abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86780733

Laatste post:

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onze dieptrieste MSM doet of hij iets opmerkelijks heeft gezegd.

Dit is toch al maanden bekend? Of ben ik nu weer in de war met die Venezolaanse President?
Vandaag in het nieuws:

quote:
Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

NEW YORK - De Amerikaanse president Barack Obama is woedend om de suggestie van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat de Verenigde Staten zelf achter de aanslagen op 11 september 2001 zaten. Dat zei een hoge Amerikaanse functionaris donderdag.

„De president vond de opmerkingen schandalig en beledigend, helemaal omdat ze zo dicht bij Ground Zero gemaakt werden”, aldus de functionaris die anoniem wilde blijven. Ahmadinejad deed zijn uitspraken in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York. Hij zei dat volgens een alternatieve theorie voor de aanslagen „onderdelen van de Amerikaanse regering de aanval in scène hebben gezet om de kwakkelende economie te stimuleren en de greep op het Midden-Oosten te vergroten, om zo het zionistische regime in Israël te redden”.

Veel westerse diplomaten verlieten daarop de zaal, ook de Nederlandse. De Amerikaanse vertegenwoordiging liet meteen na de toespraak zijn afkeer al blijken: „In plaats van de ambities en de goede wil van het Iraanse volk te vertegenwoordigen, heeft Ahmadinejad er weer eens voor gekozen om smerige samenzweringstheorieën en antisemitische beledigingen te spuwen.”

Vorig jaar liepen veel vertegenwoordigers ook al weg. Toen vroeg Ahmadinejad zich in zijn toespraak af hoe sommige regeringen „de misdaden van bezetters tegen weerloze vrouwen en kinderen en de vernietiging van hun huizen, boerderijen, ziekenhuizen en scholen onvoorwaardelijk kunnen steunen”. Ahmadinejad verwees daarmee onder meer naar de Israëlische invasie van de Gazastrook eind 2008.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dinejad__.html?p=2,1

[ Bericht 3% gewijzigd door Bastard op 24-09-2010 10:39:57 ]
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86781711
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een volstrekte idioterie!
wat is er idioterie?

om even het trol-niveau van Ahmedinajad te illustreren:
quote:
Mahmoud Ahmadinejad attacks Octopus Paul
Mahmoud Ahmadinejad, the Iranian leader, says Paul the Octopus, the sea creature that correctly predicted the outcome of World Cup games, is a symbol of all that is wrong with the western world.

The Iranian president accused Octopus Paul of spreading 'western propaganda and superstition'
He claims that the octopus is a symbol of decadence and decay among "his enemies".
http://www.telegraph.co.u(...)ks-Octopus-Paul.html
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86783630
@ Johny

Mijn excuses ik heb 2 standaarden door elkaar gehaald het was ASTM E119

http://www.nist.gov/publi(...)_resistance_data.cfm

@ Oompa

Dit ASTM E119 gecertificeerde staal is in 4 gebouwen verwerkt ook wtc7 was hiermee uitgerust
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_86784819
@Jokkebrok; er zijn overigens op Youtube ook veel debunk filmpjes te zien hè. Gevaar bestaat natuurlijk altijd in dit soort topics dat je alleen de conspiracy filmpjes bekijkt (die soms redelijk ovetuigend overkomen), waardoor de debunk filmpjes (die even overtuigend overkomen) onderbelicht raken. Als je je echt neutraal zou willen opstellen zou je steeds beide theorieën tegenover elkaar moeten zetten.
I´m back.
pi_86785779
Uit het vorige topic:
Ik wil van anderen nu wel eens weten of we hier met verschillende beelden vanuit een ANDER perspectief praten. Volgens mij is het perspectief namelijk identiek:

Let ook even op het gebouw VOOR het World Financial Center, uiterst rechts.

@Ryan3: Ik neem dingen echt niet klakkeloos aan hoor ;) Als er zaken zijn die ik aankaart die makkelijk gedebunked kunnen worden, dan moet men mij daar maar op wijzen en eventueel verwijzen naar een filmpje of website waaruit blijkt dat ik er naast zit.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 13:04:45 ]
pi_86786021
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef DeMolay het volgende:
@ Johny

Mijn excuses ik heb 2 standaarden door elkaar gehaald het was ASTM E119

http://www.nist.gov/publi(...)_resistance_data.cfm

@ Oompa

Dit ASTM E119 gecertificeerde staal is in 4 gebouwen verwerkt ook wtc7 was hiermee uitgerust
ok ff opzoeken wat de specs daar van zijn zo dadelijk :)
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uit het vorige topic:
Ik wil van anderen nu wel eens weten of we hier met verschillende beelden vanuit een ANDER perspectief praten. Volgens mij is het perspectief namelijk identiek:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Let ook even op het gebouw VOOR het World Financial Center, uiterst rechts.

@Ryan: Ik neem dingen echt niet klakkeloos aan hoor ;)
zoals ik al zei, daar heb je de horizontale afstanden van nodig (daarom ook google maps)

neem rood als wtc toren, groen als het "verspringende" gebouw en geel als de locatie van filmen.
Hoe verder de blauwe cirkel weg ligt, hoe minder verschil je zult zien tussen de twee camera punten.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86786116
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ok ff opzoeken wat de specs daar van zijn zo dadelijk :)
[..]

zoals ik al zei, daar heb je de horizontale afstanden van nodig (daarom ook google maps)
[ afbeelding ]
neem rood als wtc toren, groen als het "verspringende" gebouw en geel als de locatie van filmen.
Hoe verder de blauwe cirkel weg ligt, hoe minder verschil je zult zien tussen de twee camera punten.
Ik snap je punt, maar dat witte schuin aflopende gebouw achter het verspringende gebouw dan? Dat moet dan ook van positie veranderen. Toch?

Volgens de maker van de amateur beelden, zat CNN naast hem in het gebouw.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 13:08:53 ]
pi_86786148
Parallax idd, dat denk ik ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 24-09-2010 17:05:33 ]
I´m back.
pi_86786260
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
Parralax idd, dat denk ik ook.
Hmm... thanks. Kon zelf niet op dat woord komen, maar dat is inderdaad een mogelijkheid. Echter, is daar hier sprake van? Jij denkt het, Oompa denkt het. Ik twijfel nog.
pi_86786410
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar dat witte schuin aflopende gebouw achter het verspringende gebouw dan? Dat moet dan ook van positie veranderen. Toch?

Volgens de maker van de amateur beelden, zat CNN naast hem in het gebouw.
Die staat veel verder in het plaatje en verspringt ook een beetje mee, gewoon wat minder. In het eerste filmpje staat de rechterzijkant gelijk met de zijkant van het wtc, in het andere filmpje steekt hij een stuk uit.

pi_86786493
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die staat veel verder in het plaatje en verspringt ook een beetje mee, gewoon wat minder. In het eerste filmpje staat de rechterzijkant gelijk met de zijkant van het wtc, in het andere filmpje steekt hij een stuk uit.
Ben je er van overtuigd?

Al die beelden met de Verrazano bridge op de achtergrond gezien?

EDIT: Ik snap het fenomeen wel, maar ik vind op de een of andere manier de afstand dat het verspringende gebouw "aflegt" te groot t.o.v. de positie die de gebouwen achteraan veranderen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 13:23:52 ]
pi_86786708
Kijk deeltje 2 ook eens voor de gein, als je niks te doen hebt. Volgens mij voor de deniers ook wel interessant.

pi_86786886
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben je er van overtuigd?

Al die beelden met de Verrazano bridge op de achtergrond gezien?

EDIT: Ik snap het fenomeen wel, maar ik vind op de een of andere manier de afstand dat het verspringende gebouw "aflegt" te groot t.o.v. de positie die de gebouwen achteraan veranderen.
adat ligt dus aan de afstand tussen de gebouwen en is onderdeel van het fenomeen dat je snapt :P

Dus door die afstand op te zoeken kun je kijken of het inderdaad vreemd is. Met de beelden die je hebt valt er niets zinnigs over te zeggen.

heb voor de gein de contouren van de twee filmpjes laten tracen in photoshop. Zwartgrijze is de cnn film, kleur de andere. Heb het samen laten vallen op de rechtertoren, het is duidelijk dat er dus meer zaken verschillen dan alleen het gebouw. Your eye is playing tricks on you.

pi_86787012
Zo, zijn we weer...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86787103
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

adat ligt dus aan de afstand tussen de gebouwen en is onderdeel van het fenomeen dat je snapt :P

Dus door die afstand op te zoeken kun je kijken of het inderdaad vreemd is. Met de beelden die je hebt valt er niets zinnigs over te zeggen.

heb voor de gein de contouren van de twee filmpjes laten tracen in photoshop. Zwartgrijze is de cnn film, kleur de andere. Heb het samen laten vallen op de rechtertoren, het is duidelijk dat er dus meer zaken verschillen dan alleen het gebouw. Your eye is playing tricks on you.

[ afbeelding ]
Sorry, maar van dat plaatje kan ik weinig maken :o

EDIT: Deeltje 2 is echt wel ff een must see!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 13:38:23 ]
pi_86787286
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry, maar van dat plaatje kan ik weinig maken :o
Als je goed kijkt verspringen bijna alle gebouwen. Alleen sommige gebouwen verderop iets minder dan de gebouwen op de voorgrond.
I´m back.
pi_86787330
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je goed kijkt verspringen bijna alle gebouwen. Alleen sommige gebouwen verderop iets minder dan de gebouwen op de voorgrond.
Ik geef jullie het voordeel van de twijfel ;)
pi_86787409
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef oompaloompa het volgende:

[ afbeelding ]
Vaag plaatje. :D.
(okay, ik heb wel eens betere tvp's verzonnen)
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86787601
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste post:
[..]

Vandaag in het nieuws:
[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dinejad__.html?p=2,1
quote:
Volgens hem zijn „de meerderheid van de Amerikanen en de meeste landen en politici wereldwijd” het met die uitleg eens.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat denk ik ook, ze durven het alleen niet aan om dit uit te spreken.

Weglopen daar zijn ze goed in ja (LAFAARDS) , benieuwd of ze dat ook zouden doen als 1 van deze mensen spreekt:
http://patriotsquestion911.com/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86787965
Hier even wat screens uit deeltje 2 voor mensen die besloten hebben niet te kijken :P

Nadat eerste explosie zich voordeed, een tweede. 6 seconden na impact!:

Meningen hierover graag! :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 13:57:21 ]
pi_86788374
Blijft vreemd jokkebrok, maar ik weet weinig van manipulatie.
Explosies, etc etc...

Ik zit nu deze te kijken:

http://video.google.nl/videoplay?docid=7655121911742912177&;amp;hl=nl#docid=-8370998763702260858

Lange film, niet aan klikken dus.
pi_86788871
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Oblivion het volgende:
Blijft vreemd jokkebrok, maar ik weet weinig van manipulatie.
Explosies, etc etc...

Ik zit nu deze te kijken:

http://video.google.nl/videoplay?docid=7655121911742912177&;amp;hl=nl#docid=-8370998763702260858

Lange film, niet aan klikken dus.
Imho hoef je daar geen verstand van te hebben om te concluderen dat de beelden uit de gebroeders Naudet documentaire gemanipuleerd zijn. Voor zover ik weet zijn dit de enige beelden van de vermeende impact van het eerste vliegtuig.

EDIT: Deze beelden laten duidelijk zien dat het gat in de vorm van een vliegtuig is gemaakt dmv cutter charges.

Hier dan nog maar even de impact uit de docu. Zoals je kunt zien is er niet geklooid met de beelden uit mijn vorige post.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 14:26:22 ]
pi_86789307
Ja, dat zijn de enige beelden.
Ik geloof ook wel dat er gemanipuleerd wordt, alleen zolang je hierop blijft terug komen, kom je niet ergens.
Ik weet dat je dolgraag van mij (en misschien ook wel de andere) wil horen dat alles gemanipuleerd was.
Maar je weet dat ik dat niet kan zeggen. Ben er gewoon weg niet van overtuigd.
pi_86789368
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef Oblivion het volgende:
Ja, dat zijn de enige beelden.
Ik geloof ook wel dat er gemanipuleerd wordt, alleen zolang je hierop blijft terug komen, kom je niet ergens.
Ik weet dat je dolgraag van mij (en misschien ook wel de andere) wil horen dat alles gemanipuleerd was.
Maar je weet dat ik dat niet kan zeggen. Ben er gewoon weg niet van overtuigd.
Je ziet het toch? :P

Wat wil je nog meer dan? Een bekentenis van Rumsfeld, Cheney, Rise, Powell en Bush?

Om het nog even af te maken :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 14:38:20 ]
pi_86790140
Ja, maar er zijn grotere dingen aan de hand die niet zichtbaar zijn, vind ik veel enger.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_E._Jones

Wat was te vinden over deze man, oompaloompa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')