Welk nummer dan ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Niet mee eens.
Vind November rain van GNR veel beter.
Deze is nog beter:quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
1991 - U2 - One (dit is de Slane Castle live versie = mooiste )
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
Die bagger ?
Wat zegt dat nummer over een generatie ? Behalve dat je half naakt in korte broek met laarzen aan een hoed op en tamme slangen ligt met goedkope hoerttjes in bed?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Remzz het volgende:
Ja van dooie zangers moeten we niks hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.
Iiever een dooie zanger die op een waardige manier is dood gegaan dan door z'n neus ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van dooie zangers moeten we niks hebben
schorre mongool is hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van dooie zangers moeten we niks hebben
Shotgun, het was een shotgunquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iiever een dooie zanger die op een waardige manier is dood gegaan dan door z'n neus ofzo.
Ook goed.quote:
Dit is Kurt toch nietquote:
Da's nou het leuke, 99% van de nummers hier hoor je nog 'vrij regelmatig', deze heb ik jaaaaren niet gehoord en: Ja geweldig.quote:
Mooi nummer jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:42 schreef elkravo het volgende:
ow ja... i.v.m. de Golfoorlog heetten ze eventjes alleen "Massive"
Een van de meest kutte nummers die ooit is uitgebracht. Grungequote:
Deze 'Another Day' vind ik ook goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:58 schreef lubje25 het volgende:
Zeker niet het mooiste nummer maar past beter in dit topic.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze 'Another Day' vind ik ook goed
voor mij ookquote:
kink?quote:
Ja en Studio Brusselquote:
Tenminste echte muziek. itt 3fm.quote:
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dagquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tenminste echte muziek. itt 3fm.
Kanequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dag
ik luister het eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dag
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.quote:
Sowieso RHCPquote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Nog altijd een van mn favorieten.
Volgens mij was het geen OD hoor. Hij heeft zichzelf door zijn kop geschoten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.
Mee eens, geniaal nummer dat ook nooit is gaan vervelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
De enige echte jaren 90 hit.
En ze waren begin jaren 90 verplicht om live te zingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.wat mis ik TOTP, zoveel goede muziek zat daarin die nooit naar Nederland is geëxporteerd. Ook altijd die censuur, geweldig! Artiesten die hun teksten moesten aanpassen en ook in dit voorbeeld, "Vandalism," de rest is afgeplakt, maar de echte fans weten hoe die zin verder gaat.
Mooiste optreden van Nirvana ooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.wat mis ik TOTP, zoveel goede muziek zat daarin die nooit naar Nederland is geëxporteerd. Ook altijd die censuur, geweldig! Artiesten die hun teksten moesten aanpassen en ook in dit voorbeeld, "Vandalism," de rest is afgeplakt, maar de echte fans weten hoe die zin verder gaat.
Die dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
De enige echte jaren 90 hit.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Remzz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |