abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:35:18 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86782778
Hier verder....
Make love, not war ☮
pi_86782825
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.

Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:38 #3
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86782827
Sorry buuf, ik was even afgeleid op feestboek :').

Hiero, om te laggûh

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:47 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86782838
Haha goeie TT :D

Trix, ik moest hardop lachen _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86782880
Ik zat nog even lekker spuit-elf te reageren in het vorige topic.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef lily het volgende:

[..]

maar toch heeft het niet (veel) met Caesar te maken (alleen zijn naam is verbasterd omdat het latijn (caedere = snijden) er zo op lijkt EN het een keizerlijke wet was om een kind eventueel te halen ten koste van de moeder) :P
Volgens mij zijn het theorieën die beiden voor- en tegenstanders hebben, maar wel naast elkaar bestaan. Dus zowel de vervoeging van caedere als de keizerlijke wet.

In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86782965
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef She-Wolf het volgende:
In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan. :P
Ja, klopt. Maar Caedere betekent snijden en Caesar keizer. Sectio betekent ook snijden. De manier van kind halen was een keizerlijke wet.
Dus Caesar (keizerlijk en verbasterd snijden) en sectio naar het echte woord snijden.

En nu ben ik er klaar mee
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:42:00 #7
114177 Diaan73
pi_86783026
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.

Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
Niets... uitzieken... dat was het advies dat Peace kreeg. Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad... maar aan de andere kant, als hij zich gewoon goed voelt, kan hij doen waar hij zin in heeft.
Make love, not war ☮
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:43:22 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86783073
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch.. :X
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86783095
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad...
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 11:44:27 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86783120
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch.. :X
hoe oud is je jongste?

en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:47:19 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86783201
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef lily het volgende:

[..]

hoe oud is je jongste?

en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
6. En hij kan het best, want 9 van de 10 keer loopt hij zelf al naar huis als ik sta te wachten op zijn grote broer. Slaat echt nergens op. :P

En deze kant op is makkelijker dan naar school, omdat ik dan niet zeker weet of ie er wel is. Slaat óók nergens op, maar goed.
Hij doet echt als man van de wereld lately.

En wat gek zeg, die koorts. Als hij zich verder goed voelt lijkt het me geen probleem. Maar wel raar. Vast een virus ofzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:02 #13
114177 Diaan73
pi_86783652
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Heerlijk lijkt me dat.. :D Twan wil graag vanaf volgend schooljaar alleen van en naar school. Dit jaar beginnen we een beetje met af en toe alleen naar school of ik ver er achter..

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef lily het volgende:

[..]

echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
Yeps. Bij ons ook niet, maar toevallig dat Peace het net heeft gehad.
Make love, not war ☮
pi_86784006
Goedemiddag, ik pas vandaag op twee kinderen van 5 en 2 omdat hun moeder naar een begrafenis moet. Heb die van mijzelf naar het Kdv gebracht vanmorgen. Die van twee zit in de waarom fase... 100 x waarom? En volgens mij hoort ie niet goed. Zegt op elke zin van mij: wat? Zucht
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:50:59 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86785508
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86785550
Ik ben moe! Maar ik heb geen zin om te slapen... Zo maar eens een stuk wandelen in de zon.

ZON!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86792597
Mensen wat een geweldige dag vandaag *O* er is zon *O* ik kreeg 3000 van de belasting terug *O* mijn nieuwe bril was klaar *O* de kapper had nog een plekje vrij *O* ik kreeg mijn getekende contract per post *O* ik kreeg een superlieve kaart bij de post *O* ik had een vrije dag *O* en nu met een koffie verkeerd op de bank met de nieuwe flow *O*

Sorry als ik een beetje hyper overkom :@
pi_86793096
Stiemie :D O+ daar *O* ik ook even voor hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86793430
Sodeju, ik was al vrolijk, maar van jouw post begin ik helemaal te stuiteren Stiemie! Wat héérlijk! :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:24:07 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86793780
Stiemie, ik word gewoon plaatsvervangend blij van je post! Dankjewel! *O*
A grand adventure has begun.
pi_86793902
Heerlijk allemaal Stiemie :Y

Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?

Ik heb mss ook een baantje *O* , iemand hier in de buurt heeft een schoonmaakbedrijf en als ie een bepaald pand kan binnenslepen (om te schoonmaken) dan is dat pand voor mij :) whaah, spannend!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_86793973
Fijn Fannie :)

boh, nu ben ik zelf aan t hoesten en kokhalzen enzo :{ hoestdrank helpt niet, drinken ook niet en een huilend kind aan mn been helpt ook nie :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86794181
Ow das nie fijn Huup :{ , straks is Amélie opgeknapt en zit jij met keelontsteking -O-

Beterschaps!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_86794546
mja dat zou irritant zijn, als ik haar daarna maar niet weer opnieuw aansteek :P
en ze prikt net met haar garnalenvingertje in de blaar op mn enkel :X aaaaauuu

wat eten we allemaal vanaaf?
ik heb honger maar nog geen flauw idee. Zal wel iets makkelijks worden hier denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86794559
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
pi_86795001
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Estrys het volgende:
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
Uh ja hoor appeltje eitje nu O-)

Fijn van je baanje Fannie!

En wat leuk dat anderen ook blij worden van mijn superdag! En alsof alles nog niet genoeg was, eten we pizza en kwam de bestelling van hennes net ook nog binnen *O*
pi_86795288
Nou ik heb het baantje nog niet :P , maar zou wel erg goed uitkomen als het doorgaat.

Pizza, hmmm lekker :9

En Huup, Amélie maakt nu allemaal afweerstoffen aan, dus dat moet goedkomen dan ;)

Wij eten bloemkool, en ik denk dat ik van de aarpels maar eens een gratin ga maken.
Met gehakt gordon bleu's :Y)
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:11:05 #28
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86795701
Ik doe mee, Stiemie!
*O* *O* *O* kapper geweest, veel kleren op mp verkocht, app voor pictogrammen doetet weer (ik ben tester), meet 30-10, de drogist had mijn douchegel op voorraad, bij Ikea geweest, vanavond patat, en ik heb Een Nieuwe Kamer bij mijn ouders, waar ik vannacht in ga slapen! *O* *O* *O*

Genoeg? O-)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_86795789
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86795996
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy :Y. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll :P

Sterkte met de gedoetjes Simmu, ff makkelijk doen moet kunnen zo af en toe. :)
pi_86796134
juh, tis vrijdag hoor :) 'k heb jut & jul aan de papa gegeven en hem veel succes gewenst. zo lekker een biertje erbij! er maakt iets kortsluiting in huis en ik kom er maar niet achter wat. oh, en de auto gaat ws terug naar de verkoper ihkv "prima als je het niet wilt maken, ook goed, dan koop je hem maar terug zak, want hij's stuk sinds 2 dagen na aankoop". komt allemaal wel goed, maar tis reteirritant allemaal.
pi_86796475
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef simmu het volgende:
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
zo...
ik las te snel :D haha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha >:O

t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86797117
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo...
ik las te snel :D haha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha >:O

t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt :+
tot op zekere hoogte is dat correct :)

ik heb echt pechdag. dus ik schakel een oppas in en geef het op (moest net ook al het modem resetten :( )
dus ik ga zo ouderwets baldurs gate multiplayen terwijl ik bier en pizza wegsla :)
pi_86797169
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring

Morgen en donderdag weer op gesprek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86797406
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring

Jezus zeg -O- :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86797743
bah vicky. tis wellicht geen troost, maar je hebt gewoon echt de tijden niet mee ;( maar het komt heus goed! tis ff een lange adem houden. tis hun eigen fout dat ze je niet nemen hoor! :*
pi_86797843
Stiemie *O* :D *O*

Fannie; let's hope so (voor je baantje) ^O^

Vicky; echt...gatver...dat stomme gesolliciteer! Wat een ellende is het toch.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Fannie het volgende:
Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?
Het fluctureert heel erg, van 38, 8 naar 37,6 naar weer 40.
pi_86797893
oh, en wij eten....tromgeroffel

diepvriespizza :')
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 18:12:53 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86798238
wij eten met zijn drieën bloemkoolschotel uit de oven. luca houdt daar niet van. voor hem heb ik wat bloemkool en aardappel achtergehouden en ik bak er een kipschijf bij.
dan kan hij vooruit eten, want ik moet hem zo naar scouting sleuren. :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:24:25 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86798713
Wij aten oudhollandse stamppot (een soort hutspot maar dan van gele en oranje wortel en koopraap. Kant en klaar voorgesneden in zakjes te koop bij AH, koken en dan stampen met gekookte aardappelen). Ik vond het smerig en Wouter ook. :r 't Toetje was gelukkig wèl lekker: profiterolles. :9
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 18:26:08 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86798879
Hoihoi!

Hier pasta in 2 etappes :+ Eerst de jochies allebei pasta, Leander die van ons en Florian met alleen courgette.
Straks TARA thuis en eten wij om een uur of 7 terwijl de jongens op bed liggen :)

En ik heb genoeg goede stampvol-groente-pasta gemaakt voor zeker 2x :9
pi_86798907
Spuuglokje, waarom maak je het dan? :D
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
pi_86799213
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef lily het volgende:
oh, en wij eten....tromgeroffel

diepvriespizza :')
:D
het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:41:59 #45
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86799346
wij hadden oudhollandse macaroni. Zo een met soepgroente en gesmolten kaas :') Uberfout maar de kinderen vreten hun bord er bij op :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86799402
Hier was het hollands pannetje sperziebonen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:43:25 #47
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86799411
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Fannie het volgende:
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy :Y. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll :P
Anders ingedeeld, een nieuw bed, nieuwe kasten, nieuw beddengoed, nieuwe matras, nieuwe lampen.
Ik sliep nog in het bed dat ik op 3-jarige leeftijd kreeg, zo'n IKea meegroeibedje. Nu heb ik dezelfde als bij mij thuis op de groep.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:45:05 #48
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86799476
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil, maar dan moet ik het helemaal alleen opeten, vrees ik, want die gezonde vent van mij die eet dat allemaal niet... (das zo slecht voor mijn golesterol....) Bij de gedachte alleen al gaat hij 2 keer daags hardlopen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86802224
Vicky, ik heb niet geduimd maar wel de hele week aan je gedacht, wat onwijs balen dat je er weer niet door gekomen bent -O- . En das ook zo'n kut reden hé, ja je bent leuk en sympathiek en bladiebla, maar die ander heeft meer ervaring. Echt, ik kan daar zo pissed om worden, 20 jaar geleden zat ik met diezelfde kul redenen waarom ik geen baan kreeg, ja hallo, gun mij/jou dan ook die ervaring eens!
Bah, nouja, we hopen maar weer dat het in de toekomst beter gaat. Succes voor de komende gesprekken wijffie :* .

@Lily: gaat lekker zo hé, met die koorts, je kan er geen wijs uit worden. :*

Oxy, klinkt helemaaal goed. Volgens mij ga je lekker slapen vannacht in je Nieuwe Kamer! :)
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 20:09:29 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_86803152
Wij aten gefrituurde aardappelschijfjes, waar niets van over bleef -O- mierzoete maïs (uit blik van de aldi) ik hou niet zo van maïs, maar deze mierzoete vond ik echt niet te vreten :@ en een braadworstje, die was dan wel lekker :')

Ik denk dat ik P. straks naar de grote M stuur of zo :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86803296
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:

Ik was het niet. Ik heb wel regelmatig voor je op mijn kop gestaan, maar dat was het dus ook niet..... donderdag ga ik dan dus maar rondjes draaien. Misschien dat het dan wel gaat lukken....

En hier was het gewoon lekker vrijdag frietdag....
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:13:19 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_86803333
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt! :{ (understatement)

Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:14:34 #53
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86803397
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef PM-girl het volgende:
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt! :{ (understatement)

Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
Hoi PM-girl :W . Wat is je zoon toch een droppie. O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:16:04 #54
94046 PM-girl
pi_86803459
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Hoi PM-girl :W . Wat is je zoon toch een droppie. O+
Hoi!

Hij is leuk hè! O+ Maar die twee van jou zijn ook erg leuk! :Y Je dochter vond ik erg groot en wijs geworden!
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:20:04 #55
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86803629
Ja, ze gaat ineens wat vrijer haar gang in grote groepen onbekenden. Maar nu heb je haar vorige keer ook wel op haar slechtst gezien toen, haha.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:30:43 #56
94046 PM-girl
pi_86804073
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels? :+
*
pi_86804555
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef PM-girl het volgende:
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels? :+
die roddels zijn toch nooit hier joh O-)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:42:47 #58
94046 PM-girl
pi_86804589
Kijkt iemand trouwens popstars hier? Ik eigenlijk niet, maar een oude bekende van me is door de audities gekomen. Komt vanavond iedereen voorbij en kan ik hem spotten, of kan ik de tv al uitzetten? :P
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:43:28 #59
94046 PM-girl
pi_86804627
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

O. -O-
*
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:45:24 #60
94046 PM-girl
pi_86804714
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
*
pi_86804805
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.

Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:50:11 #62
94046 PM-girl
pi_86804926
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef easy-going het volgende:

[..]

Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.

Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
Nee, echt niet. Zeker niet na de vorige keer enzo. Maarja, achteraf gezien snap ik het wel. Alleen die hond, snap jij dat nou?
*
pi_86805079
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86805083
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:

[..]

da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:55:26 #65
94046 PM-girl
pi_86805186
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor! :')

Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
*
pi_86805699
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor! :')

Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.

Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:07:43 #67
94046 PM-girl
pi_86805853
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.

Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken... -O-

Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
*
pi_86806165
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken... -O-

Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:19:02 #69
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86806348
Oh Estrys, wat een gedoe allemaal. Maar hopelijk is het het later allemaal waard geweest.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:20:51 #70
94046 PM-girl
pi_86806444
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
*
pi_86807333
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
dat zijn de speciale tarieven :-)
over een jaar lachen we erom
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:31:54 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86810006
Wat een ellende Estrys.. Kan je niet via een site voor mensen die op wereldreis gaan ofzo je aanbieden als huisoppas, ik noem maar ff wat.
pi_86810414
Ooo hak het nieuws over den die-e van de die-e en dan de zus van de vrouw z'n moeder toch bijna gemist :P

Estrys, shit. En wat stom van die bouw. Hebben jullie geen kopersbegeleider.?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:04:26 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86811551
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Spuuglokje, waarom maak je het dan? :D
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld. :') Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee. :9
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 23:20:52 #75
43556 miss_dynastie
pi_86812285
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld. :') Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee. :9
Hehe 8-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:31:28 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86812810
hai!

Dat klinkt echt als een hele melige zoete stamppot Spuug. :{ Gelukkig wel een lekker toetje :9 Nog goed geslapen gister?
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:36:24 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86813046
Ik lag om 20.15 al in mijn mandje, even wat uurtjes inhalen en net wakker geworden om te voeden. Deze uurtjes heb ik toch maar mooi te pakken vast *O*

Esrys wat stom zeg!

Wat een heerlijke roddels :9 lang niet zo genoten van de verhalen :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:37:10 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813094
Nou eigenlijk niet zo heel erg goed, debuurvrouw. Maar ik heb rustig aan gedaan vandaag, dus het was een fijn dagje. En vanavond heb ik Wouter naar Elo gebracht (kennismakingsavond toneelclub van school), en in die tijd dat hij op school was heb ik lekker in mijn eentje in Ikea gewandeld en ook nog even in de Saturn. En nu dus laat naar bed :o maar het is zo lekker 's avonds. Dan zakt die moeheid weg. En morgenvroeg hoeft er ook niks, slechts uitslapen. O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:38:56 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86813187
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek ;)
Ylana
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:41:13 #80
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813292
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Saffier het volgende:
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek ;)
Ja, die tijd komt echt! :Y Zo heerlijk! *O* Alleen jammer dat het vaak puinruimen is als wij uiteindelijk naar beneden gaan. Nou ja, dat heb ik er wel voor over.
pi_86813324
Uitslapen? Wat is dat? :P

Oh ik wist niet dat ze profiterolles bij de lidl hadden. Binnenkort eens kijken :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 24-09-2010 23:48:33 ]
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:42:05 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86813331
jammer dat je een slechte nacht had en fijn dat je lekker rustig aan hebt gedaan. O+ uitslapen, dat ga ik ook doen. ben echt zo gaar.... :{

Nog wat leuks/lekkers gescoord bij Ikea? en leuk dat Wouter bij de toneelclub gaat zeg! O+ *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:52:08 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86813723
Wouter heeft al een aantal jaren theater gedaan hier bij onze theaterschool, maar was er net een jaar mee gestopt. En nu gaat hij dus bij de toneelclub van school, want het was zó'n geslaagde avond!
Ik heb bij Ikea eindelijk die muffinbakjes/dingetjes/papiertjes (ik kan niet op het woord komen) te pakken gekregen, want steeds was het niet op voorraad. Nu dus wel, ik heb gelijk 5 doosjes ingeslagen. En een browniebakvorm. En een pakje whiteboardstiften in allemaal leuke kleurtjes. O+ Ik heb de zak Daims weten te weerstaan. Maar wel een McDonalds milkshake van een halve liter gehad. :Y) :@
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:56:37 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86813899
oh lekkere prullen. ik koop eigenlijk alleen maar in de foodmarket. :') maar nooit dat daimgedoe, want dat vind ik niet lekker. :P

Oh echt leuk dat toneel.
Daan heeft na de herfstvakantie verplicht workshops en heeft koken en photoshop gekozen. O+ ik ben zo blij met de school. En na zijn inzinking is ie er echt helemaal bovenop. O+ Dat wat ie héél moeilijk vond is nu zijn lievelingsvak zo ongeveer. Ik heb er echt veel vertrouwen in.

Ga ik nu te bedde. ik ben echt gesloopt. Dat vroeg opstaan breekt ook mij op... ;)
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:00:00 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86814065
Oh wat een leuke workshops!!! En fijn dat die inzinking voorbij is! ^O^
pi_86818021
Fijn dat ie er bovenop is buuf! O+

boh ik kan nie slapen van de pijn aan een joekel van n blaar :')
zit er nu met een ijscompres op te bedenken hoe k weer kan gaan slapen :O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:21:16 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86818975
Huup, watskeburt? Blaar waarvan? Ondertussen hopelijk al úren in dromenland :)

Ik was er gisteravond zó klaar mee, ik sliep al voor elven! :o Dat kan mijn gestel dus niet aan klaarblijkelijk, dus nu rond zessen ben ik klaarwakker :( Hopelijk zo toch nog even slapen, Stef is nu natuurlijk bij oma en opa en ik hoef pas om half 8 op. Vandaag weer fijn.. Naar Utrecht! :{ Maarja, geld uitgeven FTW enzo, daar heb ik het dan wel voor over..
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:23:24 #88
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86818978
Wat een leuke workshops Spuug! En wat heerlijk dat je zoon weer lekker in zijn vel zit Buuf!

Huup hoe ben je die pijnlijke blaar te lijf gegaan vannacht? Heb je nog kunnen slapen?
Ylana
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:38:19 #89
95408 Incantrix
pi_86818991
Goedemorgen Saffier :) Aan het voeden nu? Schreef me gisteravind in voor de secret santa en moest even aan je denken :)
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:46:26 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86819004
Alweer klaar O+
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken :D
Ylana
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:46:51 #91
95408 Incantrix
pi_86819005
Yay, moe! Truste!

/out
3!
  zaterdag 25 september 2010 @ 06:59:29 #92
95408 Incantrix
pi_86819021
Toch niet zo moe :{

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 06:46 schreef Saffier het volgende:
Alweer klaar O+
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken :D
Ah, kan ik me voorstellen, het is zó druk met zo'n kleintje! En dan Tobias er ook nog bij.. Jaartje overslaan is niks mis mee, ook aan jezelf denken hoor :*

En dat is O+ :D

Hoe gaat het trouwens met Ylana na haar operatie? En is Tobias alweer hersteld van zijn val?
3!
pi_86819024
Uitslapen?? Tisda?? Tess was om 4.00 wakker en heeft eerst liggen kloten, toen nog een hal uurtje geslapn en werd toen totaal ovet de zeik wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86819110
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
pi_86819143
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
Heerlijk!!

Ik ben al een boodschappenlijst aan het maken!
Wij eten morgen :9~ hachee :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:16:52 #96
114177 Diaan73
pi_86819187
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.

Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
Make love, not war ☮
pi_86819192
Goedemorgen :W

Uitslapen, ahhh O+ Dat is mijn man nu aan het doen. Maar ja, die is dan ook meestal pas om 01:30 u thuis van z'n werk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86819257
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.

Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
:Y

Heel leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:39:09 #99
114177 Diaan73
pi_86819300
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

:Y

Heel leuk!!
Okay. Alleen jammer dat we er pas rond 12 uur zijn... Twan moet eerst voetballen.
Make love, not war ☮
pi_86819305
goedemorgen! Daar istie dan 30! :s)
tast toe! met wat fruit, is het nog een beetje gezond :D
pi_86819310
Oeh, gezonde taart... Ik pas ff, ik heb gister een halve mislukte cake op... #nietgoedvoordelijn.
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:46:38 #102
114177 Diaan73
pi_86819338

Estrys, van harte gefeliciteerd *O* :*
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')