Mooi!quote:
Ik ben nog even bezig om dat kapotte plaatje er uit aan het halen.quote:
Ik speel ook met toetsenbord. Maar denk er ook aan om toch eens te gaan kijken voor een stuurtje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil er bijna een stuurtje voor kopen... Toetsenbord speelt echt klote
Die staat wel op de planning...quote:
Hihi sexquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit wel een stijgende lijn in bij mij.
In Bahrein na de vrije training + 6 sec. op mijn teamgenoot (plek 23).
In de kwalificatie + 3 sec. op mijn teamgenoot (plek 23).
Nu in Australië na de vrije training + 1 sex. op mijn teamgenoot (plek 21). Ik sta nog wel altijd 24ste.
Sex op z'n teamgenootquote:
Als ik dan een vrouwelijke teamgenoot had.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sex op z'n teamgenootLUCTOR HEEFT SEX OP Z'N TEAMGENOOT
!
Ik zie niet in waarom dat slecht is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Bedankt Dean..
Nu zit ik weer met Never Again van Milk Inc in mijn hoofd... en elke seconde waren de tetten van die Linda wel in beeld...
Ga dit maar luisteren!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Bedankt Dean..
Nu zit ik weer met Never Again van Milk Inc in mijn hoofd... en elke seconde waren de tetten van die Linda wel in beeld...
Die heb ik gisteren weer gehoordquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren weer gehoord
Moest bij een waterpost staan bij een hardloopwedstrijd, had de audio-afdeling van de organisatie een happy hardcore cd er in laten zitten... Kwam er ook een happy-hardcore versie van dit nummer voor bij ;')
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef jna het volgende:
Als jullie nou ff een PS3 kopen kunnen we online de stage sc cup doen
Hoho, Sterretje is ook DJ in Den Haag hè, dus die weet wel van wantenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Als die gozer van Jersey Shore al een bagger track gemaakt heeft... dan vraag ik me af waar Sterretje mee aan komt..
Je werkt fulltime, je kan best een ps3 kopen. Niet zo Zeeuws doen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zorg jij voor de financiën dan?
Hehehe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Je werkt fulltime, je kan best een ps3 kopen. Niet zo Zeeuws doen!
De zoveelste danceversie van Oh Oh Den Haag ... of Radar Lovequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, Sterretje is ook DJ in Den Haag hè, dus die weet wel van wanten
Mja, Oh Oh Den Haag zit natuurlijk al in de titelsong, dus wie weet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De zoveelste danceversie van Oh Oh Den Haag ... of Radar Love
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Je werkt fulltime, je kan best een ps3 kopen. Niet zo Zeeuws doen!
Dat duurt nog 5 jaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Het viel te proberen.![]()
\Maar ik wacht op de PS4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. whut?
!DAMNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. whut?
!KuuuuuuuuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Die wil je niet tegenkomen tijdens een avondje het op zijn Russisch doen...
Dus je hebt nog 5 dagen?quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
Nice. Afgelopen donderdag te horen gekregen dat we deze maand het onderwerp voor het afstudeeronderzoek definitief moeten hebben.
Hm... uit het boek: Inleveren onderzoeksopzet, januari.quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
En wanneer moet je met afstuderen beginnen? Februari zeker?
Ja zoiets. Maar goed, behoorlijk kut dus. Maar wellicht heb je vanavond onder de douche een eureka momentjequote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm... uit het boek: Inleveren onderzoeksopzet, januari.Bedoel je dat?
Ja, moet er eens goed voor gaan zitten. Het is echt belachelijk dat de school dit niet eerder bekend heeft gemaakt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar goed, behoorlijk kut dus. Maar wellicht heb je vanavond onder de douche een eureka momentje
Dan ben je je lul kwijtquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik begin steeds meer medelijden te krijgen met mijn collega's die voor Feyenoord zijn
Op welk niveau speel jij?? want ik ben een keer 6e en 2e keer 2e geworden.. en nog geen ene lekke band?quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lag ik netjes met mijn Lotus 19de met uitzicht op de 18de plek. Krijg ik een lekke rechterband.Weg mooie klassering. Dat was de vierde lekke band in één raceweekend.
Daar mogen ze bij Codemasters in een patch wel iets aan doen.
custom. Enkel abs en tc aan, rest uit. Daarnaast alle schade e.d. aan en realistische regels en vlaggen. Maar ik zal vanavond eens kijken als ik het weer ga spelen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op welk niveau speel jij?? want ik ben een keer 6e en 2e keer 2e geworden.. en nog geen ene lekke band?
Het is inderdaad erg weinig vandaag.quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Dit moet wel een record zijn qua minste posts van de dag.
Lienquote:Goedebijnaavond Luc.
Luctor!quote:
Iedereen die overbleef na Jean waarschijnlijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef PieterBas het volgende:
En hoeveel jonge meisjes heeft hij nu weer naar zijn stulpje gelokt...
Don't touch that stereo
Hou mij er buitenquote:Op maandag 27 september 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iedereen die overbleef na Jean waarschijnlijk
Succes, en welkomquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zo, ben na 3 jaar weer terug
Ben nu bezig met mn HBO stage
quote:
Mja, goeie tijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Had om 9 uur college ja. Nu nog steeds trouwens
Jouw baas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Baas: Je hoeft vrijdagmiddag geen presentatie te geven
Ik: Dat is mooi![]()
![]()
Baas: Die is namelijk verplaatst naar de ochtend...
Ik:whut whut whut
Hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
![]()
Ik mag jouw baas welquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
![]()
Met dat vuurwerk? De prutsersquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Ajax
![]()
Van je eigen supporters moet je het hebben
Ja idd en nog bij hun eigen goal ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag jouw baas wel
[..]
Met dat vuurwerk? De prutsersDat worden weer boetes
Echt, wat voor josti ben je dan wel nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd en nog bij hun eigen goal ook
Dat noemen ze ajaxsupporterquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt, wat voor josti ben je dan wel niet
Die zijn er idd zatquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik denk niet dat alleen bij Ajax josti-supporters rondlopen hoorAls je ze al de naam supporter wilt geven
Het leven is goed, alleen de maatschappij is zoquote:
Mmhquote:Op woensdag 29 september 2010 00:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het leven is goed, alleen de maatschappij is zo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Voetbal
Koningin op Twitter
PVV in de regering
Denk dat hij het allemaal wel geil vind ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoorde gisteravond op de radio dat Geert Wilders een heel blij kindje was omdat ze redelijke inspraak hadden als gedoogpartijtje.
Hoeveel hebben ze gespeeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef jna het volgende:
Oh en niet fucken met Ajax ja!
Jodennnnnnn Jodennnnnnn Jodennnnnnn
Jajajajajajaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
1-1
Eerste helft werd Milan weggespeeld
Monsterboard is geniaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Hoe goed is Monsterboard precies? Zit erover te denken om m'n CV er op te gooien.
En misschien dat ik een LinkedIn account ga nemen.
Oh godquote:
Dat is wel geniaal. Tijdens het werk een nieuwe baan zoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk een nieuwe baan aan het zoeken
Wat is dit echtquote:zondag
03-10-2010
17:00
22 °C
Zou me niks verbazenquote:
Ik vind het ziekquote:
Dien!quote:
Gebeurt vaker dan je denkt..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal. Tijdens het werk een nieuwe baan zoeken.hmja, zal vast pauze hebben gehad ofzo.
Net nu het hier weer zomers wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
* DjRex89 vertrekt over 2 uurtjes richting schiphol om daarna een week in Turkije te vertoeven![]()
Terechte actie van de Hollandsche weergoden, niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net nu het hier weer zomers wordt.Maar veel plezier
Dat wel inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terechte actie van de Hollandsche weergoden, niet?
Maandag pas?quote:
Niet uit Amerika? De dollar staat weer puickquote:
Nee Engeland was goedkoperquote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet uit Amerika? De dollar staat weer puick
Play.com? Daar heb je mooi geen verzendkostenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Engeland was goedkoperen dat was al zonder verzendkosten te checken. Neem aan dat die ook duurder waren vanuit Amerika.
Nee Amazon.co.uk. Maar het heft elkaar op. Play.com is net een paar pond duurder maar bij amazon betaal je wel verzendkosten dus op het eind is het even duurquote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Play.com? Daar heb je mooi geen verzendkosten
Checkquote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Amazon.co.uk. Maar het heft elkaar op. Play.com is net een paar pond duurder maar bij amazon betaal je wel verzendkosten dus op het eind is het even duur
quote:
Voorburg, Rijswijk, Leidschendam?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Om aan de mensen daar te laten weten dat er meer is dan Den Haag
Rijswijk, of all placesquote:
In the ghetttooooooooooo......quote:
Om reclame te maken voor Leeuwarden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:23 schreef jna het volgende:
Oh trouwens. Waarom rijden er trams door den haag met reclame voor Leeuwarden erop
Dat is natuurlijk wel nodig voor die stad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om reclame te maken voor Leeuwarden.
Ja, echt waar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
Je mist niks
Honger..... eens wat eten zoeken.
Succes!!quote:
Mijn appartement heeft al een dak... nou ja, een stuk beton.quote:
Je zou het haast zeggen he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:03 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. waarom heb ik opeens om naar Guns 'N Roses te luisteren tijdens het doen van mijn administratie, of zegt "Welcome to the Jungle" iets over mijn administratie achterstand.
Misschien kwam dat ook omdat vanwege de gitaarsolo in November Rain gisteren in de auto..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen he.
Ik had laatst ineens, out of the blue, zin om Michael Jackson op te zetten.Dat overkomt me nooit.
Nicequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, zonet Silvan Stoet van Radio Veronica aan de telefoon
Vorige week moest ik zondags werken, en toen in zijn show Weekend Hotline een plaat [Metallica] aangevraagd... nu belde hij net om te vragen of ik morgen ook moest werken, dat is niet zo, maar hij wou nu wel de plaat voor me draaien. Tegen half elf hoor ik mijn request terug op de radio
Enter Sandmanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Welk nummer van Metallica? Ik miste wel One en Enter Sandman gisteren
Dat heb ik ook wel ja. Misschien indd. jeugdsentiment etc.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef PieterBas het volgende:
Het vreemde is, dat de nummers waar ik vroeger een schijthekel aan had, nu opeens kan waarderen.
Is dat jeugdsentiment
Kan...of iedereen vind het goed en jij vond het nooit iets maar je werd er zo mee doodgegooid, dat je wel moest luisteren!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:29 schreef The_Dean het volgende:
Of dat ze zo slecht zijn dat ze goed zijn.
Dat heb ik met U2. En Kane. En Blof. En Anouk. En ik vind er nog niks aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan...of iedereen vind het goed en jij vond het nooit iets maar je werd er zo mee doodgegooid, dat je wel moest luisteren!
Ik heb dat met Doe Maar.
Nee, dat kan. Maar ik heb nu toch ondanks alles een paar liedjes van Doe Maar terwijl ik ze altijd vreselijk vond. Maar die liedjes gaan in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met U2. En Kane. En Blof. En Anouk. En ik vind er nog niks aan.
Kanequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met U2. En Kane. En Blof. En Anouk. En ik vind er nog niks aan.
Met dat neppe kutaccent van hemquote:
Hij had wel een mooie vrouwquote:
Meh.quote:
Jaa, zo lekker overdreven. Die vent praat zo irritant he. Zijn zang ok, maar dan ook zo praten?quote:
Vond je niet?quote:
Mwa, ze had een lief/leuk smoeltje maar vond haar niet overdreven mooi ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
Nee, die Guusje doet me helemaal niks...
Overdreven mooi is ook niet goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, ze had een lief/leuk smoeltje maar vond haar niet overdreven mooi ofzo.
True!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Overdreven mooi is ook niet goed.
Dat is een hele geruststelling!quote:
Ik wou net zeggenquote:
Doe hem de groetenquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
Maar dan heeft het niet aan jou gelegen
Is er al iets meer bekend? Heb het nog niet echt gevolgd namelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat het word met dat partijcongres van het CDA. Volg het de hele middag al een beetje, maar de meningen zijn nogsteeds erg verdeeld, en veel zijn toch nog tegen...
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Substantiële meerderheid is voor het regeerakkoord
68% voor
32% tegen
Dus 32 % heeft er verstand van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Substantiële meerderheid is voor het regeerakkoord
68% voor
32% tegen
Heb je gezien wat voor volk er aan het woord kwam?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus 32 % heeft er verstand van.
Alleen dat tegen de SGP aanschuren staat me totaaal niet aanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik ben ook niet voor de PVV, maar je moet op een gegeven moment toch regeren... en de PVV is maar een gedoogpartij en ik denk dat ze zijn invloed wat overdrijven... ze KUNNEN hem meer in laten binden, helaas doen ze dat niet.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor volk er aan het woord kwam?Dat was echt om te janken
Eén gast die het over onderbroek had ipv omroep
Ik denk wel korterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:49 schreef The_Dean het volgende:
We weten het niet eerder precies hoe het echt zit, dan over vier jaar.
Dat hoop ik ook. Kunnen we weer naar een normale regering.quote:
Mja, als grootste verliezer de verkiezingen uitkomen en toch mee mogen regerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef PieterBas het volgende:
Het CDA mag sowieso blij zijn dat ze mogen mee doen met 21 zetels :p
Volgend jaar herstemmen denk ik inderdaad... dit kan nooit lang goed gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Kunnen we weer naar een normale regering.
De tiende de loterij maar winnen en dan gelijk maar emigreren naar Australië.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie het somber inWe maken ons als land op z'n zachtst gezegd niet geliefd door een pro-Wilders regering te installeren
Ja... als ik geld had was ik hier ook al wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De tiende de loterij maar winnen en dan gelijk maar emigreren naar Australië.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen echt gaan emigreren, van al die mensen die zeiden dat wel te gaan doen als Wilders aan de macht kwamquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De tiende de loterij maar winnen en dan gelijk maar emigreren naar Australië.
Waarschijnlijk zeer weinig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen echt gaan emigreren, van al die mensen die zeiden dat wel te gaan doen als Wilders aan de macht kwam
De ironie is vaak dat die geemigreerde Nederlands dan opeens buitenlanders zijn.. en vaak ook niet echt gewenstquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen echt gaan emigreren, van al die mensen die zeiden dat wel te gaan doen als Wilders aan de macht kwam
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef jna het volgende:
Dat is een leuke verrassing. Kom ik thuis, is m'n Amazon bestelling er al met FIFA 11 en F1 2010
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Nou ik ga ook steeds beter rijden in mijn Lotus...
Nee, dat wil je niet weten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
Kan iemand ff opzoeken hoeveel Ajax staat?
Of juist wel!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet weten.
Enoh moet gewoon van 'm afblijven. 3de keer dat ie z'n mannetje laat lopen waarna een doelpunt volgt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die tweede was dus duidelijk een Schwalbe.
Heb ik ook gehad dit weekend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef PieterBas het volgende:
Leuk die corrupted savegame bug in F1 2010, kan ik gelijk opnieuw beginnen
Nu sta ik met mijn maagdelijke Virgin gelijk bovenaan het kampioenschap..
Geen. Hij werkt al jaren fulltimequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jij bent vroeg![]()
Wat doe jij voor stage?
Zoals jna inderdaad al zei. Ik loop al sinds de zomer van 2007 geen stage meer, maar op de één of andere manier kom ik hier toch altijd weer terug.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jij bent vroeg![]()
Wat doe jij voor stage?
Addictquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals jna inderdaad al zei. Ik loop al sinds de zomer van 2007 geen stage meer, maar op de één of andere manier kom ik hier toch altijd weer terug.
Moet jij zeggenquote:
Dat heb jij toch helemaal niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |