de filmpjes zijn al een samenvatting van het boek "The third truth about 9/11" dan hoef je dus dat boek niet te kopen en te lezen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Matig dan .. ben helemaal niet gehyped door je post om te gaan kijken eigenlijk.. zonde
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
die ruiten is juist een teken van geen explosieven. Bij explosieven zouden alle ruiten er uit blazen, nu alleen de onderste verdiepingen vanwege de druk die bij een instorting vooral via onder verdwijnt.
reflectie & omdat er waarschijnlijk iets ontploft is? Een ontploffing is nog geen explosief.
1. Dat zeg jij, zo'n beetje alle foto's en video's zijn volgens jouw bewerkt. Hoe kan je ze vooraf bewerken als je niet precies weet wat er gebeurt qua impact, explosies en hoe mensen reageren?? Niemand op de foto's en beelden heeft gezegd dat die beelden niet kloppen met de werkelijkheid. Heb je daar wel eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
1. Wie zegt dat die foto's en beelden achteraf zijn bewerkt?
2. Honderdduizend mensen? Heb je daar een bron voor of roep je maar wat? Kom maar met bewijzen. Geen links naar sites met tekstuele quotes van ooggetuigen graag.
? daar zie je juist de ramen bij de explosieven kapot gaan, itt tot niet in de buurt van het vlieguitg, wel onderin.quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Controlled Demolition:
http://www.youtube.com/wa(...)8B-8Au-Wk&feature=iv
0:44
dat is dat stukje niet kloppende logica, probeer eens in eigen woorden uit te leggen waar die 2 claims vandaan komen en hoe dat bewijs is dat er geen slachtoffers zijn gevallen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hence, the “too-many–people-involved” argument fails on two counts:
1: It is effectively disproved by historical precedents.
2: It does not account for the wide, unprecedented range of assets available to the 9/11 planners.
J0kkebr0k is het zat en doet niet mee mee. Je hoeft dus niet tot in den treure te blijven drammen om antwoorden op onzinnige vragen. Dus dan weet je dat.quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
? daar zie je juist de ramen bij de explosieven kapot gaan, itt tot niet in de buurt van het vlieguitg, wel onderin.
(ik had idd niet allemaal moeten zeggen, dat is alleen als je op die plaatsen explosieven gebruikt, wat wel normaal is, cd zou niet alleen de onderste 20 verdiepingen zijn)
copypaste voor jokkebrok:
[..]
dat is dat stukje niet kloppende logica, probeer eens in eigen woorden uit te leggen waar die 2 claims vandaan komen en hoe dat bewijs is dat er geen slachtoffers zijn gevallen.
hoe er voorkomen is dat al die duizenden getuigen niets gezegd hebben lijkt me een essentieel onderdeel van je theorie, maar ok.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
J0kkebr0k is het zat en doet niet mee mee. Je hoeft dus niet tot in den treure te blijven drammen om antwoorden op onzinnige vragen. Dus dan weet je dat.
Jammer. Je nooit weg laten jagen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
J0kkebr0k is het zat en doet niet mee mee. Je hoeft dus niet tot in den treure te blijven drammen om antwoorden op onzinnige vragen. Dus dan weet je dat.
Oeps, ik ken dat gevoel Jokkebrok.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef piepie het volgende:
[..]
Oeps, ik ken dat gevoel Jokkebrok.
Dat was voor mij ook de reden om niet verder te posten over de HOAX-death van MIchael Jackson (waarin ik nog steeds geloof trouwens).
Ik hoop dat je toch nog wel wilt posten hier, want ik genoot wel van waar je allemaal mee kwam ook al was het voor mij soms ongeloofwaardig.
Dit hele BNW forum en ook andere forum delen worden door oompaloompa verziekt.quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus.
Komt bij dat ik het heel naar vind dat iemand die hier dagelijks post met gedetailleerde posts en veel informatie zich niet meer fijn voelt om hier te posten. Om redenen die de betrokkenen zelf wel weten.
Hoop dat J0kkebr0k terug komt en ons zijn theorieën niet onthoudt.
Al geloof ik nog steeds de officiele versie. Maar J0kkebr0k-en andere posters- hebben er wel voor gezorgd dat ik nu bij een paar dingen vraagtekens zet.
Verder zijn we hier op BNW, laten we dat niet vergeten.
According to BTS statistics, both 11 and 77 officially never took-off on 9/11.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees anders gewoon ff dit: http://www.rense.com/general68/911h.htm
dat is dus juist verkeerd denken. Compartiment is het magic word. Er hoeven juist maar heel weinig mensen vanaf te weten.quote:Op zondag 26 september 2010 02:28 schreef piepie het volgende:
Ik heb die film gekeken (van de link van Oblivion uit het vorige topic).
Heel interessant, ik heb hem in 1 x uitgekeken.
http://video.google.nl/videoplay?docid=7655121911742912177&hl=nl#
Hetgeen ik altijd heb vermoed over 9/11 kwam er ook in aan de orde.
Mijn theorie was al lange tijd dat er genoeg aanwijzingen waren wat terroristen van plan waren, maar dat ze er niets tegen hebben ondernomen omdat het ze wel goed uitkwam.
Al het andere wat ik hier heb gelezen is in mijn ogen volslagen ondenkbaar, omdat er simpelweg te veel mensen in het compot hadden moeten zitten en het nodeloos ingewikkeld was gemaakt.
Lambiekje, kende je deze al ?quote:Op zondag 26 september 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus juist verkeerd denken. Compartiment is het magic word. Er hoeven juist maar heel weinig mensen vanaf te weten.
Ik vind het dan weer jammer dat iemand die zich skeptisch opstelt richting complot theorien zo snel van trollen wordt beschuldigt...quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit hele BNW forum en ook andere forum delen worden door oompaloompa verziekt.
J0kkebr0k is het getrol en gefriel van meneer oompaloompa spuugzat; en hij is de enige niet.
Ik vond die discussies over 09/11 met diverse te onderzoeken punten voor verschillende theorieen; m.n. de mediamanipulaties, behoorlijk goed w.b.t. de insteek van j0kkebr0k.
Wat een onzin zeg. Zij is één van de weinigen die nog de energie kan opbrengen om inhoudelijk en beargumenteerd op al die zogenaamde bewijzen van conspiray aanhangers in te gaan. Ikzelf ben er eigenlijk niet eens aan begonnen nadat ik jaren geleden deze topics ben gaan volgen; een heel enkele keer reageer ik. Elke zoveel maanden komt er weer iemand die "het licht gezien" heeft, maar ze vertellen niks nieuws. Alles is terug te vinden in de vorige topics. Maar blijkbaar is het teveel gevraagd om die na te pluizen als men met "iets nieuws en opzienbarends" komt.quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit hele BNW forum en ook andere forum delen worden door oompaloompa verziekt.
J0kkebr0k is het getrol en gefriel van meneer oompaloompa spuugzat; en hij is de enige niet.
Ik vond die discussies over 09/11 met diverse te onderzoeken punten voor verschillende theorieen; m.n. de mediamanipulaties, behoorlijk goed w.b.t. de insteek van j0kkebr0k.
Kun je mij uitleggen waarom het verkeerd denken is Lambiekje.quote:Op zondag 26 september 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus juist verkeerd denken. Compartiment is het magic word. Er hoeven juist maar heel weinig mensen vanaf te weten.
kan aluminium door massief staal heengaan?quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef oompaloompa het volgende:
een filmpje dat ik tegenkwam van een conspiracytheorist die niet geloot in dat er geen vliegtuigen gebruikt zouden zijn, hij roept wel goede punten op i.m.o.
En dan zijn er nog steeds mensen die geloven dat een OBL met kapote nieren uit een grot in Torabora alles heeft georganiseerd.quote:We've been told that 9/11 changed everything.
Is it true?
Let's look:
• The Afghanistan war was planned before 9/11 (see this and this)
• The decision to launch the Iraq war was made before 9/11. Indeed, former CIA director George Tenet said that the White House wanted to invade Iraq long before 9/11, and inserted "crap" in its justifications for invading Iraq. Former Treasury Secretary Paul O'Neill - who sat on the National Security Council - also says that Bush planned the Iraq war before9/11. And top British officials say that the U.S. discussed Iraq regime change one month after Bush took office
• Cheney apparently even made Iraqi's oil fields a national security priority before 9/11
• The Patriot Act was planned before 9/11
http://web.archive.org/we(...).jvb.usapa.911.p.htm
• Cheney dreamed of giving the White House the powers of a monarch long before 9/11
• Cheney and Rumsfeld actively generated fake intelligence which exaggerated the threat from an enemy in order to justify huge amounts of military spending long before 9/11. And see this
• Cheney and the rest of the neocons lamented - before 9/11 - that America could not truly project its power globally without the justification of a "new Pearl Harbor"
• The government's spying on Americans began before 9/11 (confirmed here and here. And see this:http://web.archive.org/we(...)wh/ford_era_spying_1)
• The decision to threaten to bomb Iran was made before 9/11
• The government knew that terrorists could use planes as weapons -- and had even run its own drills of planes being used as weapons against the World Trade Center and other U.S. high-profile buildings, using REAL airplanes -- all before 9/11
• The government heard the 9/11 plans from the hijackers' own mouths before 9/11
• Cheney was in charge of all counter-terrorism programs for the United States before (and on) 9/11.
http://web.archive.org/we(...)ecurity/a1050878.htm
See this Department of State announcement[/url], this CNN article and this essay
• It was known long before 9/11 that torture doesn't work to produce accurate intelligence, but is an effective way to terrorize people
So did 9/11 really "change everything"? Or was it simply an excuse to implement existing plans?
bron
Je denkt dat er na afloop van de aanslagen niemand een link zou leggen? Ik vraag me af of compartimentering eigenlijk wel zou kunnen werken, het gaat als ik de truthers mag geloven immers niet om alledaagse zaken die uitgevoerd moesten worden. Niemand zou argwaan krijgen als hem of haar gevraagd wordt gaten te boren in de vloeren van het WTC? Geen enkeling zou vraagtekens stellen als hij of zij opgedragen wordt een grote kuil in een anoniem grasveld nabij Shanksville te graven en daar vliegtuigbrokstukken in te dumpen?quote:Op zondag 26 september 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
LIHOP heeft zo zijn eigen problemen. Hoe verkregen de complotteurs hun informatie en hoe verzekerden ze zich ervan dat niemand anders zoveel te weten kon komen? Waarom was Rumsfeld op 9/11 in het Pentagon als hij zogenaamd wist dat de kapers er die dag een vliegtuig in wilden boren?quote:Op maandag 27 september 2010 01:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom het verkeerd denken is Lambiekje.
(Ik doelde dus op duizenden mensen die in het complot zouden moeten zitten volgens de theorieën van Jokkebrok).
Bij mijn eigen theorie (dat ze ervan wisten en er niets tegen hebben ondernomen) snap ik wel dat daar maar weinig mensen voor in het complot hoeven te zitten, vandaar ook dat ik dat wel geloofwaardig vind.
Zeg, ik zie jou nogal maffe theorieen posten. Leg uit.quote:Op maandag 27 september 2010 02:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan aluminium door massief staal heengaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |