quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Hier mensen die me een beetje op kunnen vrolijken?
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbisquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog niet de eer heb gehad om ooit van jouw kookkunsten te mogen genieten, naast wat eten uit frituur.
Hey Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Bestellen kon je ook wel ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
Oh en wat is er dan mis met mijn ophaalkunst?![]()
Oh dat, wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bestellen kon je ook wel ja.
Maar ik doelde meer iets uit eigen keuken en zover ik weet heb ik dat nog niet meegemaakt.
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat, wat niet is kan nog komen
quote:
Veel ruzie gemaaktquote:
Deventerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
moet je vanavond naar de schouwburg gaan in deventer naar lebbis
Hoiquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Maar doe maar dan wel iets anders dan prei, daar ben ik dan weer niet zo fan van.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Veel ruzie gemaaktDus blijheid is welkom
![]()
[..]
Ja, ROnald McDonald, maar daar ben je bang voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
helluh
Top!quote:
geen idee dat zoek ik daar wel uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Woohoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Misschien om het wat eerder te doen?quote:
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
![]()
ik heb geen idee waar die straat ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien om het wat eerder te doen?
polstraat 7, veel plezier
Oh gats. Ruzie is stomquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Deventer
SchouwburgWaar is die nu eigenlijk dan? Aangezien de boel verbouwt wor...
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ter inspiratie staat mijn top 30 inmiddels in dat topic.
Jaquote:
Fha!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Fha het volgende:helluh
Ieeeh ik wil ook een hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef het even 30 seconden, maar dan lig je ook dubbel.
Wat dacht je van google maps?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar die straat ligt
mja ik ga om 9 uur al naar deventer om in alle rust uit te zoeken waar ik moet zijn
Hihi nu komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats. Ruzie is stom![]()
Wil je nog een grappig filmpje?
OH wacht, deze heb ik ook nog.![]()
![]()
Als je er nog meer wilt gil je maar!![]()
Henry is een bozerik al twee dagenquote:
Er zijn nog maar een stuk of 50 van in de wereld helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieeeh ik wil ook een hebbenLieeeeeeeeeeeeeeeeef
![]()
![]()
![]()
een soort kip/bolle/parkiet combinatie
Die VOGEL!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nu komt het helemaal goed![]()
[..]
Henry is een bozerik al twee dagenMaar komt wel weer goed
Maar ik hou gewoon niet van ruzie
Dan ben ik de hele tijd overstuur en onrustig enzo
Kan je het weer niet laten met je vogelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het blijft een heldenbeest!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het weer niet laten met je vogel
Maar die vogel is dan ook welquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het weer niet laten met je vogel
Fhaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nu komt het helemaal goed![]()
[..]
Henry is een bozerik al twee dagenMaar komt wel weer goed
Maar ik hou gewoon niet van ruzie
Dan ben ik de hele tijd overstuur en onrustig enzo
- Zo'n vogelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die vogel is dan ook wel![]()
Ik wil zo zo'n vogel! Ik wil ook een kiwi
Die zijn ook al zo uber uber cute!!!
Ik moet em als vriend op facebookquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://twitter.com/SiroccoKakapo
http://www.facebook.com/people/Sirocco-Kakapo/1104962903
Z'n twitter en facebook.
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het blijft een heldenbeest!
Ik heb iets met beestjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
- Zo'n vogel
- Een kwiwi
- Een puffin
- ...
Dat zijn ook prachtige beesten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die vogel is dan ook wel![]()
Ik wil zo zo'n vogel! Ik wil ook een kiwi
Die zijn ook al zo uber uber cute!!!
die moet nic niet zienquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb iets met beestjesVan groot tot klein ik vind bijna alles wel schattig
Kende je deze al:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, ik moet eigenlijk gewoon in een dierentuin gaan werken ofzoWant ik wil ook altijd alle beestjes redden en meenemen en verzorgen enzo
Beestjes
En hoi Liebchen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zijn ook prachtige beesten.
Om in het kader van gave vogels te blijven!
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!quote:
quote:
Ga je dat ook vinden als je wakker word en dat beest op je dekbed aantreft?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet, dat is de enige spinnensoort die ik ken die er echt schattig uitziet!
[ http://venomous-spiders.nanders.dk/pictures/Phidippus_regis.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga je dat ook vinden als je wakker word en dat beest op je dekbed aantreft?
Liever jij dan ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee eigenlijk, ik denk het wel
Want ik kan ook echt gefascineerd raken van kevertjes enzo
Ik heb ooit uit een buitenbad een mot en 2 sprinkhanen gered
Ik ben gewoon gek op beestjes
Whooooaaahquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb iets met beestjesVan groot tot klein ik vind bijna alles wel schattig
Kende je deze al:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, ik moet eigenlijk gewoon in een dierentuin gaan werken ofzoWant ik wil ook altijd alle beestjes redden en meenemen en verzorgen enzo
Beestjes
En hoi Liebchen
Echt alle beestjes zijn heilig voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Liever jij dan ik.
Doe mij maar gewoon honden, katten en dergelijke. Ik ben heel saai ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |