Ikea heeft zequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef Feitosa het volgende:
Weet iemand toevallig waar ze van die " laptoptafeltjes" verkopen.
Zo'n tafeltje dat je aan kan schuiven als je op de bank zit.
Ben aan het zoeken , maar misschien dat iemand hier zo'n ding in de winkel is tegengekomen.
Kan ze niet vinden op de site.quote:
Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
dus ik moet eens op zoek naar dkny, tommy, boss en coco?
Ik vind het altijd zon gedoe, luchtjes kopen, na het ruiken van vijf verschillende weet ik al niet meer wat ik wilen dan haal ik maar weer wat ik altijd al had..
Allemaal nader te bepalen zakenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je kust dan he
dat laatste he, wat is precies het verschil?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.
En hoef je maar heel weinig van te gebruiken, zit vaak geen verstuiver op. Je doet er dus wel even lang(of zelfs langer) mee. (Parfum dus)quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
Eau de parfum zit nog een bepaald percentage aan water in. Parfum niet, maar dat is heul duur vaak
Zoveel geduld heb ik echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.
oh logisch eigenlijk, gezien de naamquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
Eau de parfum zit nog een bepaald percentage aan water in. Parfum niet, maar dat is heul duur vaak
ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Op een sms (Je bent een schat! X) antwoorden: Weet ik
Is niet het allerbeste wat je kunt doen he?
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Weet ik is ook nog net niet goed genoeg....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
is net ff beterquote:Dat klopt!
Ik dacht dat dat wel logisch was, dus heb het er niet bij gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoef je maar heel weinig van te gebruiken, zit vaak geen verstuiver op. Je doet er dus wel even lang(of zelfs langer) mee. (Parfum dus)
Ik ook niet altijd. Maar het heeft er wel altijd voor gezorgd dat ik m'n (dure) parfums niet zat ben geworden en het ieder moment van de dag lekker vind ruikenquote:
Ik vond je Dank je, wel schattigerquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
mijn arm schijnt malser te zijnquote:
ik wil er helemaal niet uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom er ook maar eens uit rollen
Ik wel, straks werken, als broertje op tijd de douche uit komt miss nog afspreken met iemand heel snelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil er helemaal niet uit
En dat hoeft ook niet
Ik moest er wel al uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil er helemaal niet uit
En dat hoeft ook niet
ik moet straks nog kaas en chips halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel, straks werken, als broertje op tijd de douche uit komt miss nog afspreken met iemand heel snel
Bed is heilig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen die nu nog in bed liggen zouden verboden moeten worden.
Afmaken, zeg ik je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
ik ben al verbodenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
*niet zichzelf vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst uit bed halen, dan afmaken. Hun laatste rustplaats mag natuurlijk niet hun bed zijn!
'het is je tempel'quote:
Mensen die nu nog in bed liggen moeten eens ruilen met de werkende mens, ik stel mijn werkplek beschikbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, je vergist je, dat is je lichaam.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die nu nog in bed liggen moeten eens ruilen met de werkende mens, ik stel mijn werkplek beschikbaar
das al een ruinequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, je vergist je, dat is je lichaam.
Als ik ook het geld krijg. Graag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die nu nog in bed liggen moeten eens ruilen met de werkende mens, ik stel mijn werkplek beschikbaar
Ik heb nog plekquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest er wel al uit.Ik ga zo gewoon weer terug.
alleen voor het voetbalelftalquote:
GMTAquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen voor het voetbalelftal
verdorven denk ikquote:
Ik ben er ook bang voor. Maargoed. Voetbalelftal dus. Dat verhaal wil ik horenquote:
Kan ik niet bij jou omen douchen? *broertje schopt voor het opmaken van warm water*quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
Blegh, ik moet zo boodschappen doen.
quote:
Hoe klein is jullie boiler dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou omen douchen? *broertje schopt voor het opmaken van warm water*
Geen idee, hij ziet er groot uit, maar na een halfuur is het warme water echt wel opquote:
Mogguh!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]goede morgen
Ben ook net (weer) wakker
Relaxte docentquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik was vanochtend al vroeg wakker, docente gemaild en studiegenootje gesmst, even hier rondgehangen en toen weer in slaap gevallen
Net wakker, mailtjes van docenten (Sunday by noon is fine, get well soon; I have given a package of information to X, get well soon) dus ik voel me wel een beetje opgelucht
50 liter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, hij ziet er groot uit, maar na een halfuur is het warme water echt wel op
Deze volgensmij ook.. Omdat broertje en z'n ex nooi na elkaar douchten.. Altijd samen of uuuuren na elkaar..quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
50 liter?
Ik kan ongeveer 20 minuten douchen voordat het water koud wordt, als ik eerder nog geen warm water gebruikt heb.
Maar dat is een boiler voor 1 persoon.
Oh, en wanneer zou IK dat dan precies gedaan moeten hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou, jij hebt mn hart gebroken.
Ik kan 3 uur warm douchen als ik wil, want ik heb geen boiler maar een... een... een... modern dingquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
50 liter?
Ik kan ongeveer 20 minuten douchen voordat het water koud wordt, als ik eerder nog geen warm water gebruikt heb.
Maar dat is een boiler voor 1 persoon.
ik kan uren heet douchenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, hij ziet er groot uit, maar na een halfuur is het warme water echt wel op
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en wanneer zou IK dat dan precies gedaan moeten hebben?.
ja, ik mocht niks vertellen van het contract dat ik heb moeten ondertekenenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Maargoed. Voetbalelftal dus. Dat verhaal wil ik horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |