abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86933327
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geef Isabeau nu ook geen snoep of koek hoor. Ik had het meer over dat ik daar in de toekomst ontspannen mee om wil gaan :D
Ah, oke.
Poppejans had het over nijntje koekjes geloof ik, dat soort dingen krijgt ze bijvoorbeeld ook nog niet...
pi_86933355
Dat vet gedoe gaat inderdaad over verhitten. Men frituurt vaak op 190 graden en dat schijnt heel ongezond te zijn maar ik weet er het fijne ook niet van.
Ik zal straks ook eens wat meer lezen..
pi_86933405
Wat lijkt Stef groot met zijn haartjes in een stoer jongenskapsel O+

Ik wil met eten net zo omgaan als jij omschrijft Sorbootje. Mijn moeder was vroeger heel streng, waardoor ik niet van de snoepjes af kon blijven wanneer we ze een keer wel hadden. Maar aan de andere kant vind ik dat snoep en chips wel iets bijzonders moet blijven voor het weekend ofzo, niet dat je het iedere dag eet.
Wij eten nu zelf na het eten vaak bijzondere toetjes als fruitkwark, kwarkyoghurt, herstvla, terwijl Niels gewone volle yoghurt krijgt. Eigenlijk moeten we onszelf voor de toekomst aanleren om bijzondere toetjes alleen in het weekend te eten zodat het voor Niels geen gewoonte wordt.
Frituren doen wij om de reden die Claudia noemt ook niet vaak, en omdat ik geen zin heb om de olie te verversen :') Wij gebruiken zonnebloemolie.
Er is nu trouwens uit recent onderzoek gebleken dat bij het bakken met vetten en suikers ook kankerverwekkende stoffen vrijkomen. Dat zit dus in ongeveer al onze bereide voedingsmiddelen (geen zin om het onderzoek op te zoeken).

Pfff Asy wat een nacht. Arm ventje dat hij zo'n last heeft en arme jullie voor zo weinig slaap :* Fijn dat Harry bij je ouders terecht kon, ik hoop dat je nog even kunt bijslapen vandaag. En dat hij vannacht beter slaapt!

Hoe is het met Florian Free?

Niels heeft net een kattenbakkorrel verorberd :X Alsof hij na twee (!) boterhammen nog niet genoeg gegeten had. Gelukkig gebruiken wij houtkorrels en geen klontvormende klei...

Kijk hem dansen dan met die voetjes :D O+ Dat hebben wij hem niet geleerd hoor!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86933424
Ik heb een tijdje geleden ontdekt dat mijn schoonmoeder mijn neefje wel eens liga's geeft. Soms heeft hij een trek die niet gestild kan worden met een rijstwafel of soepstengel. Nu weet ik niet precies hoe hun afspraken zijn, maar ik wil niet dat ze Ivan liga's gaat geven als hij 1 jaar is geworden. Als Ivan honger heeft geeft ze hem maar een boterham extra.

Nu moet ik nog mijn vriend zover krijgen om de liga's, fruitkicks en dat soort prut het huis uit te doen. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86933456
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ontdekt dat mijn schoonmoeder mijn neefje wel eens liga's geeft. Soms heeft hij een trek die niet gestild kan worden met een rijstwafel of soepstengel. Nu weet ik niet precies hoe hun afspraken zijn, maar ik wil niet dat ze Ivan liga's gaat geven als hij 1 jaar is geworden. Als Ivan honger heeft geeft ze hem maar een boterham extra.

Nu moet ik nog mijn vriend zover krijgen om de liga's, fruitkicks en dat soort prut het huis uit te doen. :Y)
Precies, dat is net zoiets als koekjes eten omdat je honger hebt (ik ben schuldig :') ). Een gezonde boterham is veel beter.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86933494
Mmm Niels! Haute cuisine uit de kattenbak! :Y)

Lijkt me inderdaad wel een goed idee om jezelf ook aan te leren dat die speciale toetjes voor in het weekend zijn. Wij eten eigenlijk uberhaupt geen toetjes, dus da's mooi makkelijk :D
pi_86933503
Mijn zonen eten dat ook, liga's en fruitkicks. Als ze uit school komen. Op de bso krijgen ze fruit maar hier dus niet. En ik koop het zelf. Het sluipt er toch in en krijg het er dan maar weer eens uit.
pi_86933517
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef Sorbootje het volgende:
Mmm Niels! Haute cuisine uit de kattenbak! :Y)
haha, Niels :D
pi_86933619
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef Twinkly het volgende:
Wat lijkt Stef groot met zijn haartjes in een stoer jongenskapsel O+

Ik wil met eten net zo omgaan als jij omschrijft Sorbootje. Mijn moeder was vroeger heel streng, waardoor ik niet van de snoepjes af kon blijven wanneer we ze een keer wel hadden. Maar aan de andere kant vind ik dat snoep en chips wel iets bijzonders moet blijven voor het weekend ofzo, niet dat je het iedere dag eet.
Wij eten nu zelf na het eten vaak bijzondere toetjes als fruitkwark, kwarkyoghurt, herstvla, terwijl Niels gewone volle yoghurt krijgt. Eigenlijk moeten we onszelf voor de toekomst aanleren om bijzondere toetjes alleen in het weekend te eten zodat het voor Niels geen gewoonte wordt.
Ik merk bij mezelf dat het gemakzucht is. Wij zouden yoghurt met bijvoorbeeld rode besjes kunnen eten. Dat is heerlijk, vind ik, net als verse aardbeien of yoghurt met stukjes mandarijn erin. Ik wil Ivan niet leren om calvinistisch met eten om te gaan - integendeel! Ik wil hem leren dat eten heerlijk is, vooral als je verse producten gebruikt. Ik wil er zelf alleen beter in worden om te ontdekken hoe ik op die manier lekkere dingen kan maken. Daarom vind ik de Italiaanse keuken zo geweldig, en ik word ook heel vrolijk van bentoboxen.

(Ik ben trouwens de enige hier die tegenwoordig een toetje eet. Dat is momenteel magere yoghurt met een heel klein beetje honing erin. Op die manier houd ik mijn idiote zwangerschapscravings in toom. Voor mijn vriend is koffie met een peuk een toetje. :P)

quote:
Er is nu trouwens uit recent onderzoek gebleken dat bij het bakken met vetten en suikers ook kankerverwekkende stoffen vrijkomen. Dat zit dus in ongeveer al onze bereide voedingsmiddelen (geen zin om het onderzoek op te zoeken).
'Kankerverwekkend' vind ik als label al niet eens alarmerend meer. Je kunt geloof ik overal wel kanker van krijgen, ook van brood. Ik weet dat het in de hoeveelheden zit. Het is saai, maar mate houden is meestal the way to go.

Wat ik wel verwarrend vind is of het nu juist goed is om roomboter te gebruiken of niet. Daar hebben we het een tijdje geleden ookal even over gehad en ik heb er nog steeds niks over gelezen.
pi_86933788
aah hij danst echt Twinkly! dat kontje en die voetjes wat lief O+
mmh kattenbak-korrels :D

Liga geven bij honger zou ik ook niet zo blij mee zijn Claudia, dan werk je best wel in de hand dat het inderdaad snoepen/snacken gaat worden.Geef dan een stuk fruit of zoals jij al zegt boterham extra
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86933900
en ik kreeg vandaag van de cb-arts opdracht om ravi maar eens lekker te laten knabbelen aan een liga :)

enfin; gebroed is allebei geweest, doen het allebei helemaal goed. ravi is bijna prematuur af! hij valt niet eens in de 10% 'heel klein en/of achterstandje' kindjes *O* ik zal strakjes een groeicurve knutselen, ben ff drukdrukdruk met gebroed!

en een jarige! gefeliciteerd *O*

ps: ravi blijkt ook al dol op potjes. sta je dan met je mooie ideeen over bijvoeding. ah well; hij kan goed van een lepeltje eten :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86933947
*O* *O* Driekus GEFELICITEERD met je EERSTE verjaardag!!!!!!!!!!!!! *O* *O*

Poppejans had je al gehoord waar dat liedje over gaat? Over een Lone Wolf (Eels) :D

Ja, dat is ook wel zo Claudia, gewoon matig zijn met alles wat je eet is het beste.
En van die yoghurt met vers fruit er in, dat is ook gewoon het lekkerste, maar ik ben ook lui :P Maar dat is wel wat ik Niels aan wil leren. Gewone yoghurt en als je bijzonder wilt yoghurt met manderijntjes, appel, besjes ofzo. Yoghurt met honing of roosvicee is ook heerlijk trouwens inderdaad :9
pi_86934018
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef Twinkly het volgende:

Kijk hem dansen dan met die voetjes :D O+ Dat hebben wij hem niet geleerd hoor!
Hey, dat filmpje had ik nog niet gezien! Wonderlijk is dat dansen, he? Wij hebben het Ivan ook niet geleerd, maar hij begon er al mee voor hij uberhaupt kon zitten. Je herinnert je dat filmpje vast wel, dat hij op de grond wat mee ligt te swingen op de muziek. Ik verbaas me er zo over dat dat iets aangeborens is.

Die voetjes! :D
pi_86934139
Precies, dat dat er bij mensen schijnbaar al inzit! :D
Ja, dat filmpje herinner ik me nog heel goed O+

Misschien wordt Niels wel tap dancer zoals een Billie Elliot O+
pi_86934364
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:53 schreef Twinkly het volgende:

Jaaaa! O+

Ivan heeft momenteel een trommeltic. Nu wil mijn moeder bongo's voor hem kopen. }:|
pi_86934448
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft momenteel een trommeltic. Nu wil mijn moeder bongo's voor hem kopen. }:|
Och, waarom niet direct een drumstel joh, gewoon de muren beplakken met eierdozen :+

Niels heeft een bellenstok en een sambabal O+
pi_86934557
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:53 schreef Twinkly het volgende:
Precies, dat dat er bij mensen schijnbaar al inzit! :D
Ja, dat filmpje herinner ik me nog heel goed O+

Dit stukje is de reden dat ik die dvd heb gekocht, zo te gek! Als Niels dat later kan, is ie echt da BOM! *O*
pi_86934562
Die sambaballen hebben wij voor ons neefje gekocht en die zijn al lange tijd een groot succes!

Ik zie het nut van bongo's niet zo in als Ivan uitermate tevreden is met de prullenbak waar hij op kan trommelen, haha. Wij hebben zo'n ouderwetse Amsterdamse straatprullenbak, dus die trommelt heerlijk en hij kan er ook nog eens goed tegenaan staan. Maarja, m'n moeder vindt het leuk om dingen voor hem te kopen en het zou een welkome afwisseling zijn op het Fisher Price-gejengel. :D
pi_86934564
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jaaaa! O+

Er staat een drumstel in het nieuwe Intertoys boekje 29,95 :+
Wolf heeft ook een trommeltic, en van zn vader een trommeltje met van die hoten stokjes gekregen.Bij de Action 1 of 2 euro nogwat en een grote hit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86934624
Ik heb trouwens maar één keer speelgoed voor Ivan gekocht en dat waren die Ikeabakjes. Het is ongelooflijk hoeveel speelgoed hij van mijn moeder krijgt. Afgelopen weekeinde heeft hij de Fisher Price-telefoon gekregen - toegegeven, het is een klassieker. Sterker nog, zijn zusje heeft er ook alvast één in het roze gekregen. Nu bel ik dus regelmatig even naar de baarmoeder. _O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:54:55 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86936138
Twinkly, ik moest vannacht nog serieus aan je denken :D
En wat een lief filmpje van Niels! O+

Hier eten we zelden een toetje. Frietjes eten we ook maar een paar keer per jaar. We hebben zelf een frietpan maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt. Als ik hem nu zou willen gebruiken, dan moet ik eerst het vet weer vernieuwen omdat het al te lang staat.

Over het algemeen eten wij gezond en from scratch en soms uit een pakje en wat ongezonder...
pi_86937084
Wij eten vaker ongezond dan uit een pakje :D Dat laatste is echt maar eens in de drie maanden en dan soep uit ;)

Ik maak het meeste gewoon zelf. :Y

Laatst een moeder tegen ij 'jamaar ze mag nog niet mee-eten met de pasta, er zit teveel zout in!'
Dus ik: dan laat je dat er toch uit? :?
Jmaar het zit in het pakje!

En ze zag echt even niet hoe ze dat uit het pakje moest halen :+

Overigens is het bij ons voornamelijk dat TARA niet zo goed tegen 'iets in pakjes' kan. Hij krijgt er meestal buikkramp van. En we weten nog niet wat het is. Buiten dat zitten er vaak alleen maar kruiden en hulpstoffen in. Kruiden heb ik ook wel, hulpstoffen zijn onboeiend :+
pi_86937298
Haha, freecell. Het is eigenlijk best erg dat er een generatie is die amper weet hoe te koken zonder pakjes. Wat ik er zelf vooral op tegen heb zijn de smaakversterkers; als je kookt met vers spul en kruiden dan leer je pure smaken beter waarderen.
pi_86937366
En als het echt saai is, is zout echt één van de beste smaakversterkers :Y

En smaakversterkers inderdaad en dan óók nog heel veel zout en veel te veel geld voor die paar kruiden ;)
pi_86937373
kijk eens!

en als je wel corrigeert:

lengte ongecorrigeerd:

en gecorrigeerd:
pi_86937411
Wow, simmu! Ik vind het echt ongelooflijk!
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:45:43 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86937823
Mooi om te zien simmu! :Y
pi_86937850
fysiek doettie ook alles wat hij echt 'hoort' (edit: als je niet corrigeert dus!) te doen :) al het gezondheidswerk (kinderarts, cb arts, wijkverpleegkundige etc...) is heel tevreden!

we hangen nu echt een beetje in niemandsland trouwens. we horen echt niet meer bij de kleine babietjes, maar ook nog niet echt bij de grote. mijn ventje is een snoezige slobberbabie die eigenlijk nog niet zo veel doet. hij pakt speeltjes, draait op zn zij en dat was het wel zo'n beetje. maar je kan zo ontzettend gaaf contact met hem maken! en als hij dan lacht komt echt de zon op in dat snoetje :)
pi_86939210
Driekus, gefeliciteerd :*

En wat gaat Ravi goed :)
pi_86939916
Verdraaid! Vergeet ik Driekus te feliciteren...en Mefke! Gefeliciteerd!!! *O* en tot over 2 weekjes!

Simmu, dat gaat goed zeg! Super!
pi_86941041
Twinkly wat een ontzettend lief filmpje O+ Super leuk om hem te zien dansen. Die voetjes... O+
Xeentje doet wel dansen, maar alleen als ze zit. Staand is het nog wat te eng denk ik :)

Wat gaan die curves mooi de hoogte in Simmu! Fijn :)

Driekus gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! *O* Mama ook :*
pi_86942205
Ravi, zo hoort het jongen! ^O^
pi_86943888
die curve van Ravi...goed man!
pi_86944488
Asy :*

Zo heej Ravi, wat een mooie curves en wat super dat je zelfs niet gecorrigeerd op schema loopt!! *O*

Niels verbouwt de huiskamer :') Alles wordt gebruikt om mee te lopen, de salontafel, de stoelen, de wasmand. De bakken in de boekenkast en het doosje met billendoekjes worden vakkundig leeggetrokken. Oh en hij heeft de smaak te pakken hoor, als het aan hem ligt eet hij de kattenbak leeg :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 28-09-2010 16:25:13 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86944574
Jij hebt je handen vol zo te horen, Twinkly :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:04 #236
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86948651
Ravi *O*

En Mef gefeliciteerd en Driekus le water du rat ook *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:05:12 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86953991
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef Twinkly het volgende:
Asy :*

Zo heej Ravi, wat een mooie curves en wat super dat je zelfs niet gecorrigeerd op schema loopt!! *O*

Niels verbouwt de huiskamer :') Alles wordt gebruikt om mee te lopen, de salontafel, de stoelen, de wasmand. De bakken in de boekenkast en het doosje met billendoekjes worden vakkundig leeggetrokken. Oh en hij heeft de smaak te pakken hoor, als het aan hem ligt eet hij de kattenbak leeg :Y)
Geef dat kind dan ook wat fatsoenlijks te eten! ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:08:14 #238
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86954149
Mefke, gefeliciteerd met je grote bink O+ .

Ravi, wauw, wat goed zeg *O* . Heerlijk Simmu :Y O+ .

En dan het grote nieuws van onze kant: MIJN ZOON KOMT VOORUIT *O* *O* *O* .
Oké, het ziet eruit als spastisch zwemmen op het droge, maar hij komt doelbewust vooruit en ik vind het zo knap en stoer :7 . *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 28-09-2010 20:23:32 ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:14:21 #239
313287 Groofsken3
pi_86954471
Twinkly, wat een schattig filmpje :D. Zo lekker voor zichzelf ook O+ .
pi_86954806
Ik sluip hier ook weer eens binnen. Simmu wat een prachtige groeicurve!!!
Driekus gefelicteerd met je eerste verjaardag!!!
En Groofs een mannetje dat vooruit komt, jooehooeeee.

Hier een bijna 1 jarige die nog steeds niet staat, niet vooruit komt maar alles zijwaarts doet (ze is wel heeeel lief :P )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86955132
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef Groofsken3 het volgende:
En dan het grote nieuws van onze kant: MIJN ZOON KOMT VOORUIT *O* *O* *O* .
Oké, het ziet eruit als spastisch zwemmen op het droge, maar hij komt doelbewust vooruit en ik vind het zo knap en stoer :7 . *;
*O* voor R!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:26:42 #242
313287 Groofsken3
pi_86955154
Zijwaarts is toch prima O+ . Als ze maar kan komen waar ze wil :P .
pi_86955186
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef sproet-je het volgende:
Hier een bijna 1 jarige die nog steeds niet staat, niet vooruit komt maar alles zijwaarts doet (ze is wel heeeel lief :P )
en ook voor jouw bijna 1jarige *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:27:10 #244
313287 Groofsken3
pi_86955189
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef lily het volgende:

[..]

*O* voor R!
En Leah? :P
pi_86955237
Leah zit alleen maar prachtig te wezen O+
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:29:49 #246
313287 Groofsken3
pi_86955327
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef lily het volgende:
Leah zit alleen maar prachtig te wezen O+
Ja, dat schiet er bij mijn zoon nu even bij in. Echt charmant is dit niet :') .

[ Bericht 31% gewijzigd door Groofsken3 op 29-09-2010 06:45:24 ]
pi_86955519
haha, doet me denken aan een zeehond
zijn bewegingen heh, niet zijn voorkomen ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:35:56 #248
313287 Groofsken3
pi_86955592
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef lily het volgende:
haha, doet me denken aan een zeehond
zijn bewegingen heh, niet zijn voorkomen ;)
:o Ik zei toch, spastisch zwemmen op het droge .... mijn zeehondje O+ .
pi_86955692
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Geef dat kind dan ook wat fatsoenlijks te eten! ;)
Nee hoor, hij groeit veel te hard. Ik wil een bonsai-baby :Y)

Jaaaa R!!! O+ *O* *O* Lief zeehondje :D Hij is zelf ook helemaal enthousiast he.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:39:53 #250
313287 Groofsken3
pi_86955802
Haha, ja Twinkly klopt. Hij is er volgens mij een beetje hyper/baldadig van :D .
pi_86955914
En zijn dat nou poppetjes van de toren van pisa?? (ik krijg er weer helemaal warme zondagmiddag met de hele familie om tafel gevoelens van..)
pi_86955953
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, ja Twinkly klopt. Hij is er volgens mij een beetje hyper/baldadig van :D .
Hij heeft al helemaal bedacht wat hij nu allemaal uit de kast kan gaan trekken enzo })
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:48:26 #253
313287 Groofsken3
pi_86956185
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef sproet-je het volgende:
En zijn dat nou poppetjes van de toren van pisa?? (ik krijg er weer helemaal warme zondagmiddag met de hele familie om tafel gevoelens van..)
Ja, dat zijn die poppetjes ja. Mijn dochter gebruikt de toren op z'n kop als pan en de poppetjes zijn aardbeiën, appelmoes of soep, net hoe het uitkomt :Y) . Het spel zelf vindt madam niet echt interessant. Mijn zoon gebruikt ze dus om op te meppen of mee te gooien. En hoewel het nog lang geen zondag is, was de middag wel gezellig en knus :P ;) .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 28-09-2010 20:55:18 ]
pi_86956891
Ik had heel spectaculair gegil verwacht in dat filmpje, maar het viel een beetje tegen. :P

Heel knap van R! Superschattig ook.
pi_86957730
wat schattig groofsken O+

fok wet in werking: ik legde ravi daarstraks ff op zn buik en hij draaide pardoes zelf terug :)
pi_86958874
Wij komen nog even zwaaien hier! Het manneke zat er vanochtend op het kdv zo bij:

Wat een jaar geleden zo begon:

was al zo groot (en blond) toen ie hier kwam:

vervolgens werd het zomer en werd Driekus dus nog blonder

Nu is het al weer tijd om te gaan. Dag baby, hallo dreumes. Tot in het volgende topic!
En Xenia, een hele fijne dag morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:42 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86959098
R wat goed van je! *O*

Dag Driekus! :W
pi_86959111
ik kom ook nog ff binnenvallen om op de valreep Driekus te feliciteren!! alweer een jaar! en wat zie je er blij uit op de KDV-foto! O+ O+ O+
tot over 2 maandjes! :W

en verder kan ik het hier echt ff niet meer volgen, jullie gaan zoooooo snel joh!

ik zag Raf kruipen! goed joh! en Ravi rolde! en had een mooie curve *O* *O*

en Evie heeft bedacht dat nu ze kan staan, ze ook wel kan stappen aan de hand en langs de bank en de tafel... :o OMG mijn baby gaat veeeel te snel ineens!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86960159
Driekus, mooi blond ventje O+ gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb even niets te melden verder (wat op zich best lekker is).
pi_86960461
Nog net op tijd

*O* *O* Driekus, heel erg gefeliciteerd!
Tot over een maandje!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:24:09 #261
313287 Groofsken3
pi_86961366
Mefke, die eerste foto O+ . veel plezier bij de dreumessen.
pi_86961749
Kneppe R. *O* *O* *O* Dat filmpje is echt lief! Net een kikkertje O+ hij wordt er zelf ook helemaal blij van zo te zien

Dag Driekus :W wat een leuke verjaardagsfoto's!
pi_86961849
Gefeliciteerd op de valreep voor driekus.

EnnR. Wat knahap!
pi_86969110
Xeentje *O*, van harte gefeliciteerd grote meid! Je eerste verjaardag, geniet er van!
Ravi heeft mooie curves inderdaad... hij doet het gewoon supergoed Simmu, allemaal door jou (en jullie gezin natuurlijk). *O* En nog rollen ook, wat gaat ie hard!
R. komt vooruit *O* *O* ... geweldig!
Evie, doe es normaal joh, je ben net geboren :p Knap hoor...
Mini sproetje is lief *O* *O* (en zijwaarts kun je er ook komen toch?!)
pi_86969448
Oh Xeentje ook alweer een jaar! Gefeliciteerd Xenia! Bij jou heb ik er toch wel een speciaal gevoel bij, omdat je het tijdens je zwangerschap (en volgens mij ook daarna) niet altijd even gemakkelijk hebt gehad. Moet je nu eens kijken wat een grote meid je al hebt! Ik weet dat het één niet zoveel met het ander te maken heeft, maar toch... moest er gewoon even aan denken :* Een heel fijne, speciale dag gewenst! *O* *O* *O*

Ik kon gisteravond de filmpjes pas bekijken, van o.a. Niels en van R.. Heerlijk! Wat een lieve mannetjes. Niels moet je gewoon vast opgeven voor So you think you can dance :o En R. komt vooruit *O* Ik zou ook zo gekraaid hebben hoor Groofs!

Isabeau wil haar knuffeltje niet meer loslaten. Ze heeft zo'n oranje poppetje (dat kreeg ik bij de verloskundige destijds) waar ze mee slaapt. Toen ik haar gisteren op kwam halen op het kdv zat ze in de speelhal met dat knuffeltje. De leidster vertelde dat ze het na het slapen niet los wilde laten. Toen ik haar jas ging aantrekken en haar spulletjes ging pakken wilde ik het poppetje weer in haar mandje leggen (ze heeft thuis nog een exemplaar). Mooi niet dus! Drama's! Nou ja, in het kader van pick your battles en wat maakt het ook uit heb ik haar het poppetje maar vast laten houden. In de supermarkt moest poppetje ook mee de kar in en thuis gaf ze hem aan mij en was het klaar. Vanochtend op het kdv griste ze het poppetje gelijk weer uit haar mandje en waarschijnlijk heeft ze het nu nog steeds in haar knuistje. Schattig eigenlijk hè?! O+

Gisteren ging ze de kat aaien, zegt ze ineens: "Aaaai aaai" (terwijl ze de kat op zijn kop mepte). Vond het wel grappig dat ze dus kennelijk wel luistert als ik zeg dat ze moet aaien :D Vanmorgen op kdv aaide ze mij (over mijn borst waarmee ze mijn jurk tot genante diepte naar beneden trok, maar dat terzijde) en zei ze aaaai aaaai... Ook schattig. O+

/zwijmelpost
pi_86969819
R, hoppa! :D Verplaatsen is goed!
pi_86969871
Te lang scherm open (was kind aan het wegbrengen naar PSZ :P ) Xeentje gefeliciteerd!

Isabeau met dat popje O+ Te lief!
pi_86970733
Xeentje. Gefeliciteerd.

Wat een schattig verhaal van Isabeau met haar oranje popje :)

Verder niets te vertellen. Gaat allemaal super hier:) One happy family.
pi_86971098
Lekker Ymme! ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 10:02:39 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86971453
Xeentje, van harte gefeliciteerd! *O*

Sorbo, wat schattig! O+
pi_86971463
*O* *O* GEFELICITEERD met je EERSTE VERJAARDAG Xeentje!!!! *O* *O*
Een hele fijne dag gewenst!

Wat ontzettend schattig dat Isabeau zo verknocht is aan haar popje O+ O+ Ik zeg: FOTO!!
Niels heeft nog steeds geen speciale knuffel, het maakt hem niets uit wat ik in zijn bedje leg.

Niels heeft een krokodillenknuffeltje en als hij op de commode ligt laat ik de krokodil soms naar hem toe zwemmen en hem in zijn wang, neus, buik, nek ofzo bijten. En vanmorgen gaf hij mij de krokodil aan en wilde hij dat ik dat spelletje weer met hem ging spelen "uh uh" O+
pi_86971820
Ja foto. Helemaal mee eens, maar dat gaat vanaf hier niet lukken :D Vanavond ok?!

En dan wil ik een Niels-met-kroko-foto.
pi_86972213
gefeliciteerd xeentje *O*

sinds zaterdag mag ravi dus potje eten met een lepeltje. ze zeggen altijd dat kindjes dan maar een beetje binnenkrijgen, maar de mijne kan dus inmiddels al van het lepeltje eten en knaagt zo een half potje peer weg. ik wilde deze keer zo graag van begin af echt helemaal met rapley doen ;( ah well: kind eet prima, niet piepen dus! ik ga wel een kapitaal kwijt zijn aan die stomme rotpotjes, want ravi eet dus nu al in zn up makkelijk een halve en seleentje wil **OOOOOHK!!!!!***** (echt, die "ooohk" komt dan uit der tenen!)
pi_86972396
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd xeentje *O*

sinds zaterdag mag ravi dus potje eten met een lepeltje. ze zeggen altijd dat kindjes dan maar een beetje binnenkrijgen, maar de mijne kan dus inmiddels al van het lepeltje eten en knaagt zo een half potje peer weg. ik wilde deze keer zo graag van begin af echt helemaal met rapley doen ;( ah well: kind eet prima, niet piepen dus! ik ga wel een kapitaal kwijt zijn aan die stomme rotpotjes, want ravi eet dus nu al in zn up makkelijk een halve en seleentje wil **OOOOOHK!!!!!***** (echt, die "ooohk" komt dan uit der tenen!)
Dan maak je toch zelf gaar gekookte (of zou het rauw zijn?) en geprakte/ gestaafmixerde peer klaar? Dan kun je ook een deel invriezen. Veul goedkoper ^O^ Als het ongekookte peer is wordt het snel bruin, dat kun je voorkomen door er een ietsiepietsie citroensap door te doen, gewoon uit zo'n spuitflesje.
pi_86972821
Ik snap niet zo goed waarom je het dan niet zelf maakt Simmu, kan je gewoon invriezen.Bijv. in een ijsblokjevorm kan je hele mooie porties invriezen. Koop je bij de Wibra a 0,69 cent een tweeverpakking ijsblokjesvormen en doe je in de ene peer en andere banaan in de vriezer, of appel

Wat lief en knap van Niels dat hij gewoon zo goed kan aangeven wat hij wil O+ Dat houten krokodilletje is nog steeds een hit hier, helemaal nu hij kruipen kan sjeest hij hem achterna.De kat vindt het ook een geweldig ding :D

Gefeliciteerd Xeentje *O* *O* *O* hele fijne dag gewenst
pi_86972939
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dan maak je toch zelf gaar gekookte (of zou het rauw zijn?) en geprakte/ gestaafmixerde peer klaar? Dan kun je ook een deel invriezen. Veul goedkoper ^O^ Als het ongekookte peer is wordt het snel bruin, dat kun je voorkomen door er een ietsiepietsie citroensap door te doen, gewoon uit zo'n spuitflesje.
al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal maken ;)
pi_86972982
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief en knap van Niels dat hij gewoon zo goed kan aangeven wat hij wil O+ Dat houten krokodilletje is nog steeds een hit hier, helemaal nu hij kruipen kan sjeest hij hem achterna.De kat vindt het ook een geweldig ding :D
Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlen :@
Ik wil nog steeds eens dat krokodilletje ook voor Niels kopen!
pi_86973023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef simmu het volgende:

[..]

al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal maken ;)
Dat herken ik wel, Wolf eet eigenlijk pas sinds hij 8,5 mnd is wat ik voor hem maak.Daarvoor dus alleen maar potjes van zowel fruit als groente :P best een prijzig grapje inderdaad.Ik sloeg groot in bij aanbiedingen.En huismerkpotjes werden hier met net zoveel smaak gegeten als Olvarit
pi_86973071
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlen :@
Ik wil nog steeds eens dat krokodilletje ook voor Niels kopen!
Oh niet doen dan, dan koop ik het hem wellicht nog als kadootje erbij!! Het ding lijkt trouwens echt onverwoestbaar, het is ook meegeweest naar Spanje,in vliegtuig e.d
pi_86973098
selene was erger: die moest *alleen* de huismerk van c1000, andere potjes moest ze ook niet! nu daarentegen vreet ze alles wat ravi krijgt :X levert nog wel eens grappige beelden op ;)

ravi sperziebonenprut uit een potje: seleentje *OOOHK!!!!!*. het kind lust geen sperziebonen maar moet het perse ook :')
pi_86973588
Mart is echt een 'gek' kind af en toe ;)
Leg ik hem op zijn speelkleed op de grond. Gaat hij in z'n achteruit eraf om op de grond te spelen.
Gelukkig hebben we vloer verwarming dus koud worden doet hij dan niet :)
En dan maar met zijn handjes op de vloer slaan. Dat schattige 'pets' geluid ook gewoon :D
pi_86973681
Wij hebben altijd ook de C1000-huismerk-potjes... vind het in prijs nogal schelen en Minke interesseerd het echt geen biet... maar die begint nu steeds meer met ons mee te eten, als het "gezond" genoeg is uiteraard... Zo heeft ze gisteren ook een paar stukjes lasagna gehad, maar dat viel niet helemaal in de smaak, was leuker als speelgoed.
pi_86973853
Ik heb wat verjaardagen gemist!

'Flipje' gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! *O* *O*

'Driekus' ook nog gefeliciteerd! *O* *O*

En vandaag is 'Xeentje' jarig, gefeliciteerd meid!! *O* *O*

Verder niet helemaal bijgelezen. :@

Mijn meisje is op dit moment flink verkouden! Ze heeft dikke ogen wat een beetje op een oogontsteking lijkt (dikke oogleden en prut erin), een loopneus en moet hoesten! Twee weken geleden had ze nog een oorontsteking, dus ze heeft wel pech! Is dat normaal trouwens, met die kleintjes? Dat ze steeds een virusje oplopen? Komt denk ik ook wel met name van het kdv.
  woensdag 29 september 2010 @ 11:34:46 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86973996
Haaihaai!

Ik ben een beetje warrig hoor, maar heb vannacht zowat niet geslapen (lag niet aan Stef overigens, maar een allergische reactie op medicijnen). Bij voorbaat excuses ;)

Xeentje en Xenia allereerst, wat superjammer dat jullie hier weggaan, alhoewel de reden natuurlijk súper is! Meiden, enórm gefeliciteerd en ik hoop dat vandaag een dag uit duizenden zal zijn :* *O* :* *O*

Ehm.. Owja! Isabeau met popje O+ Hoe cúte! Stef heeft totaal geen interesse in knuffeltjes op het moment, hoewel hij in het verleden wel veel met Hermie gedaan heeft. Er liggen een paar beestjes in zijn bed en soms kluift hij ze een beetje af, maar verder bekijkt hij ze niet. Wil inderdaad ook die foto wel zien hoor O+

Poppejans, wat voor krokodil is dat?? Ik ben een beetje bezig met een verlanglijstje voor Stef's verjaardag (ja, nog stééds) maar ik heb gisteravond toch weer een hoop dingen geschrapt. Misschien dat die krokodil wel wat is? :)

Simmu, ik wilde iets zeggen over potjes en rapleyen, maar ik ben het kwijt, sorry.

Ymme, wat fijn dat alles zo goed gaat!

(Stef is ondertussen de wasmand leeg aan het halen)

Heb ik verder nog wat te zeggen? In elk geval een dikke :* voor iedereen..

Owja, en ik wil best wel even klagen: ik zit éven in een fase van BLUH, ik ben die helm namelijk even ontzéttend zat ;( Stef is véél leuker zonder en ik mis het om zijn bolletje een kus te geven op momenten dat het míj uitkomt en ik zie al wéken geen verbetering meer ook, dus af en toe zou ik willen dat die orthopeed gewoon zou zeggen "goh mevrouw, dit is het toch wel he? Ik vind het mooi zo, laat maar lekker af!" ofzo, maarja -O- Dat zie ik ze niet zo snel doen, eigenlijk. Even klagen dus, en dan weer kin omhoog en doorgaan. Nog maar 2 maanden 7 weken en 6 dagen!
3!
  woensdag 29 september 2010 @ 11:36:10 #285
95408 Incantrix
pi_86974050
NU -O- Balen zeg, beterschap voor je meiske! Ehm, en ja, Stef is al wekenlang aan het kwakkelen. Echt al een week of 8, elke keer een paar dagen prima, en dan begint het snotteren/hoesten/overgeven weer. Heel vervelend..
3!
pi_86974063
Ohja, ik las nog wel over snoep etc gisteren. Wij mochten vroeger eigenlijk zoveel snoepen als we wilden, maar dat wilden we eigenlijk niet, haha! :D Ik denk dat dat hem juist was, we mochten pakken als we wilden, maar daarom vonden we het niet interessant eigenlijk. Er lag altijd wel snoep in de la, maar dat moest meestal na een tijdje weggegooid worden. Nu ben ik nog steeds geen snoepliefhebber. Maar goed, dit lijkt mij ook niet helemaal de juiste aanpak. Toch wil ik er bij Isa ook ontspannen mee omgaan.
pi_86974137
Och Inca, ik kan mij het goed voorstellen dat je even baalt! :* Even volhouden inderdaad en dan kun je je mannetje weer volop kusjes op zijn bolletje geven! :*
En wat vervelend dat Stef ook zo aan het kwakkelen is! Ook beterschap voor hem!
pi_86974378
He Inca. Het lijkt zo vanzelfsprekend om je kind een aai over de bol en kusje daarbij, te geven.
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Maar het aftellen is begonnen. 7 weken en 6 dagen zijn zo voorbij. En misschien zelf even aangeven, dat je denkt dat het zo wel goed is?

:*
pi_86974538
Incantrix. KUT gewoon dat je je zo voelt en heel begrijpelijk. En je weet zelf ook wel dat het niet zo vreselijk lang meer duurt, maar toch...

Gelukkig blijft er nog heel veel Stef over, als hij zijn helm op heeft, om kusjes en aaitjes op te geven. :*
pi_86975487
Daar waar Mart eerder een uur over een boterham deed. Heeft ie nu al in 5 min een halve op (met korst). MIjn grote vent :)
  woensdag 29 september 2010 @ 12:45:20 #291
95408 Incantrix
pi_86976401
Thnx meiden :* Ik weet ook wel dat het allemaal nog maar eventjes is enzo, maar het is nu gewoon even heel stom allemaal enzo ;) Ook zoiets: door dat helmpje gaat hij ontzettend zweten op zijn hoofd en als je die helm dan afhaalt stinkt hij gewoon echt. Mijn schoonouders waren laatst met hem gaan zwemmen en die dachten geloof ik dat we hem nooit schoonmaken ofzo, terwijl we elke avond de helm schoonmaken met wat zeep en ééns per week met dettol.. Maar er is dus maar een uurtje voor nodig en mijn kind ruikt weer naar natte hond :'(
3!
pi_86976594
Natte hond ook echt -O- balen zeg! Hopen dat hij iets eerder af mag!

Hier ook een stinkkind :@ Hij mag maar eens per week in bad vanwege zijn eczeem en met zijn gespuug (en dan ook nog nutramigenspuug :X ) red ik het niet om hem met washandjes écht fris te houden :@

Maargoed, vaker in bad is heerlijk voor mijn neus en voor Florian zijn humeur (hij vindt bad geweldig) maar echt redelijk funest voor zijn huid. En de eczeem is nu onder controle....

En hij kan niet tegen zwitsal geurolie :P
pi_86976755
Xenia, van hart gefeliciteerd met je dochter! *O* Ik ben zo benieuwd naar de verjaardagsfoto's. Ik hoor dat we daar ook iets van mogen zien!
pi_86976760
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:

Niels heeft een krokodillenknuffeltje en als hij op de commode ligt laat ik de krokodil soms naar hem toe zwemmen en hem in zijn wang, neus, buik, nek ofzo bijten. En vanmorgen gaf hij mij de krokodil aan en wilde hij dat ik dat spelletje weer met hem ging spelen "uh uh" O+
Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief! O+

Het is precies zoals jij zei, Poppejans: ze leren steeds beter zelf aan te geven wat ze willen. Ik vind het ook zo leuk dat Ivan bijvoorbeeld naar zijn bakje banaan wijst als hij een stukje wil en naar zijn bekertje water als hij juist dorst heeft. (Ik zet die op de rand van het bad als we samen in bad gaan.) Als hij met de shampoofles wil spelen wijst hij daarnaar. Soms mag hij ergens ook niet mee spelen en dan accepteert hij 'nee'. Hij schudt soms zelf ook met zijn hoofd als ik dat zeg. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 29-09-2010 13:04:27 ]
pi_86976958
Zo'n helm is toch een noodzakelijk kwaad hè, Icantrix? Je probeert er natuurlijk het beste van te maken, maar ik kan me goed voorstellen dat je het er wel mee gehad hebt, vooral nu je geen verbetering meer ziet. Daar mag je best even flink van balen. :*
pi_86977050
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief! O+

Het is precies zoals jij zeij, Poppejans: ze leren steeds beter zelf aan te geven wat ze willen. Ik vind het ook zo leuk dat Ivan bijvoorbeeld naar zijn bakje banaan wijst als hij een stukje wil en naar zijn bekertje water als hij juist dorst heeft. (Ik zet die op de rand van het bad als we samen in bad gaan.) Als hij met de shampoofles wil spelen wijst hij daarnaar. Soms mag hij ergens ook niet mee spelen en dan accepteert hij 'nee'. Hij schudt soms zelf ook met zijn hoofd als ik dat zeg. :D
O+
Dat klinkt echt superlief!
pi_86977320
Dat klinkt inderdaad echt leuk Claudia!! O+

Moeten jullie kindjes ook zo lachen van kietelen? Als ik Isa kietel (vaak al per ongeluk bij het uitkleden onder haar armpjes), schatert ze het uit!! :D
pi_86984420
Wat een heerlijke feelgood post, Claudia :) genieten!

en Incantrix; balen ook, die stomme helm. Maar ja, toch fijn dat het er is als ze het nodig hebben en wat is nu 7 weken op een mensenleven, zal ik maar zeggen.
De tijd vliegt werkelijk voorbij! Nog ff :*
pi_86984518
Xeentje jarig *O* *O* Gefeliciteerd (en tot volgende week)
Icantrix :* , ik kan me best begrijpen dat je er genoeg van hebt. Hoe zit het nou als over 7 weken het gewenste resultaat nog niet is bereikt? Mag hij sowieso stoppen?

Ik heb net mijn meisje opgehaald. Ze hadden van het kdv eerder in de middag al gebeld of ik wist wat er met minisproetje aan de hand was omdat ze zichzelf niet was. Ze wilde ook niet slapen. Aangezien thuis slapen haar favoriete hobby is heb ik haar maar lekker opgehaald en direct in bed gelegd. Waar ze nu nog niet slaapt maar wel lekker rustig ligt. En ik kan thuis toch ook wel even werken (dat zien jullie nu wel *) )
pi_86986449
Icantrix, dat is ook niet leuk :* *knuff*

Minisproetje zo ontzettend verkouden, ik hoop dat ze niet echt ziek wordt :*

Claudia dat is ook heel herkenbaar! Niels doet dat op het bed wanneer hij klaar is met drinken, dan laat hij zich heel wild en giechelend in de kussens en dekens vallen en dan weet hij al dat ik hem ga pakken en kietelen :D

Wat niet herkenbaar is is Ivan's begrip van "nee". Niels denkt volgens mij dat "nee" hetzelfde betekend als "leuk" :') Ik probeer mijn "nee" echt wel serieus over te laten komen hoor :P Gisteravond keek Niels naar Sesamstraat en daarin zei een monster "nee" en ging Niels heel blij "neeneenee" staan roepen :D

Vanmiddag ging ik even naar de stad (ik heb dat leuke Hema vestje gekocht O+ Het staat hem geweldig) en was hij aan het "mamama-en". Mijn moeder vroeg waar mama was en toen liep hij naar het raam om te kijken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')