Was er niets op tv vanavond waarvan je een beetje in je broekje kwam?quote:
Kijk nog eens goed op die berenfoto die laatst geplaatst werd.quote:
Huh berenfoto?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed op die berenfoto die laatst geplaatst werd.
Wat is daar Tour de la Gillette aan?quote:
Dat was onze flurrylepelsfoto.quote:
Maar die vlek op z'n broek had Zwab gewoon laten zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Dat was onze flurrylepelsfoto.
Waar Zwab een Beren(restaurant) hoofd op jou gepaint had
Zie!quote:
Daar kwam je zelf meequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zie!![]()
Aan wie had ik deze bookmark ook alweer te danken?![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Daar kwam je zelf mee
En naar aanleiding van die kwam ik met Kyteman
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus.
Ik mis alleen het 'bevlekt' gedeelte nog steeds een beetje.
APK sees dead peoplevlekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus.
Ik mis alleen het 'bevlekt' gedeelte nog steeds een beetje.
Yay!quote:
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!
Me tooooquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yay!
Ik ben nu al benieuwd naar de wijvenfilm die we in de videotheek gaan vinden morgen
Gargamel?quote:
Oh, so much for my speurwerkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!
Azrael!quote:
Hoe lang blijft je vriendin logeren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef Strega het volgende:
Nee Nok, dat is hier het fijne aan. Ze hebben in het UMCG echt rekening gehouden met de thuissituatie.
Vrijdag moet hij heen, voor intake, onderzoek enz. enz. vrijdag na alles weer naar huis. Maandagmorgen dan heel vroeg weer in het ziekenhuis zijn. Als alles doen goed gaat mag hij dinsdag naar huis en verder herstellen.
Ik ga er gewoon op klikken ipv 'Dr. Dre, Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day (Uncensored)'quote:
Flappie!quote:
Give me a dream....quote:
quote:
Van Bobby Mc Ferrin moet ik altijd huilen. Die man vind ik zoooo bijzonder goed.quote:
Oh, zal ik dan zo nog even de clip plaatsen dat hij als een dakloze Bach staat te dirigeren ergens in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van Bobby Mc Ferrin moet ik altijd huilen. Die man vind ik zoooo bijzonder goed.
Zwabber!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je je konijnen geen kattenkarkasjes gaat voeren valt het allemaal wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber!
das nou juist het twisted gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:
Als ik ooit een puppy of een kind krijg noem ik 'em 'Bobby'quote:
Interesse in 2 losse kaakjes?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das nou juist het twisted gedeelte
nee, Napoleon heeft net gegetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Interesse in 2 losse kaakjes?Want dat vond ik nog bij de kittens in de mand.
Kuifje was je al voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik ooit een puppy of een kind krijg noem ik 'em 'Bobby'![]()
Misschien eten de kaakjes graag Napoleon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, Napoleon heeft net gegeten
Heb je eigenlijk wel geklikt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel geklikt?![]()
Dan zeg je de volgende keer niet meer: 'Nee, ik ben niet dakloos' als ze vragen of je een Daklozenkrant wil kopen.
Zo, dikke vette cold shoulder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Ja.
En de eerste keer dat je hem postte ook al
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien eten de kaakjes graag Napoleon.
Ga jij kaartjes regelen voor karn, buurman, CarO en ikke bij de TROS?quote:
En wie regelt mijn kaartje dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij kaartjes regelen voor karn, buurman, CarO en ikke bij de TROS?
'Jees'quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En wie regelt mijn kaartje dan?
De vorige keer dat ik vroeg of jij ook ging sputterde je nog dat je een overdosis Jees niet aan kon.
Wie denk je daar nou te gaan zien op dat NSF?quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie denk je daar nou te gaan zien op dat NSF?
Wie doen er mee voor Nederland volgend jaar?
Ik had vandaag Andries aan de telefoon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar ik ben ook wel eens naar een live uitzending van BB geweest en toen moesten we ook heel hard klappen.
Die nu voor Story oid schrijft?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik had vandaag Andries aan de telefoon.
Die van Kelly
Werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Die nu voor Story oid schrijft?
Social of persoonlijk?
Ik wil het niet wetenquote:Daar heb ik nog very nasty foto's van.
Intro: Out.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Deze foto van Sia met die pup. Die tandjes van allebei![]()
Maar toch klikken.quote:
Als ik een vrouw was zou ik spontaan een WOKNOK krijgen.quote:
Van welke van de drie?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik spontaan een WOKNOK krijgen.
Niet van die gast die op het eind staat te gillen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber!
Gone in 60 seconds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSF zwakke maagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Als je er maar niet van droomt vannacht!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef APK het volgende:
OZMFG, ik heb een musicalliedje beluisterd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gone in 60 seconds.
NSF zwakke maagjesVisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Maar toch klikken.![]()
Heb je niet iets leukers?![]()
Vrijdagavondmeubilair is ook nergen te bekennen.
Das niet echt, och?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Ieuw, Pagan
Toch wel kunstzinnig ook ergens, dat in het water zwevende karkas
Beetje ambivalent gevoel wel, die vergankelijkheid van het leven...quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Ieuw, Pagan
Toch wel kunstzinnig ook ergens, dat in het water zwevende karkas
Oke. Ik tel af oke?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
En je moet deze nog even luisteren.![]()
Hoi
* APK wappert met zijn handjes en gilt dat er nog heel veel mooie liedjes zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Waar moeten we nou mee eindigen op vrijdag? Kyteman of Sia?
Humm... verdachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
CarO![]()
Tukkietijd.
Puur toeval, niet omdat jij binnenkomt, maar omdat ik omval
Ja. Weet je. Ik kan niet zo goed tegen frans.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
* APK wappert met zijn handjes en gilt dat er nog heel veel mooie liedjes zijn
Ja als ik niet al t e letterlijk luister is het wel heel mooi.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:47 schreef APK het volgende:
Ik zit gewoon voor de vierde keer naar die fransen te luisteren.
Truste CarOquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als ik niet al t e letterlijk luister is het wel heel mooi.
Oh kut, ik moet echt naar bed, morgen weer zooo vroeg op![]()
Trusten lieve P
Ik ben er nog, of je daar blij mee moet zijn?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef Pagan het volgende:
Truste allen.
Om 01:03 uur al een lapo?
Ik ken je niet (of eik. nauwelijks) stel je eens voor, geslacht, seksuele voorkeur, burgerlijke staat, hobby's, PIN codequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben er nog, of je daar blij mee moet zijn?
boe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ken je niet (of eik. nauwelijks) stel je eens voor, geslacht, seksuele voorkeur, burgerlijke staat, hobby's, PIN code
quote:
Copycatquote:
geen zingende fransman zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef APK het volgende:
Anyway, wat is mooier dan 'Tweedste zijn'?
Ik heb wel eens van een fluwelen stem gehoord, maar van een tweedste stem.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef APK het volgende:
Ik zit nog steeds naar die Fransen te luisteren.![]()
Die tweedste heeft echt een mooie stem
nee joh, das een buizensoundquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van een fluwelen stem gehoord, maar van een tweedste stem.....Nogal grof en wollig naar ik aanneem.
Bij jullie ziet het er beter uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo![]()
Em El![]()
Hier net ook de was buiten gehangen, nu hopen dat het nog een paar uurtjes droog en zonnig blijft![]()
En nu ga ik douchen, boodschappen doen en daarna ff bakje koffie halen bij pa en ma
Heb je wel iets anders aan getrokken?quote:
Nooit?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heel geen bevlekt broekje
Nee, maar dat heb ik gewoon nu niet gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit?!
Dus elke keer dat jij "een beetje in je onderbroekje kwam" loog je?
Hier is het droog gelukkigquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Het komt hier echt met bakken uit de luchtGa dus lekker niet naar de sportschool fietsen
![]()
Moet nog wel even boodschappen doen, dus hopelijk is het tussendoor even droog.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
WTF gast, doe eens goed linkje dan
Ik krijg nu een overzicht van je mobiele YouTube site met de samenvatting van de Graafschap, Markus Schultz, Spelersprofiel van Michael Bradley en Second Identy - Music to be Heard
Dirkhquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
Kom maar op met het ESF!
http://m.youtube.com/inde(...)blazer&v=yLgKXxQbYV8
Dit wordt een nummer één hit. Ze is ook zo gegroeid, zo volwassen.
Eh ja, best welquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
WTF gast, doe eens goed linkje dan
Ik krijg nu een overzicht van je mobiele YouTube site met de samenvatting van de Graafschap, Markus Schultz, Spelersprofiel van Michael Bradley en Second Identy - Music to be Heard
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling.
U heeft aangegeven uw abonnement te willen wijzigen naar/uitbreiden met:
Abonnement Eredivisie Live en Sport1
In deze email vindt u een compleet overzicht van uw nieuwe UPC abonnement(en), bijbehorende tarieven en aanvullende informatie.
Wij vertrouwen erop u met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen? Ga dan naar upc.nl of neem contact op met UPC Klantenservice via 0900 15 80 (¤ 0,10 per minuut). Onze medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur.
Extra abonnementen
Abonnement Eredivisie Live en Sport1
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Mark Giesbers
Directeur Marketing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |