abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86955914
En zijn dat nou poppetjes van de toren van pisa?? (ik krijg er weer helemaal warme zondagmiddag met de hele familie om tafel gevoelens van..)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86955953
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, ja Twinkly klopt. Hij is er volgens mij een beetje hyper/baldadig van :D .
Hij heeft al helemaal bedacht wat hij nu allemaal uit de kast kan gaan trekken enzo })
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:48:26 #253
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86956185
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef sproet-je het volgende:
En zijn dat nou poppetjes van de toren van pisa?? (ik krijg er weer helemaal warme zondagmiddag met de hele familie om tafel gevoelens van..)
Ja, dat zijn die poppetjes ja. Mijn dochter gebruikt de toren op z'n kop als pan en de poppetjes zijn aardbeiën, appelmoes of soep, net hoe het uitkomt :Y) . Het spel zelf vindt madam niet echt interessant. Mijn zoon gebruikt ze dus om op te meppen of mee te gooien. En hoewel het nog lang geen zondag is, was de middag wel gezellig en knus :P ;) .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 28-09-2010 20:55:18 ]
pi_86956891
Ik had heel spectaculair gegil verwacht in dat filmpje, maar het viel een beetje tegen. :P

Heel knap van R! Superschattig ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86957730
wat schattig groofsken O+

fok wet in werking: ik legde ravi daarstraks ff op zn buik en hij draaide pardoes zelf terug :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86958874
Wij komen nog even zwaaien hier! Het manneke zat er vanochtend op het kdv zo bij:

Wat een jaar geleden zo begon:

was al zo groot (en blond) toen ie hier kwam:

vervolgens werd het zomer en werd Driekus dus nog blonder

Nu is het al weer tijd om te gaan. Dag baby, hallo dreumes. Tot in het volgende topic!
En Xenia, een hele fijne dag morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:42 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86959098
R wat goed van je! *O*

Dag Driekus! :W
pi_86959111
ik kom ook nog ff binnenvallen om op de valreep Driekus te feliciteren!! alweer een jaar! en wat zie je er blij uit op de KDV-foto! O+ O+ O+
tot over 2 maandjes! :W

en verder kan ik het hier echt ff niet meer volgen, jullie gaan zoooooo snel joh!

ik zag Raf kruipen! goed joh! en Ravi rolde! en had een mooie curve *O* *O*

en Evie heeft bedacht dat nu ze kan staan, ze ook wel kan stappen aan de hand en langs de bank en de tafel... :o OMG mijn baby gaat veeeel te snel ineens!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86960159
Driekus, mooi blond ventje O+ gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb even niets te melden verder (wat op zich best lekker is).
pi_86960461
Nog net op tijd

*O* *O* Driekus, heel erg gefeliciteerd!
Tot over een maandje!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:24:09 #261
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86961366
Mefke, die eerste foto O+ . veel plezier bij de dreumessen.
pi_86961749
Kneppe R. *O* *O* *O* Dat filmpje is echt lief! Net een kikkertje O+ hij wordt er zelf ook helemaal blij van zo te zien

Dag Driekus :W wat een leuke verjaardagsfoto's!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86961849
Gefeliciteerd op de valreep voor driekus.

EnnR. Wat knahap!
pi_86969110
Xeentje *O*, van harte gefeliciteerd grote meid! Je eerste verjaardag, geniet er van!
Ravi heeft mooie curves inderdaad... hij doet het gewoon supergoed Simmu, allemaal door jou (en jullie gezin natuurlijk). *O* En nog rollen ook, wat gaat ie hard!
R. komt vooruit *O* *O* ... geweldig!
Evie, doe es normaal joh, je ben net geboren :p Knap hoor...
Mini sproetje is lief *O* *O* (en zijwaarts kun je er ook komen toch?!)
pi_86969448
Oh Xeentje ook alweer een jaar! Gefeliciteerd Xenia! Bij jou heb ik er toch wel een speciaal gevoel bij, omdat je het tijdens je zwangerschap (en volgens mij ook daarna) niet altijd even gemakkelijk hebt gehad. Moet je nu eens kijken wat een grote meid je al hebt! Ik weet dat het één niet zoveel met het ander te maken heeft, maar toch... moest er gewoon even aan denken :* Een heel fijne, speciale dag gewenst! *O* *O* *O*

Ik kon gisteravond de filmpjes pas bekijken, van o.a. Niels en van R.. Heerlijk! Wat een lieve mannetjes. Niels moet je gewoon vast opgeven voor So you think you can dance :o En R. komt vooruit *O* Ik zou ook zo gekraaid hebben hoor Groofs!

Isabeau wil haar knuffeltje niet meer loslaten. Ze heeft zo'n oranje poppetje (dat kreeg ik bij de verloskundige destijds) waar ze mee slaapt. Toen ik haar gisteren op kwam halen op het kdv zat ze in de speelhal met dat knuffeltje. De leidster vertelde dat ze het na het slapen niet los wilde laten. Toen ik haar jas ging aantrekken en haar spulletjes ging pakken wilde ik het poppetje weer in haar mandje leggen (ze heeft thuis nog een exemplaar). Mooi niet dus! Drama's! Nou ja, in het kader van pick your battles en wat maakt het ook uit heb ik haar het poppetje maar vast laten houden. In de supermarkt moest poppetje ook mee de kar in en thuis gaf ze hem aan mij en was het klaar. Vanochtend op het kdv griste ze het poppetje gelijk weer uit haar mandje en waarschijnlijk heeft ze het nu nog steeds in haar knuistje. Schattig eigenlijk hè?! O+

Gisteren ging ze de kat aaien, zegt ze ineens: "Aaaai aaai" (terwijl ze de kat op zijn kop mepte). Vond het wel grappig dat ze dus kennelijk wel luistert als ik zeg dat ze moet aaien :D Vanmorgen op kdv aaide ze mij (over mijn borst waarmee ze mijn jurk tot genante diepte naar beneden trok, maar dat terzijde) en zei ze aaaai aaaai... Ook schattig. O+

/zwijmelpost
pi_86969819
R, hoppa! :D Verplaatsen is goed!
pi_86969871
Te lang scherm open (was kind aan het wegbrengen naar PSZ :P ) Xeentje gefeliciteerd!

Isabeau met dat popje O+ Te lief!
pi_86970733
Xeentje. Gefeliciteerd.

Wat een schattig verhaal van Isabeau met haar oranje popje :)

Verder niets te vertellen. Gaat allemaal super hier:) One happy family.
pi_86971098
Lekker Ymme! ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 10:02:39 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86971453
Xeentje, van harte gefeliciteerd! *O*

Sorbo, wat schattig! O+
pi_86971463
*O* *O* GEFELICITEERD met je EERSTE VERJAARDAG Xeentje!!!! *O* *O*
Een hele fijne dag gewenst!

Wat ontzettend schattig dat Isabeau zo verknocht is aan haar popje O+ O+ Ik zeg: FOTO!!
Niels heeft nog steeds geen speciale knuffel, het maakt hem niets uit wat ik in zijn bedje leg.

Niels heeft een krokodillenknuffeltje en als hij op de commode ligt laat ik de krokodil soms naar hem toe zwemmen en hem in zijn wang, neus, buik, nek ofzo bijten. En vanmorgen gaf hij mij de krokodil aan en wilde hij dat ik dat spelletje weer met hem ging spelen "uh uh" O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86971820
Ja foto. Helemaal mee eens, maar dat gaat vanaf hier niet lukken :D Vanavond ok?!

En dan wil ik een Niels-met-kroko-foto.
pi_86972213
gefeliciteerd xeentje *O*

sinds zaterdag mag ravi dus potje eten met een lepeltje. ze zeggen altijd dat kindjes dan maar een beetje binnenkrijgen, maar de mijne kan dus inmiddels al van het lepeltje eten en knaagt zo een half potje peer weg. ik wilde deze keer zo graag van begin af echt helemaal met rapley doen ;( ah well: kind eet prima, niet piepen dus! ik ga wel een kapitaal kwijt zijn aan die stomme rotpotjes, want ravi eet dus nu al in zn up makkelijk een halve en seleentje wil **OOOOOHK!!!!!***** (echt, die "ooohk" komt dan uit der tenen!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86972396
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd xeentje *O*

sinds zaterdag mag ravi dus potje eten met een lepeltje. ze zeggen altijd dat kindjes dan maar een beetje binnenkrijgen, maar de mijne kan dus inmiddels al van het lepeltje eten en knaagt zo een half potje peer weg. ik wilde deze keer zo graag van begin af echt helemaal met rapley doen ;( ah well: kind eet prima, niet piepen dus! ik ga wel een kapitaal kwijt zijn aan die stomme rotpotjes, want ravi eet dus nu al in zn up makkelijk een halve en seleentje wil **OOOOOHK!!!!!***** (echt, die "ooohk" komt dan uit der tenen!)
Dan maak je toch zelf gaar gekookte (of zou het rauw zijn?) en geprakte/ gestaafmixerde peer klaar? Dan kun je ook een deel invriezen. Veul goedkoper ^O^ Als het ongekookte peer is wordt het snel bruin, dat kun je voorkomen door er een ietsiepietsie citroensap door te doen, gewoon uit zo'n spuitflesje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86972821
Ik snap niet zo goed waarom je het dan niet zelf maakt Simmu, kan je gewoon invriezen.Bijv. in een ijsblokjevorm kan je hele mooie porties invriezen. Koop je bij de Wibra a 0,69 cent een tweeverpakking ijsblokjesvormen en doe je in de ene peer en andere banaan in de vriezer, of appel

Wat lief en knap van Niels dat hij gewoon zo goed kan aangeven wat hij wil O+ Dat houten krokodilletje is nog steeds een hit hier, helemaal nu hij kruipen kan sjeest hij hem achterna.De kat vindt het ook een geweldig ding :D

Gefeliciteerd Xeentje *O* *O* *O* hele fijne dag gewenst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')