Oh Xeentje ook alweer een jaar! Gefeliciteerd Xenia! Bij jou heb ik er toch wel een speciaal gevoel bij, omdat je het tijdens je zwangerschap (en volgens mij ook daarna) niet altijd even gemakkelijk hebt gehad. Moet je nu eens kijken wat een grote meid je al hebt! Ik weet dat het één niet zoveel met het ander te maken heeft, maar toch... moest er gewoon even aan denken

Een heel fijne, speciale dag gewenst!
Ik kon gisteravond de filmpjes pas bekijken, van o.a. Niels en van R.. Heerlijk! Wat een lieve mannetjes. Niels moet je gewoon vast opgeven voor So you think you can dance

En R. komt vooruit

Ik zou ook zo gekraaid hebben hoor Groofs!
Isabeau wil haar knuffeltje niet meer loslaten. Ze heeft zo'n oranje poppetje (dat kreeg ik bij de verloskundige destijds) waar ze mee slaapt. Toen ik haar gisteren op kwam halen op het kdv zat ze in de speelhal met dat knuffeltje. De leidster vertelde dat ze het na het slapen niet los wilde laten. Toen ik haar jas ging aantrekken en haar spulletjes ging pakken wilde ik het poppetje weer in haar mandje leggen (ze heeft thuis nog een exemplaar). Mooi niet dus! Drama's! Nou ja, in het kader van pick your battles en wat maakt het ook uit heb ik haar het poppetje maar vast laten houden. In de supermarkt moest poppetje ook mee de kar in en thuis gaf ze hem aan mij en was het klaar. Vanochtend op het kdv griste ze het poppetje gelijk weer uit haar mandje en waarschijnlijk heeft ze het nu nog steeds in haar knuistje. Schattig eigenlijk hè?!
Gisteren ging ze de kat aaien, zegt ze ineens: "Aaaai aaai" (terwijl ze de kat op zijn kop mepte). Vond het wel grappig dat ze dus kennelijk wel luistert als ik zeg dat ze moet aaien

Vanmorgen op kdv aaide ze mij (over mijn borst waarmee ze mijn jurk tot genante diepte naar beneden trok, maar dat terzijde) en zei ze aaaai aaaai... Ook schattig.
/zwijmelpost