abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 17:11:07 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86906937
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben de "debunkers" wel een streepje voor, de "truthers" zijn veels te verdeeld in hun theorieën, die variëren van mininukes tot noplanes tot laserbeams tot nanothermite tot alles is nep want Matrix tot een gedeelte is nep wat media enz enz enz.
Het is allejezus gemakkelijk om je te scharen achter het officiële Alibaba en z'n 40 rovers-versie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 27 september 2010 @ 17:12:45 #227
52357 Lambiekje
pi_86907020
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kennelijk. Welke?
9/11 # 28 Flight Control
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86907087
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat plaatje komt totaal niet overeen met het filmpje (het is overigens niet eens een auto, niet de ontploffing, en je zult het van bovenaf moeten tekenen om iets te kunnen zeggen over het perspectief). Tevens zie je dat de man zich omdraait vanaf de hoek waarop hij staat te filmen.
Hoe zo niet? Ik heb de boel 180 graden gedraaid om het perspectief weer te geven. Daarnaast zie je ook de ontploffing.... waarom zou je de ontploffing niet zien dan :?

Wat is het dan? Een busje?

Hier nog een keer... goed kijken:

Je ziet ook de explosie. Hoe kun je die vanuit dat standpunt zien? Ik zeg dat de beelden van de impact en explosie gekopieerd zijn en vervolgens 180 graden gedraaid op de autoruit worden afgespeeld.
pi_86907159
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe zo niet? Ik heb de boel 180 graden gedraaid om het perspectief weer te geven. Daarnaast zie je ook de ontploffing.... waarom zou je de ontploffing niet zien dan :?

Wat is het dan? Een busje?

Hier nog een keer... goed kijken:

[ afbeelding ]

Je ziet ook de explosie. Hoe kun je die vanuit dat standpunt zien? Ik zeg dat de beelden van de impact en explosie gekopieerd zijn en vervolgens 180 graden gedraaid op de autoruit worden afgespeeld.
ik weet niet waar jij een explosie ziet? Die schaduw is een gebouw dat wij als kijkers niet zien.

Hier een illustratie:

met ingetekende "blik"

filmpje in kwestie:

edit: tekening klopt niet helemaal precies, karretje staat wat schever, gaat om illustratie van het principe :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 27 september 2010 @ 17:16:29 #230
52357 Lambiekje
pi_86907180
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hij hekelt het feit dat mensen die gestudeerd zouden hebben dat ook vaak fijntjes willen vermelden en/of er naar vragen. Met andere woorden zeggende dat als ze niet gestudeerd hebben, ze compleet uit hun nek lullen.

ik wil niet zeggen dat je daarom maar natuurwetten naar believen mag misbruiken om je punt te maken nee.
en als je wel gestudeerd hebt dat je opeens alles weet.

Als je je rijbewijs hebt dan kun je nog NIET autorijden. Dan ben je bevoegd om te mogen autorijden. Het kunnen van autorijden is nog ganz nicht imfrage. Dat zelfde geldt voor studeren. Je bent bevoegd om een titel te geven aan je naam. Maar of je deskundig bent dat komt met jaren ervaring.
  maandag 27 september 2010 @ 17:18:49 #231
52357 Lambiekje
pi_86907275
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Neehoor, daar gaan geen alarmbellen bij rinkelen. Er komt erg veel potentiele energie vrij als een groot gebouw instort. Dan vind ik het niet zo vreemd als beton in zo'n kolkende draaiende neerstortende massa vergruist wordt.

Over de uniekheid ervan.... het waren unieke gebouwen die op een unieke manier aan werden gevallen. Gek he, dat het dan nog niet eerder voor is gekomen.
Nee bij jouw gaan nooit alarmbellen rinkelen. Als het maar past binnen het kader die gesteld is door de officiële lezing. :Y
pi_86907312
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij een explosie ziet? Die schaduw is een gebouw dat wij als kijkers niet zien.

Hier een illustratie:
[ afbeelding ]

met ingetekende "blik"
[ afbeelding ]

filmpje in kwestie:

Kijk je filmpje anders even goed voor we weer een welles nietes verhaal krijgen. Het is een explosie... geloof me. Goed kijken. In de bewegende beelden zie je het veel beter dan op deze waardeloze screens. @ 3:27

En sorry, maar kan niets maken van jouw paintskillz... enige uitleg van wat we zouden moeten zien is wel op zijn plek. :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 17:21:21 ]
pi_86907352
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is allejezus gemakkelijk om je te scharen achter het officiële Alibaba en z'n 40 rovers-versie.
Haha. :D

Ali Bin en z'n 20 kapers.
pi_86907357
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk je filmpje anders even goed voor we weer een welles nietes verhaal krijgen. Het is een explosie... geloof me. Goed kijken. In de bewegende beelden zie je het veel beter dan op deze waardeloze screens. @ 3:27
een explosie? op 3.27 zie je het vliegtuig vrolijk langsvliegen...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86907440
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

een explosie? op 3.27 zie je het vliegtuig vrolijk langsvliegen...
Je ziet echt wel een explosie in die ruit. play.. rewind ... play.. rewind. Paar keer doen, en dan zie je het. Zodra je dat niet ziet, dan discussieer ik nooit meer met jou, aangezien je dan gewoon aan het trollen bent.

Ik bedoelde trouwens: 2:24 :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 17:23:54 ]
pi_86907640
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ziet echt wel een explosie in die ruit. play.. rewind ... play.. rewind. Paar keer doen, en dan zie je het. Zodra je dat niet ziet, dan discussieer ik nooit meer met jou, aangezien je dan gewoon aan het trollen bent.

je ziet even na de explosie een stokje rookwolk (evt met explosie alhoewel ik dat niet zie) in beeld komen ja, als dat is wat je bedoelt? Maar dat is toch logisch, dat steekt uit?
pi_86907696
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Natuurlijk. Zo klein was dat puntje niet. De gehele top was immers al in beweging.
Jij zegt dat het natuurlijk is, ik vind het nog steeds niet.
Uitleg is summier, helaas...
quote:
Jij vroeg naar het wtc7 vliegtuig. Als je zo bezig gaat negeer ik dat ja.
Geen antwoord dus.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86907742
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

je ziet even na de explosie een stokje rookwolk (evt met explosie alhoewel ik dat niet zie) in beeld komen ja, als dat is wat je bedoelt? Maar dat is toch logisch, dat steekt uit?
Rechts onderin de ruit zie je even de explosie...

Dat vliegtuig en die explosie zou je imho helemaal niet moeten kunnen zien in die ruit vanuit dat perspectief.
pi_86907794
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, explosie zie je ook.
Bewijst dat niks voor jou?
Ik vind dat het verhaal no-plane wel redelijk debunked.
pi_86907837
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jij zegt dat het natuurlijk is, ik vind het nog steeds niet.
Uitleg is summier, helaas...
[..]

Geen antwoord dus.
Ik ben geen a-tuin-hek, maar als het je om info gaat:
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef oompaloompa het volgende:
over het verloop van het instorten & waarom 1 balk genoeg was is dit een goed paper i.m.o.

http://www.structuremag.o(...)C7-Gilsanz-Nov07.pdf

Het rept niet veel over hoe die ene balk het dan begeven zou kunnen hebben, maar ondersteunt het verloop goed met bouwtekeningen, ooggetuigenverklaringen en de beelden.

Ook heb ik een tijd geleden uitgelegd hoe de verspreidde branden zo'n detrimental effect gehad kunnen hebben (meer dan een evenredig verspreidde brand), was dat duidelijk genoeg of blijven er zaken onduidelijk (en zo ja; wat?)?

tweede vraag die inherent is aan het niet geloven van het officiële verhaal: wat is een geloofwaardigere uitleg voor hetzelfde gevolg. Hoe anders is het gebouw ingestort?
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rechts onderin de ruit zie je even de explosie...

Dat vliegtuig en die explosie zou je imho helemaal niet moeten kunnen zien in die ruit vanuit dat perspectief.
Jawel hoor, kantel het karretje in mijn voorbeeld een paar graden en zet de man iets meer naar links op de stoep en de explosie is wel binnen beeld. Zo'n explosie is best wel breed, mischien dat hij in mijn tekening zelfs al zou passen (die ik niet netjes heb gemaakt omdat het ging of het vliegtuig gezien zou moeten worden).
pi_86907901
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef oompaloompa het volgende:

Ik zal dat eens bekijken, bedankt.
pi_86909050
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jawel hoor, kantel het karretje in mijn voorbeeld een paar graden en zet de man iets meer naar links op de stoep en de explosie is wel binnen beeld. Zo'n explosie is best wel breed, mischien dat hij in mijn tekening zelfs al zou passen (die ik niet netjes heb gemaakt omdat het ging of het vliegtuig gezien zou moeten worden).
Je ziet ook het vliegtuig, hetgeen niet kan imho.

Goed voorbeeld: Als je op de snelweg rijdt en je zit achter een hatchback of sedan, dan zie in de achterruit van die auto pas het matrixbord op het moment dat ie er net een fractie van een seconde onderdoor is en zeker niet als het matrixbord nog voor de auto is.

Het vliegtuig zie je nu vanuit een onmogelijke hoek in de achterruit.
pi_86909078
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je ziet ook het vliegtuig, hetgeen niet kan imho.

Goed voorbeeld: Als je op de snelweg rijdt en je zit achter een hatchback of sedan, dan zie in de achterruit van die auto pas het matrixbord op het moment dat ie er net een fractie van een seconde onderdoor is en zeker niet als het matrixbord nog voor de auto is.

Het vliegtuig zie je nu vanuit een onmogelijke hoek in de achterruit.
het is geen auto & kijk naar mijn tekening om te zien dat het kan. (of leg uit waarom mijn tekening niet klopt)
pi_86909176
Het is de zijkant van een van!
En kleine vrachtauto-achtig
pi_86909229
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Het is de zijkant van een van!
En kleine vrachtauto-achtig
of een hotdog-kar :D

edit: bij nader inzien dan wel een hotdog-kar voor reuzen :P
pi_86909270
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

het is geen auto & kijk naar mijn tekening om te zien dat het kan. (of leg uit waarom mijn tekening niet klopt)
Wat maakt het verschil? Het gaat om de kijkhoek. Een busje zou nog vreemder zijn overigens gezien de ruiten van een busje over het algemeen in een veel minder schuine hoek lopen.
pi_86909357
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat maakt het verschil? Het gaat om de kijkhoek. Een busje zou nog vreemder zijn overigens gezien de ruiten van een busje over het algemeen in een veel minder schuine hoek lopen.
En die kijkhoek heb ik schematisch in een tekening gezet. Naar jouw mening kan het niet, volgens mijn tekening wel. Aangezien ik niet kan gokken wat de basis van jouw mening is om deze te proberen te weerleggen, kun jij in mijn tekening / over mijn tekening aangeven waar deze fout is? We kunnen namelijk niet beiden gelijk hebben.
pi_86909678
Nope, het is de voorruit van die meneer in het blauwe shirt, foto's komen zo...
pi_86909771
Iedereen mee eens dat dit dezelfde meneer is?

Dan zie je 'm hier dus met zijn ellebogen op de auto leunen:

En dat komt weer van dit filmpje:

Zo nu kunnen jullie gaan tekenen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')