Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.quote:
Tnx.quote:
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend overquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Moet ik je nu nog serieus nemen ook?
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Pheno. Ik lust geen koffie, drink weinig thee meer bij gebrek een een breed assortiment aan thee bij mijn bedrijf.
En sporadisch zit ik op FOK!.
En mini.phquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet je hobbies, duiken en japan bevolken
en _A_ natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het over een ph neutraal middel op reisformaat.
me ergens uit praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wat moet je hier nou mee?
[ afbeelding ]
bijdehandquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat laat ik wel aan mijn vriend over
Mooi. Ja? Veel gedaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
Goed hoor, beetje moe nog.. 't was een drukke week![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
ja alleen beetje bijdehand![]()
en niet zo leuk als Muck uiteraard!
Wacht op mij!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwok
[ afbeelding ]
prettig weekend doe voorzichtig en doe geen dingen die ik ook niet zou doen (what ever that may be)
hoe maak jij je eend klaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
ik maak je eten graag heet hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
zo klinkt het iig welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Boodschapjes gedaan, ik ben helemaal kapot![]()
En het lijkt nou wel of het rechts ook wat gaat tintelen, dus misschien is het wel een hernia.. Nouja, maandag maar ff kijken wat de fysio zegt.
Nou vandaag eten we makkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb trek dus vandaar mijn vraag.
quote:
Klinkt niet echt lekker meis..quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Boodschapjes gedaan, ik ben helemaal kapot![]()
En het lijkt nou wel of het rechts ook wat gaat tintelen, dus misschien is het wel een hernia.. Nouja, maandag maar ff kijken wat de fysio zegt.
zie mijn editquote:
Ja, echt vaag. Nouja.quote:
Nee he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vandaag eten we makkelijk
[..]
[..]
Klinkt niet echt lekker meis..
dus ze krijgt geen eten van jequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
ziezo eten op en mijn schoonmaakster is er
maandag zal de fysio het waarschijnlijk wel beamenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt vaag. Nouja.
[..]
Nee he?![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ze krijgt geen eten van je
Dat hoop ik ja. Ik zal iig alles uitgebreid uitleggen.. Hopelijk kan ie me nog doorsturen of eerder bij de orthopeed laten komen, misschien is dat een idee. Nouja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maandag zal de fysio het waarschijnlijk wel beamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |