abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86972939
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dan maak je toch zelf gaar gekookte (of zou het rauw zijn?) en geprakte/ gestaafmixerde peer klaar? Dan kun je ook een deel invriezen. Veul goedkoper ^O^ Als het ongekookte peer is wordt het snel bruin, dat kun je voorkomen door er een ietsiepietsie citroensap door te doen, gewoon uit zo'n spuitflesje.
al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal maken ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86972982
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief en knap van Niels dat hij gewoon zo goed kan aangeven wat hij wil O+ Dat houten krokodilletje is nog steeds een hit hier, helemaal nu hij kruipen kan sjeest hij hem achterna.De kat vindt het ook een geweldig ding :D
Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlen :@
Ik wil nog steeds eens dat krokodilletje ook voor Niels kopen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86973023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef simmu het volgende:

[..]

al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal maken ;)
Dat herken ik wel, Wolf eet eigenlijk pas sinds hij 8,5 mnd is wat ik voor hem maak.Daarvoor dus alleen maar potjes van zowel fruit als groente :P best een prijzig grapje inderdaad.Ik sloeg groot in bij aanbiedingen.En huismerkpotjes werden hier met net zoveel smaak gegeten als Olvarit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86973071
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlen :@
Ik wil nog steeds eens dat krokodilletje ook voor Niels kopen!
Oh niet doen dan, dan koop ik het hem wellicht nog als kadootje erbij!! Het ding lijkt trouwens echt onverwoestbaar, het is ook meegeweest naar Spanje,in vliegtuig e.d
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86973098
selene was erger: die moest *alleen* de huismerk van c1000, andere potjes moest ze ook niet! nu daarentegen vreet ze alles wat ravi krijgt :X levert nog wel eens grappige beelden op ;)

ravi sperziebonenprut uit een potje: seleentje *OOOHK!!!!!*. het kind lust geen sperziebonen maar moet het perse ook :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86973588
Mart is echt een 'gek' kind af en toe ;)
Leg ik hem op zijn speelkleed op de grond. Gaat hij in z'n achteruit eraf om op de grond te spelen.
Gelukkig hebben we vloer verwarming dus koud worden doet hij dan niet :)
En dan maar met zijn handjes op de vloer slaan. Dat schattige 'pets' geluid ook gewoon :D
pi_86973681
Wij hebben altijd ook de C1000-huismerk-potjes... vind het in prijs nogal schelen en Minke interesseerd het echt geen biet... maar die begint nu steeds meer met ons mee te eten, als het "gezond" genoeg is uiteraard... Zo heeft ze gisteren ook een paar stukjes lasagna gehad, maar dat viel niet helemaal in de smaak, was leuker als speelgoed.
pi_86973853
Ik heb wat verjaardagen gemist!

'Flipje' gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! *O* *O*

'Driekus' ook nog gefeliciteerd! *O* *O*

En vandaag is 'Xeentje' jarig, gefeliciteerd meid!! *O* *O*

Verder niet helemaal bijgelezen. :@

Mijn meisje is op dit moment flink verkouden! Ze heeft dikke ogen wat een beetje op een oogontsteking lijkt (dikke oogleden en prut erin), een loopneus en moet hoesten! Twee weken geleden had ze nog een oorontsteking, dus ze heeft wel pech! Is dat normaal trouwens, met die kleintjes? Dat ze steeds een virusje oplopen? Komt denk ik ook wel met name van het kdv.
  woensdag 29 september 2010 @ 11:34:46 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86973996
Haaihaai!

Ik ben een beetje warrig hoor, maar heb vannacht zowat niet geslapen (lag niet aan Stef overigens, maar een allergische reactie op medicijnen). Bij voorbaat excuses ;)

Xeentje en Xenia allereerst, wat superjammer dat jullie hier weggaan, alhoewel de reden natuurlijk súper is! Meiden, enórm gefeliciteerd en ik hoop dat vandaag een dag uit duizenden zal zijn :* *O* :* *O*

Ehm.. Owja! Isabeau met popje O+ Hoe cúte! Stef heeft totaal geen interesse in knuffeltjes op het moment, hoewel hij in het verleden wel veel met Hermie gedaan heeft. Er liggen een paar beestjes in zijn bed en soms kluift hij ze een beetje af, maar verder bekijkt hij ze niet. Wil inderdaad ook die foto wel zien hoor O+

Poppejans, wat voor krokodil is dat?? Ik ben een beetje bezig met een verlanglijstje voor Stef's verjaardag (ja, nog stééds) maar ik heb gisteravond toch weer een hoop dingen geschrapt. Misschien dat die krokodil wel wat is? :)

Simmu, ik wilde iets zeggen over potjes en rapleyen, maar ik ben het kwijt, sorry.

Ymme, wat fijn dat alles zo goed gaat!

(Stef is ondertussen de wasmand leeg aan het halen)

Heb ik verder nog wat te zeggen? In elk geval een dikke :* voor iedereen..

Owja, en ik wil best wel even klagen: ik zit éven in een fase van BLUH, ik ben die helm namelijk even ontzéttend zat ;( Stef is véél leuker zonder en ik mis het om zijn bolletje een kus te geven op momenten dat het míj uitkomt en ik zie al wéken geen verbetering meer ook, dus af en toe zou ik willen dat die orthopeed gewoon zou zeggen "goh mevrouw, dit is het toch wel he? Ik vind het mooi zo, laat maar lekker af!" ofzo, maarja -O- Dat zie ik ze niet zo snel doen, eigenlijk. Even klagen dus, en dan weer kin omhoog en doorgaan. Nog maar 2 maanden 7 weken en 6 dagen!
3!
  woensdag 29 september 2010 @ 11:36:10 #285
95408 Incantrix
pi_86974050
NU -O- Balen zeg, beterschap voor je meiske! Ehm, en ja, Stef is al wekenlang aan het kwakkelen. Echt al een week of 8, elke keer een paar dagen prima, en dan begint het snotteren/hoesten/overgeven weer. Heel vervelend..
3!
pi_86974063
Ohja, ik las nog wel over snoep etc gisteren. Wij mochten vroeger eigenlijk zoveel snoepen als we wilden, maar dat wilden we eigenlijk niet, haha! :D Ik denk dat dat hem juist was, we mochten pakken als we wilden, maar daarom vonden we het niet interessant eigenlijk. Er lag altijd wel snoep in de la, maar dat moest meestal na een tijdje weggegooid worden. Nu ben ik nog steeds geen snoepliefhebber. Maar goed, dit lijkt mij ook niet helemaal de juiste aanpak. Toch wil ik er bij Isa ook ontspannen mee omgaan.
pi_86974137
Och Inca, ik kan mij het goed voorstellen dat je even baalt! :* Even volhouden inderdaad en dan kun je je mannetje weer volop kusjes op zijn bolletje geven! :*
En wat vervelend dat Stef ook zo aan het kwakkelen is! Ook beterschap voor hem!
pi_86974378
He Inca. Het lijkt zo vanzelfsprekend om je kind een aai over de bol en kusje daarbij, te geven.
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Maar het aftellen is begonnen. 7 weken en 6 dagen zijn zo voorbij. En misschien zelf even aangeven, dat je denkt dat het zo wel goed is?

:*
pi_86974538
Incantrix. KUT gewoon dat je je zo voelt en heel begrijpelijk. En je weet zelf ook wel dat het niet zo vreselijk lang meer duurt, maar toch...

Gelukkig blijft er nog heel veel Stef over, als hij zijn helm op heeft, om kusjes en aaitjes op te geven. :*
pi_86975487
Daar waar Mart eerder een uur over een boterham deed. Heeft ie nu al in 5 min een halve op (met korst). MIjn grote vent :)
  woensdag 29 september 2010 @ 12:45:20 #291
95408 Incantrix
pi_86976401
Thnx meiden :* Ik weet ook wel dat het allemaal nog maar eventjes is enzo, maar het is nu gewoon even heel stom allemaal enzo ;) Ook zoiets: door dat helmpje gaat hij ontzettend zweten op zijn hoofd en als je die helm dan afhaalt stinkt hij gewoon echt. Mijn schoonouders waren laatst met hem gaan zwemmen en die dachten geloof ik dat we hem nooit schoonmaken ofzo, terwijl we elke avond de helm schoonmaken met wat zeep en ééns per week met dettol.. Maar er is dus maar een uurtje voor nodig en mijn kind ruikt weer naar natte hond :'(
3!
pi_86976594
Natte hond ook echt -O- balen zeg! Hopen dat hij iets eerder af mag!

Hier ook een stinkkind :@ Hij mag maar eens per week in bad vanwege zijn eczeem en met zijn gespuug (en dan ook nog nutramigenspuug :X ) red ik het niet om hem met washandjes écht fris te houden :@

Maargoed, vaker in bad is heerlijk voor mijn neus en voor Florian zijn humeur (hij vindt bad geweldig) maar echt redelijk funest voor zijn huid. En de eczeem is nu onder controle....

En hij kan niet tegen zwitsal geurolie :P
pi_86976755
Xenia, van hart gefeliciteerd met je dochter! *O* Ik ben zo benieuwd naar de verjaardagsfoto's. Ik hoor dat we daar ook iets van mogen zien!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86976760
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:

Niels heeft een krokodillenknuffeltje en als hij op de commode ligt laat ik de krokodil soms naar hem toe zwemmen en hem in zijn wang, neus, buik, nek ofzo bijten. En vanmorgen gaf hij mij de krokodil aan en wilde hij dat ik dat spelletje weer met hem ging spelen "uh uh" O+
Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief! O+

Het is precies zoals jij zei, Poppejans: ze leren steeds beter zelf aan te geven wat ze willen. Ik vind het ook zo leuk dat Ivan bijvoorbeeld naar zijn bakje banaan wijst als hij een stukje wil en naar zijn bekertje water als hij juist dorst heeft. (Ik zet die op de rand van het bad als we samen in bad gaan.) Als hij met de shampoofles wil spelen wijst hij daarnaar. Soms mag hij ergens ook niet mee spelen en dan accepteert hij 'nee'. Hij schudt soms zelf ook met zijn hoofd als ik dat zeg. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 29-09-2010 13:04:27 ]
pi_86976958
Zo'n helm is toch een noodzakelijk kwaad hè, Icantrix? Je probeert er natuurlijk het beste van te maken, maar ik kan me goed voorstellen dat je het er wel mee gehad hebt, vooral nu je geen verbetering meer ziet. Daar mag je best even flink van balen. :*
pi_86977050
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief! O+

Het is precies zoals jij zeij, Poppejans: ze leren steeds beter zelf aan te geven wat ze willen. Ik vind het ook zo leuk dat Ivan bijvoorbeeld naar zijn bakje banaan wijst als hij een stukje wil en naar zijn bekertje water als hij juist dorst heeft. (Ik zet die op de rand van het bad als we samen in bad gaan.) Als hij met de shampoofles wil spelen wijst hij daarnaar. Soms mag hij ergens ook niet mee spelen en dan accepteert hij 'nee'. Hij schudt soms zelf ook met zijn hoofd als ik dat zeg. :D
O+
Dat klinkt echt superlief!
pi_86977320
Dat klinkt inderdaad echt leuk Claudia!! O+

Moeten jullie kindjes ook zo lachen van kietelen? Als ik Isa kietel (vaak al per ongeluk bij het uitkleden onder haar armpjes), schatert ze het uit!! :D
pi_86984420
Wat een heerlijke feelgood post, Claudia :) genieten!

en Incantrix; balen ook, die stomme helm. Maar ja, toch fijn dat het er is als ze het nodig hebben en wat is nu 7 weken op een mensenleven, zal ik maar zeggen.
De tijd vliegt werkelijk voorbij! Nog ff :*
pi_86984518
Xeentje jarig *O* *O* Gefeliciteerd (en tot volgende week)
Icantrix :* , ik kan me best begrijpen dat je er genoeg van hebt. Hoe zit het nou als over 7 weken het gewenste resultaat nog niet is bereikt? Mag hij sowieso stoppen?

Ik heb net mijn meisje opgehaald. Ze hadden van het kdv eerder in de middag al gebeld of ik wist wat er met minisproetje aan de hand was omdat ze zichzelf niet was. Ze wilde ook niet slapen. Aangezien thuis slapen haar favoriete hobby is heb ik haar maar lekker opgehaald en direct in bed gelegd. Waar ze nu nog niet slaapt maar wel lekker rustig ligt. En ik kan thuis toch ook wel even werken (dat zien jullie nu wel *) )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86986449
Icantrix, dat is ook niet leuk :* *knuff*

Minisproetje zo ontzettend verkouden, ik hoop dat ze niet echt ziek wordt :*

Claudia dat is ook heel herkenbaar! Niels doet dat op het bed wanneer hij klaar is met drinken, dan laat hij zich heel wild en giechelend in de kussens en dekens vallen en dan weet hij al dat ik hem ga pakken en kietelen :D

Wat niet herkenbaar is is Ivan's begrip van "nee". Niels denkt volgens mij dat "nee" hetzelfde betekend als "leuk" :') Ik probeer mijn "nee" echt wel serieus over te laten komen hoor :P Gisteravond keek Niels naar Sesamstraat en daarin zei een monster "nee" en ging Niels heel blij "neeneenee" staan roepen :D

Vanmiddag ging ik even naar de stad (ik heb dat leuke Hema vestje gekocht O+ Het staat hem geweldig) en was hij aan het "mamama-en". Mijn moeder vroeg waar mama was en toen liep hij naar het raam om te kijken O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')