Klopt iddquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zong zij "Cry me a river"? Ja toch?
Sommige stukjes klonken echt niet, jammer, want ik vind haar verder wel erg leuk, hopelijk volgende week een betere ronde
Heb je die benen gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond haar een aangename verrassing, fijne stem. Gelukkig voor haar dat d'r beugel eruit mag, want een echte schoonheid is het al niet.
Het over bagger hebben in Kim's topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Verwachting - ondanks de cooler van 1 week eerder -= nog steeds hooggespannen en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken. Maar maak het iets minder obvious ajb.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Damn wat heb ik me zitten ergeren aan de uitzending van gisteren. Verwachting - ondanks de cooler van 1 week eerder -= nog steeds hooggespannen en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld
Ik vind haar juist wel toegankelijk, veel meer dan zo ongeveer iedere andere kandidaat. Gewoon een nuchtere, Hollandse meid die niet altijd even zelfverzekerd overkomt maar er uiteindelijk wel staat. Slaat denk ik goed aan bij het Nederlandse publiek, die houden wel van lekker normaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar wel overtuigend, met een eigen interpretatie. Ze blijft wel wat afstandelijks houden, ik weet niet of ze een grote stemmentrekker blijft.
Grote stemmentrekker misschien niet, maar ze heeft wel een stem voor een breed publiekquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar wel overtuigend, met een eigen interpretatie. Ze blijft wel wat afstandelijks houden, ik weet niet of ze een grote stemmentrekker blijft.
Heb ik nooit gezegd, je bent in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken. Maar maak het iets minder obvious ajb.
Je verwachtingen waren helemaal niet hooggespannen want je zei al voor de liveshows dat je enkel en alleen Lenny goed vond.
Pot calling kettlequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken.
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.quote:Op maandag 22 november 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar niksHaar stem vind ik
Geen idee waar het aan ligt, waarschijnlijk haar neus
Eenschquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.
Ben gaat het nog moeilijk krijgen als Kim op dit niveau bezig blijft.quote:
Het topic van Jennifer is verderopquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat ze goed is, uitstekend zingt. Maar het is niet mijn smaak.
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat ze goed is, uitstekend zingt. Maar het is niet mijn smaak.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het topic van Jennifer is verderop
precies... die hype kan ook tegen Ben gaan werken.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Nee laat haar maar. Als de hype over is...slaat Kim toe![]()
Ik denk het ook! De verwachtingen liggen zo hoog voor hem. Hij moet gewoon presteren terwijl Kim nog ruimte heeft om te groeienquote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
precies... die hype kan ook tegen Ben gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |