al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal makenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dan maak je toch zelf gaar gekookte (of zou het rauw zijn?) en geprakte/ gestaafmixerde peer klaar? Dan kun je ook een deel invriezen. Veul goedkoperAls het ongekookte peer is wordt het snel bruin, dat kun je voorkomen door er een ietsiepietsie citroensap door te doen, gewoon uit zo'n spuitflesje.
Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat lief en knap van Niels dat hij gewoon zo goed kan aangeven wat hij wilDat houten krokodilletje is nog steeds een hit hier, helemaal nu hij kruipen kan sjeest hij hem achterna.De kat vindt het ook een geweldig ding
![]()
Dat herken ik wel, Wolf eet eigenlijk pas sinds hij 8,5 mnd is wat ik voor hem maak.Daarvoor dus alleen maar potjes van zowel fruit als groentequote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
al geprobeerd, moettie ook niet. seleentje was precies zo. die trok bij toen ze eenmaal een was hoor, eet nu gewoon netjes met ons mee! ik ga voorlopig wel gewoon hardnekkig combineren. gewoon veel verschillende dingen aanbieden en niet schrikkerig doen als selene hem wat geeft! denk dat dat wel veel uit zal maken
Oh niet doen dan, dan koop ik het hem wellicht nog als kadootje erbij!! Het ding lijkt trouwens echt onverwoestbaar, het is ook meegeweest naar Spanje,in vliegtuig e.dquote:Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Wij hebben zelf een muisje wat je zo aandrijft als een autootje, maar die heeft Niels kapot gemaakt door het onder te kwijlen![]()
Ik wil nog steeds eens dat krokodilletje ook voor Niels kopen!
Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een krokodillenknuffeltje en als hij op de commode ligt laat ik de krokodil soms naar hem toe zwemmen en hem in zijn wang, neus, buik, nek ofzo bijten. En vanmorgen gaf hij mij de krokodil aan en wilde hij dat ik dat spelletje weer met hem ging spelen "uh uh"
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik stoei tegenwoordig best ruig met Ivan en dat vindt hij geweldig. Ik druk hem op zijn zij, begraaf mijn hoofd in zijn nek en zeg dan op een enge manier 'rakkertje!!!!'. Hij gilt het dan uit, begraaft zijn gezicht in de bank of het kleed, ik kietel hem en trek hem terug aan zijn benen als hij wegkruipt. Als hij het spelletje wil spelen komt hij naar me toe, begint hij hoog te gillen en begraaft hij zijn gezicht in mijn nek. Zo lief!
Het is precies zoals jij zeij, Poppejans: ze leren steeds beter zelf aan te geven wat ze willen. Ik vind het ook zo leuk dat Ivan bijvoorbeeld naar zijn bakje banaan wijst als hij een stukje wil en naar zijn bekertje water als hij juist dorst heeft. (Ik zet die op de rand van het bad als we samen in bad gaan.) Als hij met de shampoofles wil spelen wijst hij daarnaar. Soms mag hij ergens ook niet mee spelen en dan accepteert hij 'nee'. Hij schudt soms zelf ook met zijn hoofd als ik dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |