Het is echt verbazingwekkend dat sommigen zo gebrand zijn op de ondergang van een verondersteld Zionistisch wereldcomplot dat ze Ahmadinejad niet alleen als een nuttige tegenkracht beschouwen, maar daadwerkelijk geloven dat-i later goed bekend zal staan.quote:De geschiedenis zal uiteindelijk mensen als Ahmadinejad rehabiliteren en vernietigend zijn over de schoften die zelfs oorlogen beginnen op basis van bedrog.
De Iraanse geheime dienst legt geen buitenlanders om, dat doen alleen Amerikanen. Wel is ze actief in Europa en als dissident kan je elk moment omgelegd worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend dat sommigen zo gebrand zijn op de ondergang van een verondersteld Zionistisch wereldcomplot dat ze Ahmadinejad niet alleen als een nuttige tegenkracht beschouwen, maar daadwerkelijk geloven dat-i later goed bekend zal staan.
En het is heel verstandig van die diplomaten om het hazenpad te kiezen. Mensen die iets tegen Ahmaninejad inbrengen, komen er lang niet altijd levend vanaf.
Je vergeet Rusland, Israel en vermoedelijk ook de Britten, Fransen, waarom dan Iran niet? .. maar goed, volgens mij is dat niet het puntquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De Iraanse geheime dienst legt geen buitenlanders om, dat doen alleen Amerikanen. Wel is ze actief in Europa en als dissident kan je elk moment omgelegd worden.
Ook de verkiezingen in westerse landen verlopen niet altijd geheel eerlijk. Ik herriner met nog iets vaag met de verkiezing van bush en niet in te vullen stembiljetten. Dat wij in nederland nu weer met een potlood mogen stemmen en de stemcomputers nu opeens niet meer voldoen betekend voor mij dat die stemamchines dus nooit deugdelijk genoeg geweest zijn om eigenlijk gebruikt te zijn. En zo zijn er nog legio voorbeelden uit het niet te verre verleden van westerse landen te vinden die waneer we ze onder een loep zouden leggen net zoveel commotie zouden veroorzaken als die dingen die we uit iran onder die loep leggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Laat de VN ook eens onderzoek doen naar de verkiezingen in Iran
Hahahaha! De omgekeerde wereld zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe.. hier kwam Terecht net mee aanzetten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe.. hier kwam Terecht net mee aanzetten:
[ afbeelding ]
Alan Hart legt het zeer goed uit, volgens mij had Andreas von Bulow ooit dezelfde theorie vertelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Gulo het volgende:
Dit is wat Alan Hart gelooft met betrekking tot 9/11
Ik vind dit aannemelijk klinken.
En wat dan nog? Je kan alleen politiek bedrijven door dingen onder de pet te houden. Als je de huidige leiders vervangt door de grootste verkondigers van de zogenaamde grote complotten, dan moeten die zich binnen de kortste tijd van dezelfde tactieken gaan bedienen als de door hun zo gehate wereldleiders. Dat is de enige manier om in het zadel te blijven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook de verkiezingen in westerse landen verlopen niet altijd geheel eerlijk. Ik herriner met nog iets vaag met de verkiezing van bush en niet in te vullen stembiljetten. Dat wij in nederland nu weer met een potlood mogen stemmen en de stemcomputers nu opeens niet meer voldoen betekend voor mij dat die stemamchines dus nooit deugdelijk genoeg geweest zijn om eigenlijk gebruikt te zijn. En zo zijn er nog legio voorbeelden uit het niet te verre verleden van westerse landen te vinden die waneer we ze onder een loep zouden leggen net zoveel commotie zouden veroorzaken als die dingen die we uit iran onder die loep leggen.
Alan Hart, ik luister graag naar die man.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Gulo het volgende:
Dit is wat Alan Hart gelooft met betrekking tot 9/11
Ik vind dit niet onaannemelijk klinken.
Cursus War is Money zou niet misplaatst zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik laat mij graag overtuigen. Ik kan er in komen dat de officiële theorie niet helemaal waar is, maar ik geloof niet dat men doelbewust en met grote overtuiging zijn eigen economisch centrum opblaast, vooral omdat het economisch meer schade opgeleverd heeft dan dat er winsten zijn behaald.
Geloven is dat de MSM/overheid de waarheid spreekt. Zelfonderzoek heeft daar niets mee van doen.quote:Dit is een complottheorie. Complottheorieën zijn het nieuwe geloof.
Precies en daarom geloof je zonder enige morren de volstrekte bullshit van onze overheden?! Zonder enig zelfonderzoek. Lekker makkelijk en overzichtelijkquote:Immers, mensen willen graag geloven in dingen waar ze geen invloed op hebben, het maakt het leven begrijpelijk en overzichtelijk.
BIj het CO2-bedrog / Global Warming is wel degelijk geknoeid met wetenschap.quote:Gebeurt er iets naars? Dan is het God. Is God niet relevant in jouw leven geweest? Dan was het de overheid. Nog zo'n instantie ver buiten jouw bereik. Zoals religieuze fundamentalisten geloven dat alle wetenschappers betaald worden om te liegen over de leeftijd van de aarde, ondanks overweldigend wetenschappelijk bewijs, zo geloven de complotdenkers dat alle wetenschappers betaald worden door de overheid om valse theorieën te verkondigen. De media is natuurlijk hetzelfde lot toebedeeld.
Daar heb je een punt. Maar er zijn onomstotelijke bewijzen dat Amerika de boel op voorhand wist. Of de miljarden kostende luchtruimbewaking NORAD is zwaar incompetent of de ze zijn van hogerhand gedwongen tot handelingen. Het lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dat Ali Baba met zijn 40 rovers dat instituut ook in de broekzak heeft. Helemaal met het feit is dat de Chief in Command niet een Norad medewerker is zo als het normaal is. Nee het is paar weekjes voor 911 over gegeven aan Cheney. En yep dat is een Neocon. Neem bijvoorbeeld alleen al het feit dat ze die dag ook een militaire oefening hadden met als opdracht "Vliegtuigen in gebouwen". En vervolgens hoor je die poepveeg Condoleezza Rice zeggen van “I don’t think that anybody could have predicted that these people would take an airplane and slam it into the World Trade Center, take another one and slam it into the Pentagon, that they would try to use an airplane as a missile ... even in retrospect there was nothing to suggest that.” . Echt komop wat voor leugens en bullshit verkondig jij zeg.quote:Er wordt echter niet bij stilgestaan dan individuen of groeperingen op het zogenaamd vrije internet exact dezelfde agenda kunnen hebben. Waarom zouden al die websites en al die 'documentaires' over de waarheid achter wie 9/11 heeft opgezet wél waar zijn?
Big fail again!quote:Iedereen kan onzin verspreiden. Maar omdat complotdenkers bereikbare mensen zijn, ze antwoorden op jouw e-mail en kiezen een persoonlijke benadering, ben je veel meer geneigd om hun verhaal te geloven. Zij zijn de underdog, en de mens supportert van nature voor de underdog.
Iemand die in complottheorieën gelooft is vaak geen kritisch denker.
Wetenschappers doen er alles aan om hun geldkraan en subsidie te handhaven. Je moet je afvragen hoe objectief wetenschap nog is.?!quote:Als je net als het officiële verhaal de complottheorie heel kritisch bekijkt, dan kan je daar vaak nog wel grotere gaten in schieten. Op school wordt je geleerd om alles kritisch te bekijken. Ook de underdog, en ook de zogenaamde vrije media. Wetenschappers zijn wel kritische denkers.
zo maar wat MSM berichtenquote:Ze beoordelen elkaar op fouten en hebben de kennis in huis om allerlei zaken tegen een kritisch licht te houden.
De causaliteit is ver te zoeken in veel gevallen.quote:Bovendien zijn hun resultaten meetbaar. Het doel is dan ook om, als je het ergens niet mee eens bent, die resultaten als eerste onderuit te halen, en niet een alternatieve theorie los te laten zonder de andere te ontkrachten.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
CNN: 1.5 Million converts to Islam since 9/11
extra: Busta Rhymes converts to Islam.![]()
Er is een levensgroot verschil tussen bijvoorbeeld Blair en Ahmadinejad en dat is dat Blair politiek leider van een buurland was, waar we veel betrekkingen mee hebben, waar we mee in een defensiepact zitten en een die indirect ook invloed op ons beleid heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht, jij schaalt Ahmadinejad op de schaal van schofterigheid lager in dan bijvoorbeeld een Tony Blair?
Geef dan eens gewoon antwoord op die vraag over Pearl Harbour...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk, en in mijn optiek kwalijk, dat men geen kennis of enig notie heeft van False Flag operaties.
Pearl harbor 2005....quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Geef dan eens gewoon antwoord op die vraag over Pearl Harbour...
Die vraag was aan Lambiekje gericht (en hij zal wel met hetzelfde soort antwoord komen), maar bedoel je bagger als dit?quote:
Ik doelde dan ook op de Iraniers die demonstreerden tegen de verkiezingsfraude (ook een vorm van bedrog, niet?) en die daarom vermoord werden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De Iraanse geheime dienst legt geen buitenlanders om, dat doen alleen Amerikanen. Wel is ze actief in Europa en als dissident kan je elk moment omgelegd worden.
Ik zou me maar niet verheugen over de bekering van Busta Rhymes: dat betekent namelijk dat de Islam weer een vrouwenmishandelaar rijker is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
extra: Busta Rhymes converts to Islam.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |