quote:Ik vind haar juist heel echt overkomen, ook hoe ze praat.Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
QFT!
Ik vind haar ontzettend onecht. Ze kan wel zingen, dat wel. Maar wat mij betreft mag ze zich op het moederschap gaan storten. Zou geen slecht idee zijn geloof ik...
Sorry, nee.quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Brrrrr vond haar tijdens IDO al niks en nog steeds niet dus.... Iets aan haar irriteert me, kan het niet omschrijven overigens. Zat te duimen voor Anne, welke ook hoorbaar beter was. Helaas zal Rafajella wel weer ver komen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Seam het volgende:
Ik vind het altijd zo overdreven dramatisch. Dat gehuil bewijst het maar eens. Echt zo'n dramaqueen. Ik blijf het belachelijk vinden dat ze nu weer meedoet, dat kind was toch ook gewoon een keuze. Als ze die echt niet wilde had ze wel een abortus laten plegen
Bijna helemaal met je eens. Ze zag er ook vreselijk ordinair uit met dat gouden, korte, strakke sorry excuse voor een jurk. Meid, als je op een bepaalde leeftijd bent is het óf kort óf strak. Alleen attention whores kleden zich zo...oh wachtquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Seam het volgende:
Ik vind het altijd zo overdreven dramatisch. Dat gehuil bewijst het maar eens. Echt zo'n dramaqueen. Ik blijf het belachelijk vinden dat ze nu weer meedoet,
Zelfs al was ze 18 geweest en kun je het hebben, draag zoiets dan lekker tijdens het uitgaan, niet op een verhoogd podium (die ring) waar je dan met spotlights in enorm veel licht van beneden gefilmd wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bijna helemaal met je eens. Ze zag er ook vreselijk ordinair uit met dat gouden, korte, strakke sorry excuse voor een jurk. Meid, als je op een bepaalde leeftijd bent is het óf kort óf strak. Alleen attention whores kleden zich zo...oh wacht
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat nou, jaloers? Ik wil wel eens zien hoe jullie er in zo'n kort strak jurkje uitzien, waarschijnlijk als een stel rollades.
Nu je het zegt, het lijkt ook een jurkje van een tientje van de marktquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:55 schreef -Miauw- het volgende:
een vreselijk ordinair Albert Cuypding.
Ik kocht 'm voor ¤7,50 maar ik leek op een rollade. Damn, I'm jealousquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het lijkt ook een jurkje van een tientje van de markt
Ik laat me niet uit de tent lokken maar het is net wat Re zegt. Als het alleen over het jurkje gaatquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Meiden, laat je niet zo uit de tent lokken. We hebben het hier over Raf -punt-
Het jurkje is trouwens ook slecht gekozen voor haar. Want ze is te plat. Dat staat gewoon niet mooi.
Mensen zijn jaloers dat ze niet in haar jurkje passen.. Vandaar de haat tegenover Raffa.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou iemand me in het kort uit kunnen leggen wat het verhaal van Raffaella is? Ik heb begrepen dat ze Idols ooit heeft gewonnen (van Floortje begrijp ik?), en hoorde in Real Life dat ze postnataal gedoe had toen ze was bevallen. Maar het valt me vooral op dat ontzettend veel mensen problemen met haar hebben en ik ben dus benieuwd hoe dat komt.
Dit is mijn eerste talentenjacht, kijk nooit naar commerciëlen, vermijd roddelbladen, Shownieuws, Boulevard, etc.. Dus ja, ik leef onder een steen wat dit soort dingen betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |