Was er niets op tv vanavond waarvan je een beetje in je broekje kwam?quote:
Kijk nog eens goed op die berenfoto die laatst geplaatst werd.quote:
Huh berenfoto?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed op die berenfoto die laatst geplaatst werd.
Wat is daar Tour de la Gillette aan?quote:
Dat was onze flurrylepelsfoto.quote:
Maar die vlek op z'n broek had Zwab gewoon laten zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Dat was onze flurrylepelsfoto.
Waar Zwab een Beren(restaurant) hoofd op jou gepaint had
Zie!quote:
Daar kwam je zelf meequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zie!![]()
Aan wie had ik deze bookmark ook alweer te danken?![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Daar kwam je zelf mee
En naar aanleiding van die kwam ik met Kyteman
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus.
Ik mis alleen het 'bevlekt' gedeelte nog steeds een beetje.
APK sees dead peoplevlekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus.
Ik mis alleen het 'bevlekt' gedeelte nog steeds een beetje.
Yay!quote:
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!
Me tooooquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yay!
Ik ben nu al benieuwd naar de wijvenfilm die we in de videotheek gaan vinden morgen
Gargamel?quote:
Oh, so much for my speurwerkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
[SC] 771 Waar we ons snel verstoppen voor Maes!
Azrael!quote:
Hoe lang blijft je vriendin logeren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef Strega het volgende:
Nee Nok, dat is hier het fijne aan. Ze hebben in het UMCG echt rekening gehouden met de thuissituatie.
Vrijdag moet hij heen, voor intake, onderzoek enz. enz. vrijdag na alles weer naar huis. Maandagmorgen dan heel vroeg weer in het ziekenhuis zijn. Als alles doen goed gaat mag hij dinsdag naar huis en verder herstellen.
Ik ga er gewoon op klikken ipv 'Dr. Dre, Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day (Uncensored)'quote:
Flappie!quote:
Give me a dream....quote:
quote:
Van Bobby Mc Ferrin moet ik altijd huilen. Die man vind ik zoooo bijzonder goed.quote:
Oh, zal ik dan zo nog even de clip plaatsen dat hij als een dakloze Bach staat te dirigeren ergens in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van Bobby Mc Ferrin moet ik altijd huilen. Die man vind ik zoooo bijzonder goed.
Zwabber!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je je konijnen geen kattenkarkasjes gaat voeren valt het allemaal wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |