Niet persé die hieronder, maar hij leek er wel heel erg veel op:
![8Zngg.jpg]()
En deze hieronder, wel echt de mijne. Sinterklaas '92 gekregen, ik herinner het me nog precies. Vijf jaar lang dagelijks gebruikt, aangezien ik een stereotoren (of eigenlijk alles wat uitgebreider zou zijn dan dit) zelf had moeten betalen, en dat niet kon met m'n kleine beetje zakgeld. Bandjes compileren/van de radio opnemen deed ik met de toren van m'n ouders, en cd's moest ik op diezelfde toren eerst opnemen alvorens ze op m'n kamertje te kunnen draaien.

Ik heb nog weleens geprobeerd bandjes op te nemen door deze op z'n kop bovenop m'n wekkerradio te leggen (er was bij deze geen radio ingebouwd), bij gebrek aan beter óók een belangrijk apparaat in die tijd, maar dat leverde niet zo'n mooi geluid op.
Maar goed, wel warme herinneringen aan het apparaat. En het was voor m'n ouders een ware opluchting dat dat gedreun van mij in ieder geval dééls beperkt kon blijven tot m'n kamer.

![AHDiO.jpg]()
(Wel blij toen er vijf jaar nadat ik deze kreeg eindelijk genoeg op m'n bankrekening stond voor een leuk minisetje. Die was toen gelijk leeg, waarna het sparen werd voor een tv.)
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 19:20:50 ]