Screenshot vanaf de PS3, dus de kwaliteit is niet perfect. Komt uit de laatste Qore aflevering.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
PS3 is 16 : 9. Pc breedbeeld is 16:10 En het is een M5, niet een 5M.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
Nog een TYPEfoutje.quote:
Oooooh! *doekje!!!*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:36 schreef woessie het volgende:
want... to... drive...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder downloadable content.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:05 schreef RiKe het volgende:
Wacht eens...zie ik daar Car Delivery?
Zou dat betekenen dat er een vorm van levertijd op auto's zit zodra je ze koopt?
quote:The last track I tried was the Super Speedway in Indiana, home of the Indy 500. I took a Zonda R '09 onto the track and got to let the engine roar into 6th gear with the accelerator floored for a few exciting seconds on the long straightaways. On a couple turns I'd let my speedy thrillseeker override caution and consequently went slamming into the barrier walls. This experience was disappointingly muted. After playing Need for Speed: Shift last year, I'd grown attached to the violent sense of disorientation and full body shake in that game's collisions. Going 110 miles per hour and slamming into a cement barrier only produced a small rumble and no real visual disruption. Yamauchi has reluctantly included a damage system in Gran Turismo 5, but it doesn't feel damaging. It's mechanical and detached, the product of a man more interested in the small differences of peak performance than the visceral consequence of failure.
http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1126663p1.htmlquote:Playing Gran Turismo 5 one last time before it jumps the nest, everything felt remarkably familiar. The game has an exceptional physics simulation, bright and photorealistic visuals, a genuine cockpit view, and, at long last, car damage. Yet, it still feels the same. Or rather, the part of me that this kind of simulation appeals to feels the same. I haven't given it much attention over the last several years. GT5 reminded me it's still there. You could call that a lot of things, but one of them would have to be a gift.
Mijn vriendin heeft m voor me pre-orderedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Red_85 het volgende:
DE rede voor mij om aan een PS3 te gaan.
Zo'n realistische racer met prachtige auto's. Wat ik alleen nooit begrepen heb is het ontbreken van een schademodel.
Zit er nu wel in hoor voor in geval je het nog niet wist.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Red_85 het volgende:
DE rede voor mij om aan een PS3 te gaan.
Zo'n realistische racer met prachtige auto's. Wat ik alleen nooit begrepen heb is het ontbreken van een schademodel.
65 euro is voor een Nederlandse versie een redelijke prijs. Tuurlijk aardig duur, maar goed. Je vind de Nederlandse versie eigenlijk alleen maar vanaf 60 euro.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
Wat betekenen de getallen bij A(spec?) en B(spec?) ? Kan iemand me hier iets over uitleggen?
En racen jullie in Gran Turismo altijd met de standaard setup van de auto of veranderen jullie het zelf?
Voor hoeveel pre-orderen jullie hem? Is 65 euro een goede prijs?
Komt er btw ook een Nederlandse versie?
Wat betekenen de getallen die bij de A of B staan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
A-Spec is zelf rijden. B-spec is een computer-coureur laten rijden (je bent dan een soort teammanager die loopt te blaten dat ie door moet rijden enzo).
Ik wist niet dat er ook een Nederlandse versie was?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
65 euro is voor een Nederlandse versie een redelijke prijs. Tuurlijk aardig duur, maar goed. Je vind de Nederlandse versie eigenlijk alleen maar vanaf 60 euro.
De Nederlandse versie is bij de meeste grote Nederlandse (web)winkels te koop. Denk aan bol.com of freerecordshop.nl.
Maw A spec is voor de echte kerels, en B spec is voor de watjes onder ons.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
A-Spec is zelf rijden. B-spec is een computer-coureur laten rijden (je bent dan een soort teammanager die loopt te blaten dat ie door moet rijden enzo).
Nee, ik ben een echte vent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Vinden jullie B-spec leuk? Ik doe dat nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |