je wilt dus eigenlijk een Turkse man?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Leer PI's lezen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
Ze is niet mooi. Ze lijkt op een fucking bever.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jaloerse vrouwen btw
Over voordelen gesprokenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Liever jij dan ik TS. Ik hou niet van vrouwen met veel haar op het lichaam.
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelquote:
Dude... Wil je een Turkse shemale?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Denk dat ie vooroordeel bedoelt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelMaar zolang jij er vrolijk mee bent
Holy shit.quote:
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.quote:
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.
Maagd.
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.
Dat vind jij dus. JOUW mening. Als hij vind dat alle Turkse vrouwen snorren hebben so be it.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.
Tevens is die post amper een mening te noemen. Derhalve verdient hij ook geen 'degelijk' weerwoord.
''Ik vind dat Turkse wijven snorren hebben''. Klinkt al een stuk beter.quote:
Kijk en ik vind dit een goede formulering die je hier gebruikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef SuperheldG het volgende:
Ik vind over het algemeen turkse vrouwen niks maar dan ook niks uitstralen.. dat vind ik... dat is mijn mening... Net zoals dat ik een natte jack Russel over het algemeen vind stinken...
Turkse vrouwen vallen in de meeste gevalleen niet in de smaak bij Nederlandse mannen en andersom net zo denk ik... Daarbij moet je dat dan geheim houden voor de familie werd in een paar posts terug duidelijk
misschien loop je voorbij zoveel mooie uitstralende turkse meisjes waarvan je niet eens weet dat ze turks zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef SuperheldG het volgende:
Ik vind over het algemeen turkse vrouwen niks maar dan ook niks uitstralen.. dat vind ik... dat is mijn mening... Net zoals dat ik een natte jack Russel over het algemeen vind stinken...
Turkse vrouwen vallen in de meeste gevalleen niet in de smaak bij Nederlandse mannen en andersom net zo denk ik... Daarbij moet je dat dan geheim houden voor de familie werd in een paar posts terug duidelijk
Ja want dat zei ik! "turkse meisjes zijn lelijk!' :Squote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
misschien loop je voorbij zoveel mooie uitstralende turkse meisjes waarvan je niet eens weet dat ze turks zijnmisschien heb je zelfs ooit eens gefluit achter een turkse meisje zonder dat je wist dat ze turks was. ik bedoel hoe kun je nu turkse meisjes onderscheiden en zeggen "turkse meisjes zijn lelijk"??
WAT? misschien moet je echt wat beter lezen... ik vind Turkse meisjes niks uitstralen dus inderdaad meiden/vrouwen waarvan ik weet dat ze Turks zijn... niks vooroordelen... ik vind dat..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef DeadlyAngel het volgende:
maar hoe kun je nu op straat een onderscheid maken en zien welk meisje turks is? ze lopen niet met borden rond hun nek waarop schrijft "ik ben turks" zoals ik al zei misschien ben je zoveel meisjes tegengekomen op straat waarvan je niet eens weet dat ze turks zijn maar die je toch nog mooi vind. jij spreekt gewoon uit vooroordelen mijne vriend
thnx dat je er zo over denkt maar nee wij (turkse meisjes) zien er niet stralend uit. erg vervelend die vooroordelen. ik stop gewoon met dit topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:48 schreef zarGon het volgende:
DeadlyAngel is anders best aantrekkelijk, SuperheldG.
Ik vroeg mij af waarom ik jou niet eerder heb gezien, blijkt dat je vandaag bent geregistreerd. Hehehe. Welkom, damesmeisje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
thnx dat je er zo over denkt maar nee wij (turkse meisjes) zien er niet stralend uit. erg vervelend die vooroordelen. ik stop gewoon met dit topic.
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Kabolter het volgende:
Wat een politiekcorrect gewauwel.
Als je ze geweldig vindt is er niks aan de hand. Maar als je het niks aan vindt en het valt je op dat ze vaker beharing hebben in hun gezicht dan de doorsnee vrouw die je op straat tegenkomt moet je dat met veel te veel woorden omschrijven. I
En dan ook nog moeten beginnen met: ik vind..
Flikker op zeg, zo praat je tegen een politieagent, omdat dat een loser is die je wel wat kan maken. Als het niet duidelijk is dat mensen op een forum hun mening verkondigen en anders wel met bronnen komen om hun mening beter over te laten komen dan ben je gewoon een simpel stuk stront.
Maar hé, dat is mijn mening.
Waarom ga je er nog op in? Hij wilt Turkse vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Lekker belangrijk ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn meningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom ga je er nog op in? Hij wilt Turkse vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Lekker belangrijk ook.
Dat laatste betwijfel ik. Maar goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn mening
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn mening
Ja en dat is ook meteen een heel erg andere discussie. Dus kappen nou en stick to the subject!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.
Nee? Ze heeft het over haar ras, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja en dat is ook meteen een heel erg andere discussie. Dus kappen nou en stick to the subject!
Sssst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Nee? Ze heeft het over haar ras, maar daar gaat het niet om.
Maar oké, ik zal luisteren.
Definieer 'dat soort vrouwen'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.quote:
en dat bedoelt Landysh dus! definieer eens het uiterlijk van een turkse vrouw. moet ze een snor hebben? moet ze bruin zijn? een hoofddoek dragen? over vooroordelen gesproken.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.
Je hebt je woordje gedropt over turkse vrouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |