Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topicquote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
word is gewoon met d
Engels ja....engels.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Gewoon wel met dt dus
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel kansen worden er niet gecreëerd mijns inziens?
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was ook kut ballen met een tegenstander die niet wil. Na die rode kaart valt er 1 gat in dat blok en dan loopt het veel soepeler.
LudoSanders bedoelde dus 'word' in de zin van 'roger that'quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar hoe krijg ik die OP in dit topic
Pffffffquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
Weet ik ook niet, maar ik bedoelde wel gister. Het zijn van die wedstrijden waar niemand zin in heeft. Tegenstander die niet wil voetballen, geen rechtsback, probleem met een spits etc.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, de TT is enkel gebaseerd op de wedstrijd van gisteren.
dadelijk het laatste deelquote:
Que?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef rubbereend het volgende:
het is wachten tot we een doelpuntenmachine worden
Nijland.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Nou mooi wat talent aan het spelen laten
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine wordenquote:
Probleem is alleen dat diezelfde Rutten PSV al anderhalf jaar niet aan 't voetballen krijgt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens Rutten kunnen we een doelpuntenmachine worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |