Heb jij even geluk na 6 uur hoor je hem een week lang nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef miieejj het volgende:
ik vind het nie zo'n leuk liedje die van bruno mars..![]()
alleen maar 90's muziekquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij even geluk na 6 uur hoor je hem een week lang niet
ze hebben wel nagedacht hoe het haar moest zittenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef Cee het volgende:
Een week lang geen
Miss Montreal
Jordi van Loon
Justin Bieber
Makeonlysecondbelievedestine-bandjes
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef Cee het volgende:
Een week lang geen
Miss Montreal
Jordi van Loon
Justin Bieber
Makeonlysecondbelievedestine-bandjes
En heb je hem al terug of voorgoed kwijt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Cee het volgende:
Wel klote trouwens dat ik voordat ik op vakantie ging m'n koffer ben vergeten mee te nemen op 't station, even wat bij de AH to Go gekocht en vervolgens daar laten staan echt dom.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Cee het volgende:
Wel klote trouwens dat ik voordat ik op vakantie ging m'n koffer ben vergeten mee te nemen op 't station, even wat bij de AH to Go gekocht en vervolgens daar laten staan echt dom.
Kreeg vandaag een telefoontje dat ze 'm in Tilburg hebben verwijderd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef themauster het volgende:
[..]
En heb je hem al terug of voorgoed kwijt?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een telefoontje dat ze 'm in Tilburg hebben verwijderd.
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef Cee het volgende:
Maar goed, de dag is hier net begonnen en ik heb honger, ga zometeen maar even ontbijten en dan in de zeikende miezerregen een regenwoud in. Tot later!
enkele technische problemen ofzo. Er wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Wel zo handig als ze dat kreng ook even opengooien uh, Back to the Nineties.
Daar lijkt me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Doen we deze dan trouwens ook een kickje naar dat subforumding, of blijven we gewoon hier staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |