abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:09:14 #101
262650 kitao
prikplaatje
pi_86819155
http://nl.wikipedia.org/wiki/NORAD

lijkt mij niet echt ontworpen om een paar losgeslagen fanatieke kapers tegen te houden , maar goed.

verkeersvliegtuigen zijn kwetsbaar en als je in een grot zit en toch wel de beschikking hebt over een paar honderd miljoen dan lijkt me dat niet vergezocht.

er zijn wel dingen gebeurd die erg vreemd overkomen zoals het instorten van gebouw 7 meen ik en daar mag best meer onderzoek naar komen , maar vergeet niet dat de complotschrijvers inmiddels ook miljoenen hebben verdiend dus het economische belangen motief werkt 2 kanten op.
megalomaniac
pi_86819600
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef TeenWolf het volgende:
911 was a handjob!
Nee een blowjob ..
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:14:04 #103
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_86820514
quote:
De geschiedenis zal uiteindelijk mensen als Ahmadinejad rehabiliteren en vernietigend zijn over de schoften die zelfs oorlogen beginnen op basis van bedrog.
Het is echt verbazingwekkend dat sommigen zo gebrand zijn op de ondergang van een verondersteld Zionistisch wereldcomplot dat ze Ahmadinejad niet alleen als een nuttige tegenkracht beschouwen, maar daadwerkelijk geloven dat-i later goed bekend zal staan.
En het is heel verstandig van die diplomaten om het hazenpad te kiezen. Mensen die iets tegen Ahmaninejad inbrengen, komen er lang niet altijd levend vanaf.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 10:41:50 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86821022
lol dit is hartje new york _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:11:25 #105
235357 TitusPullo
pi_86821688
;) .
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_86822526
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is echt verbazingwekkend dat sommigen zo gebrand zijn op de ondergang van een verondersteld Zionistisch wereldcomplot dat ze Ahmadinejad niet alleen als een nuttige tegenkracht beschouwen, maar daadwerkelijk geloven dat-i later goed bekend zal staan.
En het is heel verstandig van die diplomaten om het hazenpad te kiezen. Mensen die iets tegen Ahmaninejad inbrengen, komen er lang niet altijd levend vanaf.
De Iraanse geheime dienst legt geen buitenlanders om, dat doen alleen Amerikanen. Wel is ze actief in Europa en als dissident kan je elk moment omgelegd worden.
pi_86822636
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

De Iraanse geheime dienst legt geen buitenlanders om, dat doen alleen Amerikanen. Wel is ze actief in Europa en als dissident kan je elk moment omgelegd worden.
Je vergeet Rusland, Israel en vermoedelijk ook de Britten, Fransen, waarom dan Iran niet? .. maar goed, volgens mij is dat niet het punt :)
Laat de VN ook eens onderzoek doen naar de verkiezingen in Iran
pi_86823924
Hehe.. hier kwam Terecht net mee aanzetten:

pi_86824170
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef Frutsel het volgende:

Laat de VN ook eens onderzoek doen naar de verkiezingen in Iran
Ook de verkiezingen in westerse landen verlopen niet altijd geheel eerlijk. Ik herriner met nog iets vaag met de verkiezing van bush en niet in te vullen stembiljetten. Dat wij in nederland nu weer met een potlood mogen stemmen en de stemcomputers nu opeens niet meer voldoen betekend voor mij dat die stemamchines dus nooit deugdelijk genoeg geweest zijn om eigenlijk gebruikt te zijn. En zo zijn er nog legio voorbeelden uit het niet te verre verleden van westerse landen te vinden die waneer we ze onder een loep zouden leggen net zoveel commotie zouden veroorzaken als die dingen die we uit iran onder die loep leggen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:46:17 #110
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86824328
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]
Hahahaha! De omgekeerde wereld zoals het hoort. _O-
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86824379
Dit is wat Alan Hart gelooft met betrekking tot 9/11

Ik vind dit niet onaannemelijk klinken.
pi_86824488
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:52:09 #113
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86824549
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Gulo het volgende:

Ik vind dit aannemelijk klinken.

Alan Hart legt het zeer goed uit, volgens mij had Andreas von Bulow ooit dezelfde theorie vertelt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86824691
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook de verkiezingen in westerse landen verlopen niet altijd geheel eerlijk. Ik herriner met nog iets vaag met de verkiezing van bush en niet in te vullen stembiljetten. Dat wij in nederland nu weer met een potlood mogen stemmen en de stemcomputers nu opeens niet meer voldoen betekend voor mij dat die stemamchines dus nooit deugdelijk genoeg geweest zijn om eigenlijk gebruikt te zijn. En zo zijn er nog legio voorbeelden uit het niet te verre verleden van westerse landen te vinden die waneer we ze onder een loep zouden leggen net zoveel commotie zouden veroorzaken als die dingen die we uit iran onder die loep leggen.
En wat dan nog? Je kan alleen politiek bedrijven door dingen onder de pet te houden. Als je de huidige leiders vervangt door de grootste verkondigers van de zogenaamde grote complotten, dan moeten die zich binnen de kortste tijd van dezelfde tactieken gaan bedienen als de door hun zo gehate wereldleiders. Dat is de enige manier om in het zadel te blijven.

Leiderschap en politiek zullen nooit gaan over openheid en eerlijkheid, het kan gewoon niet. Leg je daar maar bij neer.
pi_86825138
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Gulo het volgende:

Ik vind dit niet onaannemelijk klinken.

Alan Hart, ik luister graag naar die man.
Prima journalist :).
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:52:17 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86836648
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik laat mij graag overtuigen. Ik kan er in komen dat de officiële theorie niet helemaal waar is, maar ik geloof niet dat men doelbewust en met grote overtuiging zijn eigen economisch centrum opblaast, vooral omdat het economisch meer schade opgeleverd heeft dan dat er winsten zijn behaald.
Cursus War is Money zou niet misplaatst zijn.

quote:
Dit is een complottheorie. Complottheorieën zijn het nieuwe geloof.
Geloven is dat de MSM/overheid de waarheid spreekt. Zelfonderzoek heeft daar niets mee van doen.

quote:
Immers, mensen willen graag geloven in dingen waar ze geen invloed op hebben, het maakt het leven begrijpelijk en overzichtelijk.
Precies en daarom geloof je zonder enige morren de volstrekte bullshit van onze overheden?! Zonder enig zelfonderzoek. Lekker makkelijk en overzichtelijk

quote:
Gebeurt er iets naars? Dan is het God. Is God niet relevant in jouw leven geweest? Dan was het de overheid. Nog zo'n instantie ver buiten jouw bereik. Zoals religieuze fundamentalisten geloven dat alle wetenschappers betaald worden om te liegen over de leeftijd van de aarde, ondanks overweldigend wetenschappelijk bewijs, zo geloven de complotdenkers dat alle wetenschappers betaald worden door de overheid om valse theorieën te verkondigen. De media is natuurlijk hetzelfde lot toebedeeld.
BIj het CO2-bedrog / Global Warming is wel degelijk geknoeid met wetenschap.

quote:
Er wordt echter niet bij stilgestaan dan individuen of groeperingen op het zogenaamd vrije internet exact dezelfde agenda kunnen hebben. Waarom zouden al die websites en al die 'documentaires' over de waarheid achter wie 9/11 heeft opgezet wél waar zijn?
Daar heb je een punt. Maar er zijn onomstotelijke bewijzen dat Amerika de boel op voorhand wist. Of de miljarden kostende luchtruimbewaking NORAD is zwaar incompetent of de ze zijn van hogerhand gedwongen tot handelingen. Het lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dat Ali Baba met zijn 40 rovers dat instituut ook in de broekzak heeft. Helemaal met het feit is dat de Chief in Command niet een Norad medewerker is zo als het normaal is. Nee het is paar weekjes voor 911 over gegeven aan Cheney. En yep dat is een Neocon. Neem bijvoorbeeld alleen al het feit dat ze die dag ook een militaire oefening hadden met als opdracht "Vliegtuigen in gebouwen". En vervolgens hoor je die poepveeg Condoleezza Rice zeggen van “I don’t think that anybody could have predicted that these people would take an airplane and slam it into the World Trade Center, take another one and slam it into the Pentagon, that they would try to use an airplane as a missile ... even in retrospect there was nothing to suggest that.” . Echt komop wat voor leugens en bullshit verkondig jij zeg.

quote:
Iedereen kan onzin verspreiden. Maar omdat complotdenkers bereikbare mensen zijn, ze antwoorden op jouw e-mail en kiezen een persoonlijke benadering, ben je veel meer geneigd om hun verhaal te geloven. Zij zijn de underdog, en de mens supportert van nature voor de underdog.

Iemand die in complottheorieën gelooft is vaak geen kritisch denker.
Big fail again!
Nee nee nee nee. Iemand die klakkeloos de officiele verhaal geloofd zonder zelfonderzoek. Met stapels tegenbewijs. Dat zijn pas kritische denkers. NOT.

quote:
Als je net als het officiële verhaal de complottheorie heel kritisch bekijkt, dan kan je daar vaak nog wel grotere gaten in schieten. Op school wordt je geleerd om alles kritisch te bekijken. Ook de underdog, en ook de zogenaamde vrije media. Wetenschappers zijn wel kritische denkers.
Wetenschappers doen er alles aan om hun geldkraan en subsidie te handhaven. Je moet je afvragen hoe objectief wetenschap nog is.?!

quote:
Ze beoordelen elkaar op fouten en hebben de kennis in huis om allerlei zaken tegen een kritisch licht te houden.
zo maar wat MSM berichten
http://www.nrc.nl/wetensc(...)iften_voor_industrie
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html

quote:
Bovendien zijn hun resultaten meetbaar. Het doel is dan ook om, als je het ergens niet mee eens bent, die resultaten als eerste onderuit te halen, en niet een alternatieve theorie los te laten zonder de andere te ontkrachten.
De causaliteit is ver te zoeken in veel gevallen.

Je hebt nog véél te leren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86837816
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
CNN: 1.5 Million converts to Islam since 9/11

extra: Busta Rhymes converts to Islam. ;)

:') 2 min papier werk
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 19:43:22 #119
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86838275
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef Mystikvm het volgende:

Wacht, jij schaalt Ahmadinejad op de schaal van schofterigheid lager in dan bijvoorbeeld een Tony Blair?
Er is een levensgroot verschil tussen bijvoorbeeld Blair en Ahmadinejad en dat is dat Blair politiek leider van een buurland was, waar we veel betrekkingen mee hebben, waar we mee in een defensiepact zitten en een die indirect ook invloed op ons beleid heeft.

Ten tweede is het bekend dat Blair alles bij elkaar gelogen heeft om Bush te steunen in de vernietiging van Irak. Een oorlog tegen Irak kun je het nauwelijks noemen aangezien het land na meer dan een decennium van sancties en de eerste golfoorlog volledig uitgeput was. Blair zijn leugens hebben aan honderdduizenden het leven gekost en nog veel meer hun toekomst kapot gemaakt. Naast de politieke steun van onze regering was het een van A tot Z westerse operatie die ons er in betrekt, of we nou willen of niet.

Van wie zouden we het oneindig veel erger moeten vinden dat hij tegen ons liegt, Blair of Ahmadinejad?

Het antwoord zou doodeenvoudig moeten zijn.

Ten slotte zou je me mogen aanwijzen waar Ahmadinejad heeft gelogen.

Behalve zijn opmerking dat er geen homo's zijn in Iran, onzin natuurlijk maar voor ons totaal irrelevant, kun je iets noemen waar hij dingen zegt die niet waar zijn?

Iedereen valt zo over deze speech, nou veel succes en wijs de onwaarheden maar eens aan zou ik zeggen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:33:03 #120
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86839677
Ahmadineclown heeft wel een paar lollige scriptschrijvers, dat dan weer wel, zo even lopen te blaten over 9/11 in hartje N YC. Laar 'm lekker brallen, 't is en blijft een marionet van een stel radicalen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86847354
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt onbegrijpelijk, en in mijn optiek kwalijk, dat men geen kennis of enig notie heeft van False Flag operaties.
Geef dan eens gewoon antwoord op die vraag over Pearl Harbour...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_86848289
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Geef dan eens gewoon antwoord op die vraag over Pearl Harbour...
Pearl harbor 2005....

Succes
pi_86848904
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pearl harbor 2005....

Succes
Die vraag was aan Lambiekje gericht (en hij zal wel met hetzelfde soort antwoord komen), maar bedoel je bagger als dit?

http://www.moviesfoundonline.com/conspiracy_fdr_pearl_harbor.php
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 26 september 2010 @ 11:14:10 #124
235357 TitusPullo
pi_86854190
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik doelde dan ook op de Iraniers die demonstreerden tegen de verkiezingsfraude (ook een vorm van bedrog, niet?) en die daarom vermoord werden.
  zondag 26 september 2010 @ 11:16:17 #125
235357 TitusPullo
pi_86854229
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
extra: Busta Rhymes converts to Islam. ;)

Ik zou me maar niet verheugen over de bekering van Busta Rhymes: dat betekent namelijk dat de Islam weer een vrouwenmishandelaar rijker is.

[ Bericht 1% gewijzigd door TitusPullo op 26-09-2010 11:58:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')