Waar heb je dat gekocht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Snaavel het volgende:
Mijn Wits a82-e moet waarschijnlijk morgen binnen komen.
[ afbeelding ]
Yay.. kan ik eindelijk met mijn tablet spelen![]()
Dat van die mooie klokken klopt, aan de andere kant.. Als je ziet waar de skeleton horloges voor weggaan op DX, moet ook DAT goedkoper kunnen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Duitse komt uit Duitsland![]()
Maar dat ding is misschien iets te fel voor op de slaapkamer![]()
Een godsvermogen, zoals mijn Mondaine klok van 225 euro![]()
Mooie klokken zijn gewoon duur en deze voorbeelden zijn ook allemaal plastic fantastic.
Maar ehhh Een kwart van de hond ontlasting ???![]()
Misschien wel minder behaard. En waarschijnlijk mannelijker.quote:
is het niet toevallig een A81 i.p.v. 82?quote:
Had je beter 2 dagen terug op iBood kunnen kopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef flexoo het volgende:
scheermesjes van het bekende merk (link kan je krijgen bij tiff!)
gekocht 10 pack en was 44 euro ofzo kwijt (werken voor mij perfect)
(dus 40 mesjes)
Link?quote:
wil je ons een review geven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Snaavel het volgende:
Mijn Wits a82-e moet waarschijnlijk morgen binnen komen.
[ afbeelding ]
Yay.. kan ik eindelijk met mijn tablet spelen![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef Jeffrey_San het volgende:
Let wel op: De prijzen van Tiffany zijn zonder de verzendkosten (ze zei tegen mij dat die $1,80 per 100g waren)
Die lamp lijkt verdacht veel op het smiling shark lampje wat ooit voor 95 cent weg gingquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zaklamp heb ik. Hij is erg goed!
Nog mannelijker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat van die mooie klokken klopt, aan de andere kant.. Als je ziet waar de skeleton horloges voor weggaan op DX, moet ook DAT goedkoper kunnen..
"A quarter to shit" wordt inderdaad niet zo goed vertaald naar het chinees..![]()
[..]
Misschien wel minder behaard. En waarschijnlijk mannelijker.
Welke Sku heeft die en welk type batterijen moeten er in..? En kunnen we daar ook coupons op inwisselen? Hoop dat ze die beter verpakken bij een bestelling en wel in een doosje stoppen in plaats van dicht getapte envelop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nog mannelijker?![]()
Maar dit is een foto van Tiffany![]()
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nog mannelijker?![]()
Maar dit is een foto van Tiffany![]()
[ afbeelding ]
Kan..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
is het niet toevallig een A81 i.p.v. 82?
Maar als ie morgen binnenkomt, leuk tijdverdrijf voor het weekend
Als je deze gaat kopen, review ff dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Semmm het volgende:
Deed een pricerequest voor de nieuwe BlackBerry 9300, 292 bij Zarmark, 254 bij Tiffany
http://item.taobao.com/item.htm?id=7426873903
Komt uit op 190 euro dus, is 100 euro goedkoper dan in Nederland en Tiffany zegt dat hij echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |