95 euro per stukik heb er net 2 gekocht. Voor tot het moment dat ik iets leuks binnen mijn budget tegen kom.
[ afbeelding ]
lefier is wel betaald (ik dacht 30 euro eenmalig) maar dat is stukken minder dan makelaars vragen als bemiddelingskosten (1 a 2x de huur) en de service vanuit lefier is ook goed. goed onderhouden huizen enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef MrMessi10 het volgende:
[..]
Hmm dank voor de tips!, ik kijk veel op kamernet maar nog niet gehoord van lefier! Ik zal eens kijken!
Bedankt!
Ik zou de aanschaf van een keukentrapje adviseren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef loecje het volgende:
voor 5 euro vind ik het goede kwaliteit. de tafel is degelijk en is sterk genoeg om op te staan. simpel in elkaar te zetten. alleen tja de bovenkant raakt beschadigt in gebruik.
was eenmalig omdat de brandmelder af ging en niet uit wou en ik geen stoel in de buurt had. gewoon niet middenop gaan staan maar bij de poten.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
Ik
[..]
Ik zou de aanschaf van een keukentrapje adviseren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |