Een taart is pas goed gelukt als 'ie goed smaakt. Oftewel, waar blijft een stuk om te proeven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef nectarientje het volgende:
GotC, ik vind je taart ernstig goed gelukt!
Wat een tegenvaller!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* mijn vrijdagavond is geen vrijdagavond.... verwacht je biefstuk, krijg je tartaar
Helemaal van slag... dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller!Denk je dan je nu echt op een rare wereld bent?
Maar dan wel Spareribs gezondquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
Die taart is goed
Speciaal gemaakt voor Sterretje?
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Ah joh dat gaat vast leuk wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb straks een verjaardag waar ik even zin voor moet maken nog
Teveel chocola bestaat niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
We hebben spareribs besteld
Verder, de taart is lekker (chocolate fudge van binnen) maar iets teveel chocola
Zin voor maken bedoel dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij hebben straks helemaal nix, maar zelfs daar moet ik zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Lovechild het volgende:
Met het oog op de laatste post in het voorgaande topic zeg ik: niet wéér een seksgerelateerd topic, jullie lijken wel geobsedeerd!
Lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Oh echt wel.quote:
arretjes cake!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh echt wel.
Alhoewel nee dat neem ik terug, was geen pure chocolade. Heeft iemand hier ooit eens arretjescake gegeten? Vriendin van me maakt dat wel eens en echt alleen al van de aanblik slibben mn aderen dicht, komt ik 50 kilo aan en vallen mn tanden uit mn bakkesIk hou erg van vet, zoet, chocola en ongezond enzo...maar dat was zelfs voor mijn lichaam te veel.
Heerlijke sandwich met ei, ham , kaas, paprika en championsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet nog eten! Nu maar bedenken wat , want koken word hem niet meer.
Die taart.
Je reageert net iets te gretig. Je bent toch geen necrofiel he?quote:
Dan past dat grijze bakkie er straks nog mooi tussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh d'r wonen echt een stel parkeerwonders hier hoor. Grijze bakkie is nu weg en nu staat er op precies dezelfde plek een gele Twingo. Ook weer mooi iets van 2 meter van die invalideparkeerplek af
Hij had vast gezien dat Airwin t briefje er onder deedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef MissMSX het volgende:
Hier hadden we ook zo'n parkeerwonder. Briefje onder de ruitenwisser en nu gaat het goed
Ik heb het briefje extra goed vastgemaakt met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef Atreidez het volgende:
Hij had vast gezien dat Airwin t briefje er onder deed
Oh kan je hier dan ook ff wat briefjes "vastmaken" :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het briefje extra goed vastgemaakt met een honkbalknuppel.
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintquote:
Het ging mij ook duidelijk om de clip jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintWel gave videoclip trouwens!
En wat doet AA bij youtube tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Brrr....gadverquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je reageert net iets te gretig. Je bent toch geen necrofiel he?
Ik heb ze begin jaren '90 in loco zien optreden. Ging iedereen op de dansvloer zitten. Ray gooide halverwege nog z'n shirt in het publiek, werd het teruggegooid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef Atreidez het volgende:
Ray & Anita komen de eerste vrijdag van oktober op de 80s party in loco
Poco Locoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze begin jaren '90 in loco zien optreden. Ging iedereen op de dansvloer zitten. Ray gooide halverwege nog z'n shirt in het publiek, werd het teruggegooid.Locopubliek
Aandelen gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vind t maar een raar nummer, zit elke keer te wachten tot ie begintWel gave videoclip trouwens!
En wat doet AA bij youtube tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Dan moet je het wel op Analtube houden dat bekt beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aandelen gekochtben nu grootaandeelhouder
Binnenkort naamsverandering van youtube naar anaaltube
V&D prijzencircus en de drie dwaze dagen van de bijenkorf... iedereen moet even zijn stress kwijtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Is het volle maan ofzo?
- Schalk Burgerstraat, steekpartij met twee gewonden
- Neherkade, schietpartij
- Jan Wapstraat, incident in huis waarbij twee hondenwagens ingezet moesten worden.
En dat alles binnen een uur.
Ik ben weer binnen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef tuintegel het volgende:
V&D prijzencircus en de drie dwaze dagen van de bijenkorf... iedereen moet even zijn stress kwijt. Of alle gekken zijn weer buiten spelen.
Daar ken ik de naam van!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Lovechild het volgende:
Zo grappig he, ik woon bij de Jan Wapstraat om de hoek en als je dan gewoon binnen zit en The Voice Of Holland zit te kijken, dan krijg je daar dus gewoon niks van mee.
Die is toch vandaag ook al? Zag gister de kraampjes al staan. Ik moet zo toch even naar de Etos, zal alvast kijken voor je of het iets isquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
Morgen naar de braderie op de Dierenselaan , even neuzen of het wat is
Wees blij, the voice was ook veel interessanterquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef Lovechild het volgende:
Zo grappig he, ik woon bij de Jan Wapstraat om de hoek en als je dan gewoon binnen zit en The Voice Of Holland zit te kijken, dan krijg je daar dus gewoon niks van mee.
Ik bedoelde goedemorgenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die is toch vandaag ook al? Zag gister de kraampjes al staan. Ik moet zo toch even naar de Etos, zal alvast kijken voor je of het iets is
Dus het is jouw schuld dat we net in de regen buiten liepen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef Atreidez het volgende:
MoggeEn ik denk dat tt ook bedoelde goeiemorgen comma
![]()
Zag zon door me gordijnen heen, maar alsof het een goocheltruc was verdween ie toen ik ze open deed
Nee! Ik was een beetje klaar de afgelopen dagen. Zo maar eens kijken of ik puf hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
jeetje , ik heb echt een tikgebrek!!! probeer maar door mijn gebrekkige manier van schrijven heen te lezen hoor.
Necta lief ! Ben je nog naar de V&D geweest voor jurkjes?
Ben trouwens mijn haarborstel kwijt ... de enige die ik heb![]()
Lekker buitje, die valt hier nu ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Dus het is jouw schuld dat we net in de regen buiten liepen?
Ik hou er toch geen rekening mee dat jij je gordijnen zo vroeg opentquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lekker buitje, die valt hier nu ookEigen schuld dat je geen plu mee had natuurlijk
Stiekem wel ... straks maar eens tussen de barbies kijken ... Ik heb het meest kans , dat ie daar ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Ik was een beetje klaar de afgelopen dagen. Zo maar eens kijken of ik puf hebWant ja, ik heb niets aan die laarzen als ik er niet ook nieuwe jurkjes bij heb he
![]()
Verdenk je mini van kidnapping van de borstel?
Ik zeg : Esprit , Mexx en Forecast . Zo duur zijn ze daar ook niet als je een beetje zoektquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik wacht nog wel even met die braderie![]()
Kan ook nu even de tram in om naar de jurkjes te gaan kijken natuurlijk
Ik heb vanavond ook nog dingen te doen dus het is V&D en Etos/kruidvat en dan weer terug naar huisquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg : Esprit , Mexx en Forecast . Zo duur zijn ze daar ook niet als je een beetje zoekt.De laatste is wel een beetje apart. Mexx en Esprit hebben goedkopere en meer rustige jurkjes . vind ik dan...
Dan kijk ik daar niet voor jurkjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef tuintegel het volgende:
De etos en kruidvat hebben vast geen jurkjes, maar de V&D wel hele leuke
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de warquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo,...met de zon naar de kapper en dan in de volle regen en wind terug.. BAH STINKWEER!
Al dat föhnen voor niets.. Zonde zegquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de war
Die drie harenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dus nu is je nieuwe coupe helemaal door de war
Ik zal opleltten of ik vanavond : FLAP-PEKZ HOO-LI-GANS!! hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Flappekz het volgende:
Zo, straks eerst eens naar het stadion om een kaartje voor de wedstrijd van vanavond te regelen
That's mequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zal opleltten of ik vanavond : FLAP-PEKZ HOO-LI-GANS!! hoor
ohh. over gezichtsmaskertjes gesproken..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer thuis hoor. Ben 5 minuten in de V&D geweest en vond het vre-se-lijk druk, daarna de braderie over maar dat was ook niet echt wat.. Dus nu met een krant en een pot thee op de bank en straks een lekker gezichtsmaskertje
De braderie was net ook niet echt heel erg druk. 't weer helpt daar ook niet echt bij natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat Pleinen Festival hier op Scheveningen is ook echt een aanfluiting. Podium bij het Prins Willemplein stonden net 4 toeschouwers, bij het kinderpodium zitten ook iets van 3 kids. Best sneu voor de organisatie.
Naar welke sauna ga je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh. over gezichtsmaskertjes gesproken..
binnenkort weer tijd voor sauna!
iamand zin om mee te gaan?? R_B ??
Ai , heb je nu een probleem of is het pech gehad? Je hebt een n72 toch? is de agenda icm een alarmoptie niks?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
k.u.t. bedenk me net dat ik vanmiddag om 14.00 uur bij een opening had moeten zijn :S Moet echt dingen beter gaan opschrijven.....
Dan ben je te laatquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
k.u.t. bedenk me net dat ik vanmiddag om 14.00 uur bij een opening had moeten zijn :S Moet echt dingen beter gaan opschrijven.....
We hebben idd kaartjes, maar ik blijf toch maar thuis. Vind t maar heel erg koud+nat! Dat natte is nog te doen in een stadion, maar het is daar altijd steenkoudquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hmmmmm sauna... helemaal niet zo'n verkeerd idee.
edit: Flap.. heb je nog kaartjes kunnen bemachtigen?
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Een sollicitatiebrief schrijven is kutwerk
Pech gehad meer. Kan morgen alsnog ff een foto maken van het plein en globaal stukje van sfeervol en gezellig drukke opening blah blah blah.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ai , heb je nu een probleem of is het pech gehad? Je hebt een n72 toch? is de agenda icm een alarmoptie niks?
Hoe kom jij eigenlijk aan al dat nieuws altijd? Speciaal systeem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schietpartij op de Westduinweg.....dat was dus die politie die ik hoorde daarstrax.
Het is erg gezellig momenteel met die steek- en schietpartijen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schietpartij op de Westduinweg.....dat was dus die politie die ik hoorde daarstrax.
Krijg politiepersdingen op mn mobiel....maar is ook gewoon openbaar te volgen via twitter en P2000-sites.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan al dat nieuws altijd? Speciaal systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |