Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL GB!
*JANKT*
*in een hoekje gaat zitten*
Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Die TT
[..]
Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.
Schat, je moet dan toch echt een wat vaker je handen wassen als er zovaal aan blijft plakken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
We gaan 6 november toch naar DTH he?![]()
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action.
Oh ziet er leuk uit op de site!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!
En mijn kat krijgt dat allemaal niet omdat ik het zelf goor vind
Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Die TT
[..]
Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ziet er leuk uit op de site!Respect voor zulke dierenliefhebbers!
![]()
Dan is Haaksbarf misschien iets voor jou. Ziet er net uit als een worst en daar zit ook alles in.Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor.SPOILER: Even een foto ter kennismaking met WodanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.
Ik doe het ook aanvullend hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.
Crap dat werkt idd niet met spoiler. Meteen maar even aangepast.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor.![]()
Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?
Ja tussendoor kan het idd wel. Wodan is all1 diabeet en moet dus op vaste tijden eten. Een tussendoortje verstoort zn suikerspiegel, waar ik zo een moeite mee heb gehad om dat goed te krijgen. Voor mijn knuffel vent is dat dus helaas niets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het ook aanvullend hoor.Lekkere snack en voor de rest KVV.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
We gaan 6 november toch naar DTH he?![]()
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action.
Douw d'r een kuiken in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 6 nov
Wat een kut TT trouwens
It's my pleasurequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 6 nov
Wat een kut TT trouwens
quote:
Not yet, ik zit er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een mooie poezel![]()
Gb, is Greys al gesignaleerd?![]()
Stofzuigen met 26 graden isnieleuknie
Zeg! ik vind het verdacht!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not yet, ik zit er al helemaal klaar voor.![]()
En hoe kom je bij die 26 graden?Ik heb net ook gestofzuigd, Greys mag zich vereerd voelen want dat doe ik nooooit (ik heb dat gebombardeerd tot de taak van Mr Gb
)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg! ik vind het verdacht!
Jij zit in je lesbo periode en Greys komt langs. Hmmmmm![]()
Ze is er!?quote:
Omdat de nieuwe radiator is aangesloten en het systeem dus ff flink moest draaien om de lucht eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not yet, ik zit er al helemaal klaar voor.![]()
En hoe kom je bij die 26 graden?Ik heb net ook gestofzuigd, Greys mag zich vereerd voelen want dat doe ik nooooit (ik heb dat gebombardeerd tot de taak van Mr Gb
)
Die zat erin....onder een plasticje geloof ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik merk wel dat dit huis beter geisoleerd is dan het oude. Het is hier nu nog steeds zo'n 17 a 18 graden in huis. Vorig jaar was het rond deze tijd warmer en in het oude huis was hettoen beneden al een graad of 15
Vriend is net in bad geweest met de bubbelmat zat er bij jullie bij de afstandsbediening ook geen batterij?
23C zonder verwarming.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
Baas boven baas. Het is hier zonder verwarming aan te hebben 20 graden.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben boodschappen gedaan!Foto komt later
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben boodschappen gedaan!Foto komt later
Jij had toch een keer een persoon die jij stiekem heel erg leuk vond op bezoek die een half lege chipszak tussen de kussens aantrof?quote:
Die chipszak was leeg hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had toch een keer een persoon die jij stiekem heel erg leuk vond op bezoek die een half lege chipszak tussen de kussens aantrof?
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Ons vogelcaféMet het raamvogelhuisje op de voorgrond
[ afbeelding ]
Cool! Komen er wel eens vogeltjes in dat raamhuisje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Ons vogelcaféMet het raamvogelhuisje op de voorgrond
[ afbeelding ]
Nog niet maar het hangt er nog maar sinds gisterenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
Cool! Komen er wel eens vogeltjes in dat raamhuisje?
Toen dronken we koffie op de bank (nadat ik het zakje had weggegooid)quote:
En toen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
Toen dronken we koffie op de bank (nadat ik het zakje had weggegooid)
Toen hadden we iig geen last van krakende chipszakjesquote:
Of het nog wat geworden is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Toen hadden we iig geen last van krakende chipszakjes
Denk je dat ze er wel in zullen gaan dan? Het lijkt mij dat ze dat eng vinden en niet veilig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nog niet maar het hangt er nog maar sinds gisterenZe moeten het nog even ontdekken denk ik.
Tsssk ik dacht aan andere kussens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen dronken we koffie op de bank (nadat ik het zakje had weggegooid)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen hadden we iig geen last van krakende chipszakjes
Ja, weet ik veelquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Nadat de zak was geleegd ging ie er snel vandoor
Had je ook niet kunnen daten in het donker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Ja, weet ik veel
Als het wel wat was geworden was ik nu geen vrijgezel meer he
Dat had ik er wel voor over gehad hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Had je ook niet kunnen daten in het donker.
quote:Inge is scheel!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Nadat de zak was geleegd ging ie er snel vandoor
Naar het schijnt vinden ze het juist prettig:quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
Denk je dat ze er wel in zullen gaan dan? Het lijkt mij dat ze dat eng vinden en niet veilig.
quote:Of men een tuin heeft of niet, dan wel op een bovenetage of in een appartement woont, iedereen kan voortaan van heel dichtbij vogels bespieden. De Bolmsö Birdfeeder is een handzaam vogelvoederhuisje dat men, ook van binnenuit, met zuignappen gemakkelijk en zonder gereedschap tegen de buitenkant van het raam bevestigt.
Het unieke ontwerp heeft iets weg van een miniatuur bushaltehuisje en is geheel van transparante kunststof vervaardigd. Zo heeft men achter het raam van vlakbij onbelemmerd zicht op de vogels die op het voedsel afkomen. Op hun beurt houden de vogeltjes, dankzij de open voor- en zijkanten en de doorzichtige overkapping, oog op andere (roof)vogels die ze liever uit de weg gaan. Kunststof strippen langs het dakje en op het voederplateau helpen hen bij het aanvliegen. Verder is dat plateau voorzien van slimme drainagegaatjes en een drinkbakje en is afneembaar voor gemakkelijk bijvullen en reinigen. Voor alle zekerheid kan de Bolmsö Birdfeeder met een veiligheidskoord worden gezekerd.
Ben jij ook zo benieuwd naar die foto van de boodschappen?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar die foto van de boodschappen?
Die wil ik ook zien!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:52 schreef APK het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd naar die foto van de boodschappen?
Ik geloof je nietquote:
Ik zit met jou te kletsen, jij bent toch niet vervelend?quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit met jou te kletsen, jij bent toch niet vervelend?
Zal wel weer iets goors aan het verzinnen zijnquote:
Die avatar heb ik genomen omdat ik steeds per PM door vrouwen werd lastig gevallen met mijn vorige plaatje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Dat is waar
Die man in je UI, lijk je daar op?
Dat een figuur uit de britse comedyserie Shameless.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar
Die man in je UI, lijk je daar op?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Die avatar heb ik genomen omdat ik steeds per PM door vrouwen werd lastig gevallen met mijn vorige plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Make poverty history, cheaper drugs now!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat een figuur uit de britse comedyserie Shameless.
Nou, toen ik vanmorgen wakker werd niet hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent dus aantrekkelijker dan je plaatje?
Wat een lekker ding is die Wodan van je.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ze er wel in zullen gaan dan? Het lijkt mij dat ze dat eng vinden en niet veilig.
[..]
Tsssk ik dacht aan andere kussens.
Nog omaatjes in elkaar geslagen?quote:
Maar nu?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, toen ik vanmorgen wakker werd niet hoor.
Het is wel uiterst tof om door plassen heen te rijden om van die make-up poppetjes öeps mijn haar gaat in de war"barbies nat te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nog omaatjes in elkaar geslagen?![]()
Met de auto door plassen gereden om gehandicapten nat te plensen?![]()
Bushokjes gesloopt?
No way, krijg ik weer een overvolle PM-box.quote:
PM dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
No way, krijg ik weer een overvolle PM-box.
Zeg tantequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is wel uiterst tof om door plassen heen te rijden om van die make-up poppetjes öeps mijn haar gaat in de war"barbies nat te maken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Frank.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Make poverty history, cheaper drugs now!
Mooi doorkijkje naar Ml-tje over 55/60 jaar!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg tante
Over Benidorm Bastards gesproken, met oma de stad in geweestdie wil je ook de kost niet geven hoor
Stoor ik?quote:
Ik ben niet pluizig en blauw neequote:
Nee hoor, wij zijn nog in de fase "zullen we foto's uitwisselen of niet" , niet in de "lichaamssappen-uitwisselings-fase" zoals jij en JJHquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi doorkijkje naar Ml-tje over 55/60 jaar!
Maar die bril heb je welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet pluizig en blauw nee
Ga je worden. Ik ook namelijk...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mocht ik willen dat ik dan zo vief ben.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn nog in de fase "zullen we foto's uitwisselen of niet" , niet in de "lichaamssappen-uitwisselings-fase" zoals jij en JJH
Bummer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben niet pluizig en blauw nee
Sommige mensen vinden dan al dat je stoort. Maar zo zijn jullie dus niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn nog in de fase "zullen we foto's uitwisselen of niet" , niet in de "lichaamssappen-uitwisselings-fase" zoals jij en JJH
Oh, nu wil je niet meeten zeker?quote:
Alleen als ik mijn bavariajurkje aan hebquote:
Zou wel willen, maar ik mag de komende 15 jaar de TBS-kliniek nog niet verlaten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, nu wil je niet meeten zeker?
Jaja doe maar alsof je van niks weet.quote:
Ligt er aan hoe je het bekijkt. We hebben operatie babyruimte in gang gezet en de meneer wordt danig chaggo van alles wat er moet gebeurenquote:
Kom ik daar wel langsquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ik mag de komende 15 jaar de TBS-kliniek nog niet verlaten.
Ik heb geen brilquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaja doe maar alsof je van niks weet.
Had 'ie maar eerder over na moeten denken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt er aan hoe je het bekijkt. We hebben operatie babyruimte in gang gezet en de meneer wordt danig chaggo van alles wat er moet gebeuren
En jouw hormonen vinden dat het allemaal NU of op zijn minst HEEL SNEL moetquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt er aan hoe je het bekijkt. We hebben operatie babyruimte in gang gezet en de meneer wordt danig chaggo van alles wat er moet gebeuren
Toen ik dat zei, gooide hij een knuffel naar mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Had 'ie maar eerder over na moeten denken.
Valt nog mee. Het had ook een behangrol kunnen zijn of een hamerquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toen ik dat zei, gooide hij een knuffel naar mijn hoofd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt nog mee. Het had ook een behangrol kunnen zijn of een hamer
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, gooide hij een knuffel naar mijn hoofd
Nee, niet eens. Het is meer dat iemand bijv. de oude kledingkast op komt halen en er pas donderdag een nieuwe gemaakt wordt dus dat de hele inhoud nu door het huis ligt en mijn meneer is een perfectionist. Dat gaat dus niet samen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En jouw hormonen vinden dat het allemaal NU of op zijn minst HEEL SNEL moet
Er moet een muurtje uitgebroken worden maar om de zooi uit de babyruimte kwijt te kunnen wordt er eerst een kastenwand gemaakt. Als dat eenmaal gedaan is, is het een eitje inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je een emmertje verf door de kamer heenslingert en de meubeltjes in elkaar zet/neerzet ben je toch al een heel eind? Of denk ik dan wel heel erg als een vrijgezelle man?
Hij doet aan inlevingsvermogenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ah, het zijn niet jouw hormonen maar de zijne die opspelen
Dat is inderdaad wel wat meer werk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er moet een muurtje uitgebroken worden maar om de zooi uit de babyruimte kwijt te kunnen wordt er eerst een kastenwand gemaakt. Als dat eenmaal gedaan is, is het een eitje inderdaad.
Zo moet je ze wel hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij doet aan inlevingsvermogen
Heerlijk zo'n ventquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dinnetje waarmee ik zou gaan kermissen heeft niks van zich laten horen. Aangezien die met kind is zal het vandaag vast niet meer doorgaan.quote:
Maar hoe is het nou met je poezjes? Hoe hebben die het naar hun zin daar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er moet een muurtje uitgebroken worden maar om de zooi uit de babyruimte kwijt te kunnen wordt er eerst een kastenwand gemaakt. Als dat eenmaal gedaan is, is het een eitje inderdaad.
quote:
Krijgt hij ook een dikke buik?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met mijn kortingsbonnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef APK het volgende:
Dan ga je toch gewoon in je eentje heel stoer bij de botswagentjes staan.
Woei!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Eerste vogeltje gesignaleerd in het raamvoerhuisje
![]()
* Rewimo camera klaarlegt
Spannend!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Rewimo het volgende:Eerste vogeltje gesignaleerd in het raamvoerhuisje
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Eerste vogeltje gesignaleerd in het raamvoerhuisje
![]()
Die heb ik ook nog klaarstaan, doe je een korte review?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
daarna Machete kijken (messenwerpsmiley zoekt).
Vast wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog klaarstaan, doe je een korte review?
La Chouffequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
Straks kaasfondue met La Chouffe bier erdoor en erbij, daarna Machete kijken (messenwerpsmiley zoekt).
Dancing with the Scars.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
La Chouffe![]()
Kaas![]()
En messenwerpfilm hoeft voor mij ook niet.Is er eigk nog iets op vanaaf?
Dinnetje smst net dat ze ziek is dus kermis gaat vandaag niet door.Anders ga ik eens de handvol DVD's doornemen die ik nog niet gezien heb.
*hapt vers afgebakken stokbroodje* Kruidenboter op de ene helft en kipsalade op de andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
oeh, slingert Machete al rond op het internet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
Straks kaasfondue met La Chouffe bier erdoor en erbij, daarna Machete kijken (messenwerpsmiley zoekt).
PMquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, slingert Machete al rond op het internet?
*zoeken gaat
Geen vogel meer gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:09 schreef APK het volgende:
Spannend!![]()
Straks moet je flitsen en komt 'ie nooit meer terug.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dancing with the Scars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er komt helemaal niks vanavond op tvOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Verrek, wij ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik kom nu achter een klein detail wat ik in mijn enthousiasme vergeten was: ik heb overal rolluiken. En die kunnen niet dicht als dat huisje op mijn raam geplakt zit. D'oh!
Is machete al uit in de download scene dan? Niet dat ik weet. Of ga je hem in de bios kijken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
PM mij hem ook eensquote:
Wat zijn we een stelletje klutsen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben de luiken niet altijd naar beneden maar ik zal qltel wel even waarschuwen dat ie ze niet blindelings laat zakken
Draait hij ook in de bios dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is machete al uit in de download scene dan? Niet dat ik weet. Of ga je hem in de bios kijken?
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A CAR!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ssssttt, voor de modjes boos worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A CAR!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRR
krak
TWEETTWEETTWEEPRRbrlqrbl.......
Ik heb ze getest en ze doen het prima.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cat, hoe is het met de bubbels?
Mijn woonkamer is op de eerste verdieping en daar is alles rolluik, ook voor de balkondeur. Dus helaasch. Het enige glas wat niet berolluikt is is het matglas bij de voordeur. Maar het is niet echt handig het ding daar op te hangen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Kan die niet op je deur cat? of heb je daar ook rolluiken?
Zwabber!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRRRRRRR
krak
TWEETTWEETTWEEPRRbrlqrbl.......
Neeeheeee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ssssttt, voor de modjes boos worden.
* Pagan kijkt op TPB naar een Volvo 850 Estatequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeheeee!
Je moet zeggen ;
FUCK YOU! I WOULD IF I COULD!
Grieksquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat heb je nou gekozen?
Ja hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ssssttt, voor de modjes boos worden.
Inkijk (al valt dat bij mij mee, maar ik houd niet van staren in een zwart gat) en isolatie. Er komt een hoop kou door je ramen binnen. Omdat ik rolluiken heb heb ik destijds niet gekozen voor overgordijnen, enkel een sierstukje. Dus die gaan elke avond dicht ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar doe je al je rolluiken altijd dicht dan? Het is toch alleen voor de zon en in je slaapkamer 's nachts nodig toch?
Hier ook zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inkijk (al valt dat bij mij mee, maar ik houd niet van staren in een zwart gat) en isolatie. Er komt een hoop kou door je ramen binnen. Omdat ik rolluiken heb heb ik destijds niet gekozen voor overgordijnen, enkel een sierstukje. Dus die gaan elke avond dicht ja.
Voor of na het eten?quote:
Kom d'r maar in Zwabber, Q. of Pagan.quote:
quote:
Zijn die van je woonkamer overdag dan dicht? Is dat niet ontzettend donker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook zoal gaan ze nu nog niet dicht en die van de woonkamer die gaan juist s' avonds open.
Ehmm Grieks was het eten, het voor of na het eten standje kan me gestolen worden.quote:
We hebben een woonkeuken dus overdag zitten we in de keuken, de woonkamer is helemaal apart en dan gooi ik ze open als we daar gaan zitten meestal na het etenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn die van je woonkamer overdag dan dicht? Is dat niet ontzettend donker?
Zodra het buiten donker wordt en ik heb zin om op te staan dan draai ik aan het knoppie om ze dicht te doen. Lekker knus.
Ik wist het zodra ik het zei en ik aan de Mr die zich aan het opdirkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom d'r maar in Zwabber, Q. of Pagan.
Edit: Pagan dus.![]()
Uhm.... vogelhuisje overkopen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons gaan ze meestal dicht vanwege zon. Niet vanwege inkijk, alleen die in de slaapkamer (want die is op de begane grond)
Wat liev.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wist het zodra ik het zei en ik aan de Mr die zich aan het opdirkenis vragen euh wasda?
*Shine!*quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben sinds vandaag toppers op onze matrassen. Nu is het bed wel erg hoog.
Ben benieuwd hoe het slaapt vannacht
LOL.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wist het zodra ik het zei en ik aan de Mr die zich aan het opdirkenis vragen euh wasda?
Ik heb er al 2quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat een van de mensen die ik er eentje kado wil doen ook rolluiken heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Denk niet dat ik er meer doorheen krijg hier. Zeker niet nu we een rolluikprobleem hebben
Nu welquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat een van de mensen die ik er eentje kado wil doen ook rolluiken heeft.
Maar da's niet mijn probleem he?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Soppen die de rolluiken ook, Cat? Of is dat alleen een tik van jou?
(Greys hier)
Eten was lekker!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker gegeten en leuke film gehaald?
Nou, als Greys goed kijkt naar die van mij vindt ze misschien dat het toch wel nodig isquote:
gniffel geen gekke blikken gehad?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eten was lekker!
Leuk gelegen ook, aan de Vinkeveense plassen.
Het was wel ernstig dat we steeds als er op de menu kaart 'wok' stond, we er automatisch 'nok' achter zeidenGamba's uit de woknok. Ja, die hoefden we dus meteen niet meer.
De jacht naar een leuke film is mislukt, want alledrie de videotheken zijn failliet in dat durp van Goodbye
Gelukkig heeft ze 'He's just not that into you' nog liggen (en die is leuk!![]()
) en nog eentje.. effe kijken... 'Definately Maybe'. Die heb ik nog nooit gezien, maar die schijnt ook leuk te zijn.
Ik zal het aan tante Takke vragen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Soppen die de rolluiken ook, Cat? Of is dat alleen een tik van jou?
(Greys hier)
Ben jij zo'n type wat haar auto inruilt als de asbak vol is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als Greys goed kijkt naar die van mij vindt ze misschien dat het toch wel nodig is![]()
Gelukkig heb ik al nieuwe
Ew, woknok!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eten was lekker!
Leuk gelegen ook, aan de Vinkeveense plassen.
Het was wel ernstig dat we steeds als er op de menu kaart 'wok' stond, we er automatisch 'nok' achter zeidenGamba's uit de woknok. Ja, die hoefden we dus meteen niet meer.
De jacht naar een leuke film is mislukt, want alledrie de videotheken zijn failliet in dat durp van Goodbye
Gelukkig heeft ze 'He's just not that into you' nog liggen (en die is leuk!![]()
) en nog eentje.. effe kijken... 'Definitely Maybe'. Die heb ik nog nooit gezien, maar die schijnt ook leuk te zijn.
Ik krijg dat ding geeneens ingesteldquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik HAAT het als de automagische video-opname net te vroeg stopt zodat ik de ontknoping mis.
Niet herkenbaar. Da's een van de voordelen van geen hub hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Of je zit ergens naar te kijken en dan blijkt dat hub een of andere opname heeft ingesteld zodat je moet verkassen naar een andere kamer
Jij bent geen technische Truus?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik krijg dat ding geeneens ingesteld
Nope mijn mr krijgt het gelukkig ook niet voor elkaarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet herkenbaar. Da's een van de voordelen van geen hub hebben.alleen thuis zijn
Dan doe je wat verkeerdquote:
JJHtje!quote:
Aaaahquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben niet alleen thuis, ik heb mijn 10 katten.![]()
Het is nu zo schattig, omdat het kleine spul nu zelf hun mand uit kan word ik bij binnenkomst 'bestormd' door 5 piepende kittens. Tot op heden ben ik sneller bij de mand dan dat zij eruit zijn gekrabbeld maar de intentie is er.
Dan ben je niet alleen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook alleen.
Wel met Geer en Bert natuurlijk.
Whoop staat potverdrie naar de deur te kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel de enige mens, als ik wat tegen Bert vertel zit ie me alleen maar gek aan te kijken.
Hihihi, wandel ze.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoop staat potverdrie naar de deur te kijken
Hoe ist met Bertje? Gaat het nog steeds leuk met Geer?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel de enige mens, als ik wat tegen Bert vertel zit ie me alleen maar gek aan te kijken.
Nee dat doet ze omdat ze de mister zoektquote:
Hoezo? Lekker rustig. De mannen komen zo thuis trouwensquote:
Wat een ondankbare hond!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat doet ze omdat ze de mister zoekt
Als ze plasje wil dan loopt ze wel naar buiten.
Op het ene moment liggen ze elkaar te wassen en twee tellen later maken ze elkaar bijna af.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ist met Bertje? Gaat het nog steeds leuk met Geer?
Klinkt logisch, je voedsel wassen voor je het opvreet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het ene moment liggen ze elkaar te wassen en twee tellen later maken ze elkaar bijna af.
Prima dus.
Werk ze!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Ik ga me trouwens omkleden en aan het werk.
Tot morgen ofzo.
Na een dodelijke blik ligt ze nu te snurkenquote:
*hak*quote:
het is een over-the-top persiflage van B-films, en ik lag echt dubbelquote:
Vooral het begin, jaquote:
Greys? Is this you?quote:
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Mijn slaperige knullie.![]()
[ afbeelding ]
Ow gawd, zat je weer te hyperen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu wel
Goodbye roept nu naast me 'Alsof JIJ ooit zo'n film zou gaan kijken!'
OMG, die film die we net gekeken hebben (Definitely Maybe) was zo leuk!
Alhoewel wel zenuwslopend (voor mij danwant Gb had hem al gezien) omdat ik constant bang was dat hij met de verkeerde vrouw zou eindigen
Op een gegeven moment zat ik me er helemaal over op te vreten.
Best treurig eigenlijk![]()
Seksah stukjes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Nu gaan we over op 'He's just not that into you'.
Hebben we allebei al gezien, maar da's ook een cute film. En seksehSommige stukjes dan.
Satsu is een eckte dekentjeskruiper. Dekbedden, plaids, mijn knieën ... als hij maar denkt dat er een mogelijkheid is bokt hij net zolang met zijn koppie tot hij de ingang gevonden heeft. Heeft hij van Yoko en Satsu heeft de kunst geperfectioneerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Aw, Cat, wat lief onder dat dekentje
Onder het vloerkleed? Da's ook een optie natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Lieffff Cat, die van mij kroop hier net onder het vloerkleed
Ca cést une probléme grave.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
(G) We krijgen de film niet van het Frans af![]()
Big timequote:
We will!quote:Seksah stukjes.Enjoy!
Op z'n frans dus!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Big time
Ik zat nog net niet te foeteren. Nou ja, eigenlijk ook wel. Op een gegeven moment lijkt het er op dat hij met de ene vrouw eindigt en ik was het daar totáál niet mee eens, want de andere was leuker. Gelukkig kwam hij bij zijn verstand. Pfieuw...
[..]
We will!
OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE,quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Greys ik of GB ik?quote:
Hihihi, je zei postcount.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
Greys dus. Even Gb dr postcount opkrikken
Nou bíjna iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE,
NAPOLEON! MAIS OUI!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE, OMELETTE DU FROMAGE,
Naughty mequote:
Oppassen nu, want ik sta op het punt een Frans nummer te posten.quote:
OMG, jullie heten Goodbye en Greys, en dan zet je er voor het gemak een G voor?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Dirkh? Wat doe jij bij de dames?quote:
Owquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, jullie heten Goodbye en Greys, en dan zet je er voor het gemak een G voor?
Ja joh, ik plaag maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou...
Nee... zie je...
Als het Goodbye was, had ik er geen letter bij hoeven zetten, want dan wíst je het al, aangezien haar UI er naast staan. En haar naam. Enzo. Snappu?
Geen wonder dat de kat daar onder het vloerkleed kruiptquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Big time
Ik zat nog net niet te foeteren. Nou ja, eigenlijk ook wel. Op een gegeven moment lijkt het er op dat hij met de ene vrouw eindigt en ik was het daar totáál niet mee eens, want de andere was leuker. Gelukkig kwam hij bij zijn verstand. Pfieuw...
[..]
We will!
Nee, ik heb hem niet gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie He's just not that into you al eens gezien dames?
Het is zó geweldig hoe die film vol waarheden zit over mannen en vrouwen en de eeuwige onduidelijkheden en drama's daartussenTombola, jij hebt hem vast wel eens gezien!
Guess what? Ik heb hem gezien!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie He's just not that into you al eens gezien dames?
Het is zó geweldig hoe die film vol waarheden zit over mannen en vrouwen en de eeuwige onduidelijkheden en drama's daartussenTombola, jij hebt hem vast wel eens gezien!
(Greys)quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem niet gezienVooral omdat iedereen vindt dat ik hem moet zien omdat het lange tijd the story of my life was
![]()
![]()
Is die andere film nog steeds frans dames?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
(Greys)
Ach, is het niet the story van iedereens leven?
Kijk hem maar eens, de film is bovenal grappig. En herkenbaar, maar daarom juist grappig
Ja, en ik wil hem ook wel ooit zien hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
(Greys)
Ach, is het niet the story van iedereens leven?
Kijk hem maar eens, de film is bovenal grappig. En herkenbaar, maar daarom juist grappig
Non!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is die andere film nog steeds frans dames?
Het 'kneusje' in deze film is anders utterly adorablequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik wil hem ook wel ooit zien hoorMaar ik was wel altijd het kneusje dat te lang achter de mannen aan bleef lopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het 'kneusje' in deze film is anders utterly adorable
(En kom, ik heb ook zo vaak te lang achter een vent aangelopen)
Oh en Goodbye ook, hoor ik net
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Non!
Quelle surprise!
The sekseh parts are in English now
Ik hoef nu niet meer steeds te zeggen dat ik het ben he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]er is nog hoop voor me dus?
Nee hoor, maar als ik op sommige dingen terugkijk idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |