Spirit en ik klikken welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
je bent gewoon een troll die onze Neelix belachelijjk wil maken!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef Neelix2 het volgende:
Grmbl, er is iets mis gegaan met mijn account en nou kan ik er niet meer in
Uhuh, en nou kan ik dus ook niets posten over de tweede date met Nataliz, want dat geloven jullie dan toch nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent gewoon een troll die onze Neelix belachelijjk wil maken!
mmmm, om te bewijzen dat jij echt bent moet je natuurlijk details posten en die moet nataliz dan bevestigen.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:03 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Uhuh, en nou kan ik dus ook niets posten over de tweede date met Nataliz, want dat geloven jullie dan toch niet
Wie zegt dan dat ik geen kloon ben van Nataliz?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, om te bewijzen dat jij echt bent moet je natuurlijk details posten en die moet nataliz dan bevestigen.....
ok ok, je hebt bewezen dat jij het bent! en nu detailsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:11 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik geen kloon ben van Nataliz?
En trouwens, van haar was ik de enige die haar zo mocht noemen
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok ok, je hebt bewezen dat jij het bent! en nu details
office space, dat is toch die film met die gozer die in de kelder werkt maar eigenlijk al ontslagen is? volgens mij vond ik die wel okquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekeken
Was een leuk en gezellig avondje
Hierbij bevestigd! Dit is de echte.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Neelix2 het volgende:
[..]
We hebben samen op de bank gechilled en Office Space gekeken
Was een leuk en gezellig avondje
och ja, dat ging je doen vanavond. zin in? en mag dat wel van neelix?quote:
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och ja, dat ging je doen vanavond. zin in? en mag dat wel van neelix?
Je doet maar hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.![]()
Zin in het speeddaten zelf, nee.![]()
En jaaaa. Het mag.![]()
Hoewel ik niet weet hoe Neelix2 hierover denkt, natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het is vast haar eigen kloon :p
Ik ben ook wel benieuwd wat hier stondquote:
Ik ook, zeker omdat erbij staatquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef palawan het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat hier stond
Je hoeft je niet anders voor te doen, je hebt een `elevator pitch´ nodig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
moet je bij zo'n speeddate echt heel anders voor doen dan je bent. dat lijkt me dan wel lachen eigenlijk. en stel dat je er een date aan over houd, je dan weer normaal gedragen. dan is zo'n gozer of meid helemaal teleurgesteld!
Ik ga over twee weken ook voor't eerst speeddaten. Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk, maar ik ga daar juist niet voorbereid zitten. Ik wil gewoon een beetje kijken wat er van komt..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet anders voor te doen, je hebt een `elevator pitch´ nodig.
Bij een gewone date zijn ook de eerste 2 minuten het belangrijkst, de begroeting, de houding, en je eerste woorden.
Nu is dat niet anders, alleen moet je gewoon de kernpunten van je leven en meest belangrijke eigenschappen die je hebt en zoekt enthousiast en spontaan in een gesprek samen weten te vatten.
Daarna val je altijd tegen.
Nooit gedaan, en ik ga het nooit doen ook..
Ik zou er wel goed in zijn, denk ik. Er was ooit eens een leuke House aflevering waar een speeddate in voorkwam.
Kijk niet naar de 10 dames die je nog moet speeddaten....anders raak je misschien gedemotiveerd over het geen dat nog moet komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken ook voor't eerst speeddaten. Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk, maar ik ga daar juist niet voorbereid zitten. Ik wil gewoon een beetje kijken wat er van komt..
Ben wel benieuwd naar meer ervaringen
Hahaa, jezus ja. Stel je komt binnen en ziet een schare aan middelmatige burgervrouwen. Goddomme, dat gaat een lange avond worden dan..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef Thornado het volgende:
[..]
Kijk niet naar de 10 dames die je nog moet speeddaten....anders raak je misschien gedemotiveerd over het geen dat nog moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |