quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bullshit Meter Index.
Anyway ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. Ik ben dik en kaal, zij heeft haar en is superdun.
Een match die in de hemel gemaakt is.
[..]
Bullshit Meter Index.
Anyway ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. Ik ben dik en kaal, zij heeft haar en is superdun.
Haar website: http://www.kimdeboermusic(...)=blog&id=4&Itemid=24quote:
[..]
Bullshit Meter Index.
"A Paddo Too Far" als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haar website: http://www.kimdeboermusic(...)=blog&id=4&Itemid=24
Dat komt door het haar gok ik zo..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kim (leuke foto trouwens)
[ afbeelding ]
lijkt op
[ afbeelding ]
quote:Geen maskers, maar echt en oprecht. Puur en genieten. Raken en beroeren. Mooie dingen creeren en beleven....met op zn tijd 'n 'oprecht' gebakken eitje waarvan je weet en gelooft dat het je 'oprecht' zal smaken en dan zal het pas echt goed verteerbaar zijn, als je begrijpt wat ik bedoel!
Liefs,
Kim
Ik las Boerenquote:
Die had ze dus al! Fake Vohquote:'s Avonds achter mijn rhodes kruipen met een glas wijn en nieuwe songs schrijven, spelen en zingen...
Ze schrijft eigen nummers idd, is zangcoach en doet/deed al optredenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
Wonderlijk.
[..]
Die had ze dus al! Fake Voh
je weet toch wel dat dit over het nummer roxanne gaat waarbij ze die piano naar huis krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze schrijft eigen nummers idd, is zangcoach en doet/deed al optreden
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kim (leuke foto trouwens)
[ afbeelding ]
lijkt op
[ afbeelding ]
2:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegt
Ik ken heel Amanda Marshall nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegt
Geen tiener geweest in de 90's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken heel Amanda Marshall niet
ik kom uit 1978quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Geen tiener geweest in de 90's?
Zo heel bekend was ze niet, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Geen tiener geweest in de 90's?
joh 1978 ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom uit 1978
Moet ik haar kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |