Het kan gewoon met briefpost hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als de verzendkosten niet duurder dan heel de doos waren geweest had ik hem wel overgekocht van je
Berend. jij had toch die sleutelhanger videocamera gekocht? Hoe bevalt dat ding nou?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Berend. het volgende:
Als je in een straal kijkt van 200mw, beschadig je dan je ogen? En dan bedoel ik niet in je oog schijnen, maar ernaar kijken.
Ik moet nog een micro sd kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 03:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Berend. jij had toch die sleutelhanger videocamera gekocht? Hoe bevalt dat ding nou?
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik moet nog een micro sd kopen
Denk dat dit wel een goeie is om mee te beginnen. Nog flink onder je budget ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef mcwops het volgende:
welke zijn de beste flashlights voor rond de 20$ ?
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een goeie is om mee te beginnen. Nog flink onder je budget ook!
Uploading vid nau. Please wait kay.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
bespaar me je gebruikerservaringen
Waarom keek ikquote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een goeie is om mee te beginnen. Nog flink onder je budget ook!
Ik krijg altijd zo'n vieze nasmaak in m'n mond van aspartaam, geef mij maar suiker.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Tja smaken verschillen blijkbaar, ik proef de zoetstof niet. Vind dingen met zoetstof vaak lekkerder dan met suiker, niet aspartaam maar saccharine en cyclamaat bijvoorbeeld.
kwaliteit is best goedquote:Op donderdag 23 september 2010 03:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Berend. jij had toch die sleutelhanger videocamera gekocht? Hoe bevalt dat ding nou?
Zijn dit ze niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:24 schreef Negakinu het volgende:
weet iemand waar ze die Sanrenmu messen verkopen? Ik heb ze alleen op Focal en MadeinChina gezien maar daar hebben ze niet het hele assortiment. Voor deze produkten is Ebay erg duur vind ik, vergeleken met de webshops.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld terug van jou
In dat geval mag je me PM'en als je wilt, zonde als je het wegflikkertquote:Op donderdag 23 september 2010 00:45 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Het kan gewoon met briefpost hoorkost 3 euro in nederland verzenden..
$8quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Frambozen is best wel ok, alleen smaakt die net zoals de ranja van de Aldi en dan heb je tig liter voor 50 cent ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[..]
In dat geval mag je me PM'en als je wilt, zonde als je het wegflikkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep! Heb ze ook gevonden op http://www.exduct.com. In ieder geval bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Zijn dit ze niet?
http://s.taobao.com/search?q=%C8%FD%C8%D0%C4%BE
Wat moet je in godsnaam met een miniatuurstoelquote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Is Japans ook goed?
In oktober maar 'ns bestellen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen echte helaas; heb zo geen 4000-7000 euri onder m'n matras liggen.
Dit is een plastic 1:12 miniatuur, gebruikt voor poppenhuizen. Helaas geen 1:6 kunnen vinden zoals
miniaturen van Vitra zelf (welke trouwens ¤540 kost).
Dus als iemand nog een 1:6 vind!?
Wit plankje eronder, stoel erop. Ziet er wel grappig uit.
Waar vandaan?
Of als er gegadigden zijn voor (een van de) 7 andere stoelen: Designer chairs Vol-2
Wat hoorde het te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een gele envelop en de inhoud was onherkenbaar vermorzeldEens kijken of ik een replacement kan regelen, ik betwijfel het. Geld terug hoeft niet van mij, dan moet ikhet weer opnieuw kopen.
Ik denk een beschermhoes voor geheugenkaarten en zo. Blijkbaar doet het z'n werk ook niet echt als het enkel plastic snippers zijnquote:
Omdat ik pauper ben en geen 500+ voor een echte overheb van 1:6.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een miniatuurstoel
Voor je hamster ofzo?
Welke hedde gij gevat dan? Want ik vind die aansteker wel vet, of dat colablikje.quote:
Kijk hier eens: http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=quote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat ik pauper ben en geen 500+ voor een echte overheb van 1:6.
Geloof me, eens staat hier een real life Eames chair.![]()
en Waarom zijn er mensen die 500 euro betalen voor een poppenhuis stoeltje?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat ik pauper ben en geen 500+ voor een echte overheb van 1:6.
Geloof me, eens staat hier een real life Eames chair.![]()
Zijn merkengeil. Voor miniatuur heb ik dat niet over. Voor een real life versie wel. (eensquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
en Waarom zijn er mensen die 500 euro betalen voor een poppenhuis stoeltje?
Wat is er zo bijzonder aan dat ding?
Aardig van je, maar daar snap ik dus echt niets van. Dat zijn dus gewoon de normale (grote) versies? Dan heb ik (zoals hierboven gezegd) liever de echte. Miniatuur niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19144
Mensen, welke vloeistof/gas komt in dit dingetje?
Gewoon zippo vloeistof of wat ik ook wel is heb gehoord is wasbenzine ?
waren toch meerdere mensen die hem hier hadden?
gisterofzo gekocht op ebay 0.99$.
Ja, ik weet het wel, het is niet echt, het is niet hout en leer. Maar ik vind die stoel gewoon mooi, en in het klein lijkt me het gewoon wel geinig. Meer niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef W00fer het volgende:
Poppenhuis materiaal, ik weet niet of je dan wel op het predikaat "genuine" kan vertrouwen vanuit China. Ik weet wel dat het in Nederland veel te prijzig is. Meestal omdat het handwerkspul uit Duitsland is (hoge lonen).
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:50 schreef W00fer het volgende:
Jeuj, ik heb een nieuwe leuke gadgetsite gevonden. Wie kan hem in de OP gooien?
http://www.dealtoworld.com
Het is dealextreme maar dan met duurdere/andere gadgets.
Zo'n Stetson komt als een keppeltje aan bij je voordeurquote:
Door de prijs nooit echt doorgebroken zoals de varkensquote:
die van mij lijkt op zo'n automatisch ontgrendelding van een autoquote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Welke hedde gij gevat dan? Want ik vind die aansteker wel vet, of dat colablikje.
wel duur 68 dollar, misschien istie wel kapot bij arrivalquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo'n Stetson komt als een keppeltje aan bij je voordeur![]()
[..]
Door de prijs nooit echt doorgebroken zoals de varkens![]()
Ik zoek nog een fatsoenlijke klok, iets met grote rode led cijfers.
![]()
Deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Beetje plastic![]()
[ afbeelding ]
In het Duits![]()
[ afbeelding ]
Zet je hem na bestellen thuis aan, geeft ie de tijd aan in het chinees..quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zoek nog een fatsoenlijke klok, iets met grote rode led cijfers.
De Duitse komt uit Duitslandquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zet je hem na bestellen thuis aan, geeft ie de tijd aan in het chinees..![]()
一季度狗屎。
Vraag mij af of die dingen niet heel zwaar gaan zijn. Maar goed, blijven zoeken kan je altijd. Eén zekerheid heb je in ieder geval al; mocht je zo'n ding bij de EXPO willen gaan halen, ben je een godsvermogen kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |