Danke schatquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef Dhaha het volgende:
Kut OP, haal die van wiki af.
En het is 9 lul
..?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Danke schat![]()
Als iemand de juiste van de wiki haalt reset ik mun pc
Allemaal pop-ups en sjitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
In de OP , maar ik snap het ook niet, dus voor morgen dan maar ?quote:
Wat snap je niet? Ik kan jou echt niet volgen :pquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:45 schreef ikke043 het volgende:
[..]
In de OP , maar ik snap het ook niet, dus voor morgen dan maar ?
De afbeelding uit de vorige OP is gequote. Maar ik herinner me 'm niet zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ik kan jou echt niet volgen :p
OT: iemand een screentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ik kan jou echt niet volgen :p
OT: iemand een screentje?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef sciter het volgende:
Het begint er al goed uit te zien, alleen de ogen kloppen niet met
Het is nu stukken beter als toen ik vertrok om half 9quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat er juist steeds slechter uit zien
De traan is grijsquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef Snaavel het volgende:
Voor dat de ogen weer als een mongool gaat bij zwarten,
Kijk eens goed naar het plaatje in de OP, en dan de ogen van de drawball..
wat klopt er niet
Dat ja.. de ogen, de traan maakt niet uit.. maar de ogen kloppen echt niet..quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De traan is grijs![]()
[ afbeelding ]
editje: ow je bedoelt de ogen tja die zijn wat anders van vorm zie ik
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef ry4life het volgende:
Als je iets gemist hebt een samenvatting![]()
Vanaf donderdag tot nu...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef ry4life het volgende:
Als je iets gemist hebt een samenvatting![]()
Vanaf donderdag tot nu...
[ afbeelding ]
Het is Fuck Dutch. Ik probeer het telkens geel te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Gezicht het volgende:
Welke mongol schrijft er de hele tijd Dutch op die vlag?
Dat gaat niet gebeuren !!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef rickyszz het volgende:
Oooh, Finland probeert ''onze'' vlag af te pakken
Ogen -> zwart?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:13 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Heb 36000% inkt (4 SOCKS proxies). Wat moet er gebeuren?
Leip en vet hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef rickyszz het volgende:
Wat vinden jullie van mijn Pepsi-vlag
http://two.drawball.com/62opw8z
Kijk nog eensquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef rickyszz het volgende:
Wat vinden jullie van mijn Pepsi-vlag
http://two.drawball.com/62opw8z
bijnaquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:45 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
http://i53.tinypic.com/nna9g2.jpg
Er is altijd ruimte voor verbetering...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Jongens .... wat is ons doel nu?
Geen idee meer... Allemaal indvidiuen nu..quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:17 schreef Stofzuigerzak het volgende:
En iedereen is daar mee bezig? Of gaan we nederlandse vlaggen bouwen?
gelukt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:31 schreef Orangeee het volgende:
Deis gelukt en klaar nu idd iets nieuws verzinnen.
Ik verk$%^&*er helemaal niks......quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:30 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
alles is voorbij nu zijn jullie hem weer aan het verkankeren hij was nog niet eens klaar
heb je die site al bezocht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef Zeewier het volgende:
Ik was even die DB.swf aan het decompilen om te kijken of ik een manier kon vinden om mijn ink naar 9000 te krijgen (permanent), en welke sprite zit daar in die source?
[ afbeelding ]!
Bezocht, je kan bewegende dingetjes in plaatjes zetten...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
heb je die site al bezocht?ja he
!!!11!
Maar het is nu al helemaal geel, daar moeten we gebruik van maken!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef koekii het volgende:
Dat zijn toch allemaal makkelijke smiley's? We noemen iets uitdagends verzinnen, eentje die best moeilijk is. Ik zat te denken om deze smiley te maken: '''' De kleur geel hebben wij al gedaan, dan is het niet zo leuk
Welnee joh, we hebben de Drawball van verschillende kleuren helemaal naar geel gemaakt, als we weer een gele smiley nemen, is ie al af in slechts een uur. Dus vandaar mijn voorstel voor een andere kleur te nemen, dat is toch veel gezelligerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:10 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Maar het is nu al helemaal geel, daar moeten we gebruik van maken!deze is trouwens ook wel vet.
vette sitequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bezocht, je kan bewegende dingetjes in plaatjes zetten...
Eerst op een 'kleinere' plek proberen of meteen in het groot? Het is nu al een stuk minder egaal geel en dus lastiger om Kees te onderscheiden.quote:
Meteen in het groot. Eerst de vorm van het hoofd. ( neem aan dat we alleen zijn hoofd doen.)quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Eerst op een 'kleinere' plek proberen of meteen in het groot? Het is nu al een stuk minder egaal geel en dus lastiger om Kees te onderscheiden.
Ah, hierop kan getekend worden!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Grappig hoe snel er altijd iets bijgeschreven of gekrast wordt als je een link post
Hebben jullie trouwens ook dat hij disconnect als je op een 100% link klikt?
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Grappig hoe snel er altijd iets bijgeschreven of gekrast wordt als je een link post
Hebben jullie trouwens ook dat hij disconnect als je op een 100% link klikt?
Misschien komt ie later hierbijquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:40 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ja
heeft iemand trouwens een filmpje gemaakt voor youtube?
Die is al lang niet meer geupdate of wel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Misschien komt ie later hierbij
http://two.drawball.com/playback.php
Ik ben al de hele avond bezig met rood, we gaan voor rood toch?quote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef zyx1981 het volgende:
Lol. Zolang je maar binnen de cirkel begint met je lijn, mag je die lijn net zo ver buiten de cirkel (dus buiten je zichtveld) doortrekken. Zo kun je net zo breed "gelen"/"roden als je beelscherm breed is. Letwel, je inkt is ook zo op aangezien je 3-4 cirkels breed in 1x aan het kleuren bent.
ah, okquote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
heb ik net al mijn verf in rood gestopt, in het midden ergens.
Ik dacht dat we voorgingen.
Waren het wel rode tieten?quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Cerbie het volgende:
Het blijft iets Amerikaans he
Hakenkruizen en piemels, maar een stel paint-tieten wordt meteen aangevallen en overgepaint.
DAT DOEN WE OOK ... even met CAPS om de aandacht te krijgenquote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
heb ik net al mijn verf in rood gestopt, in het midden ergens.
Ik dacht dat we voorgingen.
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef ReWout het volgende:
oke mensen hoe draai ik die scriptjes? ik heb 72k inkt.
Meisjes plagen..quote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef rickyszz het volgende:
Zohee, pittige dames zeg, die van Girlscene
Ik heb 36k omdat ik proxies gebruik.quote:
quote:
- Autohotkey downloaden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef ReWout het volgende:
oke mensen hoe draai ik die scriptjes? ik heb 72k inkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability. SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory. #p::Pause #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY SetMouseDelay, 20 loop 15 { loop 15 { MouseClick, left, baseX, baseY, 1 baseX := baseX + 30 sleep 30 } baseY := baseY + 25 baseX := baseX - 450 } |
Heerlijk hequote:
O Godquote:Op zondag 26 september 2010 12:49 schreef rickyszz het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)t_messages/166444/22
Gayscene!
en daarna ook weer beschuldigen dat fokkers het weer verneukt hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef Pigeon. het volgende:
[..]
O God![]()
Ze hebben ons geholpen, wat aardig!
Echt he.quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
en daarna ook weer beschuldigen dat fokkers het weer verneukt hebben
Hoezo, leedvermaakquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Pigeon. het volgende:
[..]
Echt he.![]()
"oooo dat. ach wat lief dat ze girlscene met goud vergelijken ;D"
![]()
Ja, die zag ik ook al.quote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef danilel het volgende:
Op het Gscene forum
Quote;
"Er zijn ook superveel mensen die 'm rood maken. Maar wat als we nou meedoen (de fokkers ook) en alles roodmaken en daar een andere smilie van maken ofzo? dan denken hun van HEY WE WINNEN en dan maken we er ondertussen wat anders van? xD"
Ja, laten we er rood van makenquote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef danilel het volgende:
Op het Gscene forum
Quote;
"Er zijn ook superveel mensen die 'm rood maken. Maar wat als we nou meedoen (de fokkers ook) en alles roodmaken en daar een andere smilie van maken ofzo? dan denken hun van HEY WE WINNEN en dan maken we er ondertussen wat anders van? xD"
In 1 woord: geniaalquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
maken
[..]
- Autohotkey downloaden.
- Script als bestand.ahk opslaan.
- .ahk bestand openen.
- Naar http://two.drawball.com gaan, inzoemen, rode kleur en dikkere 'kwast' selecteren.
- Windows-toets + spatie drukken om te starten.
Ik heb die grote vierkante vlek rechtsonder hoofdzakelijk gemaakt... er zit zo'n 15k aan inkt in.
Ik heb een script van de OP gepakt en aangepast zodat je geen 'connection lost' meer krijgt, en een groter veld (15x15 stippen) in 1 keer maakt.
[ code verwijderd ]
dit dusquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef danilel het volgende:
wat is nu de bedoeling;
Moet de hele bal rood
of maken we de vlag?
Beetje onduidelijk wat de bedoeling is............
Alsof ze dat lukt................quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef Pigeon. het volgende:
Oh noes:
"wat we ook kunnen doen is heel drawball roze te maken. roze= girlscene, dat werkt denk ik beter als overal girlscene neer zetten? (:"
We doen de "quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
Een hele NL vlag maken? Over de hele ball?
Als we hem helemaal geel kunnen maken moet de NL vlag ook kunnen
Het is onduidelijk wat het doel is......quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
Een hele NL vlag maken? Over de hele ball?
Als we hem helemaal geel kunnen maken moet de NL vlag ook kunnen
Wat zijn ze toch weer schattig met het proberen te paintenquote:en een tip (is wel moeilijk maarja ;p) als je gaat kleuren doe ik altijd kras kras heen en weer, maar dan ga je over hetzelfde stuk heen, en dat kost meer inkt, terwijl je dat al in hebt gekleurd, dus je moet proberen, niet de hele tijd over hetzelfde stuk heen te gaan, maar dus strepen naast elkaar zetten. Ofzo
quote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
maken
[..]
- Autohotkey downloaden.
- Script als bestand.ahk opslaan.
- .ahk bestand openen.
- Naar http://two.drawball.com gaan, inzoemen, rode kleur en dikkere 'kwast' selecteren.
- Windows-toets + spatie drukken om te starten.
Ik heb die grote vierkante vlek rechtsonder hoofdzakelijk gemaakt... er zit zo'n 15k aan inkt in.
Ik heb een script van de OP gepakt en aangepast zodat je geen 'connection lost' meer krijgt, en een groter veld (15x15 stippen) in 1 keer maakt.
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Haal nu als de sodeknetter die code's uit de OP,
[..]
precies!quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Haal nu als de sodeknetter die code's uit de OP,
[..]
Van welke site komt dat??quote:
@ikke, zie hierboven, dat topicquote:Op zondag 26 september 2010 12:49 schreef rickyszz het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)t_messages/166444/22
Gayscene!
Hmmz, dan wordt het ten minste niet roze...quote:Haha, ik ben bang dat ze dat ook weer op FOK! gaan afschuiven. Girlscene is nog steeds niet bekomen van dat fake-topic gedoe.
Ik denk dat het een beter plan is als we alles rood-wit-blauw maken. Dan kunnen we de onderlinge strijd vergeten en als één team samenwerken.
Ik ben voor.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmmz, dan wordt het ten minste niet roze...
Nee, Girlsceners willen de hele bal roze maken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Is het nu roze? Heb ik net een heel stuk rood zitten kleuren links in het midden
Nu moeten we ervoor zorgen dat ze ook echt meewerken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Als we voor degaan, hebben we girlscene tegen ons
Gaan we echter voor nlse vlag, dan hebben we ze met ons
dus het lijkt mij, na wat overpeinzing, het handigste om toch voor r-w-b te gaan
Ja, ok dat snap ik wel. Voordeel is dat er al veel rood is bovenin.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
dus het lijkt mij, na wat overpeinzing, het handigste om toch voor r-w-b te gaan
Ineens iets ander maken omdat je bang bent dat Fok niet van wat jonge chickies kan winnen?quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Alles beter dan een roze pisvlek die ons zicht bederftquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Ineens iets ander maken omdat je bang bent dat Fok niet van wat jonge chickies kan winnen?
Een vlag maak je als je echt geen inspiratie meer hebt. Gewoon doorgaan met dedus.
Stuur er nog maar eéén hoor, ik heb de oude al weggegooidquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
Wie doet de 'we zijn veranderd van gedachte wegens omstandigheden' PM de deur uitIk heb vandaag al 2/3 PMs gestuurd
Neenee, NL vlag met een oranje randquote:Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook deze doen:, daar zit roze in, maar deze is meer baggergevoelig omdat het merendeel wit is
ohja, oranjequote:Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neenee, NL vlag met een oranje rand
Die roze vlek is nu al voor de helft rood. Je hebt niet veel rood nodig om van roze rood te maken. In zekere zin helpt Girlscene dus juist met rood maken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles beter dan een roze pisvlek die ons zicht bederft
Dan doen we na de neerlandse vlag gewoon hetzelfde als zij van plan met ons waren, helpen met roze en vervolgens rood er van makenquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Die roze vlek is nu al voor de helft rood. Je hebt niet veel rood nodig om van roze rood te maken. In zekere zin helpt Girlscene dus juist met rood maken.
Dat verbruikt toch veel te veel inktquote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef ikke043 het volgende:
[ afbeelding ]
http://two.drawball.com/my5bbi
Als je slim bent doe je een gezamenlijk doel. Nederlandse vlag of zo.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Die roze vlek is nu al voor de helft rood. Je hebt niet veel rood nodig om van roze rood te maken. In zekere zin helpt Girlscene dus juist met rood maken.
Ik heb nog maar een paar minuten, dus dan kut ik GS wel ffquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat verbruikt toch veel te veel inkt
Dat bedoel ik, en als we dan als bedankje dezequote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Als je slim bent doe je een gezamenlijk doel. Nederlandse vlag of zo.
Danke schatquote:Op zondag 26 september 2010 14:32 schreef Pigeon. het volgende:
Nu zijn we het enige grietje dat ons wou helpen kwijt.
"Hij is een fokker en probeert ons op deze manier ervan te overtuigen rood te gaan kleuren.
Maar ik denk niet dat ik FOK! nog ga helpen, ik vertrouw ze niet."
Goed gedaan allemaal.
hoe wilde je dat doen? Binnen 2 seconden een andere positie painten met maar 9k% per user beschikbaar werkt nogal lastigquote:
je kan hem ook stil staant painten. <_<quote:Op zondag 26 september 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe wilde je dat doen? Binnen 2 seconden een andere positie painten met maar 9k% per user beschikbaar werkt nogal lastig
quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef EJ403 het volgende:
[..]
je kan hem ook stil staant painten. <_<
ik wil eerst zeker weten of we girlscene ook mee hebben, anders zetten we inderdaad weer in op dequote:
"Wat dacht je van een roze bal waar FOK! in staat?"quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
We kunnen ook een roze emo.gif doen om GS mee te krijgen.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
We kunnen ook een roze emo.gif doen om GS mee te krijgen.
Dat zijn dan ideeën die we desnoods na de neerlandse vlag gaan uitoefenenquote:Op zondag 26 september 2010 14:44 schreef Pigeon. het volgende:
[..]
"Wat dacht je van een roze bal waar FOK! in staat?"
Nee, daarna, eerst nl vlag, daarna iets met rozequote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Dhaha het volgende:
Hoe kunnen we nou roze krijgen in een Nederlandse vlag?
Ik gebruik het zelf niet, maar met scripts kan jeje muis laten besturen. Dan teken je zuiniger en sneller.quote:Op zondag 26 september 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
Ik wil best helpen, maar eerst even een domme vraag: Wat is een script?
Een soort programmatje dat in dit geval voor tekent zodat je het zelf niet hoeft te doen en netter gaat en minder inkt gebruikt...quote:Op zondag 26 september 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
Ik wil best helpen, maar eerst even een domme vraag: Wat is een script?
De nederlandse vlag, dat is nu het doelquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef koekii het volgende:
ZIjn die GC'ers nou roze aan het maken, terwijl wij ze in 't rood maken?
Dat staat allemaal in de OP.quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef antimali het volgende:
ik vind dat nu we jullie meehelpen wel de scripts + uitleg moeten krijgen.
ja ik kom van gs en let niet op deze gebruikersnaam, is al heeeeel oud van hier. maar kon geen nieuw account aanmaken ivm hetzelfde email
Oh okee, ik dacht dat we die smiley gingen gebruiken ''quote:Op zondag 26 september 2010 15:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
De nederlandse vlag, dat is nu het doel
en dat is?quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef EJ403 het volgende:
ik kan trouwens ook kijken of ik een kleurenselecteer ding kan maken, is daar intresse naar?
NL vlag wordt hetquote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat we die smiley gingen gebruiken '''' Nederlandse vlag is ook goed
Ik gun het jequote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Dhaha het volgende:
Ik moet die Lapo trouwens hebben
heb net een mooie nieuwe OP gemaakt..
Lijkt mij wel handig, maar ik denk niet dat iedereen daar gebruik van gaat maken..quote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef EJ403 het volgende:
dan gebruikt iedereen precies de zelfde kleur.
Elke dag, 20:00quote:Op zondag 26 september 2010 15:07 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten ook een tijd hebben. 20:00 afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |