daar mogen geen smileys in...quote:
gelukkig maar. is nergens voor nodig lijkt me, zeker als je elkaar niet kentquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een wederzijdse langlopende vete waar ik genoeg van heb
Ja maar ik weet niet wat ik moet laten aanpassenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga nou geld verdienen!! anders kun je nooit een correctie laten uitvoeren![]()
Cool! Ik wist niet dat er drama tussen jullie speelde.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ook van Bloes: dat je het meest boos wordt op mensen waarin je je eigen zwakke punten herkent?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Als je je gepikeerd/boosch en of kwaad voelt omdat er een opmerking over je gedrag/handeling gemaakt wordt, klopt die opmerking meestal wel
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
en serieus, ik heb wel eens smiley in een essay op 't laatste moment nog weg kunnen halen!
Excuses zouden een goed begin zijn, zeker nu jij precies hetzelfde meemaaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, voor later, als wel een CUL SC jubileum-meet hebben kunnen we daar vast allemaal, inclusief Sarabi en ik, onder het genot van een wijntje (en een stokbroodjequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cool! Ik wist niet dat er drama tussen jullie speelde.
Is het een gevalletje:
[..]
En ook van Bloes: dat je het meest boos wordt op mensen waarin je je eigen zwakke punten herkent?
het ergste vind ik nog dat mensen het makkelijkst hun woede uiten tegen de mensen van wie ze het meest houdenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cool! Ik wist niet dat er drama tussen jullie speelde.
Is het een gevalletje:
[..]
En ook van Bloes: dat je het meest boos wordt op mensen waarin je je eigen zwakke punten herkent?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog dat mensen het makkelijkst hun woede uiten tegen de mensen van wie ze het meest houden
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat ik moet laten aanpassen
Dus kan ik net zo goed met jullie nog even blijven praten
Meestal heb ik dat wel snel genoeg in de gaten en benoem ik het ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog dat mensen het makkelijkst hun woede uiten tegen de mensen van wie ze het meest houden
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
volgende reden; werken anders verdien je geen geld!
ik ook. dan zeg ik; oh ik ben chagrijnig en heb niet goed geslapen. sorry, het komt zo goed met mequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meestal heb ik dat wel snel genoeg in de gaten en benoem ik het ook
Zodat je relatie daar ook weer sterker door wordt
ooooh je hoeft niet verplicht te werken? blijf dan maar hierquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]ook een goede reden
maar dit is allemaal extra, heb al redelijk veel gewerkt deze week
ik drink mijn cupasoup en dan ga ik nog even werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
is die lekker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Cup a Soup prei creme op
Ja preciesquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook. dan zeg ik; oh ik ben chagrijnig en heb niet goed geslapen. sorry, het komt zo goed met me
Beetje te ui-ig voor mij. Ik vind Koninginnesoep en championnesoep het lekkerst, de cremesoepjes zeg maar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
is die lekker?
ik heb eigenlijk altijd alleen maar tomatensoep
*is een klein kind*
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
P.?Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Koninginnesoep?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje te ui-ig voor mij. Ik vind Koninginnesoep en championnesoep het lekkerst, de cremesoepjes zeg maar.
Ik vind elke vorm van Cup a Soup vies.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Sarabi het volgende:
is die lekker?
ik heb eigenlijk altijd alleen maar tomatensoep
*is een klein kind*
Ik had ook niet verwacht dat ook maar iemand uit Cul het lekker zou vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind elke vorm van Cup a Soup vies.
joepiequote:
zeker niet lekker nee. de enige die nog enigszins draaglijk is is tomaten cremequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ook maar iemand uit Cul het lekker zou vinden
???quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
joepie![]()
heb je net gepm'd, gooi maar weg. welterusten
Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ook maar iemand uit Cul het lekker zou vinden
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker.Mononatriumglutamaat FTW
Oequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Koninginnesoep
http://www.coquinaria.nl/recepten/07.2histrecept.htm
Aspergesoep vind ik ook lekker. Alle witte soepjes vind ik lekker.
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
Mise-an-place is klaar.
Het wordt een soort Japanse (zelfverzonnen) maaltijdsalade met in knoflook gebakken gamba's, kogelbiefstukreepjes, kastanjechampignons, geroosterde sesamzaadjes, taugé, jonge bladsla en een dressing van vissaus, limoensap, olijfolie, Japanse soja, balsamicoazijn en sambal.
Hier nog eentje iddquote:
Kom maar om 6 uur even aanschuiven.quote:
nom! dat eet ik morgen, met een sucadelappenstoofpotjequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga maar beginnen aan de zuurkool want ik heb echt flinke trek nu
En daarbij gaat de fles SteerSaké openquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
Mise-an-place is klaar.
Het wordt een soort Japanse (zelfverzonnen) maaltijdsalade met in knoflook gebakken gamba's, kogelbiefstukreepjes, kastanjechampignons, geroosterde sesamzaadjes, taugé, jonge bladsla en een dressing van vissaus, limoensap, olijfolie, Japanse soja, balsamicoazijn en sambal.
Proostquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daarbij gaat de fles SteerSaké open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |