Volgens mij zijn het theorieën die beiden voor- en tegenstanders hebben, maar wel naast elkaar bestaan. Dus zowel de vervoeging van caedere als de keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef lily het volgende:
[..]
maar toch heeft het niet (veel) met Caesar te maken (alleen zijn naam is verbasterd omdat het latijn (caedere = snijden) er zo op lijkt EN het een keizerlijke wet was om een kind eventueel te halen ten koste van de moeder)![]()
Ja, klopt. Maar Caedere betekent snijden en Caesar keizer. Sectio betekent ook snijden. De manier van kind halen was een keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef She-Wolf het volgende:
In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan.
Niets... uitzieken... dat was het advies dat Peace kreeg. Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad... maar aan de andere kant, als hij zich gewoon goed voelt, kan hij doen waar hij zin in heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.
Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad...
hoe oud is je jongste?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
6. En hij kan het best, want 9 van de 10 keer loopt hij zelf al naar huis als ik sta te wachten op zijn grote broer. Slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef lily het volgende:
[..]
hoe oud is je jongste?
en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
Heerlijk lijkt me dat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Yeps. Bij ons ook niet, maar toevallig dat Peace het net heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef lily het volgende:
[..]
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
Uh ja hoor appeltje eitje nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Estrys het volgende:
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
zo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef simmu het volgende:
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
tot op zekere hoogte is dat correctquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo...
ik las te snelhaha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha
![]()
t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt
Jezus zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring
Morgen en donderdag weer op gesprek.
Het fluctureert heel erg, van 38, 8 naar 37,6 naar weer 40.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Fannie het volgende:
Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef lily het volgende:
oh, en wij eten....tromgeroffel
diepvriespizza
Anders ingedeeld, een nieuw bed, nieuwe kasten, nieuw beddengoed, nieuwe matras, nieuwe lampen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Fannie het volgende:
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll![]()
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil, maar dan moet ik het helemaal alleen opeten, vrees ik, want die gezonde vent van mij die eet dat allemaal niet... (das zo slecht voor mijn golesterol....) Bij de gedachte alleen al gaat hij 2 keer daags hardlopen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Ik was het niet. Ik heb wel regelmatig voor je op mijn kop gestaan, maar dat was het dus ook niet..... donderdag ga ik dan dus maar rondjes draaien. Misschien dat het dan wel gaat lukken....quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring
Morgen en donderdag weer op gesprek.
Hoi PM-girlquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef PM-girl het volgende:
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt!(understatement)
Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
Hoi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Hoi PM-girl. Wat is je zoon toch een droppie.
die roddels zijn toch nooit hier johquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef PM-girl het volgende:
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels?
O.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
die roddels zijn toch nooit hier joh
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkskequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
die roddels zijn toch nooit hier joh
Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
Nee, echt niet. Zeker niet na de vorige keer enzo. Maarja, achteraf gezien snap ik het wel. Alleen die hond, snap jij dat nou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.
Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor!![]()
Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.
Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken...![]()
Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
dat zijn de speciale tarieven :-)quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Spuuglokje, waarom maak je het dan?
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
Hehequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld.Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee.
Ja, die tijd komt echt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Saffier het volgende:
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek
Ah, kan ik me voorstellen, het is zó druk met zo'n kleintje! En dan Tobias er ook nog bij.. Jaartje overslaan is niks mis mee, ook aan jezelf denken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:46 schreef Saffier het volgende:
Alweer klaar
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.
Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
Okay. Alleen jammer dat we er pas rond 12 uur zijn... Twan moet eerst voetballen.quote:
Niks boeiends eigk, mn voeten zwellen weer opquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:21 schreef Incantrix het volgende:
Huup, watskeburt? Blaar waarvan? Ondertussen hopelijk al úren in dromenland
pasta, nasi, sperciebonen, doperwten, tomatensoepquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:49 schreef Saffier het volgende:
Ik slaap 's middags gewoon uit met een middagtukWerkt ook.
Vicky wat staat er nog meer op het menu? Hachee neem ik vast van je over![]()
Veel plezier Diaan.
Estrys van harte gefeliciteerdIk neem een stukje taart van je, zit op mijn streefgewicht zag ik net, nu zorgen dat ik er blijf
nee met witte rijstquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Getverdemme, eet je hachee bij nasi?
Ik ken het met aardappelpuree met rode kool of met witte rijst, dat laatste is lekkerder vind ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Hachee eet je toch met aardappelen?![]()
Estrys gefeliciteerd!![]()
Kleurdoos veel plezier met het vieren van je verjaardag!
Klinkt als een zeer geslaagde vakantie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, na 1,5 heerlijk door engeland fietsen.
We zijn met onze knalrode bakfiets hier in nederland al een bezienswaardigheid, maar daar waren we bijna wereldnieuws
ik ken idd ook alleen maar zwarte bakfietsenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, na 1,5 heerlijk door engeland fietsen.
We zijn met onze knalrode bakfiets hier in nederland al een bezienswaardigheid, maar daar waren we bijna wereldnieuws
en met patat, dat is pas het lekkerstequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ken het met aardappelpuree met rode kool of met witte rijst, dat laatste is lekkerder vind ik
is dat rené?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:04 schreef moussy het volgende:
Kiek dan
[ afbeelding ]
Cas pleurt de blommen in de rondte
langer dan ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat geef je die te eten? wat is die lang!
Ik had het hier wel een paar keer neergezet, maar niet specifiek met de mededeling dat ik wel wat voor anderen mee wilde nemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG en je hebt niet eens voor mij gekocht?
Parnassia bellen en het adres noemen zou genoeg moeten zijn. Ik zou dus bellen.. (zo'n aparaat woont ook naast ons en ik heb regelmatig de brijder gebeldquote:Op zondag 26 september 2010 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Buh, mensen, wat moet je als je denkt dat het psychisch niet zo best gaat met een buurman? We weten dat hij bij Parnassia loopt en de afgelopen tijd ging het heel goed (oudere man die manisch-depressief is ofzoiets) maar deze week is hij weer overlijk joviaal naar ons, heeft hij onze 86-jarige buurvrouw de stuipen op het lijf gejaagd door op haar deur te gaan staan bonzen en te blèren en vannacht is hij serieus de héle nacht beziggeweest met het verschuiven van meubels en met zware dingen gooien ofzo.. Parnassia bellen is lastig want we weten zijn achternaam niet, de politie lijkt me hier ook niet echt geschikt voor, maar wie dan wel? Pfff, naar
Er een belletje aan wagen kan nooit kwaad lijkt mijquote:Op zondag 26 september 2010 08:53 schreef Incantrix het volgende:
Ooh, dat kan gewoon? Dan ga ik zo toch eens een nummer zoeken, dit is niet helemaal handig geloof ik..Alhoewel deze wel beter is als de gekke buurvrouw om de hoek bij ons oude huis, die was het pad écht volledig kwijt.. Die bezwoer allerlei naars op straat door yoghurt over de straat te strooien en steentjes in patronen te leggen.. En waag ze eens te verplaatsen! Was wel een dillemma toen mijn auto beschermd moest worden van het kwaad
Leuke buuf!quote:Op zondag 26 september 2010 08:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Er een belletje aan wagen kan nooit kwaad lijkt mij![]()
Dat mens hier naast kwam ooit eens bij ons vragen of wij een bijl haddendie hadden we niet, 10 minuten later stond ze met haar stofzuiger álle ramen er bij zichzelf uit te rossen
we hebben toen de politie maar gebeld dat het niet zo goed ging
OMGquote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
http://blaffert.net/blog/(...)-monster-titten.html![]()
![]()
ja sorryquote:Op zondag 26 september 2010 10:00 schreef moussy het volgende:
[..]
OMG![]()
Buuf, ik moest laatst zo lachen om je uitspraak van de MAVO jongeren (of wat was het) ik heb zo 1Het was gewoon voor de lol in de studio van Kleintje (heb ik leren kennen via fok!) en zij heeft dus ook de foto's gemaakt, was echt erg leuk, ze deed het ook heel leuk, want René vond het spannend, was zenuwachtig (zat om 7 uur al beneden
) en dat had ze er zo uit
![]()
Cas is ook op de foto geweest én, ze heeft het voor elkaar gekregen om ze er samen op te krijgen
Haar kleine pinda wil met mijn krul trouwenquote:Op zondag 26 september 2010 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja sorry![]()
![]()
Oh wat leuk zeg!! Kleintje ken ik nog! Die post helemaal niet meer zeker? vraag me nog wel eens af hoe het met haar kleine pinda is.![]()
Benieuwd naar het resultaat! Laat je het zien?
jaaaa foto's!quote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Haar kleine pinda wil met mijn krul trouwenHet gaat erg goed bij ze
![]()
Ik laat denk ik wel foto's zien, als die grote het goed vindt, maar dat vindt ze vast wel
OMFG!!quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
http://blaffert.net/blog/(...)-monster-titten.html![]()
![]()
Niks onaardigs over Sylvie zeggen, ik vind haar geweldig!quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef PM-girl het volgende:
O my, dat filmpje!En wat stelt Sylvia zich aan zeg, met d'r kroontje
![]()
We waren op "fiets" vakantie in zuid-oost engeland, en zijn vanaf daar 1 dag naar london geweest met de trein.quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef PM-girl het volgende:
O my, dat filmpje!En wat stelt Sylvia zich aan zeg, met d'r kroontje
![]()
P_iglet, waren jullie in London? Hamley's is zoooo leuk he!
quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef innepin het volgende:
Goedemiddag
Kennen jullie die aflevering van Friends dat ze een lijstje maken met vijf bekende mensen waarmee ze naar bed zouden mogen gaan ondanks relatie etc?
D. smste net - zijn nummer 2 op de lijst* staat in z'n restaurant. Dat ie wat later thuis zal zijn
* = die overigens natuurlijk geheel voor de gein is gemaakt![]()
![]()
Maarrrrrrrrrrrrrrrr................quote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik geloof dat ik heel blij ben dat Halle Barry op Buums excuus lijstje staat. Ik bedoel, what are the odds.
Angela Schijfquote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie er op 2 staat bij hem nu
Ik geloof dat ik net gezegd heb: "Nou veel succes he."quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrrrrrr................
Hééft'ie ook toestemming van jou?
Met Halle Berry?? als ie echt vind dat ie dat moet doen dan zeker. Daar hoeft ie geen toestemming voor. Ik zeg nu dat ik daar wel mee kan leven, maar ja, als het écht zou gebeuren? kweenie...quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrrrrrr................
Hééft'ie ook toestemming van jou?
Laaaat me raden.. Robbie W.quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Vicky het volgende:
Er staab er bij mij 3 op mijn lijst en M weet dat, als ik de kans krijg, ik nummer 1 platzoen
Robbie?quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Vicky het volgende:
Er staab er bij mij 3 op mijn lijst en M weet dat, als ik de kans krijg, ik nummer 1 platzoen
Als dat zou lukken zou ik 'm heel hard uitlachen vannachtquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef innepin het volgende:
Ah gelukkig
Hij zei dat ie ging proberen om haar met zwarte stift haar handtekening te laten zetten op z'n rechterbil.
Ik weet niet of ie een grapje maakte
Gelukkig woont ze 1) niet in de buurt en 2) moet zij daar ook maar zin in hebben danquote:Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met Halle Berry?? als ie echt vind dat ie dat moet doen dan zeker. Daar hoeft ie geen toestemming voor. Ik zeg nu dat ik daar wel mee kan leven, maar ja, als het écht zou gebeuren? kweenie...
Als ze maar geen gladde zool hebben, of een extreem ruwe zool. In beide gevallen is de kans groot dat je het parket van dichterbij bekijkt dan in de plenning zatquote:Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef Raissa het volgende:
Hello Ladies!
Ik heb even een advies nodig. Hoe gek is het om laarzen (met hak) aan te hebben bij een eerste dansles (salsa, merengue, cha cha cha en latin swing)?
Ik heb zelf het idee dat het echt een beetje raar is en je beter gewoon een pump ofzo aan kan hebben maar ik vind die krengen altijd zo rot zitten en als ik er dan ook nog op moet dansen![]()
Hellep!
Hm, de laarzen die ik aan wou hebben een zool waarmee je absoluut niet kan glijden op bijvoorbeeld parket.. Maar niet doen dus?quote:Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ze maar geen gladde zool hebben, of een extreem ruwe zool. In beide gevallen is de kans groot dat je het parket van dichterbij bekijkt dan in de plenning zat.
Bij Van Bommel?quote:Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Raissa het volgende:
Het is trouwens in H'sum, mocht je me live willen zien vallen
Dat is slim!quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef Saffier het volgende:
Begin anders op de laarzen die je in gedachten had en neem een ander paar schoenen mee.
Sorry buuf, er had moeten staan geen HELE gladde zool. Zo ben ik ooit een keer onderuit gegaan op mijn cowboyboots met heule gladde zolenquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar bij Latin moet je toch wel een beetje glijden k_i_m? En niet alleen met je schoenen trouwens
oh hahahahaha, ja en heb ik mijn enkel bijna ontwricht op te stroeve schoenenquote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry buuf, er had moeten staan geen HELE gladde zool. Zo ben ik ooit een keer onderuit gegaan op mijn cowboyboots met heule gladde zolen.
Brad en George, al vind ik Orlando ook niet verkeerd..quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Saffier het volgende:
Zeg Vicks, je top 1 ken ik wel, wat is de rest van je lijstje?
Als je 'm van de week een keer op hebt, wil ik wel graag een foto zienquote:Op zondag 26 september 2010 09:38 schreef Incantrix het volgende:
ET, dat is lakje 115! Er zijn niet echt plaatjes van op het internet, als je wil wil ik er vandeweek wel ff een foto van maken op mijn nagel(s)?
Ik kwam er gisteren achter dat we op onze tweede upc box gewoon ook Film1 hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
hmmmz. ik kijk taarten van Abel maar dat is ook wel eens van een hogere kwaliteit geweest.![]()
Ja, buum is dus op visite en ik lig hier te griepen.
Ja, en er dan een appelkruim van maken met los gemaakte kruimels van suiker, bloem en boterquote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
amandelspijs er in en rozijnen laten weken in amaretto![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
'mam ik wil zo graag in bad na het eten!'
Ok *hijgschrobpufsteunglimglomblink*
'hmm, ik ga toch maar douchen..geen zin in bad vandaag'
aaaaargh![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben ook geen lijstjes. Als mijn wederhelft ooit bij een andere vrouw in het nest beland maak ik ze allebei dood, bekend of niet.
ja, amandelspijs gaat er sowieso in en snippers bovenop.quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
amandelspijs er in en rozijnen laten weken in amaretto![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben daar op een of andere manier nooit zo bang voor met mijn man. Als hij mij niet tegen was gekomen woonde hij nu nog met z`n ouders als vrijgezel
Het was een heel slecht afgewerkte taart. Nou is daar op zich niks mis mee, maar het was een beetje niveau 6-jarige klei. Dikke hompen marsepein erop, sloeg echt werkelijk nergens op. Moesten bouwblokken en een bus voorstellen? voor mij waren het gewoon bedekte cakes.quote:Op zondag 26 september 2010 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
o wat jammer ik ben vergeten te kijken. ik vind het altijd wel een leuk programma.
maar ik heb dus niks gemist? wat was er niet goed dan?
laat niemand trouwens zeggen dat ik mijn oven niet gebruik.
vanochten appelflappen en muffins en vanavond quiche gebakken.
en eigenlijk wil ik heel graag nog appeltaart proberen, maar dat schuif ik door naar van de week.
iemand nog een goed en lekker recept voor appeltaart?
Kwark.quote:
Precies wat ik ook bedoelde.quote:Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar even serieus... Ik roep ook wel eens wat qua lekkere bekendheden, maar puntje bij paaltje, al krijg je de kans doe je het toch niet. Je huwelijk op het spel zetten voor een avontuurtje... Nee bedankt.
Daarom kun je beter een beker kwark naar binnen werken.. Maar ik zou moeten opstaan om de emmer te pakken..quote:Op zondag 26 september 2010 20:45 schreef k_i_m het volgende:
En waarom blijft dat ijs zolang hard?.
Hij schijnt goed te zijn.. staat ook op mijn 'nog te verkrijgen films' lijstjequote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Is terug naar de kust eigenlijk een leuke film?
Heeft ze er wel extra zout op gedaan? Is ook goed voor krampjesquote:Op zondag 26 september 2010 21:23 schreef Estrys het volgende:
Hej Rocka gefeliciteerd met je ventje![]()
Ik lees net in een blog van mijn nichtje dat ze haar zoontje van drie weken oud op een frietje laat sabbelen. En het kind schijnt nogal last van krampjes te hebben. JOH
Ik vond het een verschrikkingquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Is terug naar de kust eigenlijk een leuke film?
ik weet het niet, ze waren vandaag met hem naar ballorig gegaanquote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heeft ze er wel extra zout op gedaan? Is ook goed voor krampjes.
dat is opzich een goede leeftijd, ben ik ook al 3 jaar.quote:
Is goed hoor! Hij was er bíjna vanavond opgegaan, maar 27 heeft voor nu gewonnen (een parelmoertje, dus daar valt het minder mee op dat het een gehaast werkje wasquote:Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je 'm van de week een keer op hebt, wil ik wel graag een foto zienHij lijkt me erg mooi iig
(maar ik ben dan ook een paars-freak
)
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar even serieus... Ik roep ook wel eens wat qua lekkere bekendheden, maar puntje bij paaltje, al krijg je de kans doe je het toch niet. Je huwelijk op het spel zetten voor een avontuurtje... Nee bedankt.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
oh jee, er zijn dus echt mensen die dat doen? 3 weken en al aan de friet?
Ik was al verbaasd dat er mensen zijn die een 6 maand oude baby chocolademelk geven
Dat is geen kwestie van durven. Maar ik ga me er niet mee bemoeien. Haar vriend is ook een enorm eigenwijze eikel dus daar is niks tegen te beginnen. Misschien dat mijn moeder het zegt tegen haar zus (de oma van die baby)quote:Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef Spuuglokje het volgende:
En durf je daar dan ook wat van te zeggen Estrys?
Ik kan ook gewoon lekker een flesje wijn achterover slaan en haar dan voeden, zelfde effect denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh Ticoo, en 's avonds de speen even door de jenever met suiker. Hoef je nooit meer je bed uit!
Gaat ie porren van onder?quote:
oh daarom slaapt ie s nachts zo goedquote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon lekker een flesje wijn achterover slaan en haar dan voeden, zelfde effect denk ik.
Nee, ik hoef niet uit de kleren. Ik heb sinds het weekend ineens een hele dikke opgezette klier in mijn nek. En hij doet pijnquote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ow. Ernstig? of moet je uit de kleren?
hmm... klinkt vies!quote:Op maandag 27 september 2010 10:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet uit de kleren. Ik heb sinds het weekend ineens een hele dikke opgezette klier in mijn nek. En hij doet pijn. Het is net een knikker. Ik had me voorgenomen niet te bellen als het minder zou zijn, maar het is niet echt minder geworden.
Kap is!quote:
Gewoon solliciteren! Durf eens raar te doen.quote:Op maandag 27 september 2010 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een leuke vacature gevondenmet een titel, dat gaat gewoon over mij!
![]()
en nu durf ik niet te solliciteren.Eerst maar eens bellen voor hoeveel uren het is.
Dat probeerde ik vanmorgen, Leyla dacht er toch anders over en wilde perse rond gedragen worden... Maar ze ligt nu weer lekker in de slaapkamer te ronken...quote:Op maandag 27 september 2010 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer in mijn bed ga liggen, nu ik hoor dat er iemand wakker is boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |