kink?quote:
Ja en Studio Brusselquote:
Tenminste echte muziek. itt 3fm.quote:
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dagquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tenminste echte muziek. itt 3fm.
Kanequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dag
ik luister het eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een commerciele zender geworden. Het managment van Kane schenkt een ton en je hebt op Drie FM een Kane dag
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.quote:
Sowieso RHCPquote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Nog altijd een van mn favorieten.
Volgens mij was het geen OD hoor. Hij heeft zichzelf door zijn kop geschoten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, Nirvana zet de goede toon neer met een dooie zanger die zichzelf OD'd.
Mee eens, geniaal nummer dat ook nooit is gaan vervelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
De enige echte jaren 90 hit.
En ze waren begin jaren 90 verplicht om live te zingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.wat mis ik TOTP, zoveel goede muziek zat daarin die nooit naar Nederland is geëxporteerd. Ook altijd die censuur, geweldig! Artiesten die hun teksten moesten aanpassen en ook in dit voorbeeld, "Vandalism," de rest is afgeplakt, maar de echte fans weten hoe die zin verder gaat.
Mooiste optreden van Nirvana ooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Deze dus, zonder meer het beste lied van de jaren '90.wat mis ik TOTP, zoveel goede muziek zat daarin die nooit naar Nederland is geëxporteerd. Ook altijd die censuur, geweldig! Artiesten die hun teksten moesten aanpassen en ook in dit voorbeeld, "Vandalism," de rest is afgeplakt, maar de echte fans weten hoe die zin verder gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |