abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:35:18 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86782778
Hier verder....
Make love, not war ☮
pi_86782825
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.

Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:38 #3
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86782827
Sorry buuf, ik was even afgeleid op feestboek :').

Hiero, om te laggûh

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:47 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86782838
Haha goeie TT :D

Trix, ik moest hardop lachen _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86782880
Ik zat nog even lekker spuit-elf te reageren in het vorige topic.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef lily het volgende:

[..]

maar toch heeft het niet (veel) met Caesar te maken (alleen zijn naam is verbasterd omdat het latijn (caedere = snijden) er zo op lijkt EN het een keizerlijke wet was om een kind eventueel te halen ten koste van de moeder) :P
Volgens mij zijn het theorieën die beiden voor- en tegenstanders hebben, maar wel naast elkaar bestaan. Dus zowel de vervoeging van caedere als de keizerlijke wet.

In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86782965
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef She-Wolf het volgende:
In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan. :P
Ja, klopt. Maar Caedere betekent snijden en Caesar keizer. Sectio betekent ook snijden. De manier van kind halen was een keizerlijke wet.
Dus Caesar (keizerlijk en verbasterd snijden) en sectio naar het echte woord snijden.

En nu ben ik er klaar mee
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:42:00 #7
114177 Diaan73
pi_86783026
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.

Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
Niets... uitzieken... dat was het advies dat Peace kreeg. Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad... maar aan de andere kant, als hij zich gewoon goed voelt, kan hij doen waar hij zin in heeft.
Make love, not war ☮
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:43:22 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86783073
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch.. :X
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86783095
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad...
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 11:44:27 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86783120
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch.. :X
hoe oud is je jongste?

en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:47:19 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86783201
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef lily het volgende:

[..]

hoe oud is je jongste?

en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
6. En hij kan het best, want 9 van de 10 keer loopt hij zelf al naar huis als ik sta te wachten op zijn grote broer. Slaat echt nergens op. :P

En deze kant op is makkelijker dan naar school, omdat ik dan niet zeker weet of ie er wel is. Slaat óók nergens op, maar goed.
Hij doet echt als man van de wereld lately.

En wat gek zeg, die koorts. Als hij zich verder goed voelt lijkt het me geen probleem. Maar wel raar. Vast een virus ofzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:02 #13
114177 Diaan73
pi_86783652
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Heerlijk lijkt me dat.. :D Twan wil graag vanaf volgend schooljaar alleen van en naar school. Dit jaar beginnen we een beetje met af en toe alleen naar school of ik ver er achter..

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef lily het volgende:

[..]

echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
Yeps. Bij ons ook niet, maar toevallig dat Peace het net heeft gehad.
Make love, not war ☮
pi_86784006
Goedemiddag, ik pas vandaag op twee kinderen van 5 en 2 omdat hun moeder naar een begrafenis moet. Heb die van mijzelf naar het Kdv gebracht vanmorgen. Die van twee zit in de waarom fase... 100 x waarom? En volgens mij hoort ie niet goed. Zegt op elke zin van mij: wat? Zucht
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:50:59 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86785508
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86785550
Ik ben moe! Maar ik heb geen zin om te slapen... Zo maar eens een stuk wandelen in de zon.

ZON!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86792597
Mensen wat een geweldige dag vandaag *O* er is zon *O* ik kreeg 3000 van de belasting terug *O* mijn nieuwe bril was klaar *O* de kapper had nog een plekje vrij *O* ik kreeg mijn getekende contract per post *O* ik kreeg een superlieve kaart bij de post *O* ik had een vrije dag *O* en nu met een koffie verkeerd op de bank met de nieuwe flow *O*

Sorry als ik een beetje hyper overkom :@
pi_86793096
Stiemie :D O+ daar *O* ik ook even voor hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86793430
Sodeju, ik was al vrolijk, maar van jouw post begin ik helemaal te stuiteren Stiemie! Wat héérlijk! :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:24:07 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86793780
Stiemie, ik word gewoon plaatsvervangend blij van je post! Dankjewel! *O*
A grand adventure has begun.
pi_86793902
Heerlijk allemaal Stiemie :Y

Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?

Ik heb mss ook een baantje *O* , iemand hier in de buurt heeft een schoonmaakbedrijf en als ie een bepaald pand kan binnenslepen (om te schoonmaken) dan is dat pand voor mij :) whaah, spannend!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_86793973
Fijn Fannie :)

boh, nu ben ik zelf aan t hoesten en kokhalzen enzo :{ hoestdrank helpt niet, drinken ook niet en een huilend kind aan mn been helpt ook nie :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86794181
Ow das nie fijn Huup :{ , straks is Amélie opgeknapt en zit jij met keelontsteking -O-

Beterschaps!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_86794546
mja dat zou irritant zijn, als ik haar daarna maar niet weer opnieuw aansteek :P
en ze prikt net met haar garnalenvingertje in de blaar op mn enkel :X aaaaauuu

wat eten we allemaal vanaaf?
ik heb honger maar nog geen flauw idee. Zal wel iets makkelijks worden hier denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86794559
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
pi_86795001
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Estrys het volgende:
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
Uh ja hoor appeltje eitje nu O-)

Fijn van je baanje Fannie!

En wat leuk dat anderen ook blij worden van mijn superdag! En alsof alles nog niet genoeg was, eten we pizza en kwam de bestelling van hennes net ook nog binnen *O*
pi_86795288
Nou ik heb het baantje nog niet :P , maar zou wel erg goed uitkomen als het doorgaat.

Pizza, hmmm lekker :9

En Huup, Amélie maakt nu allemaal afweerstoffen aan, dus dat moet goedkomen dan ;)

Wij eten bloemkool, en ik denk dat ik van de aarpels maar eens een gratin ga maken.
Met gehakt gordon bleu's :Y)
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:11:05 #28
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86795701
Ik doe mee, Stiemie!
*O* *O* *O* kapper geweest, veel kleren op mp verkocht, app voor pictogrammen doetet weer (ik ben tester), meet 30-10, de drogist had mijn douchegel op voorraad, bij Ikea geweest, vanavond patat, en ik heb Een Nieuwe Kamer bij mijn ouders, waar ik vannacht in ga slapen! *O* *O* *O*

Genoeg? O-)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_86795789
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86795996
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy :Y. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll :P

Sterkte met de gedoetjes Simmu, ff makkelijk doen moet kunnen zo af en toe. :)
pi_86796134
juh, tis vrijdag hoor :) 'k heb jut & jul aan de papa gegeven en hem veel succes gewenst. zo lekker een biertje erbij! er maakt iets kortsluiting in huis en ik kom er maar niet achter wat. oh, en de auto gaat ws terug naar de verkoper ihkv "prima als je het niet wilt maken, ook goed, dan koop je hem maar terug zak, want hij's stuk sinds 2 dagen na aankoop". komt allemaal wel goed, maar tis reteirritant allemaal.
pi_86796475
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef simmu het volgende:
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
zo...
ik las te snel :D haha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha >:O

t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86797117
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo...
ik las te snel :D haha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha >:O

t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt :+
tot op zekere hoogte is dat correct :)

ik heb echt pechdag. dus ik schakel een oppas in en geef het op (moest net ook al het modem resetten :( )
dus ik ga zo ouderwets baldurs gate multiplayen terwijl ik bier en pizza wegsla :)
pi_86797169
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring

Morgen en donderdag weer op gesprek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86797406
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring

Jezus zeg -O- :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86797743
bah vicky. tis wellicht geen troost, maar je hebt gewoon echt de tijden niet mee ;( maar het komt heus goed! tis ff een lange adem houden. tis hun eigen fout dat ze je niet nemen hoor! :*
pi_86797843
Stiemie *O* :D *O*

Fannie; let's hope so (voor je baantje) ^O^

Vicky; echt...gatver...dat stomme gesolliciteer! Wat een ellende is het toch.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Fannie het volgende:
Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?
Het fluctureert heel erg, van 38, 8 naar 37,6 naar weer 40.
pi_86797893
oh, en wij eten....tromgeroffel

diepvriespizza :')
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 18:12:53 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86798238
wij eten met zijn drieën bloemkoolschotel uit de oven. luca houdt daar niet van. voor hem heb ik wat bloemkool en aardappel achtergehouden en ik bak er een kipschijf bij.
dan kan hij vooruit eten, want ik moet hem zo naar scouting sleuren. :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:24:25 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86798713
Wij aten oudhollandse stamppot (een soort hutspot maar dan van gele en oranje wortel en koopraap. Kant en klaar voorgesneden in zakjes te koop bij AH, koken en dan stampen met gekookte aardappelen). Ik vond het smerig en Wouter ook. :r 't Toetje was gelukkig wèl lekker: profiterolles. :9
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 18:26:08 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86798879
Hoihoi!

Hier pasta in 2 etappes :+ Eerst de jochies allebei pasta, Leander die van ons en Florian met alleen courgette.
Straks TARA thuis en eten wij om een uur of 7 terwijl de jongens op bed liggen :)

En ik heb genoeg goede stampvol-groente-pasta gemaakt voor zeker 2x :9
pi_86798907
Spuuglokje, waarom maak je het dan? :D
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
pi_86799213
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef lily het volgende:
oh, en wij eten....tromgeroffel

diepvriespizza :')
:D
het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:41:59 #45
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86799346
wij hadden oudhollandse macaroni. Zo een met soepgroente en gesmolten kaas :') Uberfout maar de kinderen vreten hun bord er bij op :D
pi_86799402
Hier was het hollands pannetje sperziebonen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:43:25 #47
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86799411
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Fannie het volgende:
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy :Y. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll :P
Anders ingedeeld, een nieuw bed, nieuwe kasten, nieuw beddengoed, nieuwe matras, nieuwe lampen.
Ik sliep nog in het bed dat ik op 3-jarige leeftijd kreeg, zo'n IKea meegroeibedje. Nu heb ik dezelfde als bij mij thuis op de groep.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:45:05 #48
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86799476
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil, maar dan moet ik het helemaal alleen opeten, vrees ik, want die gezonde vent van mij die eet dat allemaal niet... (das zo slecht voor mijn golesterol....) Bij de gedachte alleen al gaat hij 2 keer daags hardlopen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86802224
Vicky, ik heb niet geduimd maar wel de hele week aan je gedacht, wat onwijs balen dat je er weer niet door gekomen bent -O- . En das ook zo'n kut reden hé, ja je bent leuk en sympathiek en bladiebla, maar die ander heeft meer ervaring. Echt, ik kan daar zo pissed om worden, 20 jaar geleden zat ik met diezelfde kul redenen waarom ik geen baan kreeg, ja hallo, gun mij/jou dan ook die ervaring eens!
Bah, nouja, we hopen maar weer dat het in de toekomst beter gaat. Succes voor de komende gesprekken wijffie :* .

@Lily: gaat lekker zo hé, met die koorts, je kan er geen wijs uit worden. :*

Oxy, klinkt helemaaal goed. Volgens mij ga je lekker slapen vannacht in je Nieuwe Kamer! :)
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 20:09:29 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_86803152
Wij aten gefrituurde aardappelschijfjes, waar niets van over bleef -O- mierzoete maïs (uit blik van de aldi) ik hou niet zo van maïs, maar deze mierzoete vond ik echt niet te vreten :@ en een braadworstje, die was dan wel lekker :')

Ik denk dat ik P. straks naar de grote M stuur of zo :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86803296
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:

Ik was het niet. Ik heb wel regelmatig voor je op mijn kop gestaan, maar dat was het dus ook niet..... donderdag ga ik dan dus maar rondjes draaien. Misschien dat het dan wel gaat lukken....

En hier was het gewoon lekker vrijdag frietdag....
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:13:19 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_86803333
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt! :{ (understatement)

Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:14:34 #53
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86803397
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef PM-girl het volgende:
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt! :{ (understatement)

Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
Hoi PM-girl :W . Wat is je zoon toch een droppie. O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:16:04 #54
94046 PM-girl
pi_86803459
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Hoi PM-girl :W . Wat is je zoon toch een droppie. O+
Hoi!

Hij is leuk hè! O+ Maar die twee van jou zijn ook erg leuk! :Y Je dochter vond ik erg groot en wijs geworden!
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:20:04 #55
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86803629
Ja, ze gaat ineens wat vrijer haar gang in grote groepen onbekenden. Maar nu heb je haar vorige keer ook wel op haar slechtst gezien toen, haha.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:30:43 #56
94046 PM-girl
pi_86804073
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels? :+
*
pi_86804555
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef PM-girl het volgende:
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels? :+
die roddels zijn toch nooit hier joh O-)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:42:47 #58
94046 PM-girl
pi_86804589
Kijkt iemand trouwens popstars hier? Ik eigenlijk niet, maar een oude bekende van me is door de audities gekomen. Komt vanavond iedereen voorbij en kan ik hem spotten, of kan ik de tv al uitzetten? :P
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:43:28 #59
94046 PM-girl
pi_86804627
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

O. -O-
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:45:24 #60
94046 PM-girl
pi_86804714
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
*
pi_86804805
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.

Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:50:11 #62
94046 PM-girl
pi_86804926
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef easy-going het volgende:

[..]

Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.

Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
Nee, echt niet. Zeker niet na de vorige keer enzo. Maarja, achteraf gezien snap ik het wel. Alleen die hond, snap jij dat nou?
*
pi_86805079
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86805083
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:

[..]

da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:55:26 #65
94046 PM-girl
pi_86805186
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor! :')

Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
*
pi_86805699
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor! :')

Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.

Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:07:43 #67
94046 PM-girl
pi_86805853
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.

Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken... -O-

Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
*
pi_86806165
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken... -O-

Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:19:02 #69
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86806348
Oh Estrys, wat een gedoe allemaal. Maar hopelijk is het het later allemaal waard geweest.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:20:51 #70
94046 PM-girl
pi_86806444
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
*
pi_86807333
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
dat zijn de speciale tarieven :-)
over een jaar lachen we erom
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:31:54 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86810006
Wat een ellende Estrys.. Kan je niet via een site voor mensen die op wereldreis gaan ofzo je aanbieden als huisoppas, ik noem maar ff wat.
pi_86810414
Ooo hak het nieuws over den die-e van de die-e en dan de zus van de vrouw z'n moeder toch bijna gemist :P

Estrys, shit. En wat stom van die bouw. Hebben jullie geen kopersbegeleider.?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:04:26 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86811551
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Spuuglokje, waarom maak je het dan? :D
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld. :') Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee. :9
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 23:20:52 #75
43556 miss_dynastie
pi_86812285
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld. :') Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee. :9
Hehe 8-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:31:28 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86812810
hai!

Dat klinkt echt als een hele melige zoete stamppot Spuug. :{ Gelukkig wel een lekker toetje :9 Nog goed geslapen gister?
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:36:24 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86813046
Ik lag om 20.15 al in mijn mandje, even wat uurtjes inhalen en net wakker geworden om te voeden. Deze uurtjes heb ik toch maar mooi te pakken vast *O*

Esrys wat stom zeg!

Wat een heerlijke roddels :9 lang niet zo genoten van de verhalen :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:37:10 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813094
Nou eigenlijk niet zo heel erg goed, debuurvrouw. Maar ik heb rustig aan gedaan vandaag, dus het was een fijn dagje. En vanavond heb ik Wouter naar Elo gebracht (kennismakingsavond toneelclub van school), en in die tijd dat hij op school was heb ik lekker in mijn eentje in Ikea gewandeld en ook nog even in de Saturn. En nu dus laat naar bed :o maar het is zo lekker 's avonds. Dan zakt die moeheid weg. En morgenvroeg hoeft er ook niks, slechts uitslapen. O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:38:56 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86813187
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek ;)
Ylana
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:41:13 #80
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813292
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Saffier het volgende:
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek ;)
Ja, die tijd komt echt! :Y Zo heerlijk! *O* Alleen jammer dat het vaak puinruimen is als wij uiteindelijk naar beneden gaan. Nou ja, dat heb ik er wel voor over.
pi_86813324
Uitslapen? Wat is dat? :P

Oh ik wist niet dat ze profiterolles bij de lidl hadden. Binnenkort eens kijken :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 24-09-2010 23:48:33 ]
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:42:05 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86813331
jammer dat je een slechte nacht had en fijn dat je lekker rustig aan hebt gedaan. O+ uitslapen, dat ga ik ook doen. ben echt zo gaar.... :{

Nog wat leuks/lekkers gescoord bij Ikea? en leuk dat Wouter bij de toneelclub gaat zeg! O+ *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:52:08 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813723
Wouter heeft al een aantal jaren theater gedaan hier bij onze theaterschool, maar was er net een jaar mee gestopt. En nu gaat hij dus bij de toneelclub van school, want het was zó'n geslaagde avond!
Ik heb bij Ikea eindelijk die muffinbakjes/dingetjes/papiertjes (ik kan niet op het woord komen) te pakken gekregen, want steeds was het niet op voorraad. Nu dus wel, ik heb gelijk 5 doosjes ingeslagen. En een browniebakvorm. En een pakje whiteboardstiften in allemaal leuke kleurtjes. O+ Ik heb de zak Daims weten te weerstaan. Maar wel een McDonalds milkshake van een halve liter gehad. :Y) :@
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:56:37 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86813899
oh lekkere prullen. ik koop eigenlijk alleen maar in de foodmarket. :') maar nooit dat daimgedoe, want dat vind ik niet lekker. :P

Oh echt leuk dat toneel.
Daan heeft na de herfstvakantie verplicht workshops en heeft koken en photoshop gekozen. O+ ik ben zo blij met de school. En na zijn inzinking is ie er echt helemaal bovenop. O+ Dat wat ie héél moeilijk vond is nu zijn lievelingsvak zo ongeveer. Ik heb er echt veel vertrouwen in.

Ga ik nu te bedde. ik ben echt gesloopt. Dat vroeg opstaan breekt ook mij op... ;)
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:00:00 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86814065
Oh wat een leuke workshops!!! En fijn dat die inzinking voorbij is! ^O^
pi_86818021
Fijn dat ie er bovenop is buuf! O+

boh ik kan nie slapen van de pijn aan een joekel van n blaar :')
zit er nu met een ijscompres op te bedenken hoe k weer kan gaan slapen :O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:21:16 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86818975
Huup, watskeburt? Blaar waarvan? Ondertussen hopelijk al úren in dromenland :)

Ik was er gisteravond zó klaar mee, ik sliep al voor elven! :o Dat kan mijn gestel dus niet aan klaarblijkelijk, dus nu rond zessen ben ik klaarwakker :( Hopelijk zo toch nog even slapen, Stef is nu natuurlijk bij oma en opa en ik hoef pas om half 8 op. Vandaag weer fijn.. Naar Utrecht! :{ Maarja, geld uitgeven FTW enzo, daar heb ik het dan wel voor over..
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:23:24 #88
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86818978
Wat een leuke workshops Spuug! En wat heerlijk dat je zoon weer lekker in zijn vel zit Buuf!

Huup hoe ben je die pijnlijke blaar te lijf gegaan vannacht? Heb je nog kunnen slapen?
Ylana
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:38:19 #89
95408 Incantrix
pi_86818991
Goedemorgen Saffier :) Aan het voeden nu? Schreef me gisteravind in voor de secret santa en moest even aan je denken :)
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:46:26 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86819004
Alweer klaar O+
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken :D
Ylana
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:46:51 #91
95408 Incantrix
pi_86819005
Yay, moe! Truste!

/out
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:59:29 #92
95408 Incantrix
pi_86819021
Toch niet zo moe :{

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 06:46 schreef Saffier het volgende:
Alweer klaar O+
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken :D
Ah, kan ik me voorstellen, het is zó druk met zo'n kleintje! En dan Tobias er ook nog bij.. Jaartje overslaan is niks mis mee, ook aan jezelf denken hoor :*

En dat is O+ :D

Hoe gaat het trouwens met Ylana na haar operatie? En is Tobias alweer hersteld van zijn val?
3!
pi_86819024
Uitslapen?? Tisda?? Tess was om 4.00 wakker en heeft eerst liggen kloten, toen nog een hal uurtje geslapn en werd toen totaal ovet de zeik wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86819110
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
pi_86819143
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
Heerlijk!!

Ik ben al een boodschappenlijst aan het maken!
Wij eten morgen :9~ hachee :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:16:52 #96
114177 Diaan73
pi_86819187
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.

Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
Make love, not war ☮
pi_86819192
Goedemorgen :W

Uitslapen, ahhh O+ Dat is mijn man nu aan het doen. Maar ja, die is dan ook meestal pas om 01:30 u thuis van z'n werk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86819257
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.

Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
:Y

Heel leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:39:09 #99
114177 Diaan73
pi_86819300
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heel leuk!!
Okay. Alleen jammer dat we er pas rond 12 uur zijn... Twan moet eerst voetballen.
Make love, not war ☮
pi_86819305
goedemorgen! Daar istie dan 30! :s)
tast toe! met wat fruit, is het nog een beetje gezond :D
pi_86819310
Oeh, gezonde taart... Ik pas ff, ik heb gister een halve mislukte cake op... #nietgoedvoordelijn.
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:46:38 #102
114177 Diaan73
pi_86819338

Estrys, van harte gefeliciteerd *O* :*
Make love, not war ☮
pi_86819353
estrys, gefeliciteerd!
Driekus had gisteren al uitgeslapen, dus rustig de krant lezen is er niet bij, die krant is veel te leuk om mee te spelen....
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:49:41 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86819358
Ik slaap 's middags gewoon uit met een middagtuk B-) Werkt ook.

Vicky wat staat er nog meer op het menu? Hachee neem ik vast van je over :Y)

Veel plezier Diaan.

Estrys van harte gefeliciteerd *O* Ik neem een stukje taart van je, zit op mijn streefgewicht zag ik net, nu zorgen dat ik er blijf :9
Ylana
pi_86819994
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 06:21 schreef Incantrix het volgende:
Huup, watskeburt? Blaar waarvan? Ondertussen hopelijk al úren in dromenland :)

Niks boeiends eigk, mn voeten zwellen weer op :') en dat heb ik geweten. Ik dacht dat het wel meeviel in eerste instantie maar links is zo groot als een euro ongeveer (valt dus ook mee) rechts beslaat mn hele hiel van links tot rechts en boven naar onder. Man wat doet dat zeer zeg :')
En toen ik eindelijk sliep werd Amélie wakker met een nachtmerrie of iets :Y) die wilde niks, alleen maar tegen mij aangeplakt slapen. Heb niet zoveel geslapen dus maar wel heerlijk knus met kind geknuffeld O+

Veel plezier in Utrecht!! *O*

Estrys gefeliciteerd met je verjaardag!! *O* *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:46:13 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86820096
Blaren op je enkels van het vocht vasthouden? Huuu!
pi_86820131
oh ja nou nee niet direct daardoor, maar door t vocht passen mn schoenen niet meer die eerst wel comfi zaten. Gewone adidasjes. Dus dat was even behoorlijk vervelend op de weg terug naar huis van de suup :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86820394
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:49 schreef Saffier het volgende:
Ik slaap 's middags gewoon uit met een middagtuk B-) Werkt ook.

Vicky wat staat er nog meer op het menu? Hachee neem ik vast van je over :Y)
Veel plezier Diaan.

Estrys van harte gefeliciteerd *O* Ik neem een stukje taart van je, zit op mijn streefgewicht zag ik net, nu zorgen dat ik er blijf :9
pasta, nasi, sperciebonen, doperwten, tomatensoep
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:16:14 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86820557
Getverdemme, eet je hachee bij nasi?
pi_86820563
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Getverdemme, eet je hachee bij nasi?
nee met witte rijst :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86820820
Hullo O+

Ik ben een beetje brak :') gisteren me gedragen als een student..en de baco's achterover geklokt.
Heerlijk. Thuis aangekomen mijn nieuwe vreselijke betty boop pyama verkeerd om aan aangetrokken en de trap opgekropen :+

zometeen t hele huis aan kant maken :') want ik vier mn verjaardag vandaag.. dat gaat leuk worden :') crap.
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:46:13 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86822552
Hachee eet je toch met aardappelen? :?
Estrys gefeliciteerd! *O*
Kleurdoos veel plezier met het vieren van je verjaardag!
pi_86822679
Wij niet Spuug :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:13:48 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86823323
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Hachee eet je toch met aardappelen? :?
Estrys gefeliciteerd! *O*
Kleurdoos veel plezier met het vieren van je verjaardag!
Ik ken het met aardappelpuree met rode kool of met witte rijst, dat laatste is lekkerder vind ik :Y
Ylana
pi_86823485
Zo wij zijn weer thuis, na 1,5 heerlijk door engeland fietsen.
We zijn met onze knalrode bakfiets hier in nederland al een bezienswaardigheid, maar daar waren we bijna wereldnieuws :D
pi_86823895
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef p_iglet het volgende:
We zijn met onze knalrode bakfiets hier in nederland al een bezienswaardigheid, maar daar waren we bijna wereldnieuws :D
Klinkt als een zeer geslaagde vakantie.

Estrys *O* gefeliciteerd met je verjaardag.

En vanavond eten wij pizza.
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 12:33:38 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86823937
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef p_iglet het volgende:
ik ken idd ook alleen maar zwarte bakfietsen :@
fotootje? O-)
pi_86824489
hier een oude foto van onze bakfiets, foto's van de vakantie staan nog op de camera.

† In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 13:15:13 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_86825417
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik ken het met aardappelpuree met rode kool of met witte rijst, dat laatste is lekkerder vind ik :Y
en met patat, dat is pas het lekkerste :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:00:45 #120
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86826974
hachee met patat jaaaaaaaa O+
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:04:16 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_86827105
Kiek dan O+

Cas pleurt de blommen in de rondte :D
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:08:23 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86827278
hier eten ze altijd hachee bij rode kool. (de oudjes in het verpleeghuis dan, ik niet :N )

ik ben in de tuin aan het rotzooien, maar regen regelmatig te pletter.
maar het achterste gedeelte is weer kipklaar ( de kipps mogen altijd van herfst tot de lente van het achterste gedeelte gebruik maken, tot wij er weer zelf in gaan harken )
ze zijn helemaal heppiedepeppie en stuiteren luid kakelend rond :D

van het voorjaar staan ze weer -O- achter hun hekkie :)

iemand nog behoefte aan een zwarte bessenstruik? van mij mag hij weg. t is weer tijd voor wat anders. hij staat te dicht op een ander bessenstruikje . dr staat ook nog een stek van iets braamachtigs ernstig in de weg (lees: groeit de schuur in)
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:09:00 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86827306
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:04 schreef moussy het volgende:
Kiek dan O+

[ afbeelding ]
Cas pleurt de blommen in de rondte :D
is dat rené? :o
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:09:44 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86827338
Mous wat is ze grooooot :o
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:10:04 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_86827348
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is dat rené? :o
ja!
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:10:37 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_86827369
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mous wat is ze grooooot :o
dat zeiden wij ook toen we haar daar zagen staan zo :D
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:11:06 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86827385
wat geef je die te eten? wat is die lang!
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:13:32 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_86827473
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat geef je die te eten? wat is die lang!
langer dan ik :'(

En Cas begint nu ook uit te lopen :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:15:37 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86827556
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef moussy het volgende:

[..]

langer dan ik :'(

Da`s geen kunst :P
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 14:17:37 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_86827634
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Da`s geen kunst :P
Nee, gelukkig hebben ze P zn lengte *O*
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 15:04:34 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86829139
kijk dit dan
ik zou hem zo willen hebben. kleurt helemaal bij het interieur O+
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:52:26 #132
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86830378
WB p_iglet! Ik dácht al, waar is ze?!
(mail van je gelezen!) :D :*

Ik had schoenen gekocht vorige week, maar daar bleek een productiefout in te zitten, dus teruggebracht. WAT een hel bij de V&D! (prijzenhel, ofzo ;) ) :X
Maar nu heb ik andere, van Timberland, (http://www.ziengs.nl/damesschoenen/timberland-laars-1.html) en een nieuwe trui en een broek, bij een winkel waar alles -50% was *) . Maar men wat zijn sommige mensen saggo tijdens het winkelen... :O Overal was het druk druk druk en krijsende kinderen en schreeuwende mensen, ik hield het niet goed vol, maar zo als die mevrouw die ik perongeluk aanstootte, zÓ was ik niet :o
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:49:40 #133
95408 Incantrix
pi_86832222
Oh huup, wat vervelend.. Ik hoopte nog zo dat dat deze zwangerschap wat minder heftig zou zijn :*

Estrys, gefeliciteerd!! *O* :* Hoop dat je een fijne dag hebt!!

Mag ik even komen stuiteren? Daarna moet ik ook meteen weer weg hoor (familieBBQ :P), maar kíjk nou wat ik vandaag voor mezelf heb gekocht! *O* *O* *O*

Nfu oh 27, 52, 65, 115, 120, GS04 en nog een basecoat en cuticle-remover en Liquid Leather en Coconut Kiss van China Glaze O+

Deze zit meteen al op mijn nagels:

O+ O+
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 17:36:49 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86833925
Trix :o Waar heb je die gekocht? :9
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:14:13 #135
94046 PM-girl
pi_86835258
Gaaf kleurtje! Ik vind het er zo heel gaaf uitzien, maar worden zulke kleuren soms niet een beetje ordinair als je ze opdoet? Of snap ik het gewoon nog niet? ;)
*
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:31:53 #136
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86835918
Jaloeoeoers! :9~ Die nagellak, waar haal je die?!
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:32:08 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86835935
Moussy wat een leuke foto!
pi_86836048
Estrys, gefeliciteerd met je 30ste birthday! *O*

Kleurdoos ook nog gfeli! *O* ben je al wat minder brak? :P

Moussy, wat een meid wordt die oudste van jou al zeg, was het een leuke fotoshoot?

En ach, die roze geverfde kat.... zieligggggg :')

Oxy, sommige mensen zijn bij een uitverkoop echt a-sociaal indd, das echt niet leuk winkelen dan :N

Leuke nagellakjes Inca :) , ik heb er nooit geduld voor om m'n nagels mooi te maken met lakjes :') maar ik vijl ze wel altijd mooi :)

Zo, ff een broodje shoarma eten en dan op verjaarsvisite, veel plezier iedereen vanaaf met wat je ook doen gaat. :)
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:46:57 #139
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86836474
Fannie, met of zonder knoflook/zoenen (shoarma vs verjaardag ) ;)
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:12:59 #140
95408 Incantrix
pi_86837326
TF en Spuugs, heb ik vandaag gekocht op een vakbeurs voor schoonheidsverzorging :) Eigenlijk had ik er nog wel 4 op mijn lijstje staan hoor, maar dan had mijn lief me redelijk afgemaakt denk ik :{

Fannie, ik heb het ook pas weer herontdekt, heb er heel kang geen zin in gehad en heb destijds al mijn nagellak weggegooid :X
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:14:11 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86837372
OMG en je hebt niet eens voor mij gekocht? ;(
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:15:11 #142
95408 Incantrix
pi_86837403
Ohja, PM-girl, ik weet niet of het er ordinair uitziet eigenlijk, zou best kunnen.. Maar I love sparkly stuff, dus ik vind het wel best :) Alhoewel ik het persoonlijk wel mee vind vallen!
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:17:21 #143
95408 Incantrix
pi_86837477
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG en je hebt niet eens voor mij gekocht? ;(
Ik had het hier wel een paar keer neergezet, maar niet specifiek met de mededeling dat ik wel wat voor anderen mee wilde nemen :@ Wist alleen niet dat er ook China Glaze zou zijn, dus heb het hier alleen over Nfu oh gehad :@

Sowwy :{
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:32:08 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86837935
Where is the love? :'(

Nee joh..ik heb toch alles al :X
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:37:21 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86838111
Boobies O+ O+
Die paarse (twee nfu-oh van links) welke is dat? Die ziet er errg mooi uit :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:09:16 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_86843126
Oh Moussy wat zijn je kinderen groot.

Zo nu en dan fok ik een verloren uurtje door...zie ik dit ineens. Mooi.

:W
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:53:11 #147
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86844796
mous, ze zijn inderdaad echt groot zeg... :o O+ ging 't goed, de foto-sessie?

Estrys, gefeliciteerd! *O* en over 'gezonde' taart gesproken, ik heb vanmiddag deze gebakken, en net bij de koffie een stukje geproefd. :9~ :9~ :9~
in de haak.
pi_86844980
Ziet er goed uit Trui :9

Estrys nog net op tijd: Gefeliciteerd *O*

Mijn vriend heeft vanmiddag een afstand bestuurbaar mini helicoptertjegekocht. Drie keer raden wat er nu al de hele avond om mijn hoofd zoemt :') De kat heeft 'm al 1 x gevangen :D
pi_86845463
ow mannen en gadgets....
t_igger heeft er afgelopen week in Hamley's heel verlekkerd bij staan kijken (en bij de afstandsbestuurbare auto's/ufo's en weet ik veel wat voor dingen met afstandsbedieningen nog meer)

suc6 stiemie
pi_86845645
haha mannen zijn net kleine kinderen :)
tegenwoordig is t hier alleen niet dat soort dingen meer, maar kan k binnenkort alle lampen in huis besturen vanaf mijn telefoon...

mijn zwager heeft ook zo'n helikoptertje
pi_86845825
Ach de kat heeft zo mooi weer wat beweging ;) Al krijg ik wel de zenuwen van die plastic libelle }:|
pi_86852495
:')

*nog brakker* ik heb alle pokerpotjes, glansrijk verloren.. maar wat betreft het alcohol binnenhouden hb ik gewonnen.. mannen zijn mietjes :D (kotsen yo :D )
  zondag 26 september 2010 @ 08:31:58 #153
95408 Incantrix
pi_86852549
Goedemorgen! :) Ik lig lekker nog even in bed, jeej..

TF, álles? Dus als ik over een maandje (of 2 :{ ) ga bestellen bij Nfu wil je niet meedoen? O-)

ET, ik ga zo even voor je kijken welk nummer dat is, die is inderdaad echt heel mooi! In het echt is 'ie ook echt heel mooi glanzerig enzo.. Die kleur had ik nooit gespot, maar toen ik 'm zag op de beurs kon er meteen een tasje om ;)

Haha, Stiemie, fijn! Sloopt de kat 'm niet gewoon? O-)

KD FTW :D

Buh, mensen, wat moet je als je denkt dat het psychisch niet zo best gaat met een buurman? We weten dat hij bij Parnassia loopt en de afgelopen tijd ging het heel goed (oudere man die manisch-depressief is ofzoiets) maar deze week is hij weer overlijk joviaal naar ons, heeft hij onze 86-jarige buurvrouw de stuipen op het lijf gejaagd door op haar deur te gaan staan bonzen en te blèren en vannacht is hij serieus de héle nacht beziggeweest met het verschuiven van meubels en met zware dingen gooien ofzo.. Parnassia bellen is lastig want we weten zijn achternaam niet, de politie lijkt me hier ook niet echt geschikt voor, maar wie dan wel? Pfff, naar :{
3!
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 08:44:14 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_86852600
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:31 schreef Incantrix het volgende:

Buh, mensen, wat moet je als je denkt dat het psychisch niet zo best gaat met een buurman? We weten dat hij bij Parnassia loopt en de afgelopen tijd ging het heel goed (oudere man die manisch-depressief is ofzoiets) maar deze week is hij weer overlijk joviaal naar ons, heeft hij onze 86-jarige buurvrouw de stuipen op het lijf gejaagd door op haar deur te gaan staan bonzen en te blèren en vannacht is hij serieus de héle nacht beziggeweest met het verschuiven van meubels en met zware dingen gooien ofzo.. Parnassia bellen is lastig want we weten zijn achternaam niet, de politie lijkt me hier ook niet echt geschikt voor, maar wie dan wel? Pfff, naar :{
Parnassia bellen en het adres noemen zou genoeg moeten zijn. Ik zou dus bellen.. (zo'n aparaat woont ook naast ons en ik heb regelmatig de brijder gebeld :X )
  zondag 26 september 2010 @ 08:53:43 #155
95408 Incantrix
pi_86852634
Ooh, dat kan gewoon? Dan ga ik zo toch eens een nummer zoeken, dit is niet helemaal handig geloof ik.. :X Alhoewel deze wel beter is als de gekke buurvrouw om de hoek bij ons oude huis, die was het pad écht volledig kwijt.. Die bezwoer allerlei naars op straat door yoghurt over de straat te strooien en steentjes in patronen te leggen.. En waag ze eens te verplaatsen! Was wel een dillemma toen mijn auto beschermd moest worden van het kwaad :')
3!
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 08:58:31 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_86852655
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:53 schreef Incantrix het volgende:
Ooh, dat kan gewoon? Dan ga ik zo toch eens een nummer zoeken, dit is niet helemaal handig geloof ik.. :X Alhoewel deze wel beter is als de gekke buurvrouw om de hoek bij ons oude huis, die was het pad écht volledig kwijt.. Die bezwoer allerlei naars op straat door yoghurt over de straat te strooien en steentjes in patronen te leggen.. En waag ze eens te verplaatsen! Was wel een dillemma toen mijn auto beschermd moest worden van het kwaad :')
Er een belletje aan wagen kan nooit kwaad lijkt mij :)

Dat mens hier naast kwam ooit eens bij ons vragen of wij een bijl hadden :o die hadden we niet, 10 minuten later stond ze met haar stofzuiger álle ramen er bij zichzelf uit te rossen 8)7 we hebben toen de politie maar gebeld dat het niet zo goed ging :')
  zondag 26 september 2010 @ 09:00:47 #157
95408 Incantrix
pi_86852678
Jah, idd, ga ik doen :) Thnx :*

En :o :o !! Tjezus, lekker dan! Toch wel fijn dat niemand een bijl heeft gegeven zeg, damn.. Wie weet wat er anders aangegaan was :o
3!
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 09:23:33 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86852848
goedemorgen :W
ik kon niet slapen dus was om 6 uur al beneden. :{
maar ik heb de tijd goed besteed en we zitten nu aan het ontbijt met versgebakken appelflappen en er staan triple chocolate muffins in de oven :9
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 09:25:43 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86852868
gezellig zulke buren :o
bij ons is het in de straat hierachter regelmatig feest.
er is een huis waar de deur uitgeramd is, daar liggen ze regelmatig dronken vechtend op straat.
en dat zijn dan een paar van de weinige autochtonen die er wonen.
van de turken heb je nooit last :N
pi_86852869
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Er een belletje aan wagen kan nooit kwaad lijkt mij :)

Dat mens hier naast kwam ooit eens bij ons vragen of wij een bijl hadden :o die hadden we niet, 10 minuten later stond ze met haar stofzuiger álle ramen er bij zichzelf uit te rossen 8)7 we hebben toen de politie maar gebeld dat het niet zo goed ging :')
Leuke buuf!
  zondag 26 september 2010 @ 09:28:04 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86852896
mogguh!

ik heb een hele gekke variatie op griep geloof ik. :') met nek- en rugpijn. Meer een soort van kramp dat er inschiet?? nu ja, heel gek.

Leuke lakkies Inca!
En Estrys nog heel erg van harte met je 30e verjaardag!! *O* Welkom bij de puber-volwassenen :P

Wat had je voor leuke foto-shoot Mous? wat een dame is je dochter al zeg! :o bijna net zo oud als mijn oudste, maar euh, duidelijk verder ontwikkeld. ;)

goed, tot zover achterstallig posten.
  zondag 26 september 2010 @ 09:31:58 #162
114177 Diaan73
pi_86852934
Goedemorgen :W :W

Buuv, beterschap!!
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 09:37:19 #163
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 26 september 2010 @ 09:38:24 #164
95408 Incantrix
pi_86853005
ET, dat is lakje 115! Er zijn niet echt plaatjes van op het internet, als je wil wil ik er vandeweek wel ff een foto van maken op mijn nagel(s)?

En hoei, meer gezellige buren :P Nouja, ik heb net zitten zoeken, maar ik kan geen 24-7 lijn vinden :{

En beterschap, Buuv!
3!
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 09:50:58 #165
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 10:00:55 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_86853185
quote:
OMG :|W

Buuf, ik moest laatst zo lachen om je uitspraak van de MAVO jongeren (of wat was het) ik heb zo 1 :') Het was gewoon voor de lol in de studio van Kleintje (heb ik leren kennen via fok!) en zij heeft dus ook de foto's gemaakt, was echt erg leuk, ze deed het ook heel leuk, want René vond het spannend, was zenuwachtig (zat om 7 uur al beneden :D) en dat had ze er zo uit ^O^

Cas is ook op de foto geweest én, ze heeft het voor elkaar gekregen om ze er samen op te krijgen :D
  zondag 26 september 2010 @ 10:08:16 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86853250
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:00 schreef moussy het volgende:

[..]

OMG :|W

Buuf, ik moest laatst zo lachen om je uitspraak van de MAVO jongeren (of wat was het) ik heb zo 1 :') Het was gewoon voor de lol in de studio van Kleintje (heb ik leren kennen via fok!) en zij heeft dus ook de foto's gemaakt, was echt erg leuk, ze deed het ook heel leuk, want René vond het spannend, was zenuwachtig (zat om 7 uur al beneden :D) en dat had ze er zo uit ^O^

Cas is ook op de foto geweest én, ze heeft het voor elkaar gekregen om ze er samen op te krijgen :D
ja sorry :@ :D

Oh wat leuk zeg!! Kleintje ken ik nog! Die post helemaal niet meer zeker? vraag me nog wel eens af hoe het met haar kleine pinda is. :P
Benieuwd naar het resultaat! Laat je het zien? *O*
  zondag 26 september 2010 @ 10:09:07 #168
14746 k_i_m
pi_86853259
Mogge.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 10:12:56 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_86853288
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja sorry :@ :D

Oh wat leuk zeg!! Kleintje ken ik nog! Die post helemaal niet meer zeker? vraag me nog wel eens af hoe het met haar kleine pinda is. :P
Benieuwd naar het resultaat! Laat je het zien? *O*
Haar kleine pinda wil met mijn krul trouwen :D Het gaat erg goed bij ze :Y

Ik laat denk ik wel foto's zien, als die grote het goed vindt, maar dat vindt ze vast wel :)
pi_86853532
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Haar kleine pinda wil met mijn krul trouwen :D Het gaat erg goed bij ze :Y

Ik laat denk ik wel foto's zien, als die grote het goed vindt, maar dat vindt ze vast wel :)
jaaaa foto's! *O* ik ben benieuwd O+

oh en goeiemorgen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 september 2010 @ 10:35:54 #171
14746 k_i_m
pi_86853582
Huu, ik heb een hele dikke bult in mijn nek (en ook allemaal pre-menstruale onderhuidse pukkelontstekingen rond mijn haarlijn) en hij doet pijn :'(.
In my life
Why do I smile
pi_86853818
Icantrix, je kan via de huisartsenpost de crisisdienst van parnassia laten komen. Of in ieder geval daar telefonisch advies bij inwinnen. Die zijn wel 24/7 bereikbaar.

(weeti k uit ervaring toen onze bovenbuurman een tijdje terug op zo'n wazige manier aan de deur stond dat hij om 2 uur 's nachts na mijn telefoontjes met eern IBS uit huis gehaald is)
pi_86853911
quote:
OMFG!!

:9~ de hachee staat te stoven :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 26 september 2010 @ 11:32:22 #174
94046 PM-girl
pi_86854582
O my, dat filmpje! :') En wat stelt Sylvia zich aan zeg, met d'r kroontje :{w

P_iglet, waren jullie in London? Hamley's is zoooo leuk he! O+
*
  zondag 26 september 2010 @ 11:45:15 #175
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86854887
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef PM-girl het volgende:
Niks onaardigs over Sylvie zeggen, ik vind haar geweldig! O+

Debuurvrouw wat een rottig griepje. Beterschap!

Lady-wrb, appelflappen :9~ die heb ik al zo lang niet meer gehad, terwijl die dingen zo lekker zijn.
  zondag 26 september 2010 @ 11:52:34 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86855070
Dat filmpje! :'( :o

vind je Sylvie echt geweldig? ik heb haar een poosje niet leuk gevonden, en toen weer wel en toen weer niet. Komy denkt ik ook door de vervelende Yolante, dat ik een totale afkeer voor voetbalvrouwen heb ontwikkeld. En die Rafael is ook al zo'n lichtpunt. :')

En ik kon alleen maar denken aan borstkanker hebben gehad, en dat iemand dan zo agressief met heur tetten op tafel slaat. :{
  zondag 26 september 2010 @ 12:03:07 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86855345
Ik heb ook geen hekel aan Yolanthe, integendeel. Maar daar schijn ik ook een uitzondering in te zijn.
En dat van die borstkanker en aggresieve tientenzwaaister, daar moest ik ook steeds aan denken ja.
  zondag 26 september 2010 @ 12:07:22 #178
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86855450
Ik had hetzelfde idee... Jeetje je kan er maar trots op zijn..zulke monstertieten :')
  zondag 26 september 2010 @ 12:10:17 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86855529
En hoe bedenk je het? gut, laat ik eens een meloen aan puin slaan? :?

Echt :? nog geen seconde bij me opgekomen om sowieso een slaande beweging te maken met de tieteroniki :X
Ik ging echt op een (voorzichtig! voor je het weet heb je een blauw oog)drafje naar de chirurg voor minimaal een halvering.
  zondag 26 september 2010 @ 12:11:58 #180
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86855577
Maar ja, als je een aandachtshoer bent komen die giga tieten je goed uit natuurlijk, dan zal je wel gek zijn als je het laat weghalen. Die moet het duidelijk niet van haar herseninhoud hebben.
  zondag 26 september 2010 @ 12:20:53 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86855833
Da's ook weer zo. :P

bluh, ik ben wel weer klaar met dit vage gedoe zeg. Als ik mijn hoofd draai komt de wereld vertraagd achter me aan gedraaid? duizelig dus.

En vanmiddag nog een verjaarsvisite op het menu. Geen idee of ik dat ga trekken. Jammer zeg O-)
  zondag 26 september 2010 @ 12:58:27 #182
95408 Incantrix
pi_86856881
P_iglet, dat zou ik nu echt nóóit bedacht hebben, thnx!
3!
  zondag 26 september 2010 @ 13:00:04 #183
95408 Incantrix
pi_86856925
En die tieten :X Mnee, ik zou het niet echt een 'talent' noemen.. Dat zou ik pas doen wanneer ze dit kan en ondertussen haar kapsel een beetje beschaafd kan houden :+
3!
pi_86857077
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef PM-girl het volgende:

P_iglet, waren jullie in London? Hamley's is zoooo leuk he! O+
We waren op "fiets" vakantie in zuid-oost engeland, en zijn vanaf daar 1 dag naar london geweest met de trein.
Science museum, Diana's memorial playground, Hamley's en de London Eye. De London peutertour ;)
pi_86864558
Goedemiddag :W

Kennen jullie die aflevering van Friends dat ze een lijstje maken met vijf bekende mensen waarmee ze naar bed zouden mogen gaan ondanks relatie etc?

D. smste net - zijn nummer 2 op de lijst* staat in z'n restaurant. Dat ie wat later thuis zal zijn :')

* = die overigens natuurlijk geheel voor de gein is gemaakt :o :+
  zondag 26 september 2010 @ 16:58:40 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86865192
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef innepin het volgende:
Goedemiddag :W

Kennen jullie die aflevering van Friends dat ze een lijstje maken met vijf bekende mensen waarmee ze naar bed zouden mogen gaan ondanks relatie etc?

D. smste net - zijn nummer 2 op de lijst* staat in z'n restaurant. Dat ie wat later thuis zal zijn :')

* = die overigens natuurlijk geheel voor de gein is gemaakt :o :+
_O-
Ik ben wel benieuwd wie er op 2 staat bij hem nu :D
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 17:03:00 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86865366
ik geloof dat ik heel blij ben dat Halle Barry op Buums excuus lijstje staat. Ik bedoel, what are the odds. :+
  zondag 26 september 2010 @ 17:05:46 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86865468
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik geloof dat ik heel blij ben dat Halle Barry op Buums excuus lijstje staat. Ik bedoel, what are the odds. :+
Maarrrrrrrrrrrrrrrr................

Hééft'ie ook toestemming van jou? O-)
Ylana
pi_86865475
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

_O-
Ik ben wel benieuwd wie er op 2 staat bij hem nu :D
Angela Schijf :P

Haha Buuf, jullie hebben ook al zo'n lijstje? :D
pi_86865490
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik net gezegd heb: "Nou veel succes he." :7

(ja je had het tegen de buuf. Nou en :6 )
  zondag 26 september 2010 @ 17:07:15 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86865512
O maar van jou wilde ik het ook weten hoor Inne :D :*
Ylana
pi_86865602
Ah gelukkig :P

Hij zei dat ie ging proberen om haar met zwarte stift haar handtekening te laten zetten op z'n rechterbil.
Ik weet niet of ie een grapje maakte :')
pi_86865626
Er staab er bij mij 3 op mijn lijst en M weet dat, als ik de kans krijg, ik nummer 1 platzoen :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86865633
Hello Ladies!

Ik heb even een advies nodig. Hoe gek is het om laarzen (met hak) aan te hebben bij een eerste dansles (salsa, merengue, cha cha cha en latin swing)?
Ik heb zelf het idee dat het echt een beetje raar is en je beter gewoon een pump ofzo aan kan hebben maar ik vind die krengen altijd zo rot zitten en als ik er dan ook nog op moet dansen :')
Hellep!
  zondag 26 september 2010 @ 17:10:31 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86865651
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Saffier het volgende:

[..]

Met Halle Berry?? als ie echt vind dat ie dat moet doen dan zeker. Daar hoeft ie geen toestemming voor. Ik zeg nu dat ik daar wel mee kan leven, maar ja, als het écht zou gebeuren? kweenie...
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 17:11:09 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_86865677
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Vicky het volgende:
Er staab er bij mij 3 op mijn lijst en M weet dat, als ik de kans krijg, ik nummer 1 platzoen :)
Laaaat me raden.. Robbie W.
pi_86865738
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht.. Klopt het vick? :D
  zondag 26 september 2010 @ 17:12:53 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86865753
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Vicky het volgende:
Robbie? :P

Ik heb alleen niet zo'n lijstje. :') Van die mannen waar alle vrouwen al voor vallen hoef ik niet in mijn bed. die weten zo helemaal hoe geweldig ze zijn enzo. :{w en wat er dan overblijft is me de moeite niet waard. :+
pi_86865759
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:11 schreef moussy het volgende:

[..]

:Y :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 26 september 2010 @ 17:14:30 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86865822
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef innepin het volgende:
Ah gelukkig :P

Hij zei dat ie ging proberen om haar met zwarte stift haar handtekening te laten zetten op z'n rechterbil.
Ik weet niet of ie een grapje maakte :')
Als dat zou lukken zou ik 'm heel hard uitlachen vannacht :D

quote:
Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Met Halle Berry?? als ie echt vind dat ie dat moet doen dan zeker. Daar hoeft ie geen toestemming voor. Ik zeg nu dat ik daar wel mee kan leven, maar ja, als het écht zou gebeuren? kweenie...
Gelukkig woont ze 1) niet in de buurt en 2) moet zij daar ook maar zin in hebben dan ;)
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 17:14:57 #201
14746 k_i_m
pi_86865844
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef Raissa het volgende:
Hello Ladies!

Ik heb even een advies nodig. Hoe gek is het om laarzen (met hak) aan te hebben bij een eerste dansles (salsa, merengue, cha cha cha en latin swing)?
Ik heb zelf het idee dat het echt een beetje raar is en je beter gewoon een pump ofzo aan kan hebben maar ik vind die krengen altijd zo rot zitten en als ik er dan ook nog op moet dansen :')
Hellep!
Als ze maar geen gladde zool hebben, of een extreem ruwe zool. In beide gevallen is de kans groot dat je het parket van dichterbij bekijkt dan in de plenning zat :P.
In my life
Why do I smile
pi_86865926
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als ze maar geen gladde zool hebben, of een extreem ruwe zool. In beide gevallen is de kans groot dat je het parket van dichterbij bekijkt dan in de plenning zat :P.
Hm, de laarzen die ik aan wou hebben een zool waarmee je absoluut niet kan glijden op bijvoorbeeld parket.. Maar niet doen dus? :D :P
  zondag 26 september 2010 @ 17:21:30 #203
14746 k_i_m
pi_86866077
Het maakt het er niet makkelijker op. Dan kan je beter gewone gympjes aantrekken :).
In my life
Why do I smile
pi_86866141
Het is trouwens in H'sum, mocht je me live willen zien vallen :D
  zondag 26 september 2010 @ 17:23:50 #205
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86866170
Zeg Vicks, je top 1 ken ik wel, wat is de rest van je lijstje?
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 17:23:57 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86866175
Maar bij Latin moet je toch wel een beetje glijden k_i_m? En niet alleen met je schoenen trouwens oO<
  zondag 26 september 2010 @ 17:25:49 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86866248
Beetje glijden moet ja :Y is wel zo makkelijk. Een stroeve zool is geen doen.
Ylana
pi_86866271
De dansschool zegt dat ik geen speciale schoenen nodig heb maar ik geloof inderdaad dat goede schoenen het toch wel een beetje makkelijker kunnen maken..
  zondag 26 september 2010 @ 17:29:35 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86866404
Begin anders op de laarzen die je in gedachten had en neem een ander paar schoenen mee.
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 17:30:20 #210
14746 k_i_m
pi_86866437
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:22 schreef Raissa het volgende:
Het is trouwens in H'sum, mocht je me live willen zien vallen :D
Bij Van Bommel?
In my life
Why do I smile
pi_86866446
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Bij Van Bommel?
Ja!
pi_86866472
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef Saffier het volgende:
Begin anders op de laarzen die je in gedachten had en neem een ander paar schoenen mee.
Dat is slim!
  zondag 26 september 2010 @ 17:31:44 #213
14746 k_i_m
pi_86866493
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar bij Latin moet je toch wel een beetje glijden k_i_m? En niet alleen met je schoenen trouwens oO<
Sorry buuf, er had moeten staan geen HELE gladde zool. Zo ben ik ooit een keer onderuit gegaan op mijn cowboyboots met heule gladde zolen :').
In my life
Why do I smile
pi_86866677
Ken je van Bommel kim?
  zondag 26 september 2010 @ 17:36:21 #215
14746 k_i_m
pi_86866712
En de eerste dansles valt reuze mee hoor, je moet geloof ik eerst zelf een paar stapjes kunnen maken voordat je samen gaat dansen. Echte lastige dingen krijg je pas later, dus nog tijd zat om uit te vinden wat lekker danst ;).
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 17:36:59 #216
14746 k_i_m
pi_86866737
Ik ken het wel, maar ik heb er niet gedanst. Ik zat bij De Groot, dat was goedkoper _O-.
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 17:43:39 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86867006
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Sorry buuf, er had moeten staan geen HELE gladde zool. Zo ben ik ooit een keer onderuit gegaan op mijn cowboyboots met heule gladde zolen :').
oh hahahahaha, ja en heb ik mijn enkel bijna ontwricht op te stroeve schoenen :') uiteindelijk op mijn trouwschoenen gaan dansen. Twee vliegen in een klap. :P
pi_86867980
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Saffier het volgende:
Zeg Vicks, je top 1 ken ik wel, wat is de rest van je lijstje?
Brad en George, al vind ik Orlando ook niet verkeerd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 26 september 2010 @ 19:11:00 #219
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86869937
'mam ik wil zo graag in bad na het eten!'
Ok *hijgschrobpufsteunglimglomblink*
'hmm, ik ga toch maar douchen..geen zin in bad vandaag'

aaaaargh o|O o|O
  zondag 26 september 2010 @ 19:19:54 #220
3011 E.T.
pi_86870262
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:38 schreef Incantrix het volgende:
ET, dat is lakje 115! Er zijn niet echt plaatjes van op het internet, als je wil wil ik er vandeweek wel ff een foto van maken op mijn nagel(s)?

Als je 'm van de week een keer op hebt, wil ik wel graag een foto zien :Y Hij lijkt me erg mooi iig :Y (maar ik ben dan ook een paars-freak ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 26 september 2010 @ 19:23:36 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86870437
hmmmz. ik kijk taarten van Abel maar dat is ook wel eens van een hogere kwaliteit geweest. :{

Ja, buum is dus op visite en ik lig hier te griepen. :')
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 19:42:32 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86871189
o wat jammer ik ben vergeten te kijken. ik vind het altijd wel een leuk programma.
maar ik heb dus niks gemist? wat was er niet goed dan?

laat niemand trouwens zeggen dat ik mijn oven niet gebruik.
vanochten appelflappen en muffins en vanavond quiche gebakken.
en eigenlijk wil ik heel graag nog appeltaart proberen, maar dat schuif ik door naar van de week.
iemand nog een goed en lekker recept voor appeltaart?
  zondag 26 september 2010 @ 19:43:49 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86871241
amandelspijs er in en rozijnen laten weken in amaretto :9 O+
  zondag 26 september 2010 @ 19:46:15 #224
14746 k_i_m
pi_86871328
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
hmmmz. ik kijk taarten van Abel maar dat is ook wel eens van een hogere kwaliteit geweest. :{

Ja, buum is dus op visite en ik lig hier te griepen. :')
Ik kwam er gisteren achter dat we op onze tweede upc box gewoon ook Film1 hebben *O*. Dat hebben ze veranderd, want vroeger moest je er nog een tweede abbo voor afsluiten 8)7.
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 19:48:43 #225
14746 k_i_m
pi_86871427
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja, en er dan een appelkruim van maken met los gemaakte kruimels van suiker, bloem en boter :9~.
In my life
Why do I smile
pi_86871434
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
'mam ik wil zo graag in bad na het eten!'
Ok *hijgschrobpufsteunglimglomblink*
'hmm, ik ga toch maar douchen..geen zin in bad vandaag'

aaaaargh o|O o|O
maar je bad is wel lekker schoon nu? :+

Zulke lijstjes hebben wij niet gemaakt maar ik geloof best dat er dames zijn die B. t bed nie uit zou schoppen.
Voor mij is er maar een waarvan ik denk nou... :9 doet u mij die maar. Verder mwah, brad wordt oud :+ en johnny depp lijkt me vooral leuk om mee een café in te duiken enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 september 2010 @ 19:51:17 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86871526
Wij hebben geen lijstjes opgesteld. Mijn man kent zelfs Madonna niet, dus ik zie het nut van zo`n lijstje niet helemaal in :')
  zondag 26 september 2010 @ 19:52:56 #228
14746 k_i_m
pi_86871591
Wij hebben ook geen lijstjes. Als mijn wederhelft ooit bij een andere vrouw in het nest beland maak ik ze allebei dood, bekend of niet :+.
In my life
Why do I smile
pi_86871613
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben ook geen lijstjes. Als mijn wederhelft ooit bij een andere vrouw in het nest beland maak ik ze allebei dood, bekend of niet :+.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 september 2010 @ 19:54:24 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86871642
Ik ben daar op een of andere manier nooit zo bang voor met mijn man. Als hij mij niet tegen was gekomen woonde hij nu nog met z`n ouders als vrijgezel :')
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 19:55:03 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86871669
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja, amandelspijs gaat er sowieso in en snippers bovenop.
amaretto is wel een goeie :Y
  zondag 26 september 2010 @ 19:55:51 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86871703
En verschillende soorten appels gebruiken..maakt het zoveel lekkerder :9
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 19:56:52 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86871739
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben daar op een of andere manier nooit zo bang voor met mijn man. Als hij mij niet tegen was gekomen woonde hij nu nog met z`n ouders als vrijgezel :')
_O-
pi_86871753
Hij moet lekker doen wat ie niet kan laten... Als ik erachter kom maak ik eerst haar af en misschien spaar ik hem...
  zondag 26 september 2010 @ 19:57:13 #235
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86871754
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
o wat jammer ik ben vergeten te kijken. ik vind het altijd wel een leuk programma.
maar ik heb dus niks gemist? wat was er niet goed dan?

laat niemand trouwens zeggen dat ik mijn oven niet gebruik.
vanochten appelflappen en muffins en vanavond quiche gebakken.
en eigenlijk wil ik heel graag nog appeltaart proberen, maar dat schuif ik door naar van de week.
iemand nog een goed en lekker recept voor appeltaart?
Het was een heel slecht afgewerkte taart. Nou is daar op zich niks mis mee, maar het was een beetje niveau 6-jarige klei. Dikke hompen marsepein erop, sloeg echt werkelijk nergens op. Moesten bouwblokken en een bus voorstellen? voor mij waren het gewoon bedekte cakes. :')

Actief zeg met je oven! ^O^ Ik moet even weer wat moed bij elkaar rapen. Ben echt helemaal genezen. ;(
  zondag 26 september 2010 @ 20:02:38 #236
114177 Diaan73
pi_86871949
Wij hebben ook geen lijstjes... maar we weten wel van elkaar welke bekenden we leuk vinden... maar ook hier bekend of niet, met een ander in bed is einde relatie!!

Nu So You Think You Can Dance met Dan O+ en Jan O+
Make love, not war ☮
pi_86872606
Maar even serieus... Ik roep ook wel eens wat qua lekkere bekendheden, maar puntje bij paaltje, al krijg je de kans doe je het toch niet. Je huwelijk op het spel zetten voor een avontuurtje... Nee bedankt.
  zondag 26 september 2010 @ 20:27:39 #238
14746 k_i_m
pi_86872985
ijs.
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 20:27:59 #239
14746 k_i_m
pi_86873000
Gadverdamme, nou moet ik naar beneden om ijs te halen ;(.
In my life
Why do I smile
pi_86873013
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef k_i_m het volgende:
ijs.
Kwark. 8-)
  zondag 26 september 2010 @ 20:40:36 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86873715
Vertel eens Huup, wie??
Brad wordt oud maar wij ehhhhhhh groeien ook mee natuurlijk 8-) Brad hoef ik trouwens niet. Ik heb wel een zwak voor Johnny en Orlando maar of dat voldoende is om het bed mee in te duiken... dat weet ik niet.

Lady jij bent lekker bezig met bakken zeg!En ik vind spijs zo ontzettend goor :X :r Als dat in (appel)taart zit hoeft het voor mij niet meer :X
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 20:43:56 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86873872
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar even serieus... Ik roep ook wel eens wat qua lekkere bekendheden, maar puntje bij paaltje, al krijg je de kans doe je het toch niet. Je huwelijk op het spel zetten voor een avontuurtje... Nee bedankt.
Precies wat ik ook bedoelde. :Y We hebben dus ook geen lijstje. Maar je roept wel eens wat. "hij, ik en een donker steegje :9 " dat niveau.

Maar daar serieus mee verder gaan in het meest debiele scenario dat de andere partij ook interesse heeft. Neen.

En wat ziet Leontine borsato eruit :o het lijkt potdorie dat bonkerekje van een Victoria beckham wel. :{
  zondag 26 september 2010 @ 20:44:50 #243
14746 k_i_m
pi_86873916
Ik vond het haar ook geen verbetering :N.
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 20:45:13 #244
14746 k_i_m
pi_86873929
En waarom blijft dat ijs zolang hard? :(.
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 20:48:31 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86874097
ff oppiepen :Y)
pi_86874115
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:45 schreef k_i_m het volgende:
En waarom blijft dat ijs zolang hard? :(.
Daarom kun je beter een beker kwark naar binnen werken.. Maar ik zou moeten opstaan om de emmer te pakken..
  zondag 26 september 2010 @ 20:50:26 #247
14746 k_i_m
pi_86874191
Is terug naar de kust eigenlijk een leuke film?
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 21:01:45 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86874870
Lekker hoor, zo'n avondje bevallingherbeleving. Da's het nare van kinderverjaardagen, dan is al je visite 's avonds weg dus geen afleiding dus fok!

Bonjour

*taart naar binnen propt*
*restjes uitdeelt*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86875390
Rocka, same here. Al vieren wij het pas volgende week. Maar ik zit ook telkens van vorig jaar dit en vorig jaar dat. Komt ook omdat het nu weer zondag is (als in, datum klopt niet, dag wel)
Fijne verjaardag gehad?
  zondag 26 september 2010 @ 21:12:55 #250
190853 RockabeIIa
pi_86875506
Och, rustig. Beetje jammer dat mijn blondie ziek is.
Het taart eten was zo leuk! Damn, flippie lijkt op mij! Die lust het heel graag O+

Morgen komt mijn familie trouwens vieren. Vandaag was voor de vrienden maar er waren veel zieken en afmeldingen.
  zondag 26 september 2010 @ 21:18:31 #251
3011 E.T.
pi_86875806
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Hij schijnt goed te zijn.. staat ook op mijn 'nog te verkrijgen films' lijstje ;)
  zondag 26 september 2010 @ 21:23:38 #252
14746 k_i_m
pi_86876107
Hij komt zo op Film1, maar ik zag dat Linda de Mol erin zit met een serieuze rol, en daar heb ik geen zin an :').
In my life
Why do I smile
pi_86876118
Hej Rocka gefeliciteerd met je ventje :*

Ik lees net in een blog van mijn nichtje dat ze haar zoontje van drie weken oud op een frietje laat sabbelen. En het kind schijnt nogal last van krampjes te hebben. JOH :(
  zondag 26 september 2010 @ 21:24:20 #254
14746 k_i_m
pi_86876154
Ik hoor haar alleen nog maar met Sheryl Morero accent, zelfs als ze niet zo praat :').
In my life
Why do I smile
  zondag 26 september 2010 @ 21:25:08 #255
14746 k_i_m
pi_86876206
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:23 schreef Estrys het volgende:
Hej Rocka gefeliciteerd met je ventje :*

Ik lees net in een blog van mijn nichtje dat ze haar zoontje van drie weken oud op een frietje laat sabbelen. En het kind schijnt nogal last van krampjes te hebben. JOH :(
Heeft ze er wel extra zout op gedaan? Is ook goed voor krampjes :').
In my life
Why do I smile
pi_86876234
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het een verschrikking :X en mijn bios-buuf ging in de slotscene bellen dus ik verstond het laatste niet waardoor ik dacht dat ik de clou had gemist :(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86876265
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heeft ze er wel extra zout op gedaan? Is ook goed voor krampjes :').
ik weet het niet, ze waren vandaag met hem naar ballorig gegaan :')
pi_86876474
Is ze 16 ofzo?
pi_86876522
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef Ticootje het volgende:
Is ze 16 ofzo?
23
pi_86876663
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

23
dat is opzich een goede leeftijd, ben ik ook al 3 jaar.

Je zou toch zeggen dat je beter weet.
pi_86876897
oh mag dat niet dan :')
krijgt floris ook hoor :P

denken sommige mensen wel s na vraag k me af
pi_86876978
Ik wilde bijna als reactie posten: zou even aankaarten bij de osteopaat waar jullie lopen dat je hem friet te eten geeft 8)7
  zondag 26 september 2010 @ 21:37:58 #263
95408 Incantrix
pi_86877008
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef E.T. het volgende:

[..]

Als je 'm van de week een keer op hebt, wil ik wel graag een foto zien :Y Hij lijkt me erg mooi iig :Y (maar ik ben dan ook een paars-freak ;) )
Is goed hoor! Hij was er bíjna vanavond opgegaan, maar 27 heeft voor nu gewonnen (een parelmoertje, dus daar valt het minder mee op dat het een gehaast werkje was ;)).

Ehm, ja, en dan ga ik nu brood smeren voor morgen en naar bed.. Het weekend is weer bijna ten einde :'(

Sweet dreams!
3!
pi_86877442
Mijn man pest mij al het hele weekend met mijn 30 jaar :6 Hij is vandaag over 3 maanden aan de beurt. Die gaat het zoooo krijgen O-) Slingers, spandoeken, the works :D
pi_86877588
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Nee joh, natuurlijk niet.
Hij is niet eens naar beneden gegaan. m.a.w. hij heeft haar niet eens gezien. Hij durfde niet :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:53:02 #266
190853 RockabeIIa
pi_86877967
oh jee, er zijn dus echt mensen die dat doen? 3 weken en al aan de friet? :o
Ik was al verbaasd dat er mensen zijn die een 6 maand oude baby chocolademelk geven :')
pi_86878253
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
oh jee, er zijn dus echt mensen die dat doen? 3 weken en al aan de friet? :o
Ik was al verbaasd dat er mensen zijn die een 6 maand oude baby chocolademelk geven :')
Ik verbaas me er niet echt over moet ik zeggen. Kind is drie weken en ik heb al minimaal vijf dingen vernomen die ze doen waarvan ik zoiets heb van hmm :X
  zondag 26 september 2010 @ 22:10:44 #268
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86879224
En durf je daar dan ook wat van te zeggen Estrys?
pi_86879714
ik heb ook zo'n nichtje dat altijd rare dingen met haar kind uithaalt, maar zo stom heb ik het nog nooit gehoord!
pi_86880354
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef Spuuglokje het volgende:
En durf je daar dan ook wat van te zeggen Estrys?
Dat is geen kwestie van durven. Maar ik ga me er niet mee bemoeien. Haar vriend is ook een enorm eigenwijze eikel dus daar is niks tegen te beginnen. Misschien dat mijn moeder het zegt tegen haar zus (de oma van die baby)
  maandag 27 september 2010 @ 09:03:45 #271
114177 Diaan73
pi_86890086
Jeetje friet geven aan een baby van 3 weken jong... 8)7 ik zou er ook niets van zeggen trouwens.

Goedemorgen :W

Rocka gefeliciteerd met de verjaardag van je jongste ventje!! :* *O*
Make love, not war ☮
pi_86890241
Ik ga mijn 3 weken oude baby zo ook friet geven... En slavink, en hamburger en varkenshaas. Een wat cola...
Gister heerlijk gegourmet...
  maandag 27 september 2010 @ 09:13:41 #273
14746 k_i_m
pi_86890278
Jajoh Ticoo, en 's avonds de speen even door de jenever met suiker. Hoef je nooit meer je bed uit!
In my life
Why do I smile
pi_86890321
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh Ticoo, en 's avonds de speen even door de jenever met suiker. Hoef je nooit meer je bed uit!
Ik kan ook gewoon lekker een flesje wijn achterover slaan en haar dan voeden, zelfde effect denk ik.
  maandag 27 september 2010 @ 09:50:51 #275
14746 k_i_m
pi_86891154
Ik moet straks naar de dokter ;(.
In my life
Why do I smile
  maandag 27 september 2010 @ 09:51:50 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86891180
ow. Ernstig? of moet je uit de kleren? :{
pi_86891184
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet straks naar de dokter ;(.
Gaat ie porren van onder? ;(
pi_86891209
He het is voor tienen en ik ben aangekleed!!! *O* Eerste dag helemaal alleen..
pi_86891240
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kan ook gewoon lekker een flesje wijn achterover slaan en haar dan voeden, zelfde effect denk ik.
oh daarom slaapt ie s nachts zo goed :')
  maandag 27 september 2010 @ 10:01:10 #280
14746 k_i_m
pi_86891409
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ow. Ernstig? of moet je uit de kleren? :{
Nee, ik hoef niet uit de kleren. Ik heb sinds het weekend ineens een hele dikke opgezette klier in mijn nek. En hij doet pijn :'(. Het is net een knikker. Ik had me voorgenomen niet te bellen als het minder zou zijn, maar het is niet echt minder geworden.
In my life
Why do I smile
pi_86891431
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niet uit de kleren. Ik heb sinds het weekend ineens een hele dikke opgezette klier in mijn nek. En hij doet pijn :'(. Het is net een knikker. Ik had me voorgenomen niet te bellen als het minder zou zijn, maar het is niet echt minder geworden.
hmm... klinkt vies!
  maandag 27 september 2010 @ 10:04:51 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86891490
oh, dat zei je vandeweek al ja. Bummer. -O- wanneer moet je?
  maandag 27 september 2010 @ 10:06:17 #283
14746 k_i_m
pi_86891532
Vanmiddag. Ik hoop dat mijn wederhelft late dienst heeft, anders moet ik er met kind en fiets heen. Door de regen :(.
In my life
Why do I smile
  maandag 27 september 2010 @ 10:12:50 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86891685
oh ja, to make matters worse. }:|

buh, ik vind het maar koud. Of ligt dat aan mij? :{
  maandag 27 september 2010 @ 10:15:31 #285
14746 k_i_m
pi_86891736
Het is koud ;(.
In my life
Why do I smile
  maandag 27 september 2010 @ 10:15:52 #286
114177 Diaan73
pi_86891743
Hmm Kim, klinkt inderdaad niet echt lekker. Succes vanmiddag en hopelijk is je wederhelft vanmiddag thuis is.

Ik vind het ook koud, en vooral veel te veel regen. -O- ;(
Make love, not war ☮
  maandag 27 september 2010 @ 10:15:52 #287
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86891744
Ik heb het ook koud. Maar ik ben dan ook nog steeds ziek. Al de hele maand ondertussen :{
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 10:20:40 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_86891863
Ik doe ook ff mee in de piep en klaag, snot, hoesten, het wil maar niet over gaan en tot overmaat van ramp kreeg ik er vorige week een jetser van een ontsteking bij mn oksel bij, wat zichtbaar was, was zo groot als een flink ei, ik kan nu mn arm weer wat bewegen, maar dat was wel anders de afgelopen dagen :X
pi_86891925
Ja hier keelpijn en hoofdpijn... En het is inderdaad koud buiten, ik heb gewoon de verwarming aangezet.

Ik ben wel goed bezig, ik heb de kinderopvangtoeslag geregeld.

Ik twijfel of ik zo ga stofzuigen, ik heb zo geen zin in huishouden vandaag. En ik moet wat verzinnen om te eten vanavond.. Ook al geen zin in.
  maandag 27 september 2010 @ 10:23:51 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86891950
Is het al weekend ;(
  maandag 27 september 2010 @ 10:24:15 #291
14746 k_i_m
pi_86891961
HAHAHAHA :D. Sorry taart :').
In my life
Why do I smile
pi_86891965
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is het al weekend ;(
Kap is! :{
  maandag 27 september 2010 @ 10:24:57 #293
14746 k_i_m
pi_86891990
Op mijn werk roepen we vanaf 11.00 uur altijd of het al 17.30 is, herkenning O+.
In my life
Why do I smile
pi_86891994
Woensdag is ook goed... Is het al woensdag?
  maandag 27 september 2010 @ 10:26:42 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86892026
Ik ga m`n slaapkamer maar eens opruimen. Niet dat m`n man het ziet..maar dan doe ik het maar voor mezelf ofzo ;(
  maandag 27 september 2010 @ 10:27:41 #296
14746 k_i_m
pi_86892052
Ik denk dat ik zo maar weer in mijn bed ga liggen, nu ik hoor dat er iemand wakker is boven.
In my life
Why do I smile
  maandag 27 september 2010 @ 10:28:13 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86892064
Ik heb een leuke vacature gevonden :o met een titel, dat gaat gewoon over mij! :o

en nu durf ik niet te solliciteren. :') Eerst maar eens bellen voor hoeveel uren het is. O-)
pi_86892082
Slaapkamers zijn al aan kant.. Woonkamer ook redelijk, ik ga zo maar eens een pot thee zetten.

Zin in thee taart?
pi_86892093
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een leuke vacature gevonden :o met een titel, dat gaat gewoon over mij! :o

en nu durf ik niet te solliciteren. :') Eerst maar eens bellen voor hoeveel uren het is. O-)
Gewoon solliciteren! Durf eens raar te doen.
  maandag 27 september 2010 @ 10:29:41 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86892103
wel zin in thee..geen zin om me te verplaatsen :X En over een uur moet ik drol3 alweer op gaan halen
pi_86892116
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer in mijn bed ga liggen, nu ik hoor dat er iemand wakker is boven.
Dat probeerde ik vanmorgen, Leyla dacht er toch anders over en wilde perse rond gedragen worden... Maar ze ligt nu weer lekker in de slaapkamer te ronken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')