fijnquote:
Succes!quote:
Guten Morgen Liebchenquote:
moguhhquote:
Marijkequote:
Liebchenquote:
Morgen Fubar!quote:
Goedemorgen Solique!quote:
Ja. Ik was alleen een uur te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHeb je goed geslapen?
[..]
Morgen Fubar!![]()
Vandaag werken of ben je een dagje vrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
damartquote:
MPGquote:
solquote:
Lovelyquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:10 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen, de dag begint nog grauw
Neem een koffie of een thee
Later op de dag zal je zien: de zon houdt van jou
Ga je met mij mee?
Vandaag is het weekend dus je zal mij niet veel zien
Geeft niks vanavond ben ik er weer
Misschien
Het is nog vroeg hoor dus rijmen gaat niet zo heel erg vlot.
Eerst maar eens ontbijten!
colegaquote:
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik was alleen een uur te vroeg wakker. En jij?
toekquote:
OAquote:
Marijkequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
nieuwe pagina
[..]
toek![]()
[..]
OAsucces
[..]
Marijkejij komt ons met je aanwezigheid verrijken
![]()
Ben al aanwezig op werk, er is alleen weinig te doen nog. Dus dan maar fokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Solique!Nog plannen voor vandaag?
Aawquote:
Succes!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
Lovelyknappe vrouw
![]()
de zon komt nu vast gauw
de ksc is nu al verlicht
en jouw aanwezigheid maakt het werk licht.
hopelijk ben je niet te veel afwezig
en kunnen we vanavond weer met je bezig![]()
Werkse Marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dankje
Maar ik moet zo al wel weer weg
werken
![]()
Dus fijne dag allemaal en tot later!
nee vandaag lekker aanwezig zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHeb je goed geslapen?
[..]
Morgen Fubar!![]()
Vandaag werken of ben je een dagje vrij?
dit weekend maar eens een kerstboom uitzoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ok, dan ga ik over een uurtje zeggen dat ik een kerstboom ga uitzoeken
geen Ku(ns)tkerstboom toch zeker héquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit weekend maar eens een kerstboom uitzoeken
Nee, we gaan weer toto ver in zomer 2011 naalden terug vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen Ku(ns)tkerstboom toch zeker hé
wtfquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jezum nu al aan de kerstboomquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker toch je paasontbijt met naalden in je eitjequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nee, we gaan weer toto ver in zomer 2011 naalden terug vinden
Ja, dat zeker. Pak sneeuw erbij in de weekenden, zolang het doordeweeks maar weg is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sinterklaas
Kerst![]()
Oud en nieuw
Verjaardagen in de wintermaanden
Warme chocolademelk
Sneeuw en dan 'snachts op t kleed liggen met zn tweeën en naar buiten kijken
Voorbereidingen voor alle feesten
Ik vind dat koude en natte niets, maar ik vind vooral december toch altijd wel heel gezellig hoor
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wtfkerstboom in september uitzoeken ...
de pepernoten, kruidnoten, marsepein liggen ook al in de winkel dus is het bijna 5 decemberquote:
vorig weekend een plank in het parket vervangen, raad eens wat ik tegen kwam.......quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lekker toch je paasontbijt met naalden in je eitje
Ik haat December echt zo ergquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sinterklaas
Kerst![]()
Oud en nieuw
Warme chocolademelk
Ik vind dat koude en natte niets, maar ik vind vooral december toch altijd wel heel gezellig hoor
JBquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sinterklaas
Kerst![]()
Oud en nieuw
Warme chocolademelk
FHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat December echt zo ergMijn halve familie, waaronder ikzelf, is jarig dus ik ben de hele tijd heen en weer aan het rennen. Werk is super druk en ik heb een hekel aan feestdagen
![]()
Zomermogguh. Eerst krantje lezen
Ik heb 1 jarige in december, 3 in januari, 2 in februari.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat December echt zo ergMijn halve familie, waaronder ikzelf, is jarig dus ik ben de hele tijd heen en weer aan het rennen. Werk is super druk en ik heb een hekel aan feestdagen
![]()
Zomermogguh. Eerst krantje lezen
Ik hebd at dus echt niet, vind het heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JB![]()
![]()
klinkt zo wel aardig, maar al die prefeestdagen stress![]()
heb liever dat het bijna 28-02 isquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
de pepernoten, kruidnoten, marsepein liggen ook al in de winkel dus is het bijna 5 december
Wokkiequote:
Qua jarige valt het mee dan inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb 1 jarige in december, 3 in januari, 2 in februari.
Alleen met Kerst is het me eigenlijk wat te druk.
Eerste week van de kerstvakantie zijn de kindjes bij hun vader, tot de ochtend van tweede kerstdag, dan halen we hen op en dan moeten we kijken wat we doen. Maar dan moeten we dus in die paar dagen ws het halve land door
Volgend jaar wil ik ze graag kerstavond en eerste kerstdag, das veel gemakkelijker.
(Vorig jaar had hij ze ook kerstavond en eerste kerstdag, en met oud en nieuw)
En ik hoop dat Sinterklaas hier heel druk wordt, maar ben bang dat mn stiefvader weer niet wil...
Eerst maar eens vragen
waarom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb liever dat het bijna 28-02 is
Wij zitten met Kerst ws in hier, moeten in Twente zijn en in Brabant.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Wokkie![]()
[..]
Qua jarige valt het mee dan inderdaadMijn december gaat altijd zo:
5 dec (of in de dagen erna wanneer het niet in een weekend is) sinterklaas (in Almere), 7 dec mijn neefje jarig (zutphen) 13e ikzelf jarig, 20e mijn oom (Woerden), dan kerst (Almere en Groningen), 24e mjin beste vriend (Amsterdam), 27e andere oom (Zeeland), 30e mama (Groningen) en dan nog oud en nieuwBlaaaa
Alleen Sinterklaas vind ik gezellig, de rest mag van mij allemaal weg
Geen idee, was heel kort, ze hadden veel mensen gehad die erop hadden gereageerd, dus ws wordt t niets, heb nl ook geen echte ervaring op dat gebied...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even een snelle post tussen het werk doorJanies hoe ging je gesprek gister?
Oh je mag er best 2 overneme hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij zitten met Kerst ws in hier, moeten in Twente zijn en in Brabant.
Jij wint
Ben idd wel blij dat er niet zoveel jarigen zijn
Vind je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is het belangrijkste hé.
Tis vooral balen omdat ik verder niets heb waarvan ik denk dat t iets is. Kom wel vacatures tegen, maar ik weet gewoon nu al dat daar mensen op solliciteren die beter gekwalificeerd zijn dan ik. En dus veel meer kans maken, terwijl ik zeker weet dat ik het ook gewoon kan...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh je mag er best 2 overneme hoor![]()
mag gewoon
Balen van je gesprek joh dat het waarschijnlijk niks gaat worden
Gewoon solliciteren! Misschien word je er alsnog gewoon uitgepikt. Ik zou het echt gewoon proberen als ik jou was. Hoe meer je de deur uitgooit hoe meer kans dat je ergens uitgenodigd word voor een gesprekquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tis vooral balen omdat ik verder niets heb waarvan ik denk dat t iets is. Kom wel vacatures tegen, maar ik weet gewoon nu al dat daar mensen op solliciteren die beter gekwalificeerd zijn dan ik. En dus veel meer kans maken, terwijl ik zeker weet dat ik het ook gewoon kan...
Doe ik ook wel, alleen is het wat frustrerendquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren! Misschien word je er alsnog gewoon uitgepikt. Ik zou het echt gewoon proberen als ik jou was. Hoe meer je de deur uitgooit hoe meer kans dat je ergens uitgenodigd word voor een gesprek
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sint is leuk voor de kids niet voor ons
Hoiiquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Hej enf,
hoe is het met jou? Las allemaal rare dingen.
Mjah dat snap ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, alleen is het wat frustrerend
Misschien moet ik ook maar vast eens gaan kijken voor een opleiding.
Mee eens!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Fha het volgende:
[..]
@TJ: Wat een onzin! Sinterklaas kan ook met alleen volwassenen super gezellig zijn![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, das waar, ik moet nog ontbijten.
enferquote:
Meer FOK!kenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Fha het volgende:
Bah ik werk weer te snel
* Fha gaat even serieus voor zich uit zitten staren
doe je rustig aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Fha het volgende:
Bah ik werk weer te snel
MDquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
wowie, ik kan zowaar weer op fok!
Ja er waren net wat mensen hier op kantoor dus toen moest ik wel even wat doen, met als resultaat dat ik nu dus nog maar 1 dossier hoefquote:
en tot hoe laat moet je Fha?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja er waren net wat mensen hier op kantoor dus toen moest ik wel even wat doen, met als resultaat dat ik nu dus nog maar 1 dossier hoef
Ik heb zelfs al de radio aangezet om mijn concentratie een beetje te breken
flesquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat "hoef" jij dan met dossiers Fhaatje?
Ja, kijk je uit dat je nog wat te doen hebt straksquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Fha het volgende:
Bah ik werk weer te snel
schone slaperquote:
duckiequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
wowie, ik kan zowaar weer op fok!
flesquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wokquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schone slaper![]()
[..]
duckierustig op het werk?
[..]
fles
Heeeeeeeeeeeeee GFquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
vanavond niet koken maar
[ afbeelding ]
nou de goede SC gevondenquote:
jaquote:
Panda!quote:
Zo op de vroege morgen zo'n plaatje....quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
vanavond niet koken maar
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeeeeequote:
11:00 is niet vroegquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Panda!
[..]
Zo op de vroege morgen zo'n plaatje....![]()
Maar voor vanavond lijkt 't me lekker
![]()
nou je het zegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
HeeeeeeeeeeeeeJij had toch eerst een blauw kleurtje?
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
HeeeeeeeeeeeeeJij had toch eerst een blauw kleurtje?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt![]()
MPG wat is er gebeurt ?
MPG wordt Manager Frontpage Nieuws
Kwart voor 5quote:
Dossieranalyses makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef Enfermera het volgende:
Ja, kijk je uit dat je nog wat te doen hebt straksHeb je je boek bij je?
Vind ik wel, vandaagquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Kwart voor 5
[..]
Dossieranalyses makenMaar volgens mij ken ik het meisje waar ik nu mee bezig ben dus dan mag ik niet eens verder
[..]
Gelukkig wel
sorryquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG een ander kleurtje, toek geen tagje meer![]()
heel mijn beeld van Fok gaat zo naar de knopen
Ik kan het je wel uitleggen, maar dat mag niet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dankjewel Enfermerelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vind ik wel, vandaag
[..]
Goed zo!
En gefeli met je nieuwe kleurtje MPG![]()
![]()
Ach, alles went.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ja, dat kon. Paultjuhhh had dat een tijd. Maar dankjewelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze nog een lelijk kleurtje voor je kunnen vinden MPG?Nou veel pleziert er maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |