Nou, en Henk Jan impliceerde het ook al Raffaëla wist heus wel dat ze heel ver zou komen en wat de verplichtingen waren die daarbij horen als je het wint of op weg bent te winnen.en als jij dan vervolgens toch gaat sexen zonder voorzorgsmaatregelen te nemen en dan beetje moeder onschuld speelt later,dan ben je verkeerd bezig en loop je de boel te belazeren ten voordele van jezelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwangerschap bewust veroorzaak om verder te kunnen komen. Ga toch weg.!!
Je lult al net zo dom als Henk Jan. Hulde!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef rubje het volgende:
Nou, en Henk Jan impliceerde het ook al Raffaëla wist heus wel dat ze heel ver zou komen en wat de verplichtingen waren die daarbij horen als je het wint of op weg bent te winnen.en als jij dan vervolgens toch gaat sexen zonder voorzorgsmaatregelen te nemen en dan beetje moeder onschuld speelt later,dan ben je verkeerd bezig en loop je de boel te belazeren ten voordele van jezelf.![]()
Lol, zelden zulk slap gelul gehoord. Including op Fok, en -dat- zegt wat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou, en Henk Jan impliceerde het ook al Raffaëla wist heus wel dat ze heel ver zou komen en wat de verplichtingen waren die daarbij horen als je het wint of op weg bent te winnen.en als jij dan vervolgens toch gaat sexen zonder voorzorgsmaatregelen te nemen en dan beetje moeder onschuld speelt later,dan ben je verkeerd bezig en loop je de boel te belazeren ten voordele van jezelf.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik had dit ook gezien ik had deze aflevering nog nooit gezien terwijl ik toch al jaren het kijk omdat ik het wel een leuke serie vind. Maar dit moet een oude aflevering zijn geweest. Maar ik zie haar liever solo als in een meidengroepje.quote:Op zondag 28 november 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was gisteravond aan het zappen en kwam langs "Kinderen geen bezwaar" en jahoor, onze allerliefste Raffaella had een rolletje. Als zichzelf.
Volgens mij een oude aflevering/herhaling, want ze heeft er nog de oude bos krullen.
Maar wat een joy.Iemand anders dit gezien? Met haar mini optreden van haar meidengroepje, in 1 woord geweldig.
Ik kijk het heel af en toe als ik toevallig net op tijd voor de tv zit, vind het ook wel een leuke seriequote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik had dit ook gezien ik had deze aflevering nog nooit gezien terwijl ik toch al jaren het kijk omdat ik het wel een leuke serie vind. Maar dit moet een oude aflevering zijn geweest. Maar ik zie haar liever solo als in een meidengroepje.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef Zehra het volgende:
Ze was fabelachtig goed vandaag met Bad Romance.
Ik wil daar aan toevoegen dat het niet moeilijk is om dat liedje beter te doen dan Gagaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef Zehra het volgende:
Ze was fabelachtig goed vandaag met Bad Romance.
Maandag gezien in Ahoy, geloof me, de teleurstelling van Raffa is nu nog groter.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil daar aan toevoegen dat het niet moeilijk is om dat liedje beter te doen dan Gaga
Ze was gewoon de beste van de avond, zonder ENIGE twijfel. Grandioos optreden dat niemand haar van alle kandidaten kan nadoen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een vertoning was dit....ik vond het echt slecht en niet te geloven dat ze meteen safe was
Vooringenomen mening. Kan niet anders. We zaten hier met 8 mensen te kijken en iedereen was het eens: dit was een magistraal optreden door een waar podiumbeest! Raffaela moet TVOH ook winnen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maandag gezien in Ahoy, geloof me, de teleurstelling van Raffa is nu nog groter.Gaga was echt fenomenaal.
Ik vind er niks speciaals aan. Een vrouw met een goede stem. Ik zou me geen cd vol Rafaellasongs kunnen voorstellen, ze heeft absoluut geen eigen stijl, alleen een niet erg herkenbare goede stem.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:09 schreef BruinBeertje het volgende:
ze heeft een goede stem, maar laat haar a.u.b. nie winnen. Ze gaat dan weer zwanger worden of wat maar ook, ze verdient de 1e prijs niet
Je kan zeggen wat je wil maar ze kan zingen en ze kan performen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind er niks speciaals aan. Een vrouw met een goede stem. Ik zou me geen cd vol Rafaellasongs kunnen voorstellen, ze heeft absoluut geen eigen stijl, alleen een niet erg herkenbare goede stem.
Dat zeg ik dus ook, ze kan ook prima zingen en optreden, maar er is werkelijk waar niks 'eigens' aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar ze kan zingen en ze kan performen.
dat jaquote:Op zondag 5 december 2010 10:21 schreef Grunsfan het volgende:
die gespeelde zenuwen van haar werken op mijn zenuwen. Je ziet gewoon dat ze eenzelfde toneelstukje over haar zgn. onzekerheid opvoert als toen ze speelde dat ze verliefd was op Henk-Jan. Aandachtshoer is het!
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 5 december 2010 10:21 schreef Grunsfan het volgende:
Er was niets mis mee, qua entertainment zoals de jury al zei, maar het doet me gewoon helemaal niets. Dat, en die gespeelde zenuwen van haar werken op mijn zenuwen. Je ziet gewoon dat ze eenzelfde toneelstukje over haar zgn. onzekerheid opvoert als toen ze speelde dat ze verliefd was op Henk-Jan. Aandachtshoer is het!
Jaloeziequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja![]()
En nu ik er toch ben, dat gekonkelIk dacht eerst dat het bij dat sensuele Shakira nummer hoorde, maar nu zie ik dat ze het bij elk nummer doet.
Voeten neerzetten op de grond, benen strak houden, en dan met d'r kont en lijf gaan konkelen![]()
Op Jennifer en Raffaella, dat wordt nog druk hierquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Over Jennifer gesproken, ik merk dat ik steeds meer aan die Palingen gewend raak. Want ik zeg niet meer (d)jennifer, maar jjjjJennifer, zoals Nick en Simon
en op de jurken van Joanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Jennifer en Raffaella, dat wordt nog druk hier
Wat denk je van het postuurquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitch, je wil gewoon een out of control oog, net als Esther.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitch, je wil gewoon een out of control oog, net als Esther.
Ik voel een aanmelding aankomen voor Holland's Got Talentquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
er kwam een stukje sinaasappel uit mijn neus
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel een aanmelding aankomen voor Holland's Got Talent
Nee want je mag niet weten dat ik jaloers benquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Houd op!
Krijg ik dan ook mijn eigen topic waar jullie lopen te bitchen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want je mag niet weten dat ik jaloers ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |