Sorry hoor maar zonder arrogantie of aandachtsgeilheid red je het niet zo ver in deze vak en dan voornamelijk in de genre waar zij in wil zitten. Kijk ens naar Lady Gaga, Madonna, Katy Perry en bijv Rihanna.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:25 schreef Balisto het volgende:
Eindelijk is deze arrogante aandachtshoer eruit!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar daar noem je ook artiestenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zonder arrogantie of aandachtsgeilheid red je het niet zo ver in deze vak en dan voornamelijk in de genre waar zij in wil zitten. Kijk ens naar Lady Gaga, Madonna, Katy Perry en bijv Rihanna.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hGkOaTmzqhsYqM:http://i220.photobucket.c(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hGkOaTmzqhsYqM:http://i220.photobucket.c(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
hoe dan ook, ze heeft teveel van het slechte anders vlieg je er niet uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:23 schreef Dizer het volgende:
Sorry hoor maar zonder arrogantie of aandachtsgeilheid red je het niet zo ver in deze vak en dan voornamelijk in de genre waar zij in wil zitten. Kijk ens naar Lady Gaga, Madonna, Katy Perry en bijv Rihanna.
Ja die doen natuurlijk allemaal met een talentenjacht mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, kom op. Raffaela had een keer niet geoefend, ze ging sinterklaas vieren. Dat is 2 weken geleden... met Ray ging het ook al hetzelfde, je kan goed merken dat die idiote Jeroen en zijn shabby team gewoon overal het laatste woord in willen hebben. En dat ze zo dominant zijn als maar kan. Bij Roel gaat het anders, dat merk je ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die doen natuurlijk allemaal met een talentenjacht mee.
Het gaat met name om de misplaatste arrogantie. Als je top of the bill bent mag je best je eigen zin doordrammen. Hier ben je overgeleverd aan een coach en sta je nog op het eerste of tweede treetje van de ladder. Dus dan kan je beter gewoon wat meer bescheiden zijn.
Hij geeft tenminste kritiek ipv jank- en emodoos Ansj, die sopt of haar moederhart weer eens moet luchtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, kom op. Raffaela had een keer niet geoefend, ze ging sinterklaas vieren. Dat is 2 weken geleden... met Ray ging het ook al hetzelfde, je kan goed merken dat die idiote Jeroen en zijn shabby team gewoon overal het laatste woord in willen hebben. En dat ze zo dominant zijn als maar kan. Bij Roel gaat het anders, dat merk je ook.
Sowieso moet die Jeroen gewoon NOOIT meer aan zo een programma meedoen, over misplaatste arrogantie gesproken!!
Kritiek?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft tenminste kritiek ipv jank- en emodoos Ansj, die sopt of haar moederhart weer eens moet luchten
En "een keer niet geoefend", no way, dat geloof ik niet dat het om 1 keer gaat
Nee wij horen datquote:
Als ze serieus genomen wilt worden dan zal ze op eigen poten wat moeten gaan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef Grunsfan het volgende:
En anders kan ze altijd volgend jaar nog mystery popstar worden...
Oh Jeroen mag er van mij ook zo uit hoor, maar dit was volgens mij echt al niet de eerste keer dat ze slecht voorbereid was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, kom op. Raffaela had een keer niet geoefend, ze ging sinterklaas vieren. Dat is 2 weken geleden... met Ray ging het ook al hetzelfde, je kan goed merken dat die idiote Jeroen en zijn shabby team gewoon overal het laatste woord in willen hebben. En dat ze zo dominant zijn als maar kan. Bij Roel gaat het anders, dat merk je ook.
Sowieso moet die Jeroen gewoon NOOIT meer aan zo een programma meedoen, over misplaatste arrogantie gesproken!!
Nee, dit loopt al maanden (of zal ik jaren zeggen?)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef snellejelle het volgende:
Mooi dat zoveel mensen zo'n felle mening over haar hebben, gebaseerd op hele kleine stukjes (manipulerende?) televisie!
Die dragen beide ook 10kg meer bij zich op een 20cm korter romp.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vond haar gisteren eigenlijk nog de beste van iedereen. Qua zang was iedereen behoorlijk slecht, maar zij liet ieg nog een mooie show zien. Als je zo'n Shary-An of Anne ziet waggelen op het podium............
Anne droeg zelfs schoenen met hakken. (waarschijnlijk van gewapend beton)quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dragen beide ook 10kg meer bij zich op een 20cm korter romp.
Waarom zit Jennifer er nog inquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:
Vinden jullie ook dat Raffaela onterecht eruit ligt? Stem dan op haar www.livepoll.nl
Ze heeft na Kim de meeste stemmen, veel meer dan Maaike. Hoe kan het zo zijn dat ze eruit ligt???
Hebben al die mensen ook een smsje gestuurd gisteravond? Stemmen via spamlink van jou is eenvoudiger en stúkken goedkoperquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:
Vinden jullie ook dat Raffaela onterecht eruit ligt? Stem dan op haar www.livepoll.nl
Ze heeft na Kim de meeste stemmen, veel meer dan Maaike. Hoe kan het zo zijn dat ze eruit ligt???
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zit Jennifer er nog in
Zeker weten. Raffaela behoorde zeker tot de top 3 van alle kandidaten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef fcbarca het volgende:
en terecht, Diva gedrag is onwenselijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zeker weten. Raffaela behoorde zeker tot de top 3 van alle kandidaten.
Dat zij er nu uit ligt is een beetje het einde van TVOH wat mij betreft. De wat eigenwijze artiesten worden er blijkbaar snel uitgewerkt.
Dit dus. Bla, ik kon niet oefenen, Sinterklaas, druk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht, Diva gedrag is onwenselijk
GMTAquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit dus. Bla, ik kon niet oefenen, Sinterklaas, druk.
Als ze het echt zo graag had gewild had ze er wel íets meer voor over gehad.
Onzin! Dikke bullshit. De grootste artiesten móeten juist eigenwijs zijn. De meelopers verdwijnen heel snel in de vergetelheid. Echte artiesten zijn perfectionistisch en daar hoort eigenwijsheid bij. In dat vak is dat een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht, Diva gedrag is onwenselijk
Het gaat toch om het resultaat of niet? En haar 'The way you meke me feel' was echt heel erg goed. Raffaela weet gewoon donders goed hoeveel 'oefenen' ze nodig heeft. Maar veel anti Raffaela mensen zochten gewoon naar een reden om haar opnieuw af te serveren en die hadden ze gevonden na die ene opmerking dat ze Sinterklaas even belangrijker vond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit dus. Bla, ik kon niet oefenen, Sinterklaas, druk.
Als ze het echt zo graag had gewild had ze er wel íets meer voor over gehad.
Eigenwijs: ok. Divagedrag? Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Onzin! Dikke bullshit. De grootste artiesten móeten juist eigenwijs zijn. De meelopers verdwijnen heel snel in de vergetelheid. Echte artiesten zijn perfectionistisch en daar hoort eigenwijsheid bij. In dat vak is dat een goede eigenschap.
Kennelijk vonden de mensen thuis dat anders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het gaat toch om het resultaat of niet? En haar 'The way you meke me feel' was echt heel erg goed.
De anti's stemmen nooit dus die logica klopt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef catwaezle het volgende:
Maar veel anti Raffaela mensen zochten gewoon naar een reden om haar opnieuw af te serveren en die hadden ze gevonden na die ene opmerking dat ze Sinterklaas even belangrijker vond.
Dan moet ze dat gedrag maar even stopzetten tot ze echt een grote artiest is? Ze is nu maar gewoon een deelnemer aan een talentenjacht, daar geeft divagedrag geen pas.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Onzin! Dikke bullshit. De grootste artiesten móeten juist eigenwijs zijn. De meelopers verdwijnen heel snel in de vergetelheid. Echte artiesten zijn perfectionistisch en daar hoort eigenwijsheid bij. In dat vak is dat een goede eigenschap.
Hier mogen alle meningen, ook de negatieve. Maar ik pas de TT wel even aan zodat het geen issue meer is.quote:Op zondag 19 december 2010 03:40 schreef catwaezle het volgende:
Verder zijn al die negatievelingen eigenlijk totaal niet welkom in dit topic, want dit is een FANTOPIC. Als ik moderator was geweest zou ik dus alle zeikerds gedelete hebben uit dit topic. Maar blijkbaar voelen bepaalde mensen (je moet echt een bepaald soort type zijn) een enorme drang om artiesten als Raffaela overal zo veel mogelijk meters de grond in te trappen. Mensen die zelf nooit iets ge presteert hebben in hun hele leven. Zo is Nederland en zo zal het altijd zijn. Steek je boven de massa uit en is je gedrag niet zoals de norm, dan maken fokkers je wel af.
Kusje op je pijnquote:Op zondag 19 december 2010 03:40 schreef catwaezle het volgende:
Verder zijn al die negatievelingen eigenlijk totaal niet welkom in dit topic, want dit is een FANTOPIC. Als ik moderator was geweest zou ik dus alle zeikerds gedelete hebben uit dit topic. Maar blijkbaar voelen bepaalde mensen (je moet echt een bepaald soort type zijn) een enorme drang om artiesten als Raffaela overal zo veel mogelijk meters de grond in te trappen. Mensen die zelf nooit iets ge presteert hebben in hun hele leven. Zo is Nederland en zo zal het altijd zijn. Steek je boven de massa uit en is je gedrag niet zoals de norm, dan maken fokkers je wel af.
Maar dat is nooit om 1 weekendje geweest, dat bestaat nietquote:Op zondag 19 december 2010 14:11 schreef Grunsfan het volgende:
Ze vertelde zelf in het filmpje ook dat ze 'nu wel even wakker geschud was, na de waarschuwing van Jeroen. Nu ga ik echt focussen, dit is belangrijk..."![]()
Sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zeker weten. Raffaela behoorde zeker tot de top 3 van alle kandidaten.
Dat zij er nu uit ligt is een beetje het einde van TVOH wat mij betreft. De wat eigenwijze artiesten worden er blijkbaar snel uitgewerkt.
Wat maakt het uit of je via een poll stemt of sms? Wat dus blijkt is dat mensen op internet Raffaela wel heel goed vonden en mensen die hebben gesmst niet?? Dat is toch een beetje raar of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben al die mensen ook een smsje gestuurd gisteravond? Stemmen via spamlink van jou is eenvoudiger en stúkken goedkoper
Op internet zitten de fans altijd te stemmenquote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef fcbarca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je via een poll stemt of sms? Wat dus blijkt is dat mensen op internet Raffaela wel heel goed vonden en mensen die hebben gesmst niet?? Dat is toch een beetje raar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |