Vandaag in het nieuws:quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onze dieptrieste MSM doet of hij iets opmerkelijks heeft gezegd.
Dit is toch al maanden bekend? Of ben ik nu weer in de war met die Venezolaanse President?
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dinejad__.html?p=2,1quote:Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad
NEW YORK - De Amerikaanse president Barack Obama is woedend om de suggestie van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat de Verenigde Staten zelf achter de aanslagen op 11 september 2001 zaten. Dat zei een hoge Amerikaanse functionaris donderdag.
„De president vond de opmerkingen schandalig en beledigend, helemaal omdat ze zo dicht bij Ground Zero gemaakt werden”, aldus de functionaris die anoniem wilde blijven. Ahmadinejad deed zijn uitspraken in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York. Hij zei dat volgens een alternatieve theorie voor de aanslagen „onderdelen van de Amerikaanse regering de aanval in scène hebben gezet om de kwakkelende economie te stimuleren en de greep op het Midden-Oosten te vergroten, om zo het zionistische regime in Israël te redden”.
Veel westerse diplomaten verlieten daarop de zaal, ook de Nederlandse. De Amerikaanse vertegenwoordiging liet meteen na de toespraak zijn afkeer al blijken: „In plaats van de ambities en de goede wil van het Iraanse volk te vertegenwoordigen, heeft Ahmadinejad er weer eens voor gekozen om smerige samenzweringstheorieën en antisemitische beledigingen te spuwen.”
Vorig jaar liepen veel vertegenwoordigers ook al weg. Toen vroeg Ahmadinejad zich in zijn toespraak af hoe sommige regeringen „de misdaden van bezetters tegen weerloze vrouwen en kinderen en de vernietiging van hun huizen, boerderijen, ziekenhuizen en scholen onvoorwaardelijk kunnen steunen”. Ahmadinejad verwees daarmee onder meer naar de Israëlische invasie van de Gazastrook eind 2008.
wat is er idioterie?quote:
http://www.telegraph.co.u(...)ks-Octopus-Paul.htmlquote:Mahmoud Ahmadinejad attacks Octopus Paul
Mahmoud Ahmadinejad, the Iranian leader, says Paul the Octopus, the sea creature that correctly predicted the outcome of World Cup games, is a symbol of all that is wrong with the western world.
The Iranian president accused Octopus Paul of spreading 'western propaganda and superstition'
He claims that the octopus is a symbol of decadence and decay among "his enemies".
ok ff opzoeken wat de specs daar van zijn zo dadelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef DeMolay het volgende:
@ Johny
Mijn excuses ik heb 2 standaarden door elkaar gehaald het was ASTM E119
http://www.nist.gov/publi(...)_resistance_data.cfm
@ Oompa
Dit ASTM E119 gecertificeerde staal is in 4 gebouwen verwerkt ook wtc7 was hiermee uitgerust
zoals ik al zei, daar heb je de horizontale afstanden van nodig (daarom ook google maps)quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uit het vorige topic:
Ik wil van anderen nu wel eens weten of we hier met verschillende beelden vanuit een ANDER perspectief praten. Volgens mij is het perspectief namelijk identiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let ook even op het gebouw VOOR het World Financial Center, uiterst rechts.
@Ryan: Ik neem dingen echt niet klakkeloos aan hoor
Ik snap je punt, maar dat witte schuin aflopende gebouw achter het verspringende gebouw dan? Dat moet dan ook van positie veranderen. Toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ok ff opzoeken wat de specs daar van zijn zo dadelijk
[..]
zoals ik al zei, daar heb je de horizontale afstanden van nodig (daarom ook google maps)
[ afbeelding ]
neem rood als wtc toren, groen als het "verspringende" gebouw en geel als de locatie van filmen.
Hoe verder de blauwe cirkel weg ligt, hoe minder verschil je zult zien tussen de twee camera punten.
Hmm... thanks. Kon zelf niet op dat woord komen, maar dat is inderdaad een mogelijkheid. Echter, is daar hier sprake van? Jij denkt het, Oompa denkt het. Ik twijfel nog.quote:
Die staat veel verder in het plaatje en verspringt ook een beetje mee, gewoon wat minder. In het eerste filmpje staat de rechterzijkant gelijk met de zijkant van het wtc, in het andere filmpje steekt hij een stuk uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat witte schuin aflopende gebouw achter het verspringende gebouw dan? Dat moet dan ook van positie veranderen. Toch?
Volgens de maker van de amateur beelden, zat CNN naast hem in het gebouw.
Ben je er van overtuigd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die staat veel verder in het plaatje en verspringt ook een beetje mee, gewoon wat minder. In het eerste filmpje staat de rechterzijkant gelijk met de zijkant van het wtc, in het andere filmpje steekt hij een stuk uit.
adat ligt dus aan de afstand tussen de gebouwen en is onderdeel van het fenomeen dat je snaptquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben je er van overtuigd?
Al die beelden met de Verrazano bridge op de achtergrond gezien?
EDIT: Ik snap het fenomeen wel, maar ik vind op de een of andere manier de afstand dat het verspringende gebouw "aflegt" te groot t.o.v. de positie die de gebouwen achteraan veranderen.
Sorry, maar van dat plaatje kan ik weinig makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
adat ligt dus aan de afstand tussen de gebouwen en is onderdeel van het fenomeen dat je snapt
Dus door die afstand op te zoeken kun je kijken of het inderdaad vreemd is. Met de beelden die je hebt valt er niets zinnigs over te zeggen.
heb voor de gein de contouren van de twee filmpjes laten tracen in photoshop. Zwartgrijze is de cnn film, kleur de andere. Heb het samen laten vallen op de rechtertoren, het is duidelijk dat er dus meer zaken verschillen dan alleen het gebouw. Your eye is playing tricks on you.
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt verspringen bijna alle gebouwen. Alleen sommige gebouwen verderop iets minder dan de gebouwen op de voorgrond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sorry, maar van dat plaatje kan ik weinig maken
Ik geef jullie het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt verspringen bijna alle gebouwen. Alleen sommige gebouwen verderop iets minder dan de gebouwen op de voorgrond.
Vaag plaatje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef oompaloompa het volgende:
adat ligt dus aan de afstand tussen de gebouwen en is onderdeel van het fenomeen dat je snapt
Dus door die afstand op te zoeken kun je kijken of het inderdaad vreemd is. Met de beelden die je hebt valt er niets zinnigs over te zeggen.
heb voor de gein de contouren van de twee filmpjes laten tracen in photoshop. Zwartgrijze is de cnn film, kleur de andere. Heb het samen laten vallen op de rechtertoren, het is duidelijk dat er dus meer zaken verschillen dan alleen het gebouw. Your eye is playing tricks on you.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste post:
[..]
Vandaag in het nieuws:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dinejad__.html?p=2,1
Dat denk ik ook, ze durven het alleen niet aan om dit uit te spreken.quote:Volgens hem zijn „de meerderheid van de Amerikanen en de meeste landen en politici wereldwijd” het met die uitleg eens.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Imho hoef je daar geen verstand van te hebben om te concluderen dat de beelden uit de gebroeders Naudet documentaire gemanipuleerd zijn. Voor zover ik weet zijn dit de enige beelden van de vermeende impact van het eerste vliegtuig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Oblivion het volgende:
Blijft vreemd jokkebrok, maar ik weet weinig van manipulatie.
Explosies, etc etc...
Ik zit nu deze te kijken:
http://video.google.nl/videoplay?docid=7655121911742912177&hl=nl#docid=-8370998763702260858
Lange film, niet aan klikken dus.
Je ziet het toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef Oblivion het volgende:
Ja, dat zijn de enige beelden.
Ik geloof ook wel dat er gemanipuleerd wordt, alleen zolang je hierop blijft terug komen, kom je niet ergens.
Ik weet dat je dolgraag van mij (en misschien ook wel de andere) wil horen dat alles gemanipuleerd was.
Maar je weet dat ik dat niet kan zeggen. Ben er gewoon weg niet van overtuigd.
Ik denk dat als je je realiseert dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen, je al een heel eind op weg bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Oblivion het volgende:
Ja, maar er zijn grotere dingen aan de hand die niet zichtbaar zijn, vind ik veel enger.
Hehehe... beetje gefrustreerd jongen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, daar hoef je inderdaad geen verstand van te hebben. Je hoeft eigenlijk geen enkele relevante kennis te hebben om te kunnen zien dat allemaal die dingen niet kloppen. Want het is inderdaad zo dat de amerikaanse regering hier achter zit, en die hebben dit plan even in een weekje tijd in elkaar geklust en aangezien het natuurlijk totaal niet voor de hand lag dat de hele wereld dit eindeloos op tv ging laten zien hebben ze ook niet de moeite genomen om het een beetje professioneel aan te pakken, waardoor nu vooral iedereen zonder relevante kennis zo kan zien dat ze de meest omslachtige, foutgevoelige en knullige manier hebben gebruikt om de 'aanslag' te laten plaatsvinden.
Inderdaad, zo is het gegaan. We gaan dit doen, en dat doen we dan op zo'n manier dat echt iedereen, zelfs ZONDER enig greintje relevante kennis zo kan zien dat het verhaal wat er daarna over vertellen van geen kanten klopt, waardoor we allemaal shit over ons heen krijgen, want dat is precies wat we willen, dat is ons doel. Dat het veel makkelijker is om daadwerkelijk vliegtuigen in de gebouwen te laten vliegen, dat weten we wel, maar hey, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk en foutgevoelig kan, zo dom zijn we nou eenmaal! Dus laten we gewoon hologrammen gebruiken, en tegelijkertijd video's bewerken, niet te vergeten foto's manipuleren, mini-nukes te gebruiken, raketten te gebruiken, beamweapons gebruiken, thermiet gebruiken, mensen opzettelijk fouten te laten maken tijdens de zogenaamde live verslagen, interviews stagen waarin we ons verspreken, oh, en natuurlijk op de knop te drukken waarmee we de natuurkundewetten even uitzetten, zodat we de gebouwen de weg van de meeste weerstand kunnen laten zoeken als ze vallen, en daarna vertellen we tegen de wereld dat dit kwam door een paar prullebakbrandjes.
Welnee knul, ik heb alles op mn werk dermate goed onder controle dat ik dacht, ik heb de tijd om een stukje te typen dat de stupiditeit van het hele verhaal goed weergeeft, dus laat ik me daar eens mee vermaken. Welnee, ik beticht jou daar niet van. Ik richtte me ook niet specifiek op jou. Jij maakte inderdaad wel de opmerking over dat je geen verstand hoeft te hebben van iets, maar die uitspraak is in het verleden al met grote regelmaat gemaakt door allemaal mensen die dat verstand ook niet ervan hadden en dus ook deze onzin geloofde, en die onzin presenteerde als feit dus het gaat niet om specifiek jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehehe... beetje gefrustreerd jongen?![]()
Oh.. en hologrammen, mini-nukes en beam wapens? Kom jij mij daar nu ook al van betichten![]()
Je ziet het toch aan die beelden dat het niet klopt. Daar kun je niet omheen vriend, hoe hard je het ook probeert te ridiculiseren allemaal. Lekker verder trollen hier!!
-flame-quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je realiseert dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen, je al een heel eind op weg bent.
Nou kerel met kennis. Doe je best en leg uit wat je daar ziet. Ik wacht met smart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welnee knul, ik heb alles op mn werk dermate goed onder controle dat ik dacht, ik heb de tijd om een stukje te typen dat de stupiditeit van het hele verhaal goed weergeeft, dus laat ik me daar eens mee vermaken. Welnee, ik beticht jou daar niet van. Ik richtte me ook niet specifiek op jou. Jij maakte inderdaad wel de opmerking over dat je geen verstand hoeft te hebben van iets, maar die uitspraak is in het verleden al met grote regelmaat gemaakt door allemaal mensen die dat verstand ook niet ervan hadden en dus ook deze onzin geloofde, en die onzin presenteerde als feit dus het gaat niet om specifiek jou![]()
Nee ik zie aan de beelden dat het wel klopt. Wat ik zie aan de uitleg die aan die beelden wordt gegeven door oa jou, is dat je niet het minste verstand hebt van hetgeen waar je wel met stelligheid uitspraken over wil doen. Ik hoef nergens omheen te kunnen, ik hoef me niet te buigen in allerlei bochten om maar te kunnen omzeilen dat ik moet toegeven dat wat ik zeg zelfs niet maar een klein beetje is gestoeld op enige logica, inzicht, en kennis, dat ben jij, vriend
Nou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou kerel met kennis. Doe je best en leg uit wat je daar ziet. Ik wacht met smart.
Ga jij je er ff lekker mee bemoeien. Je ziet toch dat hij hier komt om te trollen. Lees ook maar ff wat ie in feedback neer flikkert.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je gaat zelf lopen klagen in Feedback over Cooldinges, maar je wil nog wel zijn reactie?
Dan moet je ook niet raar staan te kijken als-ie geen zin meer heeft in reageren, lijkt me.
goeie vraag. Ik heb veel over hem gevonden, veel is ook moeilijk te interpreteren. Hij is niet een typical conspiracy theorist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Oblivion het volgende:
Ja, maar er zijn grotere dingen aan de hand die niet zichtbaar zijn, vind ik veel enger.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_E._Jones
Wat was te vinden over deze man, oompaloompa?
nou ik vind de kleur blauw van de lucht best mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier even wat screens uit deeltje 2 voor mensen die besloten hebben niet te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadat eerste explosie zich voordeed, een tweede. 6 seconden na impact!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meningen hierover graag!
hoezo nog meer ik heb volgens mij vrij duidelijk op 3 verschillende manieren laten zien dat het vorige filmpje helemaal geen fakery hoeft te zijn. (en extreem onlogische fakery zou zijn, "kom we verschuiven alle gebouwen, maar dan lekker maar een heel klein stukje en een andere heel veel en dan kijken we of het iemand opvalt muhahahahaha")quote:
Naudet impact = geen vliegtuig. Is nepquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou ik vind de kleur blauw van de lucht best mooi.
(mening waarover dus?)
quote:hoezo nog meer ik heb volgens mij vrij duidelijk op 3 verschillende manieren laten zien dat het vorige filmpje helemaal geen fakery hoeft te zijn. (en extreem onlogische fakery zou zijn, "kom we verschuiven alle gebouwen, maar dan lekker maar een heel klein stukje en een andere heel veel en dan kijken we of het iemand opvalt muhahahahaha")
in gewoon nederlands?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Naudet impact = geen vliegtuig. Is nep
Wat klopt er dan niet aan? Ik heb er drie photoshops (2,5) van gemaakt om het aan te tonen.quote:
Zo duidelijk was het niet hoor. Die illusie heb jij. Zoals bij alles wat je denkt te debunken op een vrij duidelijke manier door je wordt gedaan...
Begin daar nou niet over...quote:
Ik heb al gezegd dat ik je het voordeel van de twijfel geef...quote:Wat klopt er dan niet aan? Ik heb er drie photoshops (2,5) van gemaakt om het aan te tonen.
Ga dan in ieder geval er op in voordat je weer met een nieuw onderwerp aankomt om het vorige te overschaduwen.
Klopt mijn methode niet, of klopt mijn conclusie niet?
niks te "voordeel van de twijfel" een paar posts later negeer je het weer en claim je "nog meer fakery" daarna roep je dat mijn bewijs onduidelijk is, om er vervolgens weer niet op in te gaan. De enige essentie die ik zie, is dat je voor wordt gelogen. Niet door cnn, maar door de maker van het conspiracy filmpje die een illusie van overeenkomst creeert die er niet is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Begin daar nou niet over...![]()
[..]
Ik heb al gezegd dat ik je het voordeel van de twijfel geef...
Echter, het filmpje.... de essentie er van, daar ga je aan voorbij. Maar dat geeft niet, dat zijn we wel van je gewend. Bij de meeste onderwerpen draai je er omheen om op 1 niet essentieel puntje door te blijven hameren.
Jouw bewijs!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
niks te "voordeel van de twijfel" een paar posts later negeer je het weer en claim je "nog meer fakery" daarna roep je dat mijn bewijs onduidelijk is, om er vervolgens weer niet op in te gaan. De enige essentie die ik zie, is dat je voor wordt gelogen. Niet door cnn, maar door de maker van het conspiracy filmpje die een illusie van overeenkomst creeert die er niet is.
Je hebt iets geprobeerd aan te tonen. Of dat bewijs is, dat valt nog te bezien. Ik gaf je het voordeel van de twijfel, omdat ik ook denk dat het misschien wel een parallax is... (wat jij overigens niet aankaartte, maar Ryan3).quote:Nogmaals, ik heb aangetoond dat het zowel mogelijk is, alsmede dat de zogenaamd overeenkomende gebouwen helemaal niet overeenkomen.
Wat klopt er niet aan mijn analyse of conclusie?
helemaal vergeten, ga ik nu eens naar zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Oblivion het volgende:
We gingen het nog even hebben over waarom ze niet in actie zijn gekomen...The fighters.
lekker kinderachtig weer jokkebrok, als jij je vooringenomen mening niet wilt veranderen maar tegelijkertijd hem niet kunt beargumenteren of er op in wilt gaan, zie ik uberhaupt niet in waarom je nog post of wat je nu eigenlijk wilt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw bewijs!?Het is dat ik niet persoonlijk mag worden
[..]
Je hebt iets geprobeerd aan te tonen. Of dat bewijs is, dat valt nog te bezien. Ik gaf je het voordeel van de twijfel, omdat ik ook denk dat het misschien wel een parallax is... (wat jij overigens niet aankaartte, maar Ryan3).
Maar goed... ik heb dus deeltje 2 gepost. Die mag je ook weer proberen te debunken, als je zin hebt. Graag ff kijken... is gewoon leuk. Zeg eerlijk!
EDIT: Denk jij trouwens dat CNN niet in de kamer naast de amateur van het telefoon gesprek stond? Is de amateur niet de echte amateur?
Man... stel je niet zo aan zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
helemaal vergeten, ga ik nu eens naar zoeken
[..]
lekker kinderachtig weer jokkebrok, als jij je vooringenomen mening niet wilt veranderen maar tegelijkertijd hem niet kunt beargumenteren of er op in wilt gaan, zie ik uberhaupt niet in waarom je nog post of wat je nu eigenlijk wilt.
als het geen paralax is, waarom hebben ze dan alle gebouwen een heel klein beetje verplaatst?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man... stel je niet zo aan zeg.
Ik wil niet meteen uitgaan van een parallax aangezien ik ook geluisterd heb wat er gezegd werd in het filmpje. Daarnaast is er nog een deel 2 waarin het voor mij duidelijk wordt dat die impact van het vliegtuig en de explosie die er op volgt, nogal wat rariteiten in zich hebben. Deel 3 is opzich ook wel apart... hoewel ik daar bij sommige dingen denk dat het misschien wat ver gezocht is. Ook de mega Verrazano bridge achter het WTC ben ik nog niet vergeten, alsmede het vliegtuig dat er op sommige beelden wel heel slecht uit ziet.
Daarom ben ik gewoon niet overtuigd. Als dit nu het enige was aan de beelden dat apart was, dan had ik je blindelings geloofd en aangenomen dat het dus een parallax is.
Hier deeltje 2 nog een keer. Voor het geval je van gedachten verandert:
Weet ik veel.. misschien om het idee te creëren dat de amateur beelden van Devin Clark niet dezelfde zijn als de beelden van CNN, terwijl ze dat wel zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als het geen paralax is, waarom hebben ze dan alle gebouwen een heel klein beetje verplaatst?
en dat ze dan alles een paar milimeter verschuiven en denken: hahaha laten we dat ene gebouw laten verspringen, kijken hoe lang het duurt voor die slimme internetters het doorhebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet ik veel.. misschien om het idee te creëren dat de amateur beelden van Devin Clark niet dezelfde zijn als de beelden van CNN, terwijl ze dat wel zijn.
ow dus met identiek bedoelde je verschillend?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die verschuiving van die gebouwen had ik wel opgemerkt, maar dat ene gebouw verschuift wel heel heftig.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uit het vorige topic:
Ik wil van anderen nu wel eens weten of we hier met verschillende beelden vanuit een ANDER perspectief praten. Volgens mij is het perspectief namelijk identiek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |