Ha! Maar we weten nu al dat jij stiekum heel graag partjes sinasappel door je neus naar buiten zou willen kunnen schieten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want je mag niet weten dat ik jaloers ben
Een podiumbeest is het ja, maar als ik dieren truukjes wil zien doen ga ik wel naar een circus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vooringenomen mening. Kan niet anders. We zaten hier met 8 mensen te kijken en iedereen was het eens: dit was een magistraal optreden door een waar podiumbeest! Raffaela moet TVOH ook winnen!
Ik zou haar gevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rafaella is goed. Sorry maar zo is het wel.
Mannen die niet tegen zelfverzekerde vrouwen kunnenquote:
Nee, Meike zingt gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Dizer het volgende:
wtf, echt onterecht eruit!!! Jeroen weet wel zijn beste kandidaat eruit te zetten... Dom!!
quote:
Nou ja, zelfverzekerd, dat is niet wat Jeroen aangaf. Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die niet tegen zelfverzekerde vrouwen kunnen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, zelfverzekerd, dat is niet wat Jeroen aangaf. Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.
Wat denk je van 'onprofessioneel' of gewoon LUIquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, zelfverzekerd, dat is niet wat Jeroen aangaf. Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.
Als zoveel mensen glijden over je gekonkel, dan stijgt het naar je bolletje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat
![]()
Misplaatste arrogantie blijkt maar weer
Toen was ze volgens mij ook al niet bar populair. Geen sympathieke dame.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zoveel mensen glijden over je gekonkel, dan stijgt het naar je bolletje.![]()
Geen idee of ze altijd al zo was, ik heb Idols toen niet gekeken.
Vraag me af waarom ze dat zo nodig in dat inleidende filmpje moesten laten zien. Voegde niks toe enzo creeer je al een bepaald beeld van Raffaela, nog voordat ze een noot gezongen heeft. Ik denk zeker dat dat negatieve voorfilmpje haar minder geliefd heeft gemaakt en op die manier wordt haar populariteit geregisseerd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet voorbereiden, niet oefenen, geen inspanning willen leveren. Dat kan je zelfverzekerd noemen, maar ook arrogant.
Net zo ja.Nou ja ze kon toen al heel goed performen en dat was bij Idols voldoende voor de winst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zoveel mensen glijden over je gekonkel, dan stijgt het naar je bolletje.![]()
Geen idee of ze altijd al zo was, ik heb Idols toen niet gekeken.
Ik heb dat stukje niet geheel gezien, was dat dat stukje met haar uitleg over niet oefenen vanwege Sinterklaas? Of is er nog meer bijzonders gezegd?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze dat zo nodig in dat inleidende filmpje moesten laten zien. Voegde niks toe enzo creeer je al een bepaald beeld van Raffaela, nog voordat ze een noot gezongen heeft. Ik denk zeker dat dat negatieve voorfilmpje haar minder geliefd heeft gemaakt en op die manier wordt haar populariteit geregisseerd.
Neemt niet weg dat ik Meike een stuk beter vond en vind. Maar bij dat sfeerbepalende filmpje zet ik m'n vraagtekens.
dat stuk ja en er werd nog kort nog meer gezegt doot jeroen over dat da dus echt niet kanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje niet geheel gezien, was dat dat stukje met haar uitleg over niet oefenen vanwege Sinterklaas? Of is er nog meer bijzonders gezegd?
Heb je gelijk in, qua 'zijn beste kandidaat'. Als je puur naar de optredens kijkt. Maar je hebt niks aan een persoon waar achter de schermen (schijnbaar) niet mee te werken valt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Dizer het volgende:
wtf, echt onterecht eruit!!! Jeroen weet wel zijn beste kandidaat eruit te zetten... Dom!!
Je kunt altijd nog Idols terug kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:36 schreef Magics het volgende:
voor mij niet terecht, had meer van haar willen zien dan van Meike
Ze kan nu lekker kerst gaan vierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:09 schreef sjak het volgende:
Ik hoop dat haar sinterklaasfeest de moeite waard was
Zij vertelde zélf weken terug dat haar kind bij de vader woont, want mevrouw wilt alles voor haar carrière doen en geven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat stuk ja en er werd nog kort nog meer gezegt doot jeroen over dat da dus echt niet kan
Wat een zegenquote:
Daar doe je niet aan met een dochter op die leeftijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze had wel een hell of a Sinterklaassurprise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |