Ja, dus ook al zijn er maar 3 of zo dan maakt dat voor ons nog niets uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar wij 'weten' ook niet wat de hints zijn, wij 'denken te weten' wat de hints zijn...
en richting Krioro.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou, zeker omdat we het niet zeker weten is dat niet per se waar.
Als de kans er in zit dat we dorp schieten, schiet ik liever een inactievere dorp dan een dorp die hints oplost.
Maar ik bedenk nu dat Duimelot toch niets oplost, alleen vage hints richting hara![]()
Dus schiet Duim maar, hebben we toch vrij weinig aan.
Precies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Susi het volgende:
[..]
en richting Krioro.
Maar anyhoe, Duimelot heeft veel hints tegen haar staan.
Maar Beach had ook al genoeg hints die je uit de tekst kon halen, allemaal toeval achteraf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Susi het volgende:
Daarom is het ook zo suf dat Beach meeging op Krioro stemmen, dat waren namelijk zulke vage hints.
Maar daar werd naar gekeken nadat hij op Krioro gestemd had.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar Beach had ook al genoeg hints die je uit de tekst kon halen, allemaal toeval achteraf.
Mij vertrouwen en dingen geloven die ik zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet onderhand niet meer wat ik moet geloven en wie ik kan vertrouwen..
Zonder PI vind ik dat helemáál engquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij vertrouwen en dingen geloven die ik zeg![]()
Wat is PI ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder PI vind ik dat helemáál eng
Ohja, ik zie hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Je posticoon. Zie linksboven je post. Ik heb een smiley
En die is sarcastisch en gemeen over het algemeen, al heb ik hem standaard ingesteld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Je posticoon. Zie linksboven je post. Ik heb een smiley
En zo erg zijn jullie gehecht aan die PI ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zonder PI vind ik dat helemáál eng
Ik kreeg veel te veel commentaar toen ik die als standaard insteldequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En die is sarcastisch en gemeen over het algemeen, al heb ik hem standaard ingesteld.
Als ik een keer geen PI gebruik ben ik ziek in mijn hoofd of ik wens iemand sterkte met zijn of haar verlies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En zo erg zijn jullie gehecht aan die PI ?
Ik vondquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg veel te veel commentaar toen ik die als standaard instelde
Ja, daar kun je nog best info uit halen somsquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En zo erg zijn jullie gehecht aan die PI ?
Altijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kun je nog best info uit halen soms
Observeer en leer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef StijnDa het volgende:
Wat betekenen ze allemaal dan, als je er zoveel info uit haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |