Ikea heeft zequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef Feitosa het volgende:
Weet iemand toevallig waar ze van die " laptoptafeltjes" verkopen.
Zo'n tafeltje dat je aan kan schuiven als je op de bank zit.
Ben aan het zoeken , maar misschien dat iemand hier zo'n ding in de winkel is tegengekomen.

Kan ze niet vinden op de site.quote:

Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
dus ik moet eens op zoek naar dkny, tommy, boss en coco?
Ik vind het altijd zon gedoe, luchtjes kopen, na het ruiken van vijf verschillende weet ik al niet meer wat ik wilen dan haal ik maar weer wat ik altijd al had..

Allemaal nader te bepalen zakenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je kust dan he

dat laatste he, wat is precies het verschil?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.

En hoef je maar heel weinig van te gebruiken, zit vaak geen verstuiver op. Je doet er dus wel even lang(of zelfs langer) mee. (Parfum dus)quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
Eau de parfum zit nog een bepaald percentage aan water in. Parfum niet, maar dat is heul duur vaak

Zoveel geduld heb ik echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
Wat ik altijd doe, testers vragen. 's Avonds een luchtje opspuiten en dan de volgende ochtend ruiken of ik m nog steeds lekker vind. En dat met alle testers, ieder op een andere dag. Dit werkt overigens alleen echt goed met eau de parfum of parfum.

oh logisch eigenlijk, gezien de naamquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
Eau de parfum zit nog een bepaald percentage aan water in. Parfum niet, maar dat is heul duur vaak

ik ken mezelf...)
  ik ken mezelf...)

ik ook nietquote:

quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Op een sms (Je bent een schat! X) antwoorden: Weet ik
Is niet het allerbeste wat je kunt doen he?
 doe t ook vrij vaak, ga ook niet op commando terugslijmen haha
 doe t ook vrij vaak, ga ook niet op commando terugslijmen haha

Waarom nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

Weet ik is ook nog net niet goed genoeg....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
is net ff beterquote:Dat klopt!

Ik dacht dat dat wel logisch was, dus heb het er niet bij gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoef je maar heel weinig van te gebruiken, zit vaak geen verstuiver op. Je doet er dus wel even lang(of zelfs langer) mee. (Parfum dus)

Ik ook niet altijd. Maar het heeft er wel altijd voor gezorgd dat ik m'n (dure) parfums niet zat ben geworden en het ieder moment van de dag lekker vind ruikenquote:

Ik vond je Dank je, wel schattigerquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |