abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 11:16:52 #126
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_86854239
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pearl harbor 2005....

Succes
Die aanval is dus uitgevoerd door de Amerikanen zelf? Geloof je dat echt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 26 september 2010 @ 11:21:18 #127
235357 TitusPullo
pi_86854331
quote:
vervolgens hoor je die poepveeg Condoleezza Rice zeggen
Een prachtige toevoeging aan een oeuvre waarin Obama al een ''negerpresident'' en een ''negerpinokkio'' was.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_86854541
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik doelde dan ook op de Iraniers die demonstreerden tegen de verkiezingsfraude (ook een vorm van bedrog, niet?) en die daarom vermoord werden.
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er verkiezingsfraude was? Het lijkt me niet onwaarschijnlijk hoor, maar Iran kent al meer dan 30 jaar een grote tegenstelling tussen de opvatting in de stad en die op het platteland. Dat er dan in de steden grote protesten zijn zegt mij niet zoveel.

Hoe komen wij eigenlijk aan het beeld van verkiezingsfraude? Komt dat niet uit dezelfde hoek van waaruit beweerd wordt dat Ahmedinejad dingen heeft gezegd die hij niet heeft gezegd, uit de hoek van mensen die weglopen als hij spreekt, die het stelselmatig doen voorkomen alsof Iran iets illegaals doet met kernenergie wat niet het geval is?

Dat Bush dankzij verkiezingsfraude aan de macht is gekomen en is herverkozen dankzij fraude is gewoon iets wat de feiten uitwijzen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 26 september 2010 @ 11:35:58 #129
235357 TitusPullo
pi_86854659
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er verkiezingsfraude was? Het lijkt me niet onwaarschijnlijk hoor, maar Iran kent al meer dan 30 jaar een grote tegenstelling tussen de opvatting in de stad en die op het platteland. Dat er dan in de steden grote protesten zijn zegt mij niet zoveel.
Wat heeft dat ermee te maken?

quote:
Hoe komen wij eigenlijk aan het beeld van verkiezingsfraude? Komt dat niet uit dezelfde hoek van waaruit beweerd wordt dat Ahmedinejad dingen heeft gezegd die hij niet heeft gezegd, uit de hoek van mensen die weglopen als hij spreekt, die het stelselmatig doen voorkomen alsof Iran iets illegaals doet met kernenergie wat niet het geval is?
Die ''hoek'', moet ik daaronder de mensen in de steden verstaan of is het bovenstaande een retorische vraag?

quote:
Dat Bush dankzij verkiezingsfraude aan de macht is gekomen en is herverkozen dankzij fraude is gewoon iets wat de feiten uitwijzen.
Na jouw opsomming van feiten over de aanslagen van elf september 2001 te hebben gelezen, ben ik niet geneigd om deze uitspraak zomaar aan te nemen.
  zondag 26 september 2010 @ 11:46:43 #130
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_86854928
De onderzoekscommissie die uit moest zoeken wat er precies gebeurd was op 9/11 had een budget van 15 miljoen dollar. De commissie die de affaire Clinton-Lewinsky moest uitzoeken had een budget van 40 miljoen dollar. Do the math 8-)
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_86855949
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:16 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Als je fervente Jodenhaters zoals een bepaald slag moslims, linkse mensen en met name katholieken moet geloven zijn de Joden nog steeds het kwaad van de wereld. En hebben zij dan ook de aanval uitgevoerd op de torens.
  zondag 26 september 2010 @ 12:29:44 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86856066
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als je fervente Jodenhaters zoals een bepaald slag moslims, linkse mensen en met name katholieken moet geloven zijn de Joden nog steeds het kwaad van de wereld. En hebben zij dan ook de aanval uitgevoerd op de torens.
Wanneer heb je dit grondige onderzoek verricht?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 26 september 2010 @ 12:50:07 #133
235357 TitusPullo
pi_86856617
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat zulke mensen denken dat het WTC is vernield door zionisten verbaast me al niet eens meer, maar je moet wel goed gek zijn om te denken dat de Japanners Pearl Harbor niet hebben aangevallen.
Protestanten kunnen er trouwens ook wat van.
pi_86856974
quote:

[..]

Zijn er echt mensen die dat geloven? :o Dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Bedoel je niet dat ze geloven dat de Amerikanen het hebben 'laten' gebeuren? Met andere woorden. dat ze op hoogte waren van de ophanden zijnde aanval, maar dat ze dit niet verhinderd hebben, om alzo bij de oorlog betrokken te raken?

(voor die aanval waren bijna alle Amerikanen tegen participatie van de VS in de tweede wereldoorlog, na de aanval was dit beeld totaal omgeslagen).

Ik zeg niet dat dit wel aannemelijk is. Maar al een stuk minder onaannemelijk dan dat de VS pearl harbor zelf aangevallen hebben.
pi_86857086
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Gulo het volgende:

[..]

Bedoel je niet dat ze geloven dat de Amerikanen het hebben 'laten' gebeuren? Met andere woorden. dat ze op hoogte waren van de ophanden zijnde aanval, maar dat ze dit niet verhinderd hebben, om alzo bij de oorlog betrokken te raken?

(voor die aanval waren bijna alle Amerikanen tegen participatie van de VS in de tweede wereldoorlog, na de aanval was dit beeld totaal omgeslagen).

Ik zeg niet dat dit wel aannemelijk is. Maar al een stuk minder onaannemelijk dan dat de VS pearl harbor zelf aangevallen hebben.
Daar ben ik persoonlijk van overtuigd. Ik vind dat, met het oog op de geschiedenis, de voorhanden feiten en motieven en overgebleven onduidelijkheden, het meest plausibele verhaal.
  zondag 26 september 2010 @ 13:07:15 #136
235357 TitusPullo
pi_86857127
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Gulo het volgende:
Dat klopt, maar ''false flag'' betekent volgens mij toch echt dat een bepaalde groep zich de uitrusting van de vijand aanmeet en in die vermomming een bepaalde daad verricht. Als ze dat niet bedoelen moeten ze die term niet gebruiken, want dat zorgt voor misverstanden.

Ik geloof trouwens niet dat bijna alle Amerikanen tegen deelname aan de Tweede Wereldoorlog waren: wel een groot deel.
pi_86857158
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ''false flag'' betekent volgens mij toch echt dat een bepaalde groep zich de uitrusting van de vijand aanmeet en in die vermomming een bepaalde daad verricht. Als ze dat niet bedoelen moeten ze die term niet gebruiken, want dat zorgt voor misverstanden.
De Israelische aanval op de USS Liberty is een typisch voorbeeld daarvan.
pi_86857170
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
  zondag 26 september 2010 @ 13:19:10 #139
235357 TitusPullo
pi_86857483
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De Israelische aanval op de USS Liberty is een typisch voorbeeld daarvan.
Met die aanval is van alles mis, net als met die oorlog, maar ik geloof dat Israel zich niet voordeed als een Arabisch land. Het ging er juist om dat men de Liberty voor een schip van de vijand zou hebben gehouden, hoewel eigenlijk wel vaststaat dat het schip duidelijk herkenbaar was als een Amerikaans schip.
pi_86858942
quote:

[..]

Wat lul jij nou ineens weer uit je nek? Waar zeg ik dat?

Er was sprake van voorkennis van een op handen zijnde aanval. Men heeft de eigen soldaten dus in het ongewisse gelaten...

Buiten dat zijn de Amerikanen de enigen die niet 1 maar 2 atoombommen tegen burgerdoelen hebben ingezet. Derhalve acht ik de criminele overheid van de VS tot alles in staat.
  zondag 26 september 2010 @ 14:10:52 #141
235357 TitusPullo
pi_86859110
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat lul jij nou ineens weer uit je nek? Waar zeg ik dat?
Als je niet begrijpt dat je de indruk wekte van mening te zijn dat Pearl Harbor tot die categorie behoorde, dan moet je nog eens goed kijken.

quote:
Buiten dat zijn de Amerikanen de enigen die niet 1 maar 2 atoombommen tegen burgerdoelen hebben ingezet. Derhalve acht ik de criminele overheid van de VS tot alles in staat.
Ja, en als Angela Merkel kritiek heeft op Israel dan komt dat doordat ze deel uitmaakt van het kabinet van Adolf Hitler.
pi_86862918
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Er is een levensgroot verschil tussen bijvoorbeeld Blair en Ahmadinejad en dat is dat Blair politiek leider van een buurland was, waar we veel betrekkingen mee hebben, waar we mee in een defensiepact zitten en een die indirect ook invloed op ons beleid heeft.

Ten tweede is het bekend dat Blair alles bij elkaar gelogen heeft om Bush te steunen in de vernietiging van Irak. Een oorlog tegen Irak kun je het nauwelijks noemen aangezien het land na meer dan een decennium van sancties en de eerste golfoorlog volledig uitgeput was. Blair zijn leugens hebben aan honderdduizenden het leven gekost en nog veel meer hun toekomst kapot gemaakt. Naast de politieke steun van onze regering was het een van A tot Z westerse operatie die ons er in betrekt, of we nou willen of niet.

Van wie zouden we het oneindig veel erger moeten vinden dat hij tegen ons liegt, Blair of Ahmadinejad?

Het antwoord zou doodeenvoudig moeten zijn.

Ten slotte zou je me mogen aanwijzen waar Ahmadinejad heeft gelogen.

Behalve zijn opmerking dat er geen homo's zijn in Iran, onzin natuurlijk maar voor ons totaal irrelevant, kun je iets noemen waar hij dingen zegt die niet waar zijn?

Iedereen valt zo over deze speech, nou veel succes en wijs de onwaarheden maar eens aan zou ik zeggen.
Eerlijk is eerlijk, je hebt natuurlijk wel gewoon gelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86866522
zou al qaeda weer boos worden op Iran?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7361414.stm

quote:
He accused Iran, and its Hezbollah allies, of trying to discredit Osama Bin Laden's network.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86867305
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken?
Dat de verkiezingsfraude geen feit is.

quote:
Die ''hoek'', moet ik daaronder de mensen in de steden verstaan of is het bovenstaande een retorische vraag?
Nee.

quote:
Na jouw opsomming van feiten over de aanslagen van elf september 2001 te hebben gelezen, ben ik niet geneigd om deze uitspraak zomaar aan te nemen.
Dat zou je vaker moeten doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 20:14:58 #145
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86872387
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:32 schreef oompaloompa het volgende:
zou al qaeda weer boos worden op Iran?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7361414.stm
[..]

OMFG!

http://www.theonion.com/v(...)al-qaeda-says,14222/

_O-
pi_86879085
quote:
hahahahaha :D

the onion voorspelt zo vaak zaken helemaal goed, dat je bijna in het paranormale gaat geloven. :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 27 september 2010 @ 02:23:28 #147
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_86888317
quote:
"The 2008 baby panda's are in, we have lots of footage, stay tuned "

_O-
  maandag 27 september 2010 @ 04:10:11 #148
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_86888791
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Als je niet begrijpt dat je de indruk wekte van mening te zijn dat Pearl Harbor tot die categorie behoorde, dan moet je nog eens goed kijken.
[..]

Ja, en als Angela Merkel kritiek heeft op Israel dan komt dat doordat ze deel uitmaakt van het kabinet van Adolf Hitler.
Ik wist niet dat er ergens tussen Truman en Obama een denazificatie heeft plaatsgevonden in Amerika?
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:37:42 #149
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_86952599
Ahmadinejad wast Larry King even 30 minuten de oortjes. Gelukkig had CNN 5x 2 minuten reclametijd ingeruimd om Larry zo nu en dan met wat extra watten op te vullen:

"We gotta go, I got a time-issue"

[ Bericht 0% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 28-09-2010 19:44:43 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:02:41 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86953852
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef ouderejongere het volgende:
De onderzoekscommissie die uit moest zoeken wat er precies gebeurd was op 9/11 had een budget van 15 miljoen dollar. De commissie die de affaire Clinton-Lewinsky moest uitzoeken had een budget van 40 miljoen dollar. Do the math 8-)
Overigens pas na lang aandringen want initieel was er 3 miljoen voor uitgetrokken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')