Welk nummer dan ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Niet mee eens.
Vind November rain van GNR veel beter.
Deze is nog beter:quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
1991 - U2 - One (dit is de Slane Castle live versie = mooiste )
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
Die bagger ?
Wat zegt dat nummer over een generatie ? Behalve dat je half naakt in korte broek met laarzen aan een hoed op en tamme slangen ligt met goedkope hoerttjes in bed?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Remzz het volgende:
Ja van dooie zangers moeten we niks hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.
Iiever een dooie zanger die op een waardige manier is dood gegaan dan door z'n neus ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van dooie zangers moeten we niks hebben
schorre mongool is hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van dooie zangers moeten we niks hebben
Shotgun, het was een shotgunquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iiever een dooie zanger die op een waardige manier is dood gegaan dan door z'n neus ofzo.
Ook goed.quote:
Dit is Kurt toch nietquote:
Da's nou het leuke, 99% van de nummers hier hoor je nog 'vrij regelmatig', deze heb ik jaaaaren niet gehoord en: Ja geweldig.quote:
Mooi nummer jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:42 schreef elkravo het volgende:
ow ja... i.v.m. de Golfoorlog heetten ze eventjes alleen "Massive"
Een van de meest kutte nummers die ooit is uitgebracht. Grungequote:
Deze 'Another Day' vind ik ook goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:58 schreef lubje25 het volgende:
Zeker niet het mooiste nummer maar past beter in dit topic.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze 'Another Day' vind ik ook goed
voor mij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |