Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Iets met een heel goed gebit hebben en na het bezoek een cadeautje krijgen(helaas nu niet maar maar de assistente maakt het ook wel goedquote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou LEUK vinden?
Al moet ik toegeven dat ik bij Michelle ook niet met tegenzin ga...
Owja. Michelle heeft ķķk nog een assistente rondhuppelenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een heel goed gebit hebben en na het bezoek een cadeautje krijgen(helaas nu niet maar maar de assistente maakt het ook wel goed)
Trusten Ferbquote:
Ik heb ook een goed gebit maar ik haaaat de tandartsquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een heel goed gebit hebben en na het bezoek een cadeautje krijgen(helaas nu niet maar maar de assistente maakt het ook wel goed)
Wie was dat mooie meisje in S-town?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien toch maar eens naar de jouwe gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja. Michelle heeft ķķk nog een assistente rondhuppelen![]()
...
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie was dat mooie meisje in S-town?
WAHAHAHAHA Dat is onmogelijk. In Siddeburen wonen geen mooie meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen achterlijke klote boeren en nog achterlijkere mokkels
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik weet hoe je je voelt meisquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Ferb
En LL, inderdaad wat gedaan moet worden laat ik ook gewoon doen hoor... maar met grote tegenzin en veel stress...
Oeh en Fha, wat is het nummer van je moeder?![]()
Ja, heel veel energiequote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt meisOok zeker van alles geprobeerd?
Ik ga nu naar een speciaal centrum en sinds ik daar heen ga, ga ik er steeds ontspannender heen. Fijne mensen, die begrip hebben voor angst.
Het vreet zoveel energie he?
06-mammafhaquote:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik moet alweer slapen, morgen vroeg opDus trusten lieve mensen
We gaan wel synchroonslapenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Slaap Lekker Marijke![]()
Ik zal d'r morgen eens bellenquote:
Komt bij jou ook nog wel, en ik weet hoe dat van te voren gaat jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heel veel energieMaar deze meneer was erg vriendelijk en snapte het heel goed. Dus hij deed wel heel aardig. En als ik er eenmaal klaar ben valt het ook wel mee, maar met name van te voren maak ik me zo druk
Maar wel fijn dat het bij jou steeds beter gaat![]()
Truste Marijkequote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaat wel een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 23 september 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We gaan wel synchroonslapen![]()
Jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt bij jou ook nog wel, en ik weet hoe dat van te voren gaat jaopfokken en achteraf valt het allemaal wel mee
![]()
[..]
Truste Marijke![]()
tot morgen
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Trev.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk makkelijker
Trusten Lui, ben ook![]()
![]()
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Jij lekker slapen ook en geniet van je overwinning!![]()
Fout in de oorlogquote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben niet helemaal helder![]()
Om mezelf op te vrolijken ga ik morgen wat oude shows van Bert Visscher kijken
Veel plezier met Bertje Vis!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben niet helemaal helder![]()
Om mezelf op te vrolijken ga ik morgen wat oude shows van Bert Visscher kijken
bert is goed !quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Bertje VisGa ik volgend jaar heen
Ok en nu douchen en![]()
![]()
Trusten
quote:
Ja, morgen pas hequote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Bertje VisGa ik volgend jaar heen
Ok en nu douchen en![]()
![]()
Trusten
Kijk eens terug?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hejje die edit nou nog gelezen?
Het is een feitquote:
Alle henry's die ik ken zijn idd achterlijke klote boerenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een feitHenry komt er vandaan dus ik weet waar ik over praat
Zie jequote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle henry's die ik ken zijn idd achterlijke klote boeren
Ja ik ga ook zo slapen, GF is in de buurtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je![]()
Maar nu ga ik slapentruste
![]()
een goede magneet en je hoeft niet meer bang te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel een 320 GB SATA hdd liggen. Maar datadragers doe ik niet weg, je weet nooit wat eoa geep er nog vanaf weet te peuteren
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle henry's die ik ken zijn idd achterlijke klote boeren
doen je brandmelders het nog welquote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo slapen, GF is in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |