abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:23:48 #251
22273 Dizer
Save the beard!
pi_90078710
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 07:25 schreef Balisto het volgende:
Eindelijk is deze arrogante aandachtshoer eruit! *O* *O* *O* *O* *O*
Sorry hoor maar zonder arrogantie of aandachtsgeilheid red je het niet zo ver in deze vak en dan voornamelijk in de genre waar zij in wil zitten. Kijk ens naar Lady Gaga, Madonna, Katy Perry en bijv Rihanna.
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:38:44 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90078919
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Sorry hoor maar zonder arrogantie of aandachtsgeilheid red je het niet zo ver in deze vak en dan voornamelijk in de genre waar zij in wil zitten. Kijk ens naar Lady Gaga, Madonna, Katy Perry en bijv Rihanna.
Ja maar daar noem je ook artiesten _O-
With the stars as her umbrella
pi_90079670

w/
Go hard or go home
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:45:13 #254
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90080211
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hGkOaTmzqhsYqM:http://i220.photobucket.c(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
w/
_O-
pi_90081156
Hmm.. ben toch minder onder de indruk van Meike. Die heeft een goede stem, maar het is allemaal erg braafjes en Sky Radio. Raffaela presteerde gister weer ouderwets goed, zeker één van de sterkste optredens. Meike had er wat mij betreft beter kunnen uitliggen. Maar als Raffaela inderdaad zo lastig is om mee te werken snap ik de keuze wel.
pi_90081220
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hGkOaTmzqhsYqM:http://i220.photobucket.c(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
w/
_O-

Hoe zou ze er aan toe zijn? Dit moest haar doorbraak zijn :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90081312
quote:

hoe dan ook, ze heeft teveel van het slechte anders vlieg je er niet uit :Y en dat met iemand die zeker een beter dan gemiddeld talent heeft. :{ Ze zal wel weer opduiken bij andere shows of anders zich in het welbekende barcircuit gaan begeven en ondertussen vertellen dat het milsukken van een echte zangcarriere echt niet aan haar lag.. :r |:(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:40:15 #258
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90081564
Maar als jullie haar puur op haar stem beoordelen, vinden jullie haar dan nog steeds goed?
pi_90084021
Het bleek dus maar weer dat haar zgn onzekerheid een zeer slecht geacteerd toneelstukje was. Ben blij dat ze er uit ligt. Zo te horen valt er niet met haar te werken. Zelfs de kapster heeft blijkbaar een hekel aan haar, wat zag ze er uit.
Nu maar hopen dat ze eens wat tijd aan haar kind gaat besteden. En anders kan ze altijd volgend jaar nog mystery popstar worden...
pi_90084061
quote:

[..]

Ja die doen natuurlijk allemaal met een talentenjacht mee. :')

Het gaat met name om de misplaatste arrogantie. Als je top of the bill bent mag je best je eigen zin doordrammen. Hier ben je overgeleverd aan een coach en sta je nog op het eerste of tweede treetje van de ladder. Dus dan kan je beter gewoon wat meer bescheiden zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 14:10:14 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:12:55 #261
22273 Dizer
Save the beard!
pi_90084142
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja die doen natuurlijk allemaal met een talentenjacht mee. :')

Het gaat met name om de misplaatste arrogantie. Als je top of the bill bent mag je best je eigen zin doordrammen. Hier ben je overgeleverd aan een coach en sta je nog op het eerste of tweede treetje van de ladder. Dus dan kan je beter gewoon wat meer bescheiden zijn.
Ach, kom op. Raffaela had een keer niet geoefend, ze ging sinterklaas vieren. Dat is 2 weken geleden... met Ray ging het ook al hetzelfde, je kan goed merken dat die idiote Jeroen en zijn shabby team gewoon overal het laatste woord in willen hebben. En dat ze zo dominant zijn als maar kan. Bij Roel gaat het anders, dat merk je ook.

Sowieso moet die Jeroen gewoon NOOIT meer aan zo een programma meedoen, over misplaatste arrogantie gesproken!! :')
pi_90084236
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ach, kom op. Raffaela had een keer niet geoefend, ze ging sinterklaas vieren. Dat is 2 weken geleden... met Ray ging het ook al hetzelfde, je kan goed merken dat die idiote Jeroen en zijn shabby team gewoon overal het laatste woord in willen hebben. En dat ze zo dominant zijn als maar kan. Bij Roel gaat het anders, dat merk je ook.

Sowieso moet die Jeroen gewoon NOOIT meer aan zo een programma meedoen, over misplaatste arrogantie gesproken!! :')
Hij geeft tenminste kritiek ipv jank- en emodoos Ansj, die sopt of haar moederhart weer eens moet luchten _O-

En "een keer niet geoefend", no way, dat geloof ik niet dat het om 1 keer gaat :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:17:55 #263
22273 Dizer
Save the beard!
pi_90084296
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij geeft tenminste kritiek ipv jank- en emodoos Ansj, die sopt of haar moederhart weer eens moet luchten _O-

En "een keer niet geoefend", no way, dat geloof ik niet dat het om 1 keer gaat :D

Kritiek? :D _O-
Hij geeft NOOIT kritiek. Zeikt alleen en voegt totaaaaaal niets toe :')
Kom op, iedereen ziet dat toch?
pi_90084318
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef Dizer het volgende:

Kom op, iedereen ziet dat toch?
Nee wij horen dat :)
Als jij niet oefent, laks bent en moeilijk bent om mee te werken, dat is geen kritiek?
pi_90084344
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef Grunsfan het volgende:

En anders kan ze altijd volgend jaar nog mystery popstar worden...
Als ze serieus genomen wilt worden dan zal ze op eigen poten wat moeten gaan doen ^O^
pi_90084456
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh Jeroen mag er van mij ook zo uit hoor, maar dit was volgens mij echt al niet de eerste keer dat ze slecht voorbereid was.
pi_90084506
Als Jeroen eruit mag, dan mag iedereen wel weg. De eerste weken was álles grandioos, of het nou bij N&S was, of bij Angela of Jeroen :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:34:59 #268
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_90086455
Hmm was wel fan van haar. Dus weer een winnaar van popashow die in vergetelheid raakt. Waarom die dingen blijven organiseren?

Boris
Raffaella
Sharon Kips
Hind
Maud
En al die sbs6 malloten
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_90087050
Mooi dat zoveel mensen zo'n felle mening over haar hebben, gebaseerd op hele kleine stukjes (manipulerende?) televisie!
pi_90087377
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef snellejelle het volgende:
Mooi dat zoveel mensen zo'n felle mening over haar hebben, gebaseerd op hele kleine stukjes (manipulerende?) televisie!
Nee, dit loopt al maanden (of zal ik jaren zeggen?) _O-
pi_90087778
Ik vond haar gisteren eigenlijk nog de beste van iedereen. Qua zang was iedereen behoorlijk slecht, maar zij liet ieg nog een mooie show zien. Als je zo'n Shary-An of Anne ziet waggelen op het podium............ :{
pi_90087936
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vond haar gisteren eigenlijk nog de beste van iedereen. Qua zang was iedereen behoorlijk slecht, maar zij liet ieg nog een mooie show zien. Als je zo'n Shary-An of Anne ziet waggelen op het podium............ :{
Die dragen beide ook 10kg meer bij zich op een 20cm korter romp.
pi_90088278
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die dragen beide ook 10kg meer bij zich op een 20cm korter romp.
Anne droeg zelfs schoenen met hakken. (waarschijnlijk van gewapend beton)
pi_90093768
Vinden jullie ook dat Raffaela onterecht eruit ligt? Stem dan op haar www.livepoll.nl

Ze heeft na Kim de meeste stemmen, veel meer dan Maaike. Hoe kan het zo zijn dat ze eruit ligt???
pi_90093898
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:
Vinden jullie ook dat Raffaela onterecht eruit ligt? Stem dan op haar www.livepoll.nl

Ze heeft na Kim de meeste stemmen, veel meer dan Maaike. Hoe kan het zo zijn dat ze eruit ligt???
Waarom zit Jennifer er nog in :?
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:43:08 #276
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90094283
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:

Hebben al die mensen ook een smsje gestuurd gisteravond? Stemmen via spamlink van jou is eenvoudiger en stúkken goedkoper ;)
pi_90101076
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom zit Jennifer er nog in :?

pi_90101119
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:

Zeker weten. Raffaela behoorde zeker tot de top 3 van alle kandidaten.
Dat zij er nu uit ligt is een beetje het einde van TVOH wat mij betreft. De wat eigenwijze artiesten worden er blijkbaar snel uitgewerkt.
pi_90101124
Ah we zijn er weer, mét filmpjes O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:25:54 #280
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_90101148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Dat zij er nu uit ligt is een beetje het einde van TVOH wat mij betreft. De wat eigenwijze artiesten worden er blijkbaar snel uitgewerkt.
en terecht, Diva gedrag is onwenselijk
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_90101207
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dit dus. Bla, ik kon niet oefenen, Sinterklaas, druk. :')

Als ze het echt zo graag had gewild had ze er wel íets meer voor over gehad. ;)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:28:04 #282
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_90101237
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Lutte het volgende:

[..]

GMTA O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_90101311
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Onzin! Dikke bullshit. De grootste artiesten móeten juist eigenwijs zijn. De meelopers verdwijnen heel snel in de vergetelheid. Echte artiesten zijn perfectionistisch en daar hoort eigenwijsheid bij. In dat vak is dat een goede eigenschap.
pi_90101388
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Lutte het volgende:

[..]

Het gaat toch om het resultaat of niet? En haar 'The way you meke me feel' was echt heel erg goed. Raffaela weet gewoon donders goed hoeveel 'oefenen' ze nodig heeft. Maar veel anti Raffaela mensen zochten gewoon naar een reden om haar opnieuw af te serveren en die hadden ze gevonden na die ene opmerking dat ze Sinterklaas even belangrijker vond.
pi_90101404
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Onzin! Dikke bullshit. De grootste artiesten móeten juist eigenwijs zijn. De meelopers verdwijnen heel snel in de vergetelheid. Echte artiesten zijn perfectionistisch en daar hoort eigenwijsheid bij. In dat vak is dat een goede eigenschap.
Eigenwijs: ok. Divagedrag? Nee.

Je zegt het zelf: echte artiesten moeten perfectionistisch zijn. Als je, toch behoorlijk arrogant, denkt dat je niet hoeft te oefenen, ben je niet maar dan ook niet perfectionistisch.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_90101475
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Het gaat toch om het resultaat of niet? En haar 'The way you meke me feel' was echt heel erg goed.
Kennelijk vonden de mensen thuis dat anders.
pi_90101541
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef catwaezle het volgende:

Maar veel anti Raffaela mensen zochten gewoon naar een reden om haar opnieuw af te serveren en die hadden ze gevonden na die ene opmerking dat ze Sinterklaas even belangrijker vond.
De anti's stemmen nooit dus die logica klopt niet :D Mensen haken af kennelijk.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:48:09 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90102205
Ik waardeer een lakse instelling bij artiesten niet zo, vooral als ze het nog niet gemaakt hebben. Sinterklaas is één dag, tussen twee liveshows zitten twee weken, kan me niet voorstellen dat je niet eens één dag kan vrijmaken als deelnemer (je weet immers dat je meedoet) om een nummer zodanig uit je hoofd te kennen dat je het gewoon kan zingen (opsmuk nog daargelaten).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90110509
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Dan moet ze dat gedrag maar even stopzetten tot ze echt een grote artiest is? Ze is nu maar gewoon een deelnemer aan een talentenjacht, daar geeft divagedrag geen pas.
pi_90112260
Verder zijn al die negatievelingen eigenlijk totaal niet welkom in dit topic, want dit is een FANTOPIC. Als ik moderator was geweest zou ik dus alle zeikerds gedelete hebben uit dit topic. Maar blijkbaar voelen bepaalde mensen (je moet echt een bepaald soort type zijn) een enorme drang om artiesten als Raffaela overal zo veel mogelijk meters de grond in te trappen. Mensen die zelf nooit iets ge presteert hebben in hun hele leven. Zo is Nederland en zo zal het altijd zijn. Steek je boven de massa uit en is je gedrag niet zoals de norm, dan maken fokkers je wel af.
pi_90113712
Hoi, issues. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat mensen haar niet zo bijzonder vinden. Dus droog je tranen maar. Het verwerkingsproces is soms even zwaar maar je komt er wel. Kop op hè!
Go hard or go home
  zondag 19 december 2010 @ 09:19:32 #292
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90113832
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:40 schreef catwaezle het volgende:
Verder zijn al die negatievelingen eigenlijk totaal niet welkom in dit topic, want dit is een FANTOPIC. Als ik moderator was geweest zou ik dus alle zeikerds gedelete hebben uit dit topic. Maar blijkbaar voelen bepaalde mensen (je moet echt een bepaald soort type zijn) een enorme drang om artiesten als Raffaela overal zo veel mogelijk meters de grond in te trappen. Mensen die zelf nooit iets ge presteert hebben in hun hele leven. Zo is Nederland en zo zal het altijd zijn. Steek je boven de massa uit en is je gedrag niet zoals de norm, dan maken fokkers je wel af.
Hier mogen alle meningen, ook de negatieve. Maar ik pas de TT wel even aan zodat het geen issue meer is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 19 december 2010 @ 09:32:54 #293
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90113895
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:40 schreef catwaezle het volgende:
Kusje op je pijn :*
pi_90122398
Ze vertelde zelf in het filmpje ook dat ze 'nu wel even wakker geschud was, na de waarschuwing van Jeroen. Nu ga ik echt focussen, dit is belangrijk..." :N Dat zegt genoeg over hoe belangrijk ze het vindt. Ze dacht echt "dat doe ik wel even", wat nou hard werken. :r Prima hoor, maar doe dan niet alsof je zo onzeker bent. Er is maar weinig erger dan onverdiend divagedrag, en dat is nepgedrag. Maargoed, we zijn er van af! :W
pi_90123220
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:11 schreef Grunsfan het volgende:
Ze vertelde zelf in het filmpje ook dat ze 'nu wel even wakker geschud was, na de waarschuwing van Jeroen. Nu ga ik echt focussen, dit is belangrijk..." :N
Maar dat is nooit om 1 weekendje geweest, dat bestaat niet :D
Als je maanden lang kneiterhard werkt en 1(!) dagje of weekend druk met Sinterklaas bent en de touwtjes iets laat vieren, no way dat je coach dan zoiets zegt :N

En weken geleden zat ze te blaten dat ze zo hard werkt en alles op alles zet, "mijn dochter woont bij haar vader zodat ik tijd heb om aan m'n carrière te werken".
Uh-huh.

Pearl zit in een musical en rent en reist zich rot en nog werkt ze keihard. _O_
Je hebt werkpaarden en sierpaarden ^O^
pi_90123573
O, wat ben ik blij dat Jeroen Meike heeft gespaard ipv Raf. ^O^ Gelukkig is hij wel in staat om naar het publiek van de show te luisteren.

Raf had vast gedacht dat het retecool was als ze The Voice had gewonnen na het verkloten van haar winst na Idols. Maar Raf lijkt wel meer dingen te denken. Zoals dat repetities niet nodig zijn. :') Haar optreden was trouwens ook niet geweldig. Maar dat wisten we al.

Terecht in de sing off. Terecht weg. :W
pi_90137383
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Sluit me hier helemaal bij aan!
pi_90137536
Ze zei net bij Carlo & Irene dat ze toch wat gaat doen om het wat rustiger te houden, precies wat Nick dus Vrijdag zei...
Carlo haalde ook dat ze "niet likeable" zou zijn.
pi_90137558
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hebben al die mensen ook een smsje gestuurd gisteravond? Stemmen via spamlink van jou is eenvoudiger en stúkken goedkoper ;)
Wat maakt het uit of je via een poll stemt of sms? Wat dus blijkt is dat mensen op internet Raffaela wel heel goed vonden en mensen die hebben gesmst niet?? Dat is toch een beetje raar of niet?
pi_90137686
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef fcbarca het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of je via een poll stemt of sms? Wat dus blijkt is dat mensen op internet Raffaela wel heel goed vonden en mensen die hebben gesmst niet?? Dat is toch een beetje raar of niet?
Op internet zitten de fans altijd te stemmen ;) Niks raars aan. Even een linkje op d'r Hyves en hup alle "fans" klikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')