Volgens mij zijn het theorieën die beiden voor- en tegenstanders hebben, maar wel naast elkaar bestaan. Dus zowel de vervoeging van caedere als de keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef lily het volgende:
[..]
maar toch heeft het niet (veel) met Caesar te maken (alleen zijn naam is verbasterd omdat het latijn (caedere = snijden) er zo op lijkt EN het een keizerlijke wet was om een kind eventueel te halen ten koste van de moeder)![]()
Ja, klopt. Maar Caedere betekent snijden en Caesar keizer. Sectio betekent ook snijden. De manier van kind halen was een keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef She-Wolf het volgende:
In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan.
Niets... uitzieken... dat was het advies dat Peace kreeg. Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad... maar aan de andere kant, als hij zich gewoon goed voelt, kan hij doen waar hij zin in heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.
Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad...
hoe oud is je jongste?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
6. En hij kan het best, want 9 van de 10 keer loopt hij zelf al naar huis als ik sta te wachten op zijn grote broer. Slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef lily het volgende:
[..]
hoe oud is je jongste?
en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
Heerlijk lijkt me dat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Yeps. Bij ons ook niet, maar toevallig dat Peace het net heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef lily het volgende:
[..]
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
Uh ja hoor appeltje eitje nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Estrys het volgende:
Wat een fijne dag stiemie!
Twee kinderen groei je in hè toch?? Want twee van een ander is In ieder geval gewoon niet mijn ding. Vooral de jongste vond luisteren maar lastig. En poepluiers van ( niet je eigen) kind van bijna drie zijn ranzig. Maaaar het is mijn laatste dag als twintiger dus is het toch een fijne dag :-)
zo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef simmu het volgende:
selene krijgt een potje, ravi een fles en wij mikken vanaaf wel iets in de frituur ofzo. teveel gedoetjes hiero, geen zin om te koken.
tot op zekere hoogte is dat correctquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo...
ik las te snelhaha ik las Selene krijgt een potje en wij een fles hahaha
![]()
t wordt een verrassing, B. gaat wel even kijken bij de super. Ben benieuwd waar ie mee thuis komt
Jezus zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring
Morgen en donderdag weer op gesprek.
Het fluctureert heel erg, van 38, 8 naar 37,6 naar weer 40.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Fannie het volgende:
Lily, hoe ist met zoonlief? Koorts een beetje gezakt nu?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef lily het volgende:
oh, en wij eten....tromgeroffel
diepvriespizza
Anders ingedeeld, een nieuw bed, nieuwe kasten, nieuw beddengoed, nieuwe matras, nieuwe lampen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Fannie het volgende:
Klinkt ook goed en fijn allemaal Oxy. En wat houdt je Nieuwe Kamer in?
Nieuw gesausd, behang, anders ingedeeld, andere meubeltjes? fetellll![]()
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil, maar dan moet ik het helemaal alleen opeten, vrees ik, want die gezonde vent van mij die eet dat allemaal niet... (das zo slecht voor mijn golesterol....) Bij de gedachte alleen al gaat hij 2 keer daags hardlopen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
het is hier een kant&klare lasagne geworden.
Ik was het niet. Ik heb wel regelmatig voor je op mijn kop gestaan, maar dat was het dus ook niet..... donderdag ga ik dan dus maar rondjes draaien. Misschien dat het dan wel gaat lukken....quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Wie heeft er geduimd van de week?? WEER afgewezen. Ik was een leuke sympatieke kandidaat, een die je graag functie gunt MAAR er was er weer een met meer ervaring
Morgen en donderdag weer op gesprek.
Hoi PM-girlquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef PM-girl het volgende:
Vicky, wat rot zeg, alweer een afwijzing. Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt!(understatement)
Huups, dat klinkt niet fijn! Gaat het met je meisje inmiddels beter?
Hoi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Hoi PM-girl. Wat is je zoon toch een droppie.
die roddels zijn toch nooit hier johquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef PM-girl het volgende:
En hoe is het verder hier op ut benkske? Nog sappige roddels?
O.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
die roddels zijn toch nooit hier joh
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkskequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
die roddels zijn toch nooit hier joh
Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
Nee, echt niet. Zeker niet na de vorige keer enzo. Maarja, achteraf gezien snap ik het wel. Alleen die hond, snap jij dat nou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je bedoelt hum van heur, en die zn zus?
Ja, tis wat he.
Ze zagen er altijd wel heel happy uit, nooit achter hem gezocht ook,
da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar hedde nie geheurd van d'n dieje van d'n dieje? #benkske
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
da hek nog nie geheurd nee mar hedde ut gezien? In goeie tijde? zapte wa rond zie'k toch dieje Laura met ome willem. Ik zeg Deze vuist op deze vuist...
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik zeg: Bah Ome Willem! Dat is toch vies, dat vinden de kinderen vies hoor!![]()
Maar over benkskes gesproken, hoe is het met jou? En het wonen?
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
we zijn twee weekjes aan het huissitten. Volgende week weer naar huis. Voorlopig toch maar weer bij m'n ouders. En in het weekend naar m'n schoonvader voor de afwisseling.
Gisteren kijkdag gehad op de bouw. Wat een aanfluiting. Niemand van het bouwbedrijf gesproken. Of gezien. We werden op een gegeven moment aangesproken door iemand. Wij dachten de van de aannemer. Dus wij vroegen wat dingen, die man geeft antwoord. Gingen we weg loopt die man mee, met zijn gezin... Bleek ook een koper. Zo vreemd
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een domper, zo'n kijkdag! Daar verwacht je heel veel van waarschijnlijk en dan is het letterlijk alleen kijken...![]()
Een vakantiehuisje was dus geen optie? Hopelijk is dit houdbaar voor jullie!
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
is nogal aan de prijs, je moet per week betalen. Dus echt uitzitten dan maar.
dat zijn de speciale tarieven :-)quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan zit er weinig anders op! Jammer, dat er geen overwintertarieven zijn op parken ofzo.
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef freecell het volgende:
Spuuglokje, waarom maak je het dan?
klinkt als hutspot zonder ui en dat lijkt me ook niet echt wat inderdaad.
Hehequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kleine correctie: mijn man maakte het, die kookt altijd. Maar ik heb het zelf gekocht, dus het was toch mijn eigen schuld.Tja. Niet meer doen dus. Lady-wrb, die profiterolles waren niet zelfgemaakt, maar van de Lidl. Helemáál niks mis mee.
Ja, die tijd komt echt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Saffier het volgende:
Oeh, uitslapen......... toekomstmuziek
Ah, kan ik me voorstellen, het is zó druk met zo'n kleintje! En dan Tobias er ook nog bij.. Jaartje overslaan is niks mis mee, ook aan jezelf denken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:46 schreef Saffier het volgende:
Alweer klaar
Ik Twijfel over SS dit jaar... Ik moet in de badkamer steeds aan jou denken
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Jen is net op en leyla is weer aan het slapen. Ik ga ook zo opstaan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen... ik was om kwart over 7 wakker... vlak voordat Lennon wakker werd, dus dat was wel fijn.
Vandaag druk dagje... om 10 uur naar voetbal en daarna meteen door naar Julianatoren. Is dat een beetje leuk eigenlijk? We hebben een vriendendagje incl. kinderen daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |