Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.quote:
Tnx.quote:
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend overquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Moet ik je nu nog serieus nemen ook?
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.
En sporadisch zit ik op FOK!.
En mini.phquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolken
en _A_ natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het over een ph neutraal middel op reisformaat.
me ergens uit praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wat moet je hier nou mee?
[ afbeelding ]
bijdehandquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend over
Mooi. Ja? Veel gedaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
Goed hoor, beetje moe nog.. 't was een drukke week![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
ja alleen beetje bijdehand![]()
en niet zo leuk als Muck uiteraard!
Wacht op mij!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwok
[ afbeelding ]
prettig weekend doe voorzichtig en doe geen dingen die ik ook niet zou doen (what ever that may be)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |