Dat laatste was er gisteravond dan weer niet, wel een kroeg dus in het pand maar geen feest of dergelijke. Bij "ons" waren de mannen grotendeels alleen gekomen en de vrouwen met iemand of met een groepje.quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja, kaartje kost 3 tientjes. daar krijg je 30 speeddates van 3minuten voor plus een drankje en hapjes. verder zit er ook een vrijkaart bij voor een aansluitend feest in de club waar t plaatsvindt (amsterdam)
het is echt heel leuk, maar zoals natalie al zegt, het is wel vooral voor de fun en een leuk begin van de stapavond.
Dat heb ik inderdaad al eerder gehoord inderdaad. Groepjes vriendinnen versus Han Solo's. Het is dan als man ook niet altijd even relaxed om te blijven hangen met het risico dat aan het eind van de avond je spaarkaart vol met remi punten zit..quote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat laatste was er gisteravond dan weer niet, wel een kroeg dus in het pand maar geen feest of dergelijke. Bij "ons" waren de mannen grotendeels alleen gekomen en de vrouwen met iemand of met een groepje.
Ik had een keer dat iemand op mijn speeddate verzoek in ging en vervolgens in de keuken bezig ging en pas na twee minuten binnenkwam ofzo. Ik vind het nogal lomp, zeker omdat je dan gewoon iemand anders' speeddate verprutst.quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Thornado het volgende:
Krijg je via een Paiq een speeddate verzoek. Doet de persoon aan de andere kant er 1 minuut over om een tegenvraag te stellen.
Helaas, dat is dus een 'Nee' van mijn kant.
zulke mensen moeten ze een klap voor hun smoel geven. 't kost je maar 5 minuten, benut die tijd dan ook gewoon!quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had een keer dat iemand op mijn speeddate verzoek in ging en vervolgens in de keuken bezig ging en pas na twee minuten binnenkwam ofzo. Ik vind het nogal lomp, zeker omdat je dan gewoon iemand anders' speeddate verprutst.
Langzaam internet?quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Thornado het volgende:
Krijg je via een Paiq een speeddate verzoek. Doet de persoon aan de andere kant er 1 minuut over om een tegenvraag te stellen.
Helaas, dat is dus een 'Nee' van mijn kant.
We vinden elkaar erg leuk, maar het klikte van allebei de kanten niet helemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef brunette82 het volgende:
Natalie doet het goedmaar waarom besloten om t zo te laten dan?
het klikte wel van beide kanten of bij de een wel en de ander niet?
Soms lopen dingen zo.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef brunette82 het volgende:
Natalie doet het goedmaar waarom besloten om t zo te laten dan?
het klikte wel van beide kanten of bij de een wel en de ander niet?
Datedatumzoekendequote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
Wat is het stil hier, iedereen toch stiekem aan het daten of juist date moe?
ik heb de hoop opgegevenquote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
Wat is het stil hier, iedereen toch stiekem aan het daten of juist date moe?
Ik pm je dat wel evenquote:Op zondag 26 september 2010 20:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Soms lopen dingen zo.![]()
Hey, maar met wie zou jij gaan badmintonnen? Had 'ie er theoretisch gezien bij gekund op het lijstje of was het via RP ofzo?
Heb je een betaald account dan? Zo niet zou ik eerder voor RP gaan. Of OkCupid, maar daar moet je van houden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Male23 het volgende:
Ik ga ook eens wat meer uit m'n lexa account halen. Is lexa wat eigenlijk?
Ben alleen niet zo van m'n foto overal online te gooien en m'n hele levensverhaal online te zetten.
Lexa is niet zo geweldig.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Male23 het volgende:
Ik ga ook eens wat meer uit m'n lexa account halen. Is lexa wat eigenlijk?
Ben alleen niet zo van m'n foto overal online te gooien en m'n hele levensverhaal online te zetten.
Op dit moment niet maar wat niet is kan nog komen he en sinds een half jaar weer vrijgezel, ben een jonge bloem van 24quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb je een betaald account dan? Zo niet zou ik eerder voor RP gaan. Of OkCupid, maar daar moet je van houden.
Jammerquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk, maar het klikte van allebei de kanten niet helemaal.
Bij het lezen van zulke nicknames haak ik meteen af.quote:Op zondag 26 september 2010 20:53 schreef Male23 het volgende:
haha ik blijf het wat vinden. Vrouwen van 40 met als nickname snoopy haha
Ik bij de leeftijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Bij het lezen van zulke nicknames haak ik meteen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |