Een taart is pas goed gelukt als 'ie goed smaakt. Oftewel, waar blijft een stuk om te proeven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef nectarientje het volgende:
GotC, ik vind je taart ernstig goed gelukt!
Wat een tegenvaller!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* mijn vrijdagavond is geen vrijdagavond.... verwacht je biefstuk, krijg je tartaar
Helemaal van slag... dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller!Denk je dan je nu echt op een rare wereld bent?
Maar dan wel Spareribs gezondquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
Die taart is goed
Speciaal gemaakt voor Sterretje?
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Ah joh dat gaat vast leuk wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Teveel chocola bestaat niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Zin voor maken bedoel dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Lovechild het volgende:
Met het oog op de laatste post in het voorgaande topic zeg ik: niet wéér een seksgerelateerd topic, jullie lijken wel geobsedeerd!
Lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Oh echt wel.quote:
arretjes cake!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh echt wel.
Alhoewel nee dat neem ik terug, was geen pure chocolade. Heeft iemand hier ooit eens arretjescake gegeten? Vriendin van me maakt dat wel eens en echt alleen al van de aanblik slibben mn aderen dicht, komt ik 50 kilo aan en vallen mn tanden uit mn bakkesIk hou erg van vet, zoet, chocola en ongezond enzo...maar dat was zelfs voor mijn lichaam te veel.
Heerlijke sandwich met ei, ham , kaas, paprika en championsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet nog eten! Nu maar bedenken wat , want koken word hem niet meer.
Die taart.
Je reageert net iets te gretig. Je bent toch geen necrofiel he?quote:
Dan past dat grijze bakkie er straks nog mooi tussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh d'r wonen echt een stel parkeerwonders hier hoor. Grijze bakkie is nu weg en nu staat er op precies dezelfde plek een gele Twingo. Ook weer mooi iets van 2 meter van die invalideparkeerplek af
Hij had vast gezien dat Airwin t briefje er onder deedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef MissMSX het volgende:
Hier hadden we ook zo'n parkeerwonder. Briefje onder de ruitenwisser en nu gaat het goed
Ik heb het briefje extra goed vastgemaakt met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef Atreidez het volgende:
Hij had vast gezien dat Airwin t briefje er onder deed
Oh kan je hier dan ook ff wat briefjes "vastmaken" :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het briefje extra goed vastgemaakt met een honkbalknuppel.
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintquote:
Het ging mij ook duidelijk om de clip jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintWel gave videoclip trouwens!
En wat doet AA bij youtube tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Brrr....gadverquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je reageert net iets te gretig. Je bent toch geen necrofiel he?
Ik heb ze begin jaren '90 in loco zien optreden. Ging iedereen op de dansvloer zitten. Ray gooide halverwege nog z'n shirt in het publiek, werd het teruggegooid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Atreidez het volgende:
Ray & Anita komen de eerste vrijdag van oktober op de 80s party in loco
Poco Locoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze begin jaren '90 in loco zien optreden. Ging iedereen op de dansvloer zitten. Ray gooide halverwege nog z'n shirt in het publiek, werd het teruggegooid.Locopubliek
Aandelen gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintWel gave videoclip trouwens!
En wat doet AA bij youtube tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Dan moet je het wel op Analtube houden dat bekt beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aandelen gekochtben nu grootaandeelhouder
Binnenkort naamsverandering van youtube naar anaaltube
V&D prijzencircus en de drie dwaze dagen van de bijenkorf... iedereen moet even zijn stress kwijtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Is het volle maan ofzo?
- Schalk Burgerstraat, steekpartij met twee gewonden
- Neherkade, schietpartij
- Jan Wapstraat, incident in huis waarbij twee hondenwagens ingezet moesten worden.
En dat alles binnen een uur.
Ik ben weer binnen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef tuintegel het volgende:
V&D prijzencircus en de drie dwaze dagen van de bijenkorf... iedereen moet even zijn stress kwijt. Of alle gekken zijn weer buiten spelen.
Daar ken ik de naam van!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Lovechild het volgende:
Zo grappig he, ik woon bij de Jan Wapstraat om de hoek en als je dan gewoon binnen zit en The Voice Of Holland zit te kijken, dan krijg je daar dus gewoon niks van mee.
Die is toch vandaag ook al? Zag gister de kraampjes al staan. Ik moet zo toch even naar de Etos, zal alvast kijken voor je of het iets isquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
Morgen naar de braderie op de Dierenselaan , even neuzen of het wat is
Wees blij, the voice was ook veel interessanterquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Lovechild het volgende:
Zo grappig he, ik woon bij de Jan Wapstraat om de hoek en als je dan gewoon binnen zit en The Voice Of Holland zit te kijken, dan krijg je daar dus gewoon niks van mee.
Ik bedoelde goedemorgenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die is toch vandaag ook al? Zag gister de kraampjes al staan. Ik moet zo toch even naar de Etos, zal alvast kijken voor je of het iets is
Dus het is jouw schuld dat we net in de regen buiten liepen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef Atreidez het volgende:
MoggeEn ik denk dat tt ook bedoelde goeiemorgen comma
![]()
Zag zon door me gordijnen heen, maar alsof het een goocheltruc was verdween ie toen ik ze open deed
Nee! Ik was een beetje klaar de afgelopen dagen. Zo maar eens kijken of ik puf hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
jeetje , ik heb echt een tikgebrek!!! probeer maar door mijn gebrekkige manier van schrijven heen te lezen hoor.
Necta lief ! Ben je nog naar de V&D geweest voor jurkjes?
Ben trouwens mijn haarborstel kwijt ... de enige die ik heb![]()
Lekker buitje, die valt hier nu ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Dus het is jouw schuld dat we net in de regen buiten liepen?
Ik hou er toch geen rekening mee dat jij je gordijnen zo vroeg opentquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lekker buitje, die valt hier nu ookEigen schuld dat je geen plu mee had natuurlijk
Stiekem wel ... straks maar eens tussen de barbies kijken ... Ik heb het meest kans , dat ie daar ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Ik was een beetje klaar de afgelopen dagen. Zo maar eens kijken of ik puf hebWant ja, ik heb niets aan die laarzen als ik er niet ook nieuwe jurkjes bij heb he
![]()
Verdenk je mini van kidnapping van de borstel?
Ik zeg : Esprit , Mexx en Forecast . Zo duur zijn ze daar ook niet als je een beetje zoektquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik wacht nog wel even met die braderie![]()
Kan ook nu even de tram in om naar de jurkjes te gaan kijken natuurlijk
Ik heb vanavond ook nog dingen te doen dus het is V&D en Etos/kruidvat en dan weer terug naar huisquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg : Esprit , Mexx en Forecast . Zo duur zijn ze daar ook niet als je een beetje zoekt.De laatste is wel een beetje apart. Mexx en Esprit hebben goedkopere en meer rustige jurkjes . vind ik dan...
Dan kijk ik daar niet voor jurkjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef tuintegel het volgende:
De etos en kruidvat hebben vast geen jurkjes, maar de V&D wel hele leuke
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de warquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo,...met de zon naar de kapper en dan in de volle regen en wind terug.. BAH STINKWEER!
Al dat föhnen voor niets.. Zonde zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de war
Die drie harenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de war
Ik zal opleltten of ik vanavond : FLAP-PEKZ HOO-LI-GANS!! hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Flappekz het volgende:
Zo, straks eerst eens naar het stadion om een kaartje voor de wedstrijd van vanavond te regelen
That's mequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zal opleltten of ik vanavond : FLAP-PEKZ HOO-LI-GANS!! hoor
ohh. over gezichtsmaskertjes gesproken..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer thuis hoor. Ben 5 minuten in de V&D geweest en vond het vre-se-lijk druk, daarna de braderie over maar dat was ook niet echt wat.. Dus nu met een krant en een pot thee op de bank en straks een lekker gezichtsmaskertje
De braderie was net ook niet echt heel erg druk. 't weer helpt daar ook niet echt bij natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat Pleinen Festival hier op Scheveningen is ook echt een aanfluiting. Podium bij het Prins Willemplein stonden net 4 toeschouwers, bij het kinderpodium zitten ook iets van 3 kids. Best sneu voor de organisatie.
Naar welke sauna ga je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh. over gezichtsmaskertjes gesproken..
binnenkort weer tijd voor sauna!
iamand zin om mee te gaan?? R_B ??
Ai , heb je nu een probleem of is het pech gehad? Je hebt een n72 toch? is de agenda icm een alarmoptie niks?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
k.u.t. bedenk me net dat ik vanmiddag om 14.00 uur bij een opening had moeten zijn :S Moet echt dingen beter gaan opschrijven.....
Dan ben je te laatquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
k.u.t. bedenk me net dat ik vanmiddag om 14.00 uur bij een opening had moeten zijn :S Moet echt dingen beter gaan opschrijven.....
We hebben idd kaartjes, maar ik blijf toch maar thuis. Vind t maar heel erg koud+nat! Dat natte is nog te doen in een stadion, maar het is daar altijd steenkoudquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hmmmmm sauna... helemaal niet zo'n verkeerd idee.
edit: Flap.. heb je nog kaartjes kunnen bemachtigen?
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Een sollicitatiebrief schrijven is kutwerk
Pech gehad meer. Kan morgen alsnog ff een foto maken van het plein en globaal stukje van sfeervol en gezellig drukke opening blah blah blah.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ai , heb je nu een probleem of is het pech gehad? Je hebt een n72 toch? is de agenda icm een alarmoptie niks?
Hoe kom jij eigenlijk aan al dat nieuws altijd? Speciaal systeem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schietpartij op de Westduinweg.....dat was dus die politie die ik hoorde daarstrax.
Het is erg gezellig momenteel met die steek- en schietpartijen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schietpartij op de Westduinweg.....dat was dus die politie die ik hoorde daarstrax.
Krijg politiepersdingen op mn mobiel....maar is ook gewoon openbaar te volgen via twitter en P2000-sites.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan al dat nieuws altijd? Speciaal systeem?
Nouja....onschuldig. Eerst maar ff het hele verhaal afwachten. Blijkt vaak wel wat meer achter te zitten (relationeel, verkeersagressie, hij keek raar naar me etc)quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is erg gezellig momenteel met die steek- en schietpartijen.
Edit: de verdachten zijn wel aangehouden inmiddels. Wat voor sukkel ben je dan als je op onschuldige voorbijgangers aan het schieten ben![]()
![]()
Ja maar dan nog... ram hem op zijn kin. Je hoeft niet te gaan schietenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja....onschuldig. Eerst maar ff het hele verhaal afwachten. Blijkt vaak wel wat meer achter te zitten (relationeel, verkeersagressie, hij keek raar naar me etc)
Gewoon alleen de blauwe tekstjes bekijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben altijd te beroerd om over al die codes heen te lezen
Ik wacht wel tot jij de belangrijkste items postquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gewoon alleen de blauwe tekstjes bekijken
Hopen dat ze bij 2 pakken Bona dan een kogelvrij vest uitdelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Is wel de nieuwe trend he.....delen ze die dingen uit bij een supermarkt ofzo? Dungans, Webbies, Streetbeans en wapens![]()
Huis dat ik ga kopen is daar echt praktisch om de hoek trouwens *kwaliteitsbuurt*
Sterker nog, ze posten hier dagelijksquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:41 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
Zien jullie nou die Oh Oh Cherso-Hagenezen vaak rondlopen?
Elke dag! Vanmorgen nog, ...had Barbie de borstel van TT gejat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:41 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
Zien jullie nou die Oh Oh Cherso-Hagenezen vaak rondlopen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Elke dag! Vanmorgen nog, ...had Barbie de borstel van TT gejat.
Ook wel bekend als de Kabouterquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Elke dag! Vanmorgen nog, ...had Barbie de borstel van TT gejat.
Sorry Sterretje...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sssst straks komen er hier groupies posten.
In de Torenstraat zit ook een tentje...iets met een R naast de visboer. Die zaten bij de 16 beste Tapaszaken van NL ofzo las ik vorige week.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! Mag ik even binnen vallen?(als ex-scheveninger
)
Binnenkort wil ik met wat mensen in Den Haag tapas gaan eten, groep zal zo gok ik rond de 10 a 15 personen zijn.
Weet iemand hier een leuk tentje?
Iens.nl geeft me opties zoals "Sally" in de Oude Molenstraat, "Mi Vida" in de Lange Houtstraat, "Triana" in de Lange Houtstraat en "Y Mucho Mas" in de Kettingstraat... Op die site allemaal nette cijfers, maar wellicht kan iemand mij hier iets meer vertellen?
Oh, en ik mis 'mijn' Scheveningen nog steeds wel eens
Waren Polen....dat zegt alweer genoegquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... ram hem op zijn kin. Je hoeft niet te gaan schieten
Ah het ging om een blikje Schultenbrauquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Waren Polen....dat zegt alweer genoeg
Hmm.. du Lac of Bleiswijk.. het scheelt qua prijs eigenlijk niks , en dan kies ik toch snel voor bleiswijk ( die 10 minuten verder rijden kan er ook wel bij)quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sauna![]()
Heerlijk
Ga wel eens naar du Lac
Uhm ik hoor dan wel hoe het is geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hmm.. du Lac of Bleiswijk.. het scheelt qua prijs eigenlijk niks , en dan kies ik toch snel voor bleiswijk ( die 10 minuten verder rijden kan er ook wel bij)
Volgende meet sauna meet dan maar??
Jij gaat gewoon meequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Uhm ik hoor dan wel hoe het is geweest
Met een dikke wollen badjas en heule lange flanellen sokkenquote:
Du Lac vind ik over het geheel leuker om naar toe te gaan dan Eylsium.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. du Lac of Bleiswijk.. het scheelt qua prijs eigenlijk niks , en dan kies ik toch snel voor bleiswijk ( die 10 minuten verder rijden kan er ook wel bij)
Dat heet met een mooi woord 'ouderdom'quote:Op zondag 26 september 2010 11:25 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWordt tegenwoordig moeier wakker als dat ik naar bed ga..
TT, ga naar t tikibad, daar kikker je van op
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
8 jaar getrouwd vandaag![]()
Hadden gehoopt samen iets leuks te kunnen doen, 't duurt immers wel weer even voor onze trouwdag in een weekend valt, maar helaas; geen oppas beschikbaar. Nu ervoor waken dat we niet de hele dag doelloos hangen
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
Hadden gehoopt samen iets leuks te kunnen doen, 't duurt immers wel weer even voor onze trouwdag in een weekend valt, maar helaas; geen oppas beschikbaar. Nu ervoor waken dat we niet de hele dag doelloos hangen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
Stress..... binnenkort is dat weer helemaal overquote:Op zondag 26 september 2010 11:14 schreef tuintegel het volgende:
goedemorgen ... ik heb al een paar dagen echt een rot humeur, snel geirriteerd , snel op de kast terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik denk dat ik straks lekker richting het zwembad ga ... misschien dat ik daarvan opknap..beetje relaxed in het water rondhangen
Van harte! en ik hoorde dat Barretje als cadeau even een middag op de kids past!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
Gefeli!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Lovechild het volgende:
Ooooh tof!quote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Van harte! en ik hoorde dat Barretje als cadeau even een middag op de kids past!
Ik ben al gedoucht. Da's heel wat voor een zondagquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd!! En inderdaad R_B , ik denk ook dat het stress is ... Wel goed voor de kilogrammetjes , die vliegen er dan vanaf .
Alleen komen ze erna dubbel erbij als alles weer relaxed gaat.
Gaan de mensen hier nog wat doen op de zondag?
Ik moet mee naar de sportschool.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef tuintegel het volgende:
straat theater festival EN kermis.. veel plezier..quote:Op zondag 26 september 2010 12:04 schreef Lovechild het volgende:
Dank![]()
![]()
We gaan zo maar naar de Boogaard, daar is een straattheaterfestival. Wie weet valt het nog een beetje te combineren met shoppen
Oja! gewoon 1400 uur?quote:Op zondag 26 september 2010 12:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hopelijk is dat t straks ook in Singapore
Nee maar dat is nu te laatquote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh tof!
Maarre... mocht jij dat wel verklappen dan?
Kijk, is de stress toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd!! En inderdaad R_B , ik denk ook dat het stress is ... Wel goed voor de kilogrammetjes , die vliegen er dan vanaf .
Alleen komen ze erna dubbel erbij als alles weer relaxed gaat.
Ik zie er eerder een apekop inquote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef AirwiN het volgende:
Wij hadden een goddelijk moment tijdens het eten.Een aardappel met het gezicht van Jezus erop.
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Blasfemie!quote:
Kunnen we nog vaker winkelenquote:Op zondag 26 september 2010 21:18 schreef GotC het volgende:
Zo, onze OVchipkaarten zijn onderweg![]()
Moest er toch een keer aan geloven..
Hallo...hou daar eens mee opquote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kunnen we nog vaker winkelen
Ik mocht van jou toch nog een jurkje uitzoeken?quote:
Al zoek je er 100 uitquote:Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik mocht van jou toch nog een jurkje uitzoeken?
Daar heb ik GotC wel bij nodig, GotC maakt winkelen superefficiëntquote:
Dat lukt 'r bij mij echt nietquote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar heb ik GotC wel bij nodig, GotC maakt winkelen superefficiënt
Maar ik vind shoppen leukquote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef nectarientje het volgende:
Nee, daarom neem ik haar ook mee en jou nietMaar je mag aansluiten bij de terrassessie achteraf
![]()
uhoh, Joep ziet iets vliegen en sloopt nu m'n hele huis op jacht naar de UFO
Ik nietquote:
Dan snap ik hetquote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik nietDus ik ga voor efficiënt.
Ben jij nou een kerel?quote:
En toch doe je het niet. Verdacht.quote:
Onderhandelingen? Het is toch jullie huwelijk?quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
HE LC..
oudste dochter nog terug gevonden??
Wij zijn vanavond nog even bij de ouders langs geweest en hebben verteld dat we gaan trouwen..
![]()
Ze waren heel blij..
totdat ze vroegen hoe we het gingen doen en dat was toch NET even anders dan ze zich hadden voorgesteld..
en nu beginnen de onderhandelingen
jup.. we hebben niet zoveel familie leden uitgenodigd, deels omdat we het niet willen, deels omdat het iets boven het budget wordt om ze alle 75 (!!) uit te nodigen..quote:
Mijn hemel, wat ben ik toch blij met mijn (schoon)familie. Niks van dat alles gehad. En als ze het hadden gedaan, hadden ze van mij thuis mogen blijven. Mijn bruiloft, gaat dus ook op mijn manier.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
jup.. we hebben niet zoveel familie leden uitgenodigd, deels omdat we het niet willen, deels omdat het iets boven het budget wordt om ze alle 75 (!!) uit te nodigen..
Maar goed.. het moet misschien ook even inzinken bij hun.. we zullen zien
( ook al boden ze al aan dat er financieel heus wel wat te regelen valt. blijft nog steeds het deel van "we willen het klein houden"over)
Jullie feestje, jullie bepalen..quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
jup.. we hebben niet zoveel familie leden uitgenodigd, deels omdat we het niet willen, deels omdat het iets boven het budget wordt om ze alle 75 (!!) uit te nodigen..
( ook al boden ze al aan dat er financieel heus wel wat te regelen valt. blijft nog steeds het deel van "we willen het klein houden"over)
mweh.. het is lastigquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat ben ik toch blij met mijn (schoon)familie. Niks van dat alles gehad. En als ze het hadden gedaan, hadden ze van mij thuis mogen blijven. Mijn bruiloft, gaat dus ook op mijn manier.
Wij waren ook maar met een man of 25. Echt alleen de mensen die heel dicht bij ons staan zeg maarquote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Wij waren ook maar met een man of 25. Echt alleen de mensen die heel dicht bij ons staan zeg maar
Voor de ceremonie heb je geen keus. Een bruiloft is een openbare gebeurtenis. Daar mag iedereen bij aanschuiven.quote:Op zondag 26 september 2010 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. de familie van m'n moeder is ook wel hecht..
Gister bij het 25-jarige huwelijk van m'n oom en tante geweest.. was toch iedereen aanwezig ( zelfs uit moskou,duitsland en spanje..
en ik ben het eerste nichtje wat gaat trouwen..
We blijven bij de 30 personen voor de ceremonie.. een paar mensen er bij tijdens de receptie moet wel kunnen dan
Maar je hoeft niet iedereen uit te nodigenquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de ceremonie heb je geen keus. Een bruiloft is een openbare gebeurtenis. Daar mag iedereen bij aanschuiven.
Juist daarom niet. Als ze erbij willen zijn, schuiven ze gewoon aan.quote:Op zondag 26 september 2010 23:49 schreef MissMSX het volgende:
Maar je hoeft niet iedereen uit te nodigen
Jup.. zo begon me tante ook meteen..quote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist daarom niet. Als ze erbij willen zijn, schuiven ze gewoon aan.
Tsja, dan bestaat er nog altijd iets als 'goed fatsoen' denk ik dan...quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup.. zo begon me tante ook meteen..
"maar de ceremonie is openbaar.. dus daar mag iedereen bij.."
Ja, we hebben haar teruggevondenquote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
HE LC..
oudste dochter nog terug gevonden??
Wij zijn vanavond nog even bij de ouders langs geweest en hebben verteld dat we gaan trouwen..
![]()
Ze waren heel blij..
totdat ze vroegen hoe we het gingen doen en dat was toch NET even anders dan ze zich hadden voorgesteld..
en nu beginnen de onderhandelingen
En anders 'de trouwlocatie tot het laatste moment geheim houden'.quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, dan bestaat er nog altijd iets als 'goed fatsoen' denk ik dan...
quote:Op maandag 27 september 2010 00:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, we hebben haar teruggevonden![]()
We waren er eigenlijk van overtuigd dat ze gewoon achter ons aan kwam, alleen dan een beetje later. Maar het duurde wel erg lang en nét toen Oudste Zoon vroeg of hij dan maar even zou gaan kijken, kwam ze aan met een winkelmedewerker. "Mama, ik was je kwijt en ik dacht dat ik je nooit meer zou zien!" Helemaal betraand![]()
Leuk dat de ouders blij zijn dat jullie gaan trouwen.
Succes met de onderhandelingen
Het is zeker zieligquote:
Een les om nooit te vergeten neequote:Op maandag 27 september 2010 00:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is zeker zielig![]()
Maar het leert haar hoop ik ook dat we het echt menen als we zeggen dat we gaan. Zij dacht dat wij wel even met z'n 5en zouden wachten omdat zij iets aan het kijken was.
Ga dan maar weer wegquote:Op maandag 27 september 2010 08:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooooooooooeeedenmorgen!!!
* Ronnie_bravo heeft geen straatprijs bij zich.....
Nee RB blijft nog evenquote:
Jij bent een pooier?quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik lees net de krant en begrijp ineens de referentie 'beckham' op een opdracht van 2 wkn terug
inderdaad..quote:
Klinkt als een prima prioriteitstellingquote:Op maandag 27 september 2010 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Leuk hier, collega ziek, collega op vakantie en een service waarvoor degene die m uitvoerde gestopt is sinds vrijdag. Dan mag je toch verwachten dat degene met management salaris zich daar verantwoordelijk voor voelt en wat gaat ondernemen, maar kennelijk zit ie met ze hoofd nog bij het regelen van ze dienstreisjes naar Amerika
Hallo, je manager hier. Waarom zit jij op FOK! te posten in plaats van die service weer als de donder aan het werk te krijgen? En dan mij beschuldigen van een verkeerde prioriteitstelling.quote:Op maandag 27 september 2010 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Leuk hier, collega ziek, collega op vakantie en een service waarvoor degene die m uitvoerde gestopt is sinds vrijdag. Dan mag je toch verwachten dat degene met management salaris zich daar verantwoordelijk voor voelt en wat gaat ondernemen, maar kennelijk zit ie met ze hoofd nog bij het regelen van ze dienstreisjes naar Amerika
quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef AirwiN het volgende:
Hallo, je manager hier. Waarom zit jij op FOK! te posten in plaats van die service weer als de donder aan het werk te krijgen? En dan mij beschuldigen van een verkeerde prioriteitstelling.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallo, je manager hier. Waarom zit jij op FOK! te posten in plaats van die service weer als de donder aan het werk te krijgen? En dan mij beschuldigen van een verkeerde prioriteitstelling.
quote:
Overloper!quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoopt deze week te horen dat ie is aangenomen als manager
Oh vanaf volgende week roddelt men over jou bij het koffieautomaat?quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoopt deze week te horen dat ie is aangenomen als manager
Dat is wel de bedoeling ja. Al is er stevige concurrentie voor die functie...quote:Op maandag 27 september 2010 10:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh vanaf volgende week roddelt men over jou bij het koffieautomaat?
He bahquote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef CaLeX het volgende:
hmmz mijn beste maat zit nog niet op zijn werk :s en neemt zijn telefoon ook niet op.... Niets voor hem
Altijd vervelend zulk soort dingen..quote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef CaLeX het volgende:
hmmz mijn beste maat zit nog niet op zijn werk :s en neemt zijn telefoon ook niet op.... Niets voor hem
Hopen op een sterke kater....quote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Maak me niet tesnel zorgen hoor (hoe cru: Maar als het te laat is is het toch al te laat)quote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Ah, had vorige week t zelfde.. maar die man doet t bijna 3 keer per week, dus dan maak je je niet zo snel zorgen. Hoop dat ie snel boven water komt
DAT is ook weer waar..quote:Op maandag 27 september 2010 11:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maak me niet tesnel zorgen hoor (hoe cru: Maar als het te laat is is het toch al te laat)
Dat idee wordt ook sterker met elke stap dat je dichterbij komt.quote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
We hebben het hier op de zaak dit jaar ook meegemaakt....die gast bleek dood in zn douche te liggen
Ook gehad hier ja, paar jaar terug.. Geen directe collega, maar die vent zat elke dag bij me aan de lunch tafel, en dan is het wel een vreemde gewaarwording. We zagen ook wat hij elke dag at, dus de oorzaak was eigenlijk niet eens zozeer blind gokken..quote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
We hebben het hier op de zaak dit jaar ook meegemaakt....die gast bleek dood in zn douche te liggen
Door ff out te gaan terwijl je een stap zetquote:
Soms denk ik daar aan maar gezien mijn patroon qua leven moet de bel binnen enkele minuten al gaanquote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is ook weer waar..
Ik vroeg me vroegah wel eens af hoe lang het zou duren voordat iemand door had dat er iets mis met me zou zijn
Sorry, ik snap het echt niet. Wat heeft dat met een wasmachine te maken?quote:Op maandag 27 september 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Door ff out te gaan terwijl je een stap zet
Of hij al weg was terwijl hij viel of dat het kwam doordat hij met zijn kop de wasmachine raakte weet ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik snap het echt niet. Wat heeft dat met een wasmachine te maken?
quote:Op maandag 27 september 2010 12:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Of hij al weg was terwijl hij viel of dat het kwam doordat hij met zijn kop de wasmachine raakte weet ik niet.
Maar hij viel dus en kwam met zijn kop tegen de wasmachine, en hard ook want hij had 8 hechtingen nodig.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo ik heb een lekker humeur vandaag. Net ook ontzettend vrienden gemaakt met een stel koeriers uit Delft.
Reed door de Helmstraat, was er bijna doorheen komen zij me tegemoet rijden tegen het verkeer in. Dus alle 2 stoppen, btje naar elkaar wijzen dat de ander naar achter moest. Ik raampje open: Tis eenrichtingsverkeer dus rij maar achteruit. "Jij heb kleine auto, daar is parkeerplaats zet m dan even daar in." Ja en jullie zijn fout daar is ook plek, rij maar achteruit.
Toen was het: Nou dan blijven we toch lekker zo staan. Dus ik: Nou dan doen we dat toch lekker, bel ik ondertussen even de politie....hoe duur is dat tegenwoordig tegen het verkeer inrijden eurootje of honderd?
En toen reden ze naar achter. Uiteraard was ik wel een ******* en een ********.
Wat een melding ook. Wie belt er eigenlijk naar de politie: "ja er zit hier een meeuw vast op onze gevel".quote:WERK OP HOOGTE TREILERWEG 49 S GRAVENHAGE. MEEUW VAST TEGEN GEVEL
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Zijn daar ook beelden van?quote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een melding ook. Wie belt er eigenlijk naar de politie: "ja er zit hier een meeuw vast op onze gevel".![]()
mweh.. wel van ooievaars..quote:
Zouden we daar ook voor kunnen bellen denk je?quote:
Dan krijgt de brandweer het druk..quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zouden we daar ook voor kunnen bellen denk je?
Leuk he, lachen terwijl er een meeuw zit te kreperen aan een of andere haagse gevelquote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een melding ook. Wie belt er eigenlijk naar de politie: "ja er zit hier een meeuw vast op onze gevel".![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Leuk he, lachen terwijl er een meeuw zit te kreperen aan een of andere haagse gevel
Een musje zielig vinden kan ik nog begrijpen. Maar een meeuwquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind dat zo zielig ... Terwijl ik een mug doodslaan geen probleem vind . Heel hypocriet eigenlijk..
Waarom zou het voor een meeuw niet zielig zijn? Afgezien van dat het irritante beesten zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een musje zielig vinden kan ik nog begrijpen. Maar een meeuw
Nee ok, maar die melding op zich; 'een meeuw vast op een gevel'. Wanneer besluit je de politie te bellen. Hoe weet je zo zeker dat hij vast zit etc. Lijkt mij vrij lastig.quote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat om de situatie, niet zozeer om het beest.. Lig echt niet wakker van een dooie meeuw ofzo, maar als een beest (of een mens wat dat betreft) ergens vast of klem zit, en zich daardoor mogelijk nog verwond ook omdat ie in de stress schiet, is dat gewoon niet zo'n prettige situatie..
Nee dat ben ik met je eens maar het is niet zo dat ik zelf voor de meeuw ging staan lachen hequote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Atreidez het volgende:
, er extra om gaan lachen is ook niet lief
Vond ik dus ook. En als ze nou lief hadden gevraagd of ik even opzij wilde gaan, dan had ik daar misschien over na willen denkenquote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Atreidez het volgende:
JillIk zou t zelfde hebben gedaan! Regels zijn regels
Nou, het 'gerammel' is iig eventjes gestoptquote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef Lovechild het volgende:
Voor hen die nog twijfelen aan het al dan niet willen van kinderen:
www.shitmykidsruined.com
Ik ben pas op pag. 2 en ik heb al veel herkenbaars gezien
quote:
I asked my son to bring me the Ipod… in the time it took him to walk across the room, he disabled my Ipod for 39 YEARS.. ill be 79 before it unlocks.
Geen idee maar het is nog een reden om geen iPod/iPhone te nemenquote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?
Interessant, zal er morgen bij de koffie eens een kijkje in nemenquote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef Lovechild het volgende:
Voor hen die nog twijfelen aan het al dan niet willen van kinderen:
www.shitmykidsruined.com
Ik ben pas op pag. 2 en ik heb al veel herkenbaars gezien
In het Fans topicquote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef Atreidez het volgende:
Hey Jill, waar was de wekelijkse reminder voor Fans! ?En het was nog wel met Normaal!
Succes opaquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh. Zo, straks weer naar Amersfoort voor deel 2 van mijn examen.... ik heb me voorgenomen om vanmiddag bij thuiskomst (zal rond 1en zijn) lekker een middagdutje te doen!
Succes R_B!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh. Zo, straks weer naar Amersfoort voor deel 2 van mijn examen.... ik heb me voorgenomen om vanmiddag bij thuiskomst (zal rond 1en zijn) lekker een middagdutje te doen!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:11 schreef Barretje80 het volgende:
topic kaper!
(ook al is dat niet volgens het woordenboek)
lijmen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Flappekz het volgende:
Gebroken uit bed komen is nooit grappig
Ja, nix....alleen maar geslapen. Maar mn hoofd zit helemaal vol en mn nek en mn rug doen flink pijn...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lijmen?
Wat heb je gedaan dan??
of in bad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, nix....alleen maar geslapen. Maar mn hoofd zit helemaal vol en mn nek en mn rug doen flink pijn...
Zo eerst maar eens een tijdje onder een hete douche staan
Mja, dan moet ik met mn blote kont in de wasbak gaan zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of in bad!
( waarom is iedereen steeds vrij??)
ohh en je hebt de ochtend dan wel vrij?? das dan wel weer fijn!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik met mn blote kont in de wasbak gaan zitten![]()
Ik ben trouwens niet vrij hoor, moet iedere dinsdag van 1400 tot 2100 naar school. Nog maar 3 keer in Utrecht, daarna gewoon in Den Haag
De ochtend is officieel studieverlofquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh en je hebt de ochtend dan wel vrij?? das dan wel weer fijn!
Hihi.. hoe groot is je wasbak?
Ja.... ik heb 1 of 2 fouten teveel....quote:
Ohh.. Dat is wel een beetje zuur..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja.... ik heb 1 of 2 fouten teveel....
Ben nu aan het bedenken hoe ik van mijn teleurstelling af kan komen.... zo maar naar de Bogaard ofzo... ff shoppen.
je moet hem opvrolijken!! niet NOG depressiever makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Atreidez het volgende:
R_b, wat jammer.. Chocola helpt alleen goed bij vrouwen geloof ikBier is t wel erg vroeg voor.. Sex misschien?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef nectarientje het volgende:
At! allemaal fijne whiskytjes in het krantje van de gall^2
Allemaal slackers hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Valt me trouwens erg mee dat we vandaag nog geen nieuw topic hebben
Ik mag wel investeren in een goede fles heb ik beslotenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Atreidez het volgende:
![]()
Maar de laatste fles is nog maar net halfleeg, en die heb ik 6mnd in huis
Ik hou niet van whiskey dus ik investeer in een nieuw topic.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik mag wel investeren in een goede fles heb ik besloten
Dat mag uiteraard. Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik hou niet van whiskey dus ik investeer in een nieuw topic.
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere mensen met storing bij T-Mobile? Wij kunnen niet smsen en bellen![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meerdere mensen met storing bij T-Mobile? Wij kunnen niet smsen en bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |